Ik moet even nuanceren: bandjes die voor mij onbekend zijnquote:Op zondag 5 februari 2012 22:18 schreef .John.Doe. het volgende:
[..]
Absoluut voor mij ook.. vorig jaar waren alleen de nieuwe onbekende bandjes zo karig..
Zeker doenquote:Ik hou het hier zeker in de gaten.
quote:Op zondag 5 februari 2012 21:51 schreef mr-green het volgende:
[..]
Miss Kittin & The Hacker
Vorige week was The Hacker in Rotterdam. Wat een muziek maakt die gast
Iedereen kon zich gewoon opgeven hoor.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:15 schreef Nembrionic het volgende:
Wat die karaoke betreft...ze zoeken wel mensen uit die eigenlijk ook wel kunnen zingen. Dus niet iedere pauper mag daar het podium op(gelukkig). Staat een goeie band bij. Is wel feest
Er is dan een vaste lijst met nummers.
Ik heb er geen één gehoord die niet kon zingen. Toeval?quote:Op zondag 5 februari 2012 22:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Iedereen kon zich gewoon opgeven hoor.
Op de eerste avond heb ik wel een stuk of wat gehoord die niet zouden misstaan bij de audities voor Idols.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb er geen één gehoord die niet kon zingen. Toeval?
Wat voor festival zat je aan te denken? Sziget?quote:Op zondag 5 februari 2012 23:16 schreef Brembo het volgende:
Geen kaartjes denk dat ik dit jaar maar is wat andere festivals ga bezoeken en daarvan ga genieten.
Haha denk niet zo direct festivals maar meer eendags en anders sla ik een jaar over. Het laatste heeft erg positieve effect voor mijn banksaldoquote:Op zondag 5 februari 2012 23:20 schreef .John.Doe. het volgende:
[..]
Wat voor festival zat je aan te denken? Sziget?
Miss Kittinquote:Op zondag 5 februari 2012 21:51 schreef mr-green het volgende:
[..]
Miss Kittin & The Hacker
Vorige week was The Hacker in Rotterdam. Wat een muziek maakt die gast
gewoon ff teruglezenquote:Op zondag 5 februari 2012 23:47 schreef PiRANiA het volgende:
Zo, ik ben thuis. Alle chaos gemist dit weekend. Hoe was het bestellen? Korte samenvatting? Heeft iedereen die wil kaarten?
.
De site werkte kut, maar niet voor iedereen even kut. De meeste mensen uit dit topic hebben een kaartje kunnen kopen. Een gedeelte is boos op doorverkopers en plaatst onzinboden op Marktplaats. Daarnaast hebben mensen zin in Lowlands.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:50 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik hoopte op een korte samenvatting.
Morgen dan maar![]()
.
Ik ga waarschijnlijk ook naar Melt! Is dat wat?quote:Op zondag 5 februari 2012 23:28 schreef N-E-R-D het volgende:
Na 4 jaar achter elkaar dit jaar ook geen kaartje voor mij, ga Melt! doen waarschijnlijk
Ik ga wel gewoon proberen kaartjes te winnen met al die acties die gaan komenof ik moet rond die tijd geld teveel hebben dan haal ik er waarschijnlijk ook nog wel één.
Van wat ik heb horen zeggen wel. Maar ben er nog nooit zelf geweest. Qua muziek is het wel mijn soort festival dus moet wel goedkomen. Lowlands is voor mij altijd voornamelijk het nachtwerk.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:18 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk ook naar Melt! Is dat wat?
is leukquote:Op maandag 6 februari 2012 00:18 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk ook naar Melt! Is dat wat?
Het was hier weer een fijne chaos. Maar de kaarten zijn binnen! Jij hebt ze vast ook wel toch?quote:Op zondag 5 februari 2012 23:47 schreef PiRANiA het volgende:
Zo, ik ben thuis. Alle chaos gemist dit weekend. Hoe was het bestellen? Korte samenvatting? Heeft iedereen die wil kaarten?
.
Thanksquote:Op zondag 5 februari 2012 23:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De site werkte kut, maar niet voor iedereen even kut. De meeste mensen uit dit topic hebben een kaartje kunnen kopen. Een gedeelte is boos op doorverkopers en plaatst onzinboden op Marktplaats. Daarnaast hebben mensen zin in Lowlands.
Yes!quote:Op maandag 6 februari 2012 08:39 schreef TWP het volgende:
[..]
Het was hier weer een fijne chaos. Maar de kaarten zijn binnen! Jij hebt ze vast ook wel toch?
Idem.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:23 schreef portie het volgende:
Als ik geen mensen vind in mijn omgeving beland ieg mijn extra ticket hier op fok!![]()
F*ck marktplaats
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |