Bashen? De helft van hun doelgroep wil graag naar LL. Het is gewoon een reminder die ze plaatsenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:29 schreef indiaantje89 het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)_voorverkoop_be.html
Ze konden het ook weer eens niet laten om Lowlands te bashen
nee, campings en hoevaak de lowlanders gegaan waren zijn leuke facts.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is deze daar niet veel handiger voor..?
Lowlands 2012
Je hebt volgens mij weinig te vrezen. Zou er ook niet vanuit gaan dat het geld ineens terug wordt gestort.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:48 schreef MidnightB00m het volgende:
Een vriend heeft kaarten besteld... is er uiteindelijk doorheen gekomen. Heeft bevestigingsmail en transactiebevestiging ontvangen (op zijn rekeningnummer is het inmiddels ook afgeschreven). Echter heeft hij nog geen E-tickets ontvangen. In TicketMaster staat het ook bevestigd in op zijn account.
Ik stress ´em nog steeds aardig hard!Kom van Postkantoortijdperk. Ik geloof het pas als de E-tickets verstuurd zijn. Hebben jullie al de kaartjes ontvangen? Duurt lang :$
Ik heb op de Lowlands-twitter gelezen dat dat tot 24 uur kan duren, geen zorgen maken dus.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:48 schreef MidnightB00m het volgende:
Een vriend heeft kaarten besteld... is er uiteindelijk doorheen gekomen. Heeft bevestigingsmail en transactiebevestiging ontvangen (op zijn rekeningnummer is het inmiddels ook afgeschreven). Echter heeft hij nog geen E-tickets ontvangen. In TicketMaster staat het ook bevestigd in op zijn account.
Ik stress ´em nog steeds aardig hard!Kom van Postkantoortijdperk. Ik geloof het pas als de E-tickets verstuurd zijn. Hebben jullie al de kaartjes ontvangen? Duurt lang :$
Ik ontving de mijne zojuist. Kennelijk versturen ze ze batchgewijs.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:48 schreef rubbereend het volgende:
De e-tickets gaan ze vannacht pas via de mail doen begreep ik want anders kon de server het niet aan....
Ik zit in de trein en hoorde iemand roepen dat Depeche Mode op LL staat. Moet dus wel waar zijn!quote:
Eerste keer Lowlands komende zomer?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:16 schreef MidnightB00m het volgende:
Hmm... geduld is een schone zaak, alleen verrekte lastig soms.
NICE! Maar Depeche Mode is nog niet officieel bevestigd dus...
Maar Depeche Mode was toch al bevestigd?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:06 schreef Ludachrist het volgende:
Depeche Mode moet wel het állersufste grapje zijn op LL. Misschien een gedeelde 1e plek met mensen die nog steeds "theo" roepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |