Zit je te trollen ofzo? Het ligt NIET aan iDeal dat het moeilijk kaarten kopen is.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:56 schreef Strychnos het volgende:
[..]
Oh wacht sorry niet goed gelezen. Totaal van 250 miljoen sinds de start. Misschien ligt het inderdaad bij iDeal.
Klopt, maar als ik dan weer refreshte was ik even ver als waar ik stopte.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sinds 11 uur? Dan moet je wachtrij zeker een paar keer een timeout hebben gegeven.
Waarom niet? Mij lijkt dat het zeker wel iDeal kan zijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zit je te trollen ofzo? Het ligt NIET aan iDeal dat het moeilijk kaarten kopen is.
Je begint liever weer van voor af aan?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:58 schreef Mandamo het volgende:
[..]
Klopt, maar als ik dan weer refreshte was ik even ver als waar ik stopte.
Volg de LL-twitter nou maar, daar stond net dat het nog niet uitverkocht is.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:58 schreef Dos37 het volgende:
De eerste berichten met uitverkocht komen door.
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op zaterdag 04-02-2012 om 12:58:38Er komen af en toe nog wat tickets beschikbaar vanwege vervallen reserveringen. #LL12 Ik laat weten als het echt uitverkocht is. reageer retweet
En juist die wil ik! En nu opschieten met die kak site!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:58 schreef peaceman het volgende:
3fm bevestigd: uitverkocht. Enkel nog CJP kaarten beschikbaar.
Omdat de site van LiveNation/TicketMaster steeds platligt. Die heeft toch totaal 0,0 te maken met iDeal?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:59 schreef AMDB het volgende:
[..]
Waarom niet? Mij lijkt dat het zeker wel iDeal kan zijn.
Niet 10.000 per 5 minuten. En meestal als je erdoorheen bent is de server redelijk stabiel. Het platliggen van de servers komt omdat iedereen met 4 browsers erin staat en blijft F5'en. Als ze iedereen door zouden laten zou de server het aan moeten kunnen denk ik.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat de site van LiveNation/TicketMaster steeds platligt. Die heeft toch totaal 0,0 te maken met iDeal?
En iDeal is het gewend grote aantallen transacties te verwerken.
Blijven refreshen..lukt je welquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:00 schreef Basp1 het volgende:
Nou ben ik door de wachtrij heen is het uitverkocht, wat een ontiegelijk kutsysteem is dit toch ook.
Precies, dus heeft geen reet met iDeal te maken.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:01 schreef AMDB het volgende:
[..]
Niet 10.000 per 5 minuten. En meestal als je erdoorheen bent is de server redelijk stabiel. Het platliggen van de servers komt omdat iedereen met 4 browsers erin staat en blijft F5'en. Als ze iedereen door zouden laten zou de server het aan moeten kunnen denk ik.
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op zaterdag 04-02-2012 om 13:00:23De reguliere Lowlands kaarten zijn UITVERKOCHT Er zijn nog wel kaarten voor CJP-pashouders beschikbaar. #LL12 reageer retweet
Bij nader inzien heb je wel gelijk en zijn het eerder de server van ticketmaster die de vele request aan kunnen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Precies, dus heeft geen reet met iDeal te maken.
En iedereen doorlaten? Waarheen? De servers zijn overbelast.
Ik heb 2 uur in een wachtrij gestaan en ook geen kaartje.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:01 schreef Nembrionic het volgende:
Sorry, maar als je écht slim bezig was geweest dan had je dat tientje korting laten schieten en wél een kaart gehad
NIET aankunnen. Wat ben jij vervelendquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:03 schreef Strychnos het volgende:
[..]
Bij nader inzien heb je wel gelijk en zijn het eerder de server van ticketmaster die de vele request aan kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |