De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja zo gaat het. als je al vaker met de auto gereden heb dan weet je hoe zwaar de versnellingshendel ongeveer gaat, en als hij dan in de versnelling is en je wilt naar een ander zet je iets spanning er op dat hij eruit zou moeten gaan met normaal schakel zeg maar.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je kan inderdaad schakelen zonder koppeling. Precies op het juiste moment. De juiste snelheid wn toeren en het kan. Je voelt het als je heel voorzichtig je pook in een andere versnellign wilt drukken. Op een gegeven moment kan het.
Maar doe je he fout, dan ga je tandenpoetsen
ja van me ouders moest ik veiligheidhesjes in de auto hebben omdat ze panisch zijn dat me wrak pech krijgt.quote:En ik heb het zelfde gehad, ik kwam niet over het heuveltje sneeuw bij een parkeerplek. Dus effe met schep weghalen en weg rijden!
Ik heb ook altijd een dikke trui in me auto liggen.
In de zomer handig als het opeens koud geworden is met cabrio rijden, of inde winter als je met pech komt te staan.
Ik wil het wel voordoenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:04 schreef Sinosappel het volgende:
Ik weet niet wat creampie is, kan iemand dat uitleggen?
Google images.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:04 schreef Sinosappel het volgende:
Puddingkut? Na het zingen de kerk uit? Je weet het nog niet?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik lieg niet, ik weet het serieus niet.
Doe niet zo cryptischquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Puddingkut? Na het zingen de kerk uit? Je weet het nog niet?
Slagroomtaart dat weet toch iedereenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:04 schreef Sinosappel het volgende:
Het is vrij duidelijk hoorquote:
dat is normaalquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:03 schreef twi het volgende:
![]()
![]()
Creampie is genoeg ingeburgerd om dat niet te hoeven vertalen, toch?
Volgende dwangneurose ontdekt: ik moet in de sneeuw teruglopen over m'n eigen voetstappen om zo min mogelijk afdrukken te maken.
Dat doe ik ook altijdquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:03 schreef twi het volgende:
![]()
![]()
Creampie is genoeg ingeburgerd om dat niet te hoeven vertalen, toch?
Volgende dwangneurose ontdekt: ik moet in de sneeuw teruglopen over m'n eigen voetstappen om zo min mogelijk afdrukken te maken.
Ok thanksquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:09 schreef twi het volgende:
Wanneer het sperma uit de kut druipt, is dat een creampie. Preutse mensen ook!
Ik vind het juist leuk om zo veel mogelijk afdrukken te makenquote:
Niks mis met een man die bloost.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ok thanks
Ik weet overigens dat je nu bloost, dus niet zo stoer praten over preutse mensen.
Juist daarom is het ironisch dat ik degene ben die het uit moet leggen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ok thanks
Ik weet overigens dat je nu bloost, dus niet zo stoer praten over preutse mensen.
dat is abnormaal, jij bent vreemd.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind het juist leuk om zo veel mogelijk afdrukken te maken
Zeker waar.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:13 schreef twi het volgende:
[..]
Juist daarom is het ironisch dat ik degene ben die het uit moet leggen.
wat ! joyca doet het ook zegt ze net.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:14 schreef Sinosappel het volgende:
Als MLIG je gedrag normaal noemt weet je wel hoe laat het is
Heb ik jou op Facebook dan?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dat is abnormaal, jij bent vreemd.![]()
en wtf is dat op je facebook van "relatiestatus = het is ingewikkeld".
confronterend hoor!
Normaal is om niet over dat soort zaken na te denken en gewoon te lopen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:15 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wat ! joyca doet het ook zegt ze net.
dus het is normaal, want 3 mensen doen het nu al, itt tot alleen tijnbrijn met ze veel voetstappen maken.!
Ik heb al een naam dus ik dacht laat iemand anders het maar uitleggenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:13 schreef twi het volgende:
[..]
Juist daarom is het ironisch dat ik degene ben die het uit moet leggen.
Ja maar dat zijn fokkers.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:15 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wat ! joyca doet het ook zegt ze net.
dus het is normaal, want 3 mensen doen het nu al, itt tot alleen tijnbrijn met ze veel voetstappen maken.!
Dat vind ik zo'n dramaqueen status.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dat is abnormaal, jij bent vreemd.![]()
en wtf is dat op je facebook van "relatiestatus = het is ingewikkeld".
confronterend hoor!
En die zijn per definitie niet normaalquote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb al een naam dus ik dacht laat iemand anders het maar uitleggen
Je kat geeft gewoon een hint dat je moet samenwonen met je buurvrouw.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:17 schreef twi het volgende:
Sneeuw is trouwens wel makkelijk, ik kan zien dat m'n kat gelijk naar de buurvrouw is gehuppeld. NSB'er.
ja maar dan struikel ik, is normaal want zal lokasenna ook wel hebben.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:16 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Normaal is om niet over dat soort zaken na te denken en gewoon te lopen.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:18 schreef Myraela het volgende:
Als de sneeuw nieuw is, en nog mooi wit dan probeer ik ook niet teveel voetstappen te maken.
ja ik kan vet veel mensen vinden op facebook omdat facebook allemaal vrienden suggests voor me.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb ik jou op Facebook dan?
Nee hoor dat is niet raar om te doen dat is juist leuk om zo veel mogelijk voetstappen te maken
Ik praat altijd met respect over vrouwen, dus ik ga het maar niet over m'n buurvrouw hebben. Die trouwens achterin de vijftig is, en getrouwd is met een. Ehm, laat ik ook maar met respect over mannen blijven praten.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je kat geeft gewoon een hint dat je moet samenwonen met je buurvrouw.
Maak sushi van je kat.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:19 schreef twi het volgende:
[..]
Ik praat altijd met respect over vrouwen, dus ik ga het maar niet over m'n buurvrouw hebben. Die trouwens achterin de vijftig is, en getrouwd is met een. Ehm, laat ik ook maar met respect over mannen blijven praten.
Je zit op 100% en weer een cent voor jouquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:19 schreef twi het volgende:
[..]
Ik praat altijd met respect over vrouwen, dus ik ga het maar niet over m'n buurvrouw hebben. Die trouwens achterin de vijftig is, en getrouwd is met een. Ehm, laat ik ook maar met respect over mannen blijven praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |