Ik weet nu perfect hoe ik hem duidelijk moet maken dat hij moet stoppen.quote:
Volgens mij hebben veel mensen hun foto's afgeschermd staan!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:27 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Je bracht mij op een idee.. ik weet nu van aardig wat mensen hier al hun echte naam. Kwestie van zoeken haha.
Wel grappig om al die foto's te zien.
Dat werkt wel, maar tis wel interessant om te weten waarom ik me zo snel persoonlijk aangevallen voel..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik weet nu perfect hoe ik hem duidelijk moet maken dat hij moet stoppen.
En dat werkt wel toch KT?
ga jij nog driften met achterwielaandrijving in de sneeuw?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Volgens mij hebben veel mensen hun foto's afgeschermd staan!
Niet hun profielfoto'squote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Volgens mij hebben veel mensen hun foto's afgeschermd staan!
Het is ernstiger als je blijft DM'men terwijl mensen duidelijk aangeven dat je moet kappen met ze lastigvallen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat werkt wel, maar tis wel interessant om te weten waarom ik me zo snel persoonlijk aangevallen voel..
Tis best ernstig eigenlijk.
kingtoppie is niet vervelend.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is ernstiger als je blijft DM'men terwijl mensen duidelijk aangeven dat je moet kappen met ze lastigvallen.
Klopt en je hebt altijd heel erg rare onsamenhangende ideeen over wat mensen wel of niet bedoelen met hun gedrag.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat werkt wel, maar tis wel interessant om te weten waarom ik me zo snel persoonlijk aangevallen voel..
Tis best ernstig eigenlijk.
Ik krijg ook een melding van de ns app inderdaadquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
kingtoppie is niet vervelend.
oeh, ik heb net een sms ontvangen!.
ja dat kunnen jullie ook allemaal doen. je kan je aanmelden op de ns site dat je een gratis sms van ze krijgt als er vertragingen of dienstregelingwijzigingen zijn.
dat heb ik gedaan zodat ik meer smsen kan krijgen alsof ik vrienden heb, en ik heb net een sms ontvangen ! , als iemand nu bij me was dan leek het net of ik vrienden had.
en het is gratis !kunnen jullie ook doen.
Hell yeahquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:51 schreef xFriendx het volgende:
Wil jij nog een paar erotisch getinte DM's Murdera, omdat ook bazen wel wat warmte kunnen gebruiken in deze frisse tijden?![]()
goedzo, net of je vrienden ofzo hebt lijkt het dan voor anderen die het misschien zien.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik krijg ook een melding van de ns app inderdaad
Mag ik geen warme chocomelk uitdelen?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:52 schreef twi het volgende:
[..]
Je gaat drommel wel erg achterna nu hoor Murdera...
En het maakt ook eigenlijk niet uit wat je zegt, hij verdraait het toch wel naar iets wat hij wil horen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Klopt en je hebt altijd heel erg rare onsamenhangende ideeen over wat mensen wel of niet bedoelen met hun gedrag.
heb je mij al gevondenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:27 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Je bracht mij op een idee.. ik weet nu van aardig wat mensen hier al hun echte naam. Kwestie van zoeken haha.
Wel grappig om al die foto's te zien.
ja dat was een actie fotoquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:54 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
JaZelfs nog op een foto van Roy
Je hebt toch niet het prive mapje van mij en C_A ontdekt he?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:54 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
JaZelfs nog op een foto van Roy
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Klopt en je hebt altijd heel erg rare onsamenhangende ideeen over wat mensen wel of niet bedoelen met hun gedrag.
Hebben jullie misschien voorbeeldjes voor me?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
En het maakt ook eigenlijk niet uit wat je zegt, hij verdraait het toch wel naar iets wat hij wil horen.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt toch niet het prive mapje van mij en C_A ontdekt he?
Hele dm geschiedenis van voordat ik je een dm verbod gaf?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie misschien voorbeeldjes voor me?
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:56 schreef xFriendx het volgende:
Joysa vrijgezel? Is er al een wachtlijst?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:56 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb mijn Facebook uitmuntend afgeschermd.Ik heb gisteren per ongeluk iets gepost, krijg ik gelijk commentaar van een of andere figuur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:58 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb gisteren per ongeluk iets gepost, krijg ik gelijk commentaar van een of andere figuur.
Fuck wat voel ik me een chaos nuquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:56 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hele dm geschiedenis van voordat ik je een dm verbod gaf?
Whatsappen welquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:59 schreef charmed_angel het volgende:
ik doe veel op mijn facebook
Eigenlijk hou ik zo iedereen op de hoogte
Bellen? SMS? Dat si toch niet meer nodig
Ik gebruik het eigenlijk alleen maar als ik iemand even snel een berichtje wil sturen en geen zin heb om zijn of haar e-mail adres op te zoeken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:59 schreef charmed_angel het volgende:
ik doe veel op mijn facebook
Eigenlijk hou ik zo iedereen op de hoogte
Bellen? SMS? Dat si toch niet meer nodig
Ik doe altijd inchecken als ik ergens ben, foto's uploaden, communiceren met vriendenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:00 schreef xFriendx het volgende:
Ik wist altijd maar slecht wat ik er op zou moeten zetten.
Ja dat doe ik ook welquote:
Ik whatsapp me helemaal sufquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik doe altijd inchecken als ik ergens ben, foto's uploaden, communiceren met vriendenReageren op updates van vrienden
[..]
Ja dat doe ik ook welMaar ik pak sneller facebook erbij dan whatsapp
ik wil jouw facebookquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Fuck wat voel ik me een chaos nu
jezus daar kan je amper lopen want maagdelijke sneeuwquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:04 schreef charmed_angel het volgende:
En foto's plaatsen dus.... zoals deze
[ afbeelding ]
Haha, nu weet ik waar je huis woont.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:04 schreef charmed_angel het volgende:
En foto's plaatsen dus.... zoals deze
[ afbeelding ]
Is veel te weinigquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:05 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
jezus daar kan je amper lopen want maagdelijke sneeuw
Ik wil voetstappen makenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:05 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
jezus daar kan je amper lopen want maagdelijke sneeuw
ik zat te denken he... Misschien is het slim om de verwarming vannacht niet uit te zetten, want dan heeft hij veel langer nodig om weer warm te wordenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:07 schreef LostInSpace het volgende:
De temperatuur in mijn woning daalt terwijl ik de verwarming steeds hoger zet.
Hmm.
Daar heb ik nu opeens ook last van sinds gisteren. Na paar keer vragen mij met rust te laten, toch blijven sturen. In mijn geval is dat firefly3.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is ernstiger als je blijft DM'men terwijl mensen duidelijk aangeven dat je moet kappen met ze lastigvallen.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:08 schreef twi het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik heb kutkloon al aan het werk gezet met 't stalkwerk.
Ik wil best wel naast je kruipen. Als je maar beloofd van me af te blijven!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zat te denken he... Misschien is het slim om de verwarming vannacht niet uit te zetten, want dan heeft hij veel langer nodig om weer warm te worden![]()
Dus ik denk dat ik hem gewoon op 21 laat staan![]()
Zit er zelfs aan te denken om in de woonkamer te gaan slapen
Echt mijn slaapkamer is een vrieskist
Ik kom nooit in Spijkenisse.. en ik ben een erg slechte stalker. Ik ben veel te luiquote:
een vliegende sneeuwpop?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is veel te weinig
Ik wil sneeuwpop maken
mag ik dan wel mijn voeten in je knieholtes leggenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik wil best wel naast je kruipen. Als je maar beloofd van me af te blijven!
Pfff moet ik dan maar weer bewijzen hoe internet je privacy kan verneuken?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:10 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik kom nooit in Spijkenisse.. en ik ben een erg slechte stalker. Ik ben veel te lui
Ik slaap al 2 nachten op de bankquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zat te denken he... Misschien is het slim om de verwarming vannacht niet uit te zetten, want dan heeft hij veel langer nodig om weer warm te worden![]()
Dus ik denk dat ik hem gewoon op 21 laat staan![]()
Zit er zelfs aan te denken om in de woonkamer te gaan slapen
Echt mijn slaapkamer is een vrieskist
Oksels zijn warmerquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mag ik dan wel mijn voeten in je knieholtes leggen
Is het zo koud bij jou boven?quote:
Nee heb geen verwarming boven, die krijg ik morgen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is het zo koud bij jou boven?
heb je geen verwarming?
detailsquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar dat ligt zo ongemakkelijk
eigenlijk is het slim om mensen uit te nodigen in je huis.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee heb geen verwarming boven, die krijg ik morgen.
Daarom heb ik jullie ook onder laten slapen.
oh ja daar dacht ik aan, want is een leuk liedje.quote:
Zelf al zijn al mijn buren er dan is het hier nog koudquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:15 schreef LostInSpace het volgende:
Fuck het begint hier nu toch wel echt koud te worden
Oud gebouw, niet geisoleerd.. en mijn onderburen zijn er niet.
Argh.
Nou dan moet ik oderste boven gaan liggen, met mijn benen over hem heen om bij zijn oksel te komenquote:
ik doe het ook wel eensquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:16 schreef twi het volgende:
Iemand moet me toch maar eens vertellen dat het te ranzig is om boven je laptop te eten.
69 gaan liggen danquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou dan moet ik oderste boven gaan liggen, met mijn benen over hem heen om bij zijn oksel te komen
Knieholtes zijn gewoon makkelijker
ja maar ik mag hem eigenlijk niet aanrakenquote:
TCquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weet iemand iets om me op te vrolijken?
Bij mij mag dat wel hoorquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar ik mag hem eigenlijk niet aanraken
Dus vandaar me vraag... alleen mijn voetjes dan in jouw knieholtes
Wazzup?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat is erquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij mij mag dat wel hooroh wacht dat was de vraag niet.
Dan maar knieholtes
jij hebt ooit (gratis) seks gedaan. seks wederzijds leuk vindend en willend enzo zonder kenmerken van verkrachtingquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb een deken omgeslagenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:22 schreef LostInSpace het volgende:
* LostInSpace haalt zijn fleece trui uit de kast
Even weer opwarmen hier
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Voel me gewoon erg down. Veel te emo.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Voel me gewoon erg down. Veel te emo.
Drank genoeg in je kroegquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:26 schreef Royco1 het volgende:
Kan ook wel wat gebruiken om me op te vrolijken
Wat eet je?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:16 schreef twi het volgende:
Iemand moet me toch maar eens vertellen dat het te ranzig is om boven je laptop te eten.
Blijkbaar welquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:28 schreef charmed_angel het volgende:
Ben ik de enige hier die vrolijk is
Tuurlijk! Alles om jou warm te krijgenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mag ik dan wel mijn voeten in je knieholtes leggen
Ja, klopt. Maar dat is ook al een tijd geleden MLIG. Seks is niet zo belangrijk als jij denkt.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
jij hebt ooit (gratis) seks gedaan. seks wederzijds leuk vindend en willend enzo zonder kenmerken van verkrachting
Ik moet naar de winkel. Ik heb alleen maar bier hier dat calorieën bevat.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]komt wel goed schatje * tijnbrein schenkt glasje roosive in voor kaneel
Bedankt.quote:
ik heb op (Wat ik dacht wat spam was) heel kort gereageerd op me studentenemail (voornaam.achternaam@student.utwente.nl) .quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:26 schreef Royco1 het volgende:
Kan ook wel wat gebruiken om me op te vrolijken
dat is grappig ,net of het echt is.quote:Hi ,
Thanks you for the answer!!! Now I understand that it not a joke.
I did not use for a long time my old e-mail, and have decided it to check up. There I have found out the letter of the strange maintenance from your address. It is your personal address? I am a little confused.
I cannot understand till now, how it has happened, and I can not find an explanation. But …, I think, we and do not learn that it was. Now it is not so important... The core, we can continue the dialogue and study each other more. It is my mail of work. In general I the quiet and cheerful girl, without bad habits and advancement of an active way of life. In a sound body healthy spirit))) I was born and I live in Volgograd. I have economy degree, but have some years ago decided to change a trade. Now I - work as the visagiste and I am a success in it. I will not hurry up to speak much about me directly. Send me your photo that I knew with whom I talk. I will be glad, if you speak more about you directly and send some photos. Have a good time.
Angelina
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |