Dat is zeker waar. Ik vraag me af wat ze beiden kosten. The Prodigy zal ook niet goedkoop zijn. Zeker niet als ze weer weglopenquote:Op zondag 5 februari 2012 19:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik acht ze eerder duurder. Ze hoeven niet eens groter te zijn, maar de prijs van acts variëren zeker als je naar diverse genres gaat kijken.
Dat was een erg leuk optredenquote:Op zondag 5 februari 2012 19:57 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik kijk net Wilco @ Lowlands 2009 terug, laat ook maar weer is keer komen
denk niet dat die er staat, dat soort dingen doen ze meestal één keerquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:50 schreef littledrummergirl het volgende:
Als dit jaar de skippyballenbak er weer is ga ik er wel in! Ik was zo teleurgesteld toen ik me thuis realiseerde dat ik die vergeten was
Op Lowlands heb ik zoveel love...en dat zonder pillenquote:
Ik denk kwa budget wel, maar ik denk dat voor dat geld, de huidige Lowlands generatie op zit te wachtenquote:Op zondag 5 februari 2012 20:01 schreef Gitaarmat het volgende:
Is Black Sabbath mogelijk qua budget?
Als je ouders hun mail willen lezen op zaterdag om 11u en je niet even een uurtje om een kaartje laten vechten, dan ben je diep genaaid zegquote:Op zondag 5 februari 2012 20:16 schreef HighLander het volgende:
Ik vroeg me eigenlijk een beetje iets anders af.
Heeft iemand van de meelezers een beetje een indruk hoeveel mensen uit de reeks naast een kaartje hebben gegrepen en met welke reden?
Verkoop gemist, internet/site werkte niet, ouders wilden de mail lezen... etc.
Het event op de FP toont immers enkel aanwezig ja/nee, niet "ik heb nog geen kaartje maar wil wil graag"
Of, ik sta al uren in de wachtrij en de rest kan gewoon bestellen zonder een wachtrij te zienquote:Op zondag 5 februari 2012 20:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je ouders hun mail willen lezen op zaterdag om 11u en je niet even een uurtje om een kaartje laten vechten, dan ben je diep genaaid zeg
Ik denk dat de drie belangrijkste factoren zijn:
- geen idee dat de verkoop begon
- geen mogelijkheid hebben te bestellen(werken e.d.)
- klote site
En dat is wat ik in mijn vriendengroep e.d. zie.
djvtquote:Op zondag 5 februari 2012 20:33 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik zag mezelf net helemaal los gaan bij djvt afgelopen jaarik wou dat het nu alweer augustus was
En mensen die wel konden uitslapen, omdat Lowlands dit jaar minder snel uitverkocht zou zijn dan vorig jaarquote:Op zondag 5 februari 2012 20:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je ouders hun mail willen lezen op zaterdag om 11u en je niet even een uurtje om een kaartje laten vechten, dan ben je diep genaaid zeg
Ik denk dat de drie belangrijkste factoren zijn:
- geen idee dat de verkoop begon
- geen mogelijkheid hebben te bestellen(werken e.d.)
- klote site
En dat is wat ik in mijn vriendengroep
e.d. zie.
Het zal zeker niet je laatste Lowlands worden! Vorig jaar ging iemand met mij mee omdat iemand op de aller laatste dag uitviel... hij kende alleen de Jeugd van Tegenwoordig. Dit jaar zat hij ook om 10.30 klaar om zijn ticket te kopenquote:Op zondag 5 februari 2012 20:38 schreef mr-green het volgende:
Dit word mijn eerste keer Lowlands
Ga normaal naar Techno festivals en Pinkpop voor de pop/rock. Ik zie Lowlands dan ook voornamelijk als een ervaring die ik gewoon over mij heen laat komen met als voordeel snachts door kunnen halen met de dance/techno
Gut, en dat paste dus volgens jou niet onder "klote site"?quote:Op zondag 5 februari 2012 20:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Of, ik sta al uren in de wachtrij en de rest kan gewoon bestellen zonder een wachtrij te zien
Ja, lekker om 11u 's ochtends..lekker wakker worden/verder slapen op JJ.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:36 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
En mensen die wel konden uitslapen, omdat Lowlands dit jaar minder snel uitverkocht zou zijn dan vorig jaar![]()
Het zou zo vet zijn als Jack Johnson een keer komt
quote:Op zondag 5 februari 2012 20:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gut, en dat paste dus volgens jou niet onder "klote site"?
quote:Op zondag 5 februari 2012 20:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, lekker om 11u 's ochtends..lekker wakker worden/verder slapen op JJ.
Dit dus, sindsdien niet meer geslapen. Probeer het vol te houden tot LLquote:Op zondag 5 februari 2012 20:48 schreef littledrummergirl het volgende:
ik was na het bestellen van die tickets zo gelukkig en hyper dat ik niet meer verder kon slapen![]()
Dat dus. En vaak hier in het topic een lijst met youtubelinkjes. Ook leuk als voorpret.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:16 schreef indiaantje89 het volgende:
Hoe herkenbaar allemaalik was ook heel blij met (voor mij) vlot verlopen kaartverkoop. Dat maakt een mens vrolijk, ook iedere maand weer lekkere nieuwe namen, waarvan ik vaak de helft nog moet leren kennen. Dat maakt Lowlands ook zo mooi, het is niet alleen die 4 dagen. Het is ook de voor- en na pret.
Ik denk dat je het reuze naar zin zult gaan hebben op LLquote:Op zondag 5 februari 2012 20:38 schreef mr-green het volgende:
Dit word mijn eerste keer Lowlands
Ga normaal naar Techno festivals en Pinkpop voor de pop/rock. Ik zie Lowlands dan ook voornamelijk als een ervaring die ik gewoon over mij heen laat komen met als voordeel snachts door kunnen halen met de dance/techno
ik ken maar weinig mensen die er ooit zijn geweest en zeiden "blegh wat een kutfestival, ik ga nooit meerquote:Op zondag 5 februari 2012 21:31 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik denk dat je het reuze naar zin zult gaan hebben op LL
Dat is het leuke van Lowlands man zo denken ze nietquote:Op zondag 5 februari 2012 21:35 schreef mr-green het volgende:
Hoe is het nacht programma eigenlijk op Lowlands?
En voordat jullie nu zeggen: onee weer zo'n dance type... Nee ik kom ook voor de rock
mooiquote:Op zondag 5 februari 2012 21:36 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dat is het leuke van Lowlands man zo denken ze niet
Jij kunt overdag rocken en 's nachts techno-en.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:35 schreef mr-green het volgende:
Hoe is het nacht programma eigenlijk op Lowlands?
En voordat jullie nu zeggen: onee weer zo'n dance type... Nee ik kom ook voor de rock
Ik ga alvast een paar dagen extra vrij nemen voor erna bij te komenquote:Op zondag 5 februari 2012 21:37 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Jij kunt overdag rocken en 's nachts techno-en.
Je bent een verstandig man.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:39 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik ga alvast een paar dagen extra vrij nemen voor erna bij te komen
ik heb anderhalve week nodig gehad om mn stem weer terug te krijgenquote:Op zondag 5 februari 2012 21:39 schreef mr-green het volgende:
[..]
Dat heb je nodig, ik heb echt 1 bijslaap dag nodig .quote:Op zondag 5 februari 2012 21:39 schreef mr-green het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ik ken wel meer mensen uit de technohoek en die hebben echt een fantastische tijd gehad op Lowlands omdat er ook zoveel omheen zit.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:31 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik denk dat je het reuze naar zin zult gaan hebben op LL
ik hoop dat de titty twister er ook weer is! vorig jaar geen kans voor gehad om ff te kijkenquote:Op zondag 5 februari 2012 21:40 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dat heb je nodig, ik heb echt 1 bijslaap dag nodig .
De nachten is vooral, Drum & Bass, Techno, Eleketro, Dubstep (excuse me als ik een andere genre vergeet)
\quote:Op zondag 5 februari 2012 21:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ik ken wel meer mensen uit de technohoek en die hebben echt een fantastische tijd gehad op Lowlands omdat er ook zoveel omheen zit.
Valt vaak genoeg te techno-en op LLquote:Op zondag 5 februari 2012 21:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ik ken wel meer mensen uit de technohoek en die hebben echt een fantastische tijd gehad op Lowlands omdat er ook zoveel omheen zit.
Miss Kittin & The Hackerquote:Op zondag 5 februari 2012 21:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Valt vaak genoeg te techno-en op LL![]()
Prodigy hoef ik niet te zien, vond de sfeer zo kut, dat ik halverwege ben vertrokken terwijl ik prodigy wel leuk vind.
System of a down, placebo, Muse, linkin park mogen komenjack johnson ook.
Rammstein ook trouwens.
En verder wat (voor mij) onbekende hele toffe bandjes
En wat fijne techno. Oh en miss kittin mag ook wel weer komen.
Eigenlijk gewoon een mix van de line ups van 2005 en 2006
Die is er weer ja! Een tijd geleden zag ik ergens dat het bevestigd is dat Titty Twister er weer is, en groter ook!quote:Op zondag 5 februari 2012 21:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik hoop dat de titty twister er ook weer is! vorig jaar geen kans voor gehad om ff te kijken
Een Hard Rock Karoake café als ik het goed begrepen heb, helaas ook niet binnen geweest. Dit jaar wel een kijkje nemenquote:Op zondag 5 februari 2012 21:53 schreef mr-green het volgende:
ps: wat is de titty twister? Hoorde daar inderdaad veel over vorig jaar.
Vette bar.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:53 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Een Hard Rock Karoake café als ik het goed begrepen heb, helaas ook niet binnen geweest. Dit jaar wel een kijkje nemen
Gewoon hier de boel in de gaten houden.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:13 schreef .John.Doe. het volgende:
[..]
Vette bar.
Heb nog geen kaartje.
Maar wtf? Er zijn amper namen bekend gemaakt. Gaat tegen mijn principes in om een kaartje te kopen voor de 'sfeer' van een festival. De line up viel mij vorig jaar zo vies tegen.
Mochten er vette namen komen dan hoop ik later nog een kaartje te kunnen scoren.
Absoluut voor mij ook.. vorig jaar waren alleen de nieuwe onbekende bandjes zo karig..quote:Op zondag 5 februari 2012 22:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gewoon hier de boel in de gaten houden.
Wat die karaoke betreft...ze zoeken wel mensen uit die eigenlijk ook wel kunnen zingen. Dus niet iedere pauper mag daar het podium op(gelukkig). Staat een goeie band bij. Is wel feest
Er is dan een vaste lijst met nummers.
En wat betreft het uitverkopen: dat is helaas geen verrassing maar ik snap dat je nog geen kaart had willen kopen. Ik ga voor een behoorlijk deel voor de sfeer. De sfeer wordt ook bepaald door onbekende bandjes ontdekken. In mijn geval dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |