Sowieso opmerkelijk dat ik je in al die jaren slechts 2 keer ben tegengekomen en beide keren bij Magic Numbers.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hey peaceman, komen The Magic Numbers nog?
Dit wordt mn 7e keer!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:24 schreef Memento-Mori het volgende:
Zullen we beginnen aan de op met welke fokker is erbij en voor de hoeveelste keer?
Peaceman 12e keerquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:24 schreef Memento-Mori het volgende:
Zullen we beginnen aan de op met welke fokker is erbij en voor de hoeveelste keer?
Vorig jaar vond ik de sfeer echt beter dan ooit.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:26 schreef AMDB het volgende:
Dit wordt mijn 4e keer.
Vraag me af wat het snelle verkopen voor een effect heeft op nieuwe toestroom van publiek.
Leuk Lowlandsfeitje: publiek wordt elk jaar gemiddeld 9 maanden ouder.
ik zie geen bevestigingsbutton.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:29 schreef Breuls het volgende:
Tijd om je aanwezigheid aan te vinken!
Lowlands 2012
Je staat er al bij, eronder even naar rechts overklikken.quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:32 schreef Bill_E het volgende:
lowlands is niet mijn favo festival maar wel weer eens leuk.
Heb je al de cjp code?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:34 schreef ninnerd het volgende:
Ik kom niet door de cjp site heen, loopt vast als een malle
The Pains of Being Pure at Heart?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:34 schreef Fuszy het volgende:
En dan wordt er vandaag ook nog een grote naam bekend gemaakt, toch? Die geruchten gingen iig.
Had ik ookquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:37 schreef JaimyLee het volgende:
Ik durf m'n ticketmaster bevestiging niet weg te klikken
i see what you did therequote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
The Pains of Being Pure at Heart?
I Love You but I've Chosen Darkness?
Casiotone for the Painfully Alone?
Orchestral Manoeuvres in the Dark?
Seagull Screaming Kiss Her Kiss Her?
...And You Will Know Us by the Trail of Dead?
Teveel is nooit erg!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:42 schreef rubbereend het volgende:
kaartjes chaos in de groep, uiteindelijk hadden we er zelfs teveel
maar daar zijn weer anderen mee geholpen
Probeer dan gelijk naar www.cjp.nl/cjpwebshop te gaan, scheelt weer één pagina laden..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:37 schreef ninnerd het volgende:
Nee ik probeer juist de cjp code te krijgen, maar daar loopt het juist helemaal vast
Ik zal wel dom zijn, maar waar gaat dit overquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
The Pains of Being Pure at Heart?
I Love You but I've Chosen Darkness?
Casiotone for the Painfully Alone?
Orchestral Manoeuvres in the Dark?
Seagull Screaming Kiss Her Kiss Her?
...And You Will Know Us by the Trail of Dead?
muziek.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik zal wel dom zijn, maar waar gaat dit over
Namen niet groot genoeg voor je?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik zal wel dom zijn, maar waar gaat dit over
Goed idee, ik ga nu beginnen! 10 euro er bovenop steeds?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:47 schreef Faazz het volgende:
Ik ben nu op MP massaal aan het bieden op kaarten om de prijs op te drijven. Met de hoop dat de lui die hebben mis gegrepen, afhaken op nog hogere biedingen en zo de scam wat terug gedreven wordt.
Min of meer kansloos eigenlijk, maar ik kan daar echt boos om wordenDus wie doet er mee?
Ik weet niet over welke naam het dan gaat. Dus kan er geen oordeel over geven. Een grote naam is wel leuk, maar de kleinere doen het heel vaak zelfs beter op Lowlandsquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Namen niet groot genoeg voor je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |