Dat snap ik welquote:
lekker de telefoonnummers van onze marktplaatsvrienden verzamelenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat snap ik welMaar zou mooi zijn om dan heel serieus te zeggen dat je ze wel voor 250 over wilt nemen
Hij zit in België, laat door vrienden kaarten kopen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:30 schreef Strychnos het volgende:
[..]
Nu je het zegt, heb hem nog niet gehoord!
Probeer een andere browser te openen. Bijvoorbeel je hebt IE, probeer het dan ook met Firefox of Chromequote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:30 schreef Mandamo het volgende:
Waar refreshen jullie dan? Ik kom telkens direct in de wachtrij en daar 50x op refresh drukken heeft geen zin.
Wanneer gaan jullie op vakantie met de family ??quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat snap ik welMaar zou mooi zijn om dan heel serieus te zeggen dat je ze wel voor 250 over wilt nemen
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op zaterdag 04-02-2012 om 12:32:42@NatasCm Ja, het is nog niet uitverkocht... reageer retweet
Per ongeluk 1 teveel gekocht en die dan verkopen voor 250 euro.. zo triest.quote:
Mutsquote:
Een paar euro verzendkosten extra vind ik best acceptabelquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Per ongeluk 1 teveel gekocht en die dan verkopen voor 250 euro.. zo triest.
een paar = breed begripquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Een paar euro verzendkosten extra vind ik best acceptabel
Je moet er nu normaal doorkomen... zonder wachtrij en zooiquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:34 schreef NemapoAlcharios het volgende:
wat nou uitverkocht? ik sta gewoon nog in de wachtrij hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |