Hopelijk word ik dat nietquote:
ja dat kan, dat is ook normaal.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:20 schreef twi het volgende:
Ik ben trouwens net speciaal over het gras gelopen, omdat de sneeuw daar minder egaal was dan op 't voetpad en het dus minder erg is om daar voetstappen te maken. Zo neurotisch ben ik, ja.
Kan gras ook seks hebben?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja dat kan, dat is ook normaal.
behalve op zondag want dan moet het gras rusten.
Dat is alleen bij zondagsgras he? Dat hebben we hier niet.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja dat kan, dat is ook normaal.
behalve op zondag want dan moet het gras rusten.
Bevroren hondenpoep blijft niet aan je schoenen kleven.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:23 schreef Myraela het volgende:
Ik zou er niet voor door het gras gaan lopen. Daar ligt modder enzo.
Ik loop altijd terug in mijn voetstappen, dan loop ik een compleet andere route, loop ik weer terug.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:18 schreef Myraela het volgende:
Als de sneeuw nieuw is, en nog mooi wit dan probeer ik ook niet teveel voetstappen te maken.
Oh zoquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar dan struikel ik, is normaal want zal lokasenna ook wel hebben.
en kijk zie dit:
[..]
[..]
ja ik kan vet veel mensen vinden op facebook omdat facebook allemaal vrienden suggests voor me.
ik heb ook al heel veel mensen nu gevonden van wie ik alleen de voornaam weet van de meet . als ik dat intik in facebook dan zoekt hij vanzelf die mensen met die voornamen via de korste weg van vrienden die ik al heb.
jezus nee!!!!!...... ja het zou wel kunnen ja, dan moet je op het gras gaan liggen en je haar ertegen aanhouden en er naar kijken enzo.quote:
Ik heb ze anders dingen met bananen zien doen waar ik niks op tegen heb hoorquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
jezus nee!!!!!...... ja het zou wel kunnen ja, dan moet je op het gras gaan liggen en je haar ertegen aanhouden en er naar kijken enzo.
maar dat is netzoiets als "dingen" doen met bananen, het hoort niet.
op welke dag geef jij het gras rust? de zaterdag zou voor die 1ne stroming van zaterdagevangelie ofzo ook nog kunnen, of voor joods gras ofzo.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:23 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is alleen bij zondagsgras he? Dat hebben we hier niet.
Een aardbei vind ik ook wel sensueel fruit.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb ze anders dingen met bananen zien doen waar ik niks op tegen heb hoor
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
jezus nee!!!!!...... ja het zou wel kunnen ja, dan moet je op het gras gaan liggen en je haar ertegen aanhouden en er naar kijken enzo.
maar dat is netzoiets als "dingen" doen met bananen of aardbei ofzo, het hoort niet.
Je bracht mij op een idee.. ik weet nu van aardig wat mensen hier al hun echte naam. Kwestie van zoeken haha.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
ja ik kan vet veel mensen vinden op facebook omdat facebook allemaal vrienden suggests voor me.
ik heb ook al heel veel mensen nu gevonden van wie ik alleen de voornaam weet van de meet . als ik dat intik in facebook dan zoekt hij vanzelf die mensen met die voornamen via de korste weg van vrienden die ik al heb.
Op dagen waarop er geen sneeuw ligt.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:26 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
op welke dag geef jij het gras rust? de zaterdag zou voor die 1ne stroming van zaterdagevangelie ofzo ook nog kunnen, of voor joods gras ofzo.
Ah ok, dankjewel!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
maar dat is netzoiets als "dingen" doen met bananen of aardbei ofzo, het hoort niet.
Het was gewoon een normale vraagquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jij bent echt oversekst nu je weer single bent he?
Dat deed hij uit lustquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:31 schreef kingtoppie het volgende:
'Nederlander liet meisjes verkrachten door hond'
What the fuck.
Ik heb nog wel voor je.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:32 schreef Joysa het volgende:
Hou eens op over die sneeuw
Ik wil ook sneeuw
In the middle of nowherequote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel voor je.
Kom maar ophalen
Ik vind vooral die laatste goed.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
zijn de onderwerpen:
-zondagsrust voor het gras,
- dubbel dippen
-ivoor en plastic
-struikelen omdat lopen moeilijk is,
-en dat andere waar het net over ging.
zijn dat goede cafeonderwerpen voor cafemeets die niet georganiseerd zijn door fok, of wordt ik dan weer uitgelachen?
Ik zou beginnen over het weer of sportquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
zijn de onderwerpen:
- dubbel dippen
-ivoor en plastic
zijn dat goede cafeonderwerpen voor cafemeets die niet georganiseerd zijn door fok, of wordt ik dan weer uitgelachen?
de voortplanting van gras, of struikelen omdat lopen moeilijk is?quote:
Dat andere waar het net over ging.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
de voortplanting van gras, of struikelen omdat lopen moeilijk is?
Beter gewoon over de sneeuw of de kou.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
zijn de onderwerpen:
- dubbel dippen
-ivoor en plastic
Je kunt het dus niet zo goedquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:38 schreef charmed_angel het volgende:
ok schaatsen en sneeuw op je gezicht is best kut
Achteruit schaatsen, heb je er geen last van.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kan supergoed schaatsen, maar die sneeuw is vervelend als je wilt schaatsen
Ok my bad.. I'll work on it.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:40 schreef Sinosappel het volgende:
Kingtoppie, hou eens op met mij DMs sturen over mijn comments die je altijd vijandig interpreteerd.
Hallelujah, iemand snapt 'm.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:43 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dan is hij wel binnen gekomen ja hhihihihihihihii
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:39 schreef twi het volgende:
[..]
Achteruit schaatsen, heb je er geen last van.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:40 schreef Sinosappel het volgende:
Kingtoppie, hou eens op met mij DMs sturen over mijn comments die je altijd vijandig interpreteerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |