Zijn domme kopers dus moeten ze zelf weten, laatste week gaan ze tegen kostprijs weg of zelfs daaronder. Dat is ieder jaar hetzelfde, zeker als het weer wat minder is.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:47 schreef Faazz het volgende:
Ik ben nu op MP massaal aan het bieden op kaarten om de prijs op te drijven. Met de hoop dat de lui die hebben mis gegrepen, afhaken op nog hogere biedingen en zo de scam wat terug gedreven wordt.
Min of meer kansloos eigenlijk, maar ik kan daar echt boos om wordenDus wie doet er mee?
Ja zo iets, zolang het maar een realistisch bod is of zoquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:47 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Goed idee, ik ga nu beginnen! 10 euro er bovenop steeds?
OK. Je bent idd gewoon dom.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik weet niet over welke naam het dan gaat. Dus kan er geen oordeel over geven. Een grote naam is wel leuk, maar de kleinere doen het heel vaak zelfs beter op Lowlands
En zorg dat je met die eikels ergens persoonlijk afspreekt en laat ze dan maar wachten. Of als je breed bent kan je ze ook in elkaar slaan.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:49 schreef Faazz het volgende:
[..]
Ja zo iets, zolang het maar een realistisch bod is of zo
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:47 schreef Faazz het volgende:
Ik ben nu op MP massaal aan het bieden op kaarten om de prijs op te drijven. Met de hoop dat de lui die hebben mis gegrepen, afhaken op nog hogere biedingen en zo de scam wat terug gedreven wordt.
Min of meer kansloos eigenlijk, maar ik kan daar echt boos om wordenDus wie doet er mee?
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
OK. Je bent idd gewoon dom.
Ah, dus ga je meteen naar de 2000quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:49 schreef Faazz het volgende:
[..]
Vraag als die akkoord gaat zijn naam en pleur die hier neerquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:49 schreef Faazz het volgende:
[..]
Dat geld ook voor mij, komt wel goed.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:04 schreef Retarded het volgende:
Ik heb mn bevestigingsmailtje nog niet binnen...is dat erg? Wel betaald enzo (met ideal) en ook in mn orderoverzicht op ticketmaster staan ze gewoon...
M'n vader is er bij het kaarten bestellen zelf wel 2x uitgegooid..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:07 schreef rubbereend het volgende:
Ik had wel de indruk dat het systeem als je erdoor was wel goed werkte. Vorig jaar ben drie keer uit het bestel menu gekickt terwijl ik door de wachtrij was en nu heeft iedereen bij ons in de groep die in dat menu kwam eigenlijk gewoon aan kaarten gekomen
Ik heb het aantal kaarten die je kon kiezen en daarna het besteloverzicht (waar je evt cadeaupapier kon bestellen) zeker 10 keer gezien voordat ik mijn kaartje kon kopenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:07 schreef rubbereend het volgende:
Ik had wel de indruk dat het systeem als je erdoor was wel goed werkte. Vorig jaar ben drie keer uit het bestel menu gekickt terwijl ik door de wachtrij was en nu heeft iedereen bij ons in de groep die in dat menu kwam eigenlijk gewoon aan kaarten gekomen
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:08 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
M'n vader is er bij het kaarten bestellen zelf wel 2x uitgegooid..
ah, laat maar danquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb het aantal kaarten die je kon kiezen en daarna het besteloverzicht (waar je evt cadeaupapier kon bestellen) zeker 10 keer gezien voordat ik mijn kaartje kon kopen. Dat wel allemaal binnen een half uur.
Ik moet je teleurstellen links achterbaks fraudeurtje. Ik heb de kaarten met dikke winst doorverkocht!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:47 schreef Faazz het volgende:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:22 schreef DeHandelaar het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen links achterbaks fraudeurtje. Ik heb de kaarten met dikke winst doorverkocht!
Ik denk dat ik zometeen flink uit eten ga van dat geld. En wie weet, misschien nog een hoer bestel ook. Ik zal aan je denken terwijl ze met m'n ballen speelt.
Mag ik kijken?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:22 schreef DeHandelaar het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen links achterbaks fraudeurtje. Ik heb de kaarten met dikke winst doorverkocht!
Ik denk dat ik zometeen flink uit eten ga van dat geld. En wie weet, misschien nog een hoer bestel ook. Ik zal aan je denken terwijl ze met m'n ballen speelt.
Dat heb ik nu ook gehad hoor. Paar keer mijn shopping cart leeg en kapot. Behalve bij het laatste kaartje. Toen ging het retesnelquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:07 schreef rubbereend het volgende:
Als je een line up wil moet je naar pinkpopquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zal ik even vloeken in de kerk... Ik weet nog niet eens of ik wel WIL gaan.
Nul line up bekend... kom op mensen....
Maar ik heb liever de kaartjes dat ik ze een maand van te voren van de hand doe dan dat ik een maanf van te voren moet gaan stressen hoe nu eens aan kaarten te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |