ff kijken wie er meegaatquote:LOWLANDS FESTIVAL 2012
EVENEMENTENTERREIN WALIBI WORLD
Biddinghuizen
17-08-2012 13:00
bekijk de details
Tickets 4
Rang STAANPLAATS
Prijssoort(en) Normaal × 4
Subtotaal 740.00 EUR
Bezorging (Standaard post) 3.00 EUR
Totaal 743.00 EUR
Nee ik bedoel diezelfde dag nog. Ik zou sowieso niet gokken op die paar honderd extra later op het jaar..die zijn in 5 minuten wegquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:50 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
ja dat wil ik net zeggen, elke keer dan is het 'uitverkocht' en dan eind juli/begin augustus komen er opeens 'extra kaarten' om de zwarthandel tegen te gaan
Homo.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:52 schreef MCH het volgende:
Mooi dat het nu uitverkocht is, de waarde van de kaartjes gaan nu stijgen.![]()
![]()
Juist..het probleem ligt dan ook niet bij iDealquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:51 schreef Strychnos het volgende:
[..]
Gemiddeld genomen handelt iDeal 275.000 transacties per dag af. Komt dus neer op 11458 per uur.
Nou moet kunnen toch?
JE kan het komende half jaar vast nog wel kans maken op 1 van de duizenden ticketsquote:
Komende twee uur zullen er nog wel steeds kaarten doorheen komen. Blijven proberen. De aanhouder wint!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:53 schreef Mandamo het volgende:
Damn hoe kan dit echt. We staan al met 3 man sinds 11 uur in de wachtrij. De eerste is er nu pas doorheen en nu zijn ze niet beschikbaar..
Indeedquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
JE kan het komende half jaar vast nog wel kans maken op 1 van de duizenden tickets.
Omdat je niet geluisterd hebt naar refreshsuggesties. Dat heeft nu minder zin om dat de wachtrij naar behoren werkt. In het begin was de wachtrij steeds stuk en kon je met refreshen vooraan komen te staan.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:53 schreef Mandamo het volgende:
Damn hoe kan dit echt. We staan al met 3 man sinds 11 uur in de wachtrij. De eerste is er nu pas doorheen en nu zijn ze niet beschikbaar..
Dan doe je echt iets niet goed hoor, als je braaf in 1 wachtrij blijft hangen is de kans dat het niet lukt behoorlijk groot.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:53 schreef Mandamo het volgende:
Ik bleef refreshen maar die wachtrij bleef terugkomen helaas..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat je niet geluisterd hebt naar refreshsuggesties. Dat heeft nu minder zin om dat de wachtrij naar behoren werkt. In het begin was de wachtrij steeds stuk en kon je met refreshen vooraan komen te staan.
Oh wacht sorry niet goed gelezen. Totaal van 250 miljoen sinds de start. Misschien ligt het inderdaad bij iDeal.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Juist..het probleem ligt dan ook niet bij iDeal
Omdat zwarthandelaren slimmer zijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:53 schreef Mandamo het volgende:
Sinds 11 uur? Dan moet je wachtrij zeker een paar keer een timeout hebben gegeven.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:56 schreef Mandamo het volgende:
[..]
Ik bleef refreshen maar die wachtrij bleef terugkomen helaas..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |