De F5 knop is uit mijn pc geschoten.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Blijven refreshen..lukt je wel
Ik heb het idee dat ze mensen weren uit mijn regio ofzo. Het is me de afgelopen 2 jaar gewoon niet gelukt en ik was er echt veel eerder bij :/quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:04 schreef Faazz het volgende:
Vorig jaar was het in twee uur uitverkocht. Toen ik 's avonds thuis kwam kon ik om 19:00u nog een CJP Ticket kopen. Echt bizar terwijl ik al die treurverhalen over uitverkochte Lowlands hoorde, ondertussen op het forum!
Nu dus ook (als je de tweet van RRB als officieel beschouwt) in precies 2 uur.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:04 schreef Faazz het volgende:
Vorig jaar was het in twee uur uitverkocht. Toen ik 's avonds thuis kwam kon ik om 19:00u nog een CJP Ticket kopen. Echt bizar terwijl ik al die treurverhalen over uitverkochte Lowlands hoorde, ondertussen op het forum!
Kanker tyfus ticketmaster!quote:Dit evenement is uitverkocht!
Neemt u alstublieft contact met ons op indien u verdere vragen heeft
Je was de wachtrij toch al voorbij? Je kwam toch al bij het scherm waar je kaarten kon kiezen? Dát scherm had je moeten refreshenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:05 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De F5 knop is uit mijn pc geschoten.![]()
Nee regelmatig in de wachtrij op F5 gedrukt maar dar veranderde echt niets aan die wachtrij.
Helaas pindakaas, dan maar wederom niet gaan dit jaar.
En mogen alle handelaren die dadelijk naar buiten gaan zich tegen een bom aan rijden.
Ditquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:05 schreef Mandamo het volgende:
Nou dat was het dan..Geen lowlands dit jaar. Pleurissysteem.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:05 schreef Mandamo het volgende:
Nou dat was het dan..Geen lowlands dit jaar. Pleurissysteem.
De ervaring leert dat Lowlands wel weer kaarten ongeldig zal verklaren en dat er af en toe weer wat in de verkoop gaan. Ik hoop het voor jullie dat het dan wel lukt.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:05 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De F5 knop is uit mijn pc geschoten.![]()
Nee regelmatig in de wachtrij op F5 gedrukt maar dar veranderde echt niets aan die wachtrij.
Helaas pindakaas, dan maar wederom niet gaan dit jaar.
En mogen alle handelaren die dadelijk naar buiten gaan zich tegen een bom aan rijden.
dat en ze houden kaarten achter de hand die twee weken vooraf nog verkocht worden.. en er zijn nog tig kaarten die weggegeven worden via sponsoren .. entc etc etc.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
[..]
De ervaring leert dat Lowlands wel weer kaarten ongeldig zal verklaren en dat er af en toe weer wat in de verkoop gaan. Ik hoop het voor jullie dat het dan wel lukt.
Sorry hoorquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
NIET aankunnen. Wat ben jij vervelend
Dan zei hij dat er geen kaarten van mijn selectie meer beschikbaar waren, enna 5 * proberen gaf hij aan dat het uitverkocht was.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je was de wachtrij toch al voorbij? Je kwam toch al bij het scherm waar je kaarten kon kiezen? Dát scherm had je moeten refreshen
Dat heeft niet veel met eerlijkheid te maken denk ik maar meer met het feit dat ze anders 185 euro kwijt zijnquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:09 schreef Faazz het volgende:
Ik ben zes keer geweest en ik heb drie keer achter het net gevist, maar uiteindelijk wel kaartjes gewonnen via verschillende wedstrijden. Er is altijd wel ergens wat te vinden! Ook de één na laatste avond worden ze massaal op MP verkocht tegen reguliere prijzen. Er zijn echt wel eerlijke mensen!
Dat had je dus langer vol moeten houdenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:10 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan zei hij dat er geen kaarten van mijn selectie meer beschikbaar waren, enna 5 * proberen gaf hij aan dat het uitverkocht was.
Helemaal eens. Lekker bij de FRS of postkantoor halenquote:Ik zou toch weer willen pleiten voor fysiek verkoop, die hipsters komen niet in de kou dan zou lowlands dit weekend in ieder geval niet uitverkocht zijn,
Nou, dat vind ik lullig van jequote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Voor de misgrijpers
[ afbeelding ]
Onzin, toen dat nog zo was, stonden de handelaren gewoon vooraan in de rij.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:10 schreef Basp1 het volgende:
Ik zou toch weer willen pleiten voor fysiek verkoop, die hipsters komen niet in de kou dan zou lowlands dit weekend in ieder geval niet uitverkocht zijn,
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Voor de misgrijpers
[ afbeelding ]
Er zijn altijd scammers actief die je een poot willen uitdraaien naast de normale lui! Ik zag net nog een advertentie van iemand die perongeluk een kaart te veel had gekocht, verkoop tegen de normale prijs, incl ID gegevens en alles. Zuivere koffie imo!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat heeft niet veel met eerlijkheid te maken denk ik maar meer met het feit dat ze anders 185 euro kwijt zijn
Hoezo?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik lullig van je
Een stuk minder in ieder geval door het internet is de secundaire tickethandel een stuk makkelijker geworden, vroeger werden dan de meeste secundaire tickets voor de ingang wederom verkocht.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Onzin, toen dat nog zo was, stonden de handelaren gewoon vooraan in de rij.
Wel is dan de kans iets kleiner dat het gelijk uitverkocht is.
Ja natuurlijk bestaan de eerlijke verkopers. Maar je had het over de dag voor aanvang van het festival en dan normale prijs. En dat is gewoon omdat ze anders hun geld kwijt zijnquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:13 schreef Faazz het volgende:
[..]
Er zijn altijd scammers actief die je een poot willen uitdraaien naast de normale lui! Ik zag net nog een advertentie van iemand die perongeluk een kaart te veel had gekocht, verkoop tegen de normale prijs, incl ID gegevens en alles. Zuivere koffie imo!
Omdat kutreklamequote:
Jaquote:
Behalve als iemand door omstandigheden niet kan.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja natuurlijk bestaan de eerlijke verkopers. Maar je had het over de dag voor aanvang van het festival en dan normale prijs. En dat is gewoon omdat ze anders hun geld kwijt zijn
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:16 schreef savale het volgende:
Nu hopen dat dat vogelgriepvirus eindelijk eens echt goed doorbreekt
Precies, in 20 minuten was ik klaar. Ik begrijp serieus niet dat bepaalde mensen vanaf 11 uur problemen hadden.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:16 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben best verbaasd hoe makkelijk t me af ging, ik klikte 5min voor 11 op meer info, kwam in de wachtij, om 11uur hoefde ik nog n heeel klein stukje, daar 10min op vast gestaan, paar keer error maar f5 en zelfde plek en toen kon ik bestellen
Dat zijn de mensen waar ik op doel. Het zijn eerlijke verkopers uit noodzaak, niet vanwege hun goede hartquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Behalve als iemand door omstandigheden niet kan.
Ik ook niet helemaal. Het heeft even geduurd maar uiteindelijk vaak doorheen gekomen. Vrienden van me ook. Wel handig, dat Facebookquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:17 schreef portie het volgende:
[..]
Precies, in 20 minuten was ik klaar. Ik begrijp serieus niet dat bepaalde mensen vanaf 11 uur problemen hadden.
een goed hart en noodzaak kan niet samen gaan?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zijn de mensen waar ik op doel. Het zijn eerlijke verkopers uit noodzaak, niet vanwege hun goede hart
Die code krijg je ook niet gemailt maar verschijnt direct in beeld. Maar die site is helemaal naar de klote. Die persoon had er dus veeeel beter aan gedaan dat tientje korting te laten schieten.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:18 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Bij onze groep ook iedereen gewoon een kaartje, op één na, die via CJP wilde bestellen, maar de code maar niet krijgt toegemaild. Nog meer mensen dat probleem?
Alle Lowlandsgangers zijn vieze kapitalisten. Anders zou je niet naar zo'n kapitalistische bijeenkomst gaan.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
een goed hart en noodzaak kan niet samen gaan?
Ik snap dan weer niet dat het bij sommige mensen zo soepel gelopen heeft in die wachtrij.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:17 schreef portie het volgende:
[..]
Precies, in 20 minuten was ik klaar. Ik begrijp serieus niet dat bepaalde mensen vanaf 11 uur problemen hadden.
Ja natuurlijk kan dat...maar je moet ze niet door elkaar gaan halenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
een goed hart en noodzaak kan niet samen gaan?
mazzel en een goede internetverbinding helpen welquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:19 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik snap dan weer niet dat het bij sommige mensen zo soepel gelopen heeft in die wachtrij.
Sowieso vind ik iedereen die kaartjes verkoopt voor meer dan de aankoopprijs, ongeacht de reden van de verkoop, verwerpelijk.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja natuurlijk kan dat...maar je moet ze niet door elkaar gaan halen
Je moet wel een beetje dom zijn om niet naar het festival te kunnen en vervolgens je kaart een dag van tevoren voor 260 euro op Marktplaats te zetten terwijl er zat staan voor 185
Geen idee. Zo ja, dan kom ik je wel weer tegen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hey peaceman, komen The Magic Numbers nog?
Precies dit roept op tot zwarthandel.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Sowieso vind ik iedereen die kaartjes verkoopt voor meer dan de aankoopprijs, ongeacht de reden van de verkoop, verwerpelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |