das wel oldskoolquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:01 schreef Da hopman het volgende:
Is er iemand die het telefonisch heeft geprobeerd?
Vrienden van me. Hadden rond 20 over kaartjes.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:01 schreef Da hopman het volgende:
Is er iemand die het telefonisch heeft geprobeerd?
Vroeger.... op de MSX computer moest je zo lang wachten totdat Pacman geladen wasquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:49 schreef Faazz het volgende:
Moet toch wel een verdomd vet spel zijn met zo'n lange loadingsbalk!
Waarom niet gewoon kaartjes op naam... Dit is zo makkelijk te voorkomen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:02 schreef peaceman het volgende:
Die klote handelaren staan alweer op marktplaats met tickets om mensen uit te zuigen.
Kunnen we ze niet even gek gaan maken door collectief bizarre biedingen te plaatsen?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:02 schreef peaceman het volgende:
Die klote handelaren staan alweer op marktplaats met tickets om mensen uit te zuigen.
op mijn tickets staat gewoon mn naamquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:03 schreef Strychnos het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon kaartjes op naam... Dit is zo makkelijk te voorkomen.
Nee liever niet... moet je alle namen van te voren opgeven en moet er gecontroleerd worden bij de ingang, gewoon op tijd in de wachtrij staan.... het is niet anders.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:03 schreef Strychnos het volgende:
[..]
Houd moedquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:04 schreef Da hopman het volgende:
Ik en mijn balkje zijn het geduld voorbij!
Goed ideequote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Kunnen we ze niet even gek gaan maken door collectief bizarre biedingen te plaatsen?
Tja. Ik vind wel dat je een kaartje moet kunnen verkopen (tegen kostprijs) als je zelf niet kan. Ik walg echter van mensen die kaartjes kopen voor de verkoop.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:03 schreef Strychnos het volgende:
[..]
Niet eens zo'n gek idee.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Kunnen we ze niet even gek gaan maken door collectief bizarre biedingen te plaatsen?
Ja dat klopt maar dus echt persoonsgebonden. Alleen om te wisselen via officiële kanalen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
op mijn tickets staat gewoon mn naam![]()
op allebeidat dan weer wel
En inderdaad tegen normaal tarief.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja. Ik vind wel dat je een kaartje moet kunnen verkopen (tegen kostprijs) als je zelf niet kan. Ik walg echter van mensen die kaartjes kopen voor de verkoop.
Ik ga even een fake-account maken. Biedingen op Marktplaats zijn niet bindend. Dus het ergste wat kan gebeuren is een permanente ip-banquote:
Gewoon met rust laten is het beste dat je kan doen. Mensen die hoge prijzen betalen zijn zelf ook debiel bezig.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Als je de kaartjes per post laat bezorgen staat er geen naam op geloof ik.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
op mijn tickets staat gewoon mn naam![]()
op allebeidat dan weer wel
Terug verkopen aan de organisator.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja. Ik vind wel dat je een kaartje moet kunnen verkopen (tegen kostprijs) als je zelf niet kan. Ik walg echter van mensen die kaartjes kopen voor de verkoop.
jawel.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:06 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Als je de kaartjes per post laat bezorgen staat er geen naam op geloof ik.
Die moet je gewoon skippen nu. Gaat nergens meer overquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:00 schreef WheeleE het volgende:
Een uur verder en op 80% van de laadbalk *zucht*
Oh ik doe wel mee, heb toch niets te doenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:07 schreef AMDB het volgende:
Nepbiedingen doen is wel een awesome idee! Zouden we eigenlijk een apart topic voor moeten maken, kunnen we de reacties die we terugkrijgen delen
Er staan nog 4 browsers open die net zo traag gaan, op variabele voortgang. Ik heb weinig hoop meer.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:07 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Die moet je gewoon skippen nu. Gaat nergens meer over
Wie bied er meerquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik heb papieren tickets maar die gaan na LL gewoon de prullenbak in. Papieren tickets is makkelijker verkopen bij ziekte o.i.d.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:07 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb wel een beetje spijt dat ik geen papieren tickets heb besteld, want mooi![]()
F5 rammen man. Die balk betekent niks meer nu. Ik kom er direct door nu, maakt niet uit vanaf welke pcquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:07 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Er staan nog 4 browsers open die net zo traag gaan, op variabele voortgang. Ik heb weinig hoop meer.
Dat ja. Heb er ook twee gekocht voor vrienden die voor het eerst gaan en een instabiele relatie hebbenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:08 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik heb papieren tickets maar die gaan na LL gewoon de prullenbak in. Papieren tickets is makkelijker verkopen bij ziekte o.i.d.
Weggooien?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:08 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik heb papieren tickets maar die gaan na LL gewoon de prullenbak in. Papieren tickets is makkelijker verkopen bij ziekte o.i.d.
Hahahahaquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat ja. Heb er ook twee gekocht voor vrienden die voor het eerst gaan en een instabiele relatie hebben
hier hangen ze aan de muur iddquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Weggooien?Die gaan op het prikbord
Ikquote:
goed plan, ik doe meequote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik heb er niks mee. Kijk er nooit meer naar. Het is de herinnering die telt voor mij. Foto's zijn veel leuker wat dat betreft (vorig jaar niet eens foto's gemaakt though).quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Weggooien?Die gaan op het prikbord
Die balk werkt zeker nog, bij mij in drie browsers (als ik die opnieuw open) sluit ik gewoon weer achteraan aan. (Mijn eerste scherm is nu bijna bij 'toegelaten')quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:08 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
F5 rammen man. Die balk betekent niks meer nu. Ik kom er direct door nu, maakt niet uit vanaf welke pc
Ik wil alleen eerste rang kaartjes op het veld.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:10 schreef beantherio het volgende:
Shit! Ik zie nu pas dat ik staanplaatsen besteld heb.![]()
Zou 8000 niet een redelijke prijs zijnquote:
Wel eersterangs hoop ik? Tweederangs-staanplaatsen zijn namelijk echt bagger. Dan mag je de act in de Alpha alleen bekijken als je naast die piskruizen staatquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:10 schreef beantherio het volgende:
Shit! Ik zie nu pas dat ik staanplaatsen besteld heb.![]()
Ik heb mn codes, dus ik blijf lekker wachten..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:11 schreef Nembrionic het volgende:
Ik hoop dat CJP-houders eieren voor hun geld kiezen..die rotcode is niet te krijgen
4 per account.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:12 schreef vaasinbloem het volgende:
lekker lekker, kaartjes binnenis het nou 4 per account of per transactie?
Per TM account.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:12 schreef vaasinbloem het volgende:
Beide, volgens mij. Vier per transactie, maar in de volgende transactie word je geweigerd.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:12 schreef vaasinbloem het volgende:
die kunnen zelf niet bestellen?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:12 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik kocht er ook 16 hoorMet verschillende accounts, allemaal voor vrienden.
Mijn PDF is ook nog niet gemaild, maar in je TM account kun je die gewoon opzoeken en downloaden.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:13 schreef mr-green het volgende:
ik heb betaald alles etc maar krijg niet gelijk een PDF. komt zeker naar je mail?
Geduld is een schone zaak.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:13 schreef mr-green het volgende:
ik heb betaald alles etc maar krijg niet gelijk een PDF. komt zeker naar je mail?
Geen idee. Maar als je een account hebt dan kun je ze bij de transacties al terugvinden.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:13 schreef mr-green het volgende:
Kloptquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:13 schreef Breuls het volgende:
[..]
Mijn PDF is ook nog niet gemaild, maar in je TM account kun je die gewoon opzoeken en downloaden.
Wachten? Nee man...refreshen..wachten slaat nergens op. Die wachtrij loopt gewoon dood. Je komt zo echt niet aan de beurt.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:12 schreef kciR het volgende:
[..]
Ik heb mn codes, dus ik blijf lekker wachten..
Klopt..bevestigingen enzo duren eventjequote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:13 schreef Breuls het volgende:
[..]
Mijn PDF is ook nog niet gemaild, maar in je TM account kun je die gewoon opzoeken en downloaden.
Ja..vooral omdat ze gewoon nog te koop zijnquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:17 schreef Strychnos het volgende:
[..]
Krijg er echt zo'n nare smaak bij...
Nee, ik probeer mensen die toch niet blijken te kunnen te helpen door hun kaartje over te nemenquote:
Yep iets zegt mij dat het nu wel minder is dan vorig jaar, of zit ik er naast?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja..vooral omdat ze gewoon nog te koop zijn
Ik denk dat het nog steeds uitverkoopt in een paar uur. Vorige keer was het in 2 uur..ik denk nu iets langer...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:19 schreef Strychnos het volgende:
[..]
Yep iets zegt mij dat het nu wel minder is dan vorig jaar, of zit ik er naast?
Sorry, maar hier werkt dat echt niet... Heb het net geprobeerd, sluit gewoon achteraan aan..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wachten? Nee man...refreshen..wachten slaat nergens op. Die wachtrij loopt gewoon dood. Je komt zo echt niet aan de beurt.
dat zal Mojo zijnquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:19 schreef Nembrionic het volgende:
omg...er zijn écht al mensen die een bod hebben uitgebracht op die marktplaats kaarten
Die 2e..... gecontroleerd verkoperquote:
Er zijn genoeg mensen die daar in trappen. Helaas.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die 2e..... gecontroleerd verkoper![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |