De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja zo gaat het. als je al vaker met de auto gereden heb dan weet je hoe zwaar de versnellingshendel ongeveer gaat, en als hij dan in de versnelling is en je wilt naar een ander zet je iets spanning er op dat hij eruit zou moeten gaan met normaal schakel zeg maar.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je kan inderdaad schakelen zonder koppeling. Precies op het juiste moment. De juiste snelheid wn toeren en het kan. Je voelt het als je heel voorzichtig je pook in een andere versnellign wilt drukken. Op een gegeven moment kan het.
Maar doe je he fout, dan ga je tandenpoetsen
ja van me ouders moest ik veiligheidhesjes in de auto hebben omdat ze panisch zijn dat me wrak pech krijgt.quote:En ik heb het zelfde gehad, ik kwam niet over het heuveltje sneeuw bij een parkeerplek. Dus effe met schep weghalen en weg rijden!
Ik heb ook altijd een dikke trui in me auto liggen.
In de zomer handig als het opeens koud geworden is met cabrio rijden, of inde winter als je met pech komt te staan.
Ik wil het wel voordoenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:04 schreef Sinosappel het volgende:
Ik weet niet wat creampie is, kan iemand dat uitleggen?
Google images.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:04 schreef Sinosappel het volgende:
Puddingkut? Na het zingen de kerk uit? Je weet het nog niet?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik lieg niet, ik weet het serieus niet.
Doe niet zo cryptischquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Puddingkut? Na het zingen de kerk uit? Je weet het nog niet?
Slagroomtaart dat weet toch iedereenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:04 schreef Sinosappel het volgende:
Het is vrij duidelijk hoorquote:
dat is normaalquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:03 schreef twi het volgende:
![]()
![]()
Creampie is genoeg ingeburgerd om dat niet te hoeven vertalen, toch?
Volgende dwangneurose ontdekt: ik moet in de sneeuw teruglopen over m'n eigen voetstappen om zo min mogelijk afdrukken te maken.
Dat doe ik ook altijdquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:03 schreef twi het volgende:
![]()
![]()
Creampie is genoeg ingeburgerd om dat niet te hoeven vertalen, toch?
Volgende dwangneurose ontdekt: ik moet in de sneeuw teruglopen over m'n eigen voetstappen om zo min mogelijk afdrukken te maken.
Ok thanksquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:09 schreef twi het volgende:
Wanneer het sperma uit de kut druipt, is dat een creampie. Preutse mensen ook!
Ik vind het juist leuk om zo veel mogelijk afdrukken te makenquote:
Niks mis met een man die bloost.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ok thanks
Ik weet overigens dat je nu bloost, dus niet zo stoer praten over preutse mensen.
Juist daarom is het ironisch dat ik degene ben die het uit moet leggen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ok thanks
Ik weet overigens dat je nu bloost, dus niet zo stoer praten over preutse mensen.
dat is abnormaal, jij bent vreemd.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind het juist leuk om zo veel mogelijk afdrukken te maken
Zeker waar.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:13 schreef twi het volgende:
[..]
Juist daarom is het ironisch dat ik degene ben die het uit moet leggen.
wat ! joyca doet het ook zegt ze net.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:14 schreef Sinosappel het volgende:
Als MLIG je gedrag normaal noemt weet je wel hoe laat het is
Heb ik jou op Facebook dan?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dat is abnormaal, jij bent vreemd.![]()
en wtf is dat op je facebook van "relatiestatus = het is ingewikkeld".
confronterend hoor!
Normaal is om niet over dat soort zaken na te denken en gewoon te lopen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:15 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wat ! joyca doet het ook zegt ze net.
dus het is normaal, want 3 mensen doen het nu al, itt tot alleen tijnbrijn met ze veel voetstappen maken.!
Ik heb al een naam dus ik dacht laat iemand anders het maar uitleggenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:13 schreef twi het volgende:
[..]
Juist daarom is het ironisch dat ik degene ben die het uit moet leggen.
Ja maar dat zijn fokkers.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:15 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wat ! joyca doet het ook zegt ze net.
dus het is normaal, want 3 mensen doen het nu al, itt tot alleen tijnbrijn met ze veel voetstappen maken.!
Dat vind ik zo'n dramaqueen status.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dat is abnormaal, jij bent vreemd.![]()
en wtf is dat op je facebook van "relatiestatus = het is ingewikkeld".
confronterend hoor!
En die zijn per definitie niet normaalquote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb al een naam dus ik dacht laat iemand anders het maar uitleggen
Je kat geeft gewoon een hint dat je moet samenwonen met je buurvrouw.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:17 schreef twi het volgende:
Sneeuw is trouwens wel makkelijk, ik kan zien dat m'n kat gelijk naar de buurvrouw is gehuppeld. NSB'er.
ja maar dan struikel ik, is normaal want zal lokasenna ook wel hebben.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:16 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Normaal is om niet over dat soort zaken na te denken en gewoon te lopen.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:18 schreef Myraela het volgende:
Als de sneeuw nieuw is, en nog mooi wit dan probeer ik ook niet teveel voetstappen te maken.
ja ik kan vet veel mensen vinden op facebook omdat facebook allemaal vrienden suggests voor me.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb ik jou op Facebook dan?
Nee hoor dat is niet raar om te doen dat is juist leuk om zo veel mogelijk voetstappen te maken
Ik praat altijd met respect over vrouwen, dus ik ga het maar niet over m'n buurvrouw hebben. Die trouwens achterin de vijftig is, en getrouwd is met een. Ehm, laat ik ook maar met respect over mannen blijven praten.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je kat geeft gewoon een hint dat je moet samenwonen met je buurvrouw.
Maak sushi van je kat.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:19 schreef twi het volgende:
[..]
Ik praat altijd met respect over vrouwen, dus ik ga het maar niet over m'n buurvrouw hebben. Die trouwens achterin de vijftig is, en getrouwd is met een. Ehm, laat ik ook maar met respect over mannen blijven praten.
Je zit op 100% en weer een cent voor jouquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:19 schreef twi het volgende:
[..]
Ik praat altijd met respect over vrouwen, dus ik ga het maar niet over m'n buurvrouw hebben. Die trouwens achterin de vijftig is, en getrouwd is met een. Ehm, laat ik ook maar met respect over mannen blijven praten.
Hopelijk word ik dat nietquote:
ja dat kan, dat is ook normaal.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:20 schreef twi het volgende:
Ik ben trouwens net speciaal over het gras gelopen, omdat de sneeuw daar minder egaal was dan op 't voetpad en het dus minder erg is om daar voetstappen te maken. Zo neurotisch ben ik, ja.
Kan gras ook seks hebben?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja dat kan, dat is ook normaal.
behalve op zondag want dan moet het gras rusten.
Dat is alleen bij zondagsgras he? Dat hebben we hier niet.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja dat kan, dat is ook normaal.
behalve op zondag want dan moet het gras rusten.
Bevroren hondenpoep blijft niet aan je schoenen kleven.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:23 schreef Myraela het volgende:
Ik zou er niet voor door het gras gaan lopen. Daar ligt modder enzo.
Ik loop altijd terug in mijn voetstappen, dan loop ik een compleet andere route, loop ik weer terug.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:18 schreef Myraela het volgende:
Als de sneeuw nieuw is, en nog mooi wit dan probeer ik ook niet teveel voetstappen te maken.
Oh zoquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar dan struikel ik, is normaal want zal lokasenna ook wel hebben.
en kijk zie dit:
[..]
[..]
ja ik kan vet veel mensen vinden op facebook omdat facebook allemaal vrienden suggests voor me.
ik heb ook al heel veel mensen nu gevonden van wie ik alleen de voornaam weet van de meet . als ik dat intik in facebook dan zoekt hij vanzelf die mensen met die voornamen via de korste weg van vrienden die ik al heb.
jezus nee!!!!!...... ja het zou wel kunnen ja, dan moet je op het gras gaan liggen en je haar ertegen aanhouden en er naar kijken enzo.quote:
Ik heb ze anders dingen met bananen zien doen waar ik niks op tegen heb hoorquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
jezus nee!!!!!...... ja het zou wel kunnen ja, dan moet je op het gras gaan liggen en je haar ertegen aanhouden en er naar kijken enzo.
maar dat is netzoiets als "dingen" doen met bananen, het hoort niet.
op welke dag geef jij het gras rust? de zaterdag zou voor die 1ne stroming van zaterdagevangelie ofzo ook nog kunnen, of voor joods gras ofzo.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:23 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is alleen bij zondagsgras he? Dat hebben we hier niet.
Een aardbei vind ik ook wel sensueel fruit.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb ze anders dingen met bananen zien doen waar ik niks op tegen heb hoor
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
jezus nee!!!!!...... ja het zou wel kunnen ja, dan moet je op het gras gaan liggen en je haar ertegen aanhouden en er naar kijken enzo.
maar dat is netzoiets als "dingen" doen met bananen of aardbei ofzo, het hoort niet.
Je bracht mij op een idee.. ik weet nu van aardig wat mensen hier al hun echte naam. Kwestie van zoeken haha.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
ja ik kan vet veel mensen vinden op facebook omdat facebook allemaal vrienden suggests voor me.
ik heb ook al heel veel mensen nu gevonden van wie ik alleen de voornaam weet van de meet . als ik dat intik in facebook dan zoekt hij vanzelf die mensen met die voornamen via de korste weg van vrienden die ik al heb.
Op dagen waarop er geen sneeuw ligt.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:26 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
op welke dag geef jij het gras rust? de zaterdag zou voor die 1ne stroming van zaterdagevangelie ofzo ook nog kunnen, of voor joods gras ofzo.
Ah ok, dankjewel!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
maar dat is netzoiets als "dingen" doen met bananen of aardbei ofzo, het hoort niet.
Het was gewoon een normale vraagquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jij bent echt oversekst nu je weer single bent he?
Dat deed hij uit lustquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:31 schreef kingtoppie het volgende:
'Nederlander liet meisjes verkrachten door hond'
What the fuck.
Ik heb nog wel voor je.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:32 schreef Joysa het volgende:
Hou eens op over die sneeuw
Ik wil ook sneeuw
In the middle of nowherequote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel voor je.
Kom maar ophalen
Ik vind vooral die laatste goed.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
zijn de onderwerpen:
-zondagsrust voor het gras,
- dubbel dippen
-ivoor en plastic
-struikelen omdat lopen moeilijk is,
-en dat andere waar het net over ging.
zijn dat goede cafeonderwerpen voor cafemeets die niet georganiseerd zijn door fok, of wordt ik dan weer uitgelachen?
Ik zou beginnen over het weer of sportquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
zijn de onderwerpen:
- dubbel dippen
-ivoor en plastic
zijn dat goede cafeonderwerpen voor cafemeets die niet georganiseerd zijn door fok, of wordt ik dan weer uitgelachen?
de voortplanting van gras, of struikelen omdat lopen moeilijk is?quote:
Dat andere waar het net over ging.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
de voortplanting van gras, of struikelen omdat lopen moeilijk is?
Beter gewoon over de sneeuw of de kou.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
zijn de onderwerpen:
- dubbel dippen
-ivoor en plastic
Je kunt het dus niet zo goedquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:38 schreef charmed_angel het volgende:
ok schaatsen en sneeuw op je gezicht is best kut
Achteruit schaatsen, heb je er geen last van.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kan supergoed schaatsen, maar die sneeuw is vervelend als je wilt schaatsen
Ok my bad.. I'll work on it.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:40 schreef Sinosappel het volgende:
Kingtoppie, hou eens op met mij DMs sturen over mijn comments die je altijd vijandig interpreteerd.
Hallelujah, iemand snapt 'm.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:43 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dan is hij wel binnen gekomen ja hhihihihihihihii
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:39 schreef twi het volgende:
[..]
Achteruit schaatsen, heb je er geen last van.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:40 schreef Sinosappel het volgende:
Kingtoppie, hou eens op met mij DMs sturen over mijn comments die je altijd vijandig interpreteerd.
Ik weet nu perfect hoe ik hem duidelijk moet maken dat hij moet stoppen.quote:
Volgens mij hebben veel mensen hun foto's afgeschermd staan!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:27 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Je bracht mij op een idee.. ik weet nu van aardig wat mensen hier al hun echte naam. Kwestie van zoeken haha.
Wel grappig om al die foto's te zien.
Dat werkt wel, maar tis wel interessant om te weten waarom ik me zo snel persoonlijk aangevallen voel..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik weet nu perfect hoe ik hem duidelijk moet maken dat hij moet stoppen.
En dat werkt wel toch KT?
ga jij nog driften met achterwielaandrijving in de sneeuw?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Volgens mij hebben veel mensen hun foto's afgeschermd staan!
Niet hun profielfoto'squote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Volgens mij hebben veel mensen hun foto's afgeschermd staan!
Het is ernstiger als je blijft DM'men terwijl mensen duidelijk aangeven dat je moet kappen met ze lastigvallen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat werkt wel, maar tis wel interessant om te weten waarom ik me zo snel persoonlijk aangevallen voel..
Tis best ernstig eigenlijk.
kingtoppie is niet vervelend.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is ernstiger als je blijft DM'men terwijl mensen duidelijk aangeven dat je moet kappen met ze lastigvallen.
Klopt en je hebt altijd heel erg rare onsamenhangende ideeen over wat mensen wel of niet bedoelen met hun gedrag.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat werkt wel, maar tis wel interessant om te weten waarom ik me zo snel persoonlijk aangevallen voel..
Tis best ernstig eigenlijk.
Ik krijg ook een melding van de ns app inderdaadquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
kingtoppie is niet vervelend.
oeh, ik heb net een sms ontvangen!.
ja dat kunnen jullie ook allemaal doen. je kan je aanmelden op de ns site dat je een gratis sms van ze krijgt als er vertragingen of dienstregelingwijzigingen zijn.
dat heb ik gedaan zodat ik meer smsen kan krijgen alsof ik vrienden heb, en ik heb net een sms ontvangen ! , als iemand nu bij me was dan leek het net of ik vrienden had.
en het is gratis !kunnen jullie ook doen.
Hell yeahquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:51 schreef xFriendx het volgende:
Wil jij nog een paar erotisch getinte DM's Murdera, omdat ook bazen wel wat warmte kunnen gebruiken in deze frisse tijden?![]()
goedzo, net of je vrienden ofzo hebt lijkt het dan voor anderen die het misschien zien.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik krijg ook een melding van de ns app inderdaad
Mag ik geen warme chocomelk uitdelen?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:52 schreef twi het volgende:
[..]
Je gaat drommel wel erg achterna nu hoor Murdera...
En het maakt ook eigenlijk niet uit wat je zegt, hij verdraait het toch wel naar iets wat hij wil horen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Klopt en je hebt altijd heel erg rare onsamenhangende ideeen over wat mensen wel of niet bedoelen met hun gedrag.
heb je mij al gevondenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:27 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Je bracht mij op een idee.. ik weet nu van aardig wat mensen hier al hun echte naam. Kwestie van zoeken haha.
Wel grappig om al die foto's te zien.
ja dat was een actie fotoquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:54 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
JaZelfs nog op een foto van Roy
Je hebt toch niet het prive mapje van mij en C_A ontdekt he?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:54 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
JaZelfs nog op een foto van Roy
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Klopt en je hebt altijd heel erg rare onsamenhangende ideeen over wat mensen wel of niet bedoelen met hun gedrag.
Hebben jullie misschien voorbeeldjes voor me?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
En het maakt ook eigenlijk niet uit wat je zegt, hij verdraait het toch wel naar iets wat hij wil horen.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt toch niet het prive mapje van mij en C_A ontdekt he?
Hele dm geschiedenis van voordat ik je een dm verbod gaf?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie misschien voorbeeldjes voor me?
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:56 schreef xFriendx het volgende:
Joysa vrijgezel? Is er al een wachtlijst?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:56 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb mijn Facebook uitmuntend afgeschermd.Ik heb gisteren per ongeluk iets gepost, krijg ik gelijk commentaar van een of andere figuur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:58 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb gisteren per ongeluk iets gepost, krijg ik gelijk commentaar van een of andere figuur.
Fuck wat voel ik me een chaos nuquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:56 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hele dm geschiedenis van voordat ik je een dm verbod gaf?
Whatsappen welquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:59 schreef charmed_angel het volgende:
ik doe veel op mijn facebook
Eigenlijk hou ik zo iedereen op de hoogte
Bellen? SMS? Dat si toch niet meer nodig
Ik gebruik het eigenlijk alleen maar als ik iemand even snel een berichtje wil sturen en geen zin heb om zijn of haar e-mail adres op te zoeken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:59 schreef charmed_angel het volgende:
ik doe veel op mijn facebook
Eigenlijk hou ik zo iedereen op de hoogte
Bellen? SMS? Dat si toch niet meer nodig
Ik doe altijd inchecken als ik ergens ben, foto's uploaden, communiceren met vriendenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:00 schreef xFriendx het volgende:
Ik wist altijd maar slecht wat ik er op zou moeten zetten.
Ja dat doe ik ook welquote:
Ik whatsapp me helemaal sufquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik doe altijd inchecken als ik ergens ben, foto's uploaden, communiceren met vriendenReageren op updates van vrienden
[..]
Ja dat doe ik ook welMaar ik pak sneller facebook erbij dan whatsapp
ik wil jouw facebookquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Fuck wat voel ik me een chaos nu
jezus daar kan je amper lopen want maagdelijke sneeuwquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:04 schreef charmed_angel het volgende:
En foto's plaatsen dus.... zoals deze
[ afbeelding ]
Haha, nu weet ik waar je huis woont.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:04 schreef charmed_angel het volgende:
En foto's plaatsen dus.... zoals deze
[ afbeelding ]
Is veel te weinigquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:05 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
jezus daar kan je amper lopen want maagdelijke sneeuw
Ik wil voetstappen makenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:05 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
jezus daar kan je amper lopen want maagdelijke sneeuw
ik zat te denken he... Misschien is het slim om de verwarming vannacht niet uit te zetten, want dan heeft hij veel langer nodig om weer warm te wordenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:07 schreef LostInSpace het volgende:
De temperatuur in mijn woning daalt terwijl ik de verwarming steeds hoger zet.
Hmm.
Daar heb ik nu opeens ook last van sinds gisteren. Na paar keer vragen mij met rust te laten, toch blijven sturen. In mijn geval is dat firefly3.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is ernstiger als je blijft DM'men terwijl mensen duidelijk aangeven dat je moet kappen met ze lastigvallen.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:08 schreef twi het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik heb kutkloon al aan het werk gezet met 't stalkwerk.
Ik wil best wel naast je kruipen. Als je maar beloofd van me af te blijven!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zat te denken he... Misschien is het slim om de verwarming vannacht niet uit te zetten, want dan heeft hij veel langer nodig om weer warm te worden![]()
Dus ik denk dat ik hem gewoon op 21 laat staan![]()
Zit er zelfs aan te denken om in de woonkamer te gaan slapen
Echt mijn slaapkamer is een vrieskist
Ik kom nooit in Spijkenisse.. en ik ben een erg slechte stalker. Ik ben veel te luiquote:
een vliegende sneeuwpop?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is veel te weinig
Ik wil sneeuwpop maken
mag ik dan wel mijn voeten in je knieholtes leggenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik wil best wel naast je kruipen. Als je maar beloofd van me af te blijven!
Pfff moet ik dan maar weer bewijzen hoe internet je privacy kan verneuken?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:10 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik kom nooit in Spijkenisse.. en ik ben een erg slechte stalker. Ik ben veel te lui
Ik slaap al 2 nachten op de bankquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zat te denken he... Misschien is het slim om de verwarming vannacht niet uit te zetten, want dan heeft hij veel langer nodig om weer warm te worden![]()
Dus ik denk dat ik hem gewoon op 21 laat staan![]()
Zit er zelfs aan te denken om in de woonkamer te gaan slapen
Echt mijn slaapkamer is een vrieskist
Oksels zijn warmerquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mag ik dan wel mijn voeten in je knieholtes leggen
Is het zo koud bij jou boven?quote:
Nee heb geen verwarming boven, die krijg ik morgen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is het zo koud bij jou boven?
heb je geen verwarming?
detailsquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar dat ligt zo ongemakkelijk
eigenlijk is het slim om mensen uit te nodigen in je huis.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee heb geen verwarming boven, die krijg ik morgen.
Daarom heb ik jullie ook onder laten slapen.
oh ja daar dacht ik aan, want is een leuk liedje.quote:
Zelf al zijn al mijn buren er dan is het hier nog koudquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:15 schreef LostInSpace het volgende:
Fuck het begint hier nu toch wel echt koud te worden
Oud gebouw, niet geisoleerd.. en mijn onderburen zijn er niet.
Argh.
Nou dan moet ik oderste boven gaan liggen, met mijn benen over hem heen om bij zijn oksel te komenquote:
ik doe het ook wel eensquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:16 schreef twi het volgende:
Iemand moet me toch maar eens vertellen dat het te ranzig is om boven je laptop te eten.
69 gaan liggen danquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou dan moet ik oderste boven gaan liggen, met mijn benen over hem heen om bij zijn oksel te komen
Knieholtes zijn gewoon makkelijker
ja maar ik mag hem eigenlijk niet aanrakenquote:
TCquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weet iemand iets om me op te vrolijken?
Bij mij mag dat wel hoorquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar ik mag hem eigenlijk niet aanraken
Dus vandaar me vraag... alleen mijn voetjes dan in jouw knieholtes
Wazzup?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat is erquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij mij mag dat wel hooroh wacht dat was de vraag niet.
Dan maar knieholtes
jij hebt ooit (gratis) seks gedaan. seks wederzijds leuk vindend en willend enzo zonder kenmerken van verkrachtingquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb een deken omgeslagenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:22 schreef LostInSpace het volgende:
* LostInSpace haalt zijn fleece trui uit de kast
Even weer opwarmen hier
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Voel me gewoon erg down. Veel te emo.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Voel me gewoon erg down. Veel te emo.
Drank genoeg in je kroegquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:26 schreef Royco1 het volgende:
Kan ook wel wat gebruiken om me op te vrolijken
Wat eet je?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:16 schreef twi het volgende:
Iemand moet me toch maar eens vertellen dat het te ranzig is om boven je laptop te eten.
Blijkbaar welquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:28 schreef charmed_angel het volgende:
Ben ik de enige hier die vrolijk is
Tuurlijk! Alles om jou warm te krijgenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mag ik dan wel mijn voeten in je knieholtes leggen
Ja, klopt. Maar dat is ook al een tijd geleden MLIG. Seks is niet zo belangrijk als jij denkt.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
jij hebt ooit (gratis) seks gedaan. seks wederzijds leuk vindend en willend enzo zonder kenmerken van verkrachting
Ik moet naar de winkel. Ik heb alleen maar bier hier dat calorieën bevat.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]komt wel goed schatje * tijnbrein schenkt glasje roosive in voor kaneel
Bedankt.quote:
ik heb op (Wat ik dacht wat spam was) heel kort gereageerd op me studentenemail (voornaam.achternaam@student.utwente.nl) .quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:26 schreef Royco1 het volgende:
Kan ook wel wat gebruiken om me op te vrolijken
dat is grappig ,net of het echt is.quote:Hi ,
Thanks you for the answer!!! Now I understand that it not a joke.
I did not use for a long time my old e-mail, and have decided it to check up. There I have found out the letter of the strange maintenance from your address. It is your personal address? I am a little confused.
I cannot understand till now, how it has happened, and I can not find an explanation. But …, I think, we and do not learn that it was. Now it is not so important... The core, we can continue the dialogue and study each other more. It is my mail of work. In general I the quiet and cheerful girl, without bad habits and advancement of an active way of life. In a sound body healthy spirit))) I was born and I live in Volgograd. I have economy degree, but have some years ago decided to change a trade. Now I - work as the visagiste and I am a success in it. I will not hurry up to speak much about me directly. Send me your photo that I knew with whom I talk. I will be glad, if you speak more about you directly and send some photos. Have a good time.
Angelina
Ja en?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar dat is ook al een tijd geleden MLIG. Seks is niet zo belangrijk als jij denkt.
[..]
Ik moet naar de winkel. Ik heb alleen maar bier hier dat calorieën bevat.
Het gaat er ook niet om dat ik alleen ben, dat ben ik niet.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik heb op (Wat ik dacht wat spam was) heel kort gereageerd op me studentenemail (voornaam.achternaam@student.utwente.nl) .
nu heb ik dit terug:
[..]
dat is grappig ,net of het echt is.
kan jij ook doen en dan ben je niet meer hopeloos alleen, want volgens de psycholoog in contact (ofzoiets, die nieuwe serie van de publieke omroep) stelt een relatie hebben gerust.
ja ook de relatie, en iemand die je wel wilde.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar dat is ook al een tijd geleden MLIG. Seks is niet zo belangrijk als jij denkt.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tuurlijk! Alles om jou warm te krijgen
Je mag helemaal tegen me aankruipen en je handjes opwarmen op m'n warme rug.
Ik kriebel je nog lekker in slaap ook. En als jij je oogjes open doet in de ochtend staat er een dampend kopje thee klaar met een lekker wit licht gerosterd boterhammetje met gerookte zalm plus vers geperste jus.
En na het ontbijtje verkassen we met de warme dekens en al naar de bank om lekker warm tegen elkaar aan zitten om wakker te worden, terwijl we rustig aan genieten van een bakje thee of koffie!! En ondertussen kriebbel ik je op je hoofd tussen je haren. Zodat je langzaam en ontspannen wakker word!
Ik moet echt eens voor me zelf gaan zorgen. Maar het is te koud buiten.quote:
Dat is kut Roy. Kwam het ook uit het niets?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het gaat er ook niet om dat ik alleen ben, dat ben ik niet.
Gisteravond heeft een vaste klant van me zelfmoord gepleegd.
Dus op dit moment ben ik niet echt vrolijk
Ja nogal.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet echt eens voor me zelf gaan zorgen. Maar het is te koud buiten.
[..]
Dat is kut Roy. Kwam het ook uit het niets?
Aanstellerquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niemand had ooit iets gemerkt?quote:
Zelfmoord is moeilijk om mee om te gaan, veel sterkte in ieder geval.quote:
Op zich valt het wel mee met de kou... maar je moet niet in een t-shirt naar buiten hequote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Dat is kut Roy. Kwam het ook uit het niets?
Ik trek de kou echt slecht de laatste tijd. Waarschijnlijk omdat ik niet goed eet en slaap, maar toch.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aanstellerzo koud is het niet buiten
Sterkte.quote:
Nou wel dat ie af en toe niet helemaal lekker in zijn vel zat, maar dit had niemand zien aankomen denk ik.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niemand had ooit iets gemerkt?
Hmzzz vaag vind ik dat altijd. En erg kut... ik snap waarom je niet vrolijk bent
ja sneu is datquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou wel dat ie af en toe niet helemaal lekker in zijn vel zat, maar dit had niemand zien aankomen denk ik.
Zondag nog een feestje gevierd omdat we gewonnen hadden.
Ga zijn verhalen over Feyenoord van vroeger wel missen
Dan weet je wat je te doen staatquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik trek de kou echt slecht de laatste tijd. Waarschijnlijk omdat ik niet goed eet en slaap, maar toch.
Ik heb het constant koud lijkt het wel. Binnen, shirt, vest aan. Dekentje over me heen. Nog steeds koud.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Op zich valt het wel mee met de kou... maar je moet niet in een t-shirt naar buiten he
Lekker warm bad zou helpenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb het constant koud lijkt het wel. Binnen, shirt, vest aan. Dekentje over me heen. Nog steeds koud.
Gebruik het bij de begrafenis als woordje?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou wel dat ie af en toe niet helemaal lekker in zijn vel zat, maar dit had niemand zien aankomen denk ik.
Zondag nog een feestje gevierd omdat we gewonnen hadden.
Ga zijn verhalen over Feyenoord van vroeger wel missen
wow echt niet?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:41 schreef twi het volgende:
Ik heb tot net aan toe de verwarming niet eens aangedraaid. Hier boven merk ik er toch niks van
Ja dat gaat goed komen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:43 schreef twi het volgende:
Wat een klote-nieuws trouwens, Roy. Maar zo iemand inderdaad maar in ere houden in de kroeg, met één of ander aandenken aan 'm ergens aan de muur?
Wow serieus? Zo heet?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wow echt niet?
Mijn verwarming is vanaf vanmorgen 9 uur al bezig om van 19 graden tot 21 graden te komen
Staat nu op 20,5
Dus laat hem vannacht echt gewoon aanstaan
En ik heb besloten om beneden in de huiskamer te slapen
Gecondoleerd...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het gaat er ook niet om dat ik alleen ben, dat ben ik niet.
Gisteravond heeft een vaste klant van me zelfmoord gepleegd.
Dus op dit moment ben ik niet echt vrolijk
Uhm nee, waar zal ik dat moeten vinden dan?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Maar ik mocht je niet aanraken
Hey maar.... uhmzzz... heb je research gedaan?
dampend kopje thee klaar met een lekker wit licht gerosterd boterhammetje met gerookte zalm plus vers geperste jus. Me like
Dan bevries ikquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:47 schreef Partingglass het volgende:
Bij mij is het normaal 16 of 17. Al denk ik niet dat, dat normaal is. Als er bezoek komt gaat hij wel omhoog.
Ow grappig, dat heb je dan goed ingeschatquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Uhm nee, waar zal ik dat moeten vinden dan?
Maar ik had het idee dat jij wel zo een type vrouw bent
have funquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:55 schreef Newbie114 het volgende:
Tijd voor werk. Een beetje vroeg maar vinden ze vast niet erg
Als ik het erg koud krijg, zet ik hem altijd op 22quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:55 schreef Myraela het volgende:
Hier staat die ook op 21 en ik heb het koud.
Badassquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als ik het erg koud krijg, zet ik hem altijd op 22
Daar ben ik goed in volgend mijn omgevingquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan bevries ik
[..]
Ow grappig, dat heb je dan goed ingeschat
Waarom?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:05 schreef LostInSpace het volgende:
Ik ben weer 121 euro armer.
* LostInSpace heeft 2 tickets voor Guns and Roses in Ahoy
Deze keer ga ik wel goede oordopjes regelen.
Ik ga wel The Voice Kids kijken.... is dat een probleem?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Daar ben ik goed in volgend mijn omgeving
Maar hoe laat bij jou? Je mag wel aan me zitten, maar geen gekke dingen
De vorige keer in het Gelredome had ik zo ongeveer het gevoel dood te gaan.. zo hard stond het.quote:
Oordopjes draag ik ook altijd. Meer op GnR het is vergane glorie als je het mij vraagtquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:09 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
De vorige keer in het Gelredome had ik zo ongeveer het gevoel dood te gaan.. zo hard stond het.
Nu zou ik kunnen zeggen "ik doe het niet meer", anderzijds word ik daar alleen maar autistischer van.. dus misschien moet ik het gewoon opnieuw proberen.
Als doorgewinterde GnR fan moet ik er toch wel aanwezig zijn eigenlijk.
Daarom doe ik dat ook. Sinds een jaar oordopjes van mijn werk op maat gemaaktquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:13 schreef Partingglass het volgende:
Oordopjes bij live optredens is sowieso eigenlijk een goed idee
Tsja, ik zit op het mygnrforum.com en ik kijk bijna wekelijks youtube filmpjes van hun live optredens.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oordopjes draag ik ook altijd. Meer op GnR het is vergane glorie als je het mij vraagt
Die demo's gehoord hebben voordat gereleased is niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:16 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Tsja, ik zit op het mygnrforum.com en ik kijk bijna wekelijks youtube filmpjes van hun live optredens.
Ik heb demo's van Chinese Democracy gehoord jaren voordat ze gereleased zijn.
Die hard hier.. zelfs na alle Mickey Mouse geluiden.
Nee hoor, ik heb het van de week ook zitten kijken. Best leuk! Maar die politie serie wat er tussen zit moeten we wel weg zappen. Want die serie slaat nergens opquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga wel The Voice Kids kijken.... is dat een probleem?
Nou het was in mijn tijd nogal wat gehossel met private messages en sharing sites in Polenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die demo's gehoord hebben voordat gereleased is niet zo moeilijkhet heeft 20 jaar geduurd ofzo die opnames
Daarom moest The Offspring de titel ook veranderen van hun album ze wilde Chinese Democrasy maar dat mocht nietquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:21 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Nou het was in mijn tijd nogal wat gehossel met private messages en sharing sites in Polen
Het management van GnR zat er namelijk met al z'n advocaten en shit bovenop.
Die serie slaat inderdaad nergens opquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb het van de week ook zitten kijken. Best leuk! Maar die politie serie wat er tussen zit moeten we wel weg zappen. Want die serie slaat nergens op
Zal ik popcorn en chips mee nemen voor tijdens the voice kids?
Op een lege maag kunnen we geen tv kijken. En voor jou een wijntje en voor mij wat sterkers?
Pure publiciteitsstunt was dat volgens mij.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarom moest The Offspring de titel ook veranderen van hun album ze wilde Chinese Democrasy maar dat mocht niet
Jaquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:25 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Pure publiciteitsstunt was dat volgens mij.
Er zijn door de jaren veel gekkere dingen gebeurd rondom GnRquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jamaar wel een beetje sad van GnR om te dreigen met een rechtzaak
Wijn of bier, waar ben je sneller dronken doorquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die serie slaat inderdaad nergens op
Chips is lekker, wel een beetje pittige chips dan
Wijntje is goed, biertje mag ook.
ik heb hier nog honingrum staan
Die fles gaat open vanavond denk ik
OH dat is waarquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:28 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Er zijn door de jaren veel gekkere dingen gebeurd rondom GnR
Iemand die het album geleaked had voor de release, hebben ze ook aangeklaagd en die is in de gevangenis beland. Ik had het album nog direct van hem gedownload
Haha sneller dronken? Ligt eraan wat ik gegeten hebquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wijn of bier, waar ben je sneller dronken door
Honingrum? Dat ken ik niet. Drink je dat zo of mix je dat met iets? En plakt het net zoals honing of niet?
Maar lekker, ben benieuwd. Dus hoe laat en waar? Stuur maar een PM. Anders krijgen we het opeens onverwachts druk vanavond
ja is lekker zoet!!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Haha sneller dronken? Ligt eraan wat ik gegeten heb
Maar van een fles wijn word ik eerder dronken ja
Nee honingrum met ijs.Het is echt heerlijkPlak wel, maar je moet het ook niet over je heen gooien... of juist wel
Hey Snarfjequote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja is lekker zoet!!
wilde ik ff kwijt, maar ga nu warm douchen en dan door naar visite!
Als het daarbij blijft wel jaquote:
Zijn straf viel uiteindelijk wel mee trouwens:quote:
Ik wil ook onder een deken op de bank zitten.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hey Snarfje
Ik zit weer onder een dekentjeMijn voetjes zijn al lekker warm en ben misselijk geworden van de de caramel-Kokosdroom thee
Ja dan wel jaquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:36 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Zijn straf viel uiteindelijk wel mee trouwens:
http://www.wired.com/threatlevel/2010/07/gnr-uploader/
Maar ik had toen wel zoiets van "fuck, dit komt wel heel dichtbij nu"
niet mij jaloers maken... moet zo weer de kou in en gene tijd voor thee =( karamel-kokos is de bomb!!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hey Snarfje
Ik zit weer onder een dekentjeMijn voetjes zijn al lekker warm en ben misselijk geworden van de de caramel-Kokosdroom thee
Ik heb al vertragingen gezien van 50 minutenquote:
dat ben ik nu ook aan het doen.... behalve het drinken danquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil ook onder een deken op de bank zitten.
Gewoon een beetje doelloos tv kijken en drinken
Ik moet zo ook nog de kou in... met Kyraquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
niet mij jaloers maken... moet zo weer de kou in en gene tijd voor thee =( karamel-kokos is de bomb!!
Ik hoop dat ik niet zo veel vertraging heb vanavondquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb al vertragingen gezien van 50 minuten
Ik ben wel blij dat ik nu niet werkquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik niet zo veel vertraging heb vanavond
Ik ben ook wel blij dat ik niet meer de hele dag op de weg zit ja.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat ik nu niet werk
Ow wacht... ik was altijd vrij op vrijdag
Ik moet nog naar tilburg vanavond voor een concertquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat ik nu niet werk
Ow wacht... ik was altijd vrij op vrijdag
dan zal ik maar op tijd weg gaanquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik moet nog naar tilburg vanavond voor een concert
Dat is wel de bedoeling ja.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan zal ik maar op tijd weg gaan
Ik heb al een kaartje dus tsja 25 euro is zonde om het te laten liggenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:45 schreef Partingglass het volgende:
ik strakjes naar Essen voor een concert. Moet nog even kijken wat dan de situatie o pde weg daarheen is en de prognoses voor vannacht. Anders ga ik niet.
We bestellen wel wat spareribs en dan ga jij lekker aan de wijn.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Haha sneller dronken? Ligt eraan wat ik gegeten heb
Maar van een fles wijn word ik eerder dronken ja
Nee honingrum met ijs.Het is echt heerlijkPlak wel, maar je moet het ook niet over je heen gooien... of juist wel
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
We bestellen wel wat spareribs en dan ga jij lekker aan de wijn.
En laten we beginnen met wat honingrum in een glas. En mocht je "per ongeluk" wat morsen in je decolate, dan komt dat vast wel goed
Dus waar en hoe laat?quote:
Ik pasquote:
Ja hey ik ga niks uit jou decolate lijken hequote:
Het is decolletéquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja hey ik ga niks uit jou decolate lijken he
Dat we elkaar even goed begrijpen!!
Je weet wat ik bedoel, dus ik maak me nergens druk omquote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je weet wat ik bedoel, dus ik maak me nergens druk om
quote:
Kunnen we ook vanavomd samen etenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:07 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb nu ook trek in eten
Sate van de beren ofzo
Cudo dat hij het probeert toch, is meer dan de meeste hierquote:
Kudosquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Cudo dat hij het probeert toch, is meer dan de meeste hier
Ik word altijd kansloos afgewezen door C_Aquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Cudo dat hij het probeert toch, is meer dan de meeste hier
Ik door iedere vrouw, wat is ergerquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik word altijd kansloos afgewezen door C_A
Je opmerkingen zijn dan ook wel drommelesque.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik word altijd kansloos afgewezen door C_A
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |