Ik weet nu perfect hoe ik hem duidelijk moet maken dat hij moet stoppen.quote:
Volgens mij hebben veel mensen hun foto's afgeschermd staan!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:27 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Je bracht mij op een idee.. ik weet nu van aardig wat mensen hier al hun echte naam. Kwestie van zoeken haha.
Wel grappig om al die foto's te zien.
Dat werkt wel, maar tis wel interessant om te weten waarom ik me zo snel persoonlijk aangevallen voel..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik weet nu perfect hoe ik hem duidelijk moet maken dat hij moet stoppen.
En dat werkt wel toch KT?
ga jij nog driften met achterwielaandrijving in de sneeuw?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Volgens mij hebben veel mensen hun foto's afgeschermd staan!
Niet hun profielfoto'squote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Volgens mij hebben veel mensen hun foto's afgeschermd staan!
Het is ernstiger als je blijft DM'men terwijl mensen duidelijk aangeven dat je moet kappen met ze lastigvallen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat werkt wel, maar tis wel interessant om te weten waarom ik me zo snel persoonlijk aangevallen voel..
Tis best ernstig eigenlijk.
kingtoppie is niet vervelend.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is ernstiger als je blijft DM'men terwijl mensen duidelijk aangeven dat je moet kappen met ze lastigvallen.
Klopt en je hebt altijd heel erg rare onsamenhangende ideeen over wat mensen wel of niet bedoelen met hun gedrag.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat werkt wel, maar tis wel interessant om te weten waarom ik me zo snel persoonlijk aangevallen voel..
Tis best ernstig eigenlijk.
Ik krijg ook een melding van de ns app inderdaadquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
kingtoppie is niet vervelend.
oeh, ik heb net een sms ontvangen!.
ja dat kunnen jullie ook allemaal doen. je kan je aanmelden op de ns site dat je een gratis sms van ze krijgt als er vertragingen of dienstregelingwijzigingen zijn.
dat heb ik gedaan zodat ik meer smsen kan krijgen alsof ik vrienden heb, en ik heb net een sms ontvangen ! , als iemand nu bij me was dan leek het net of ik vrienden had.
en het is gratis !kunnen jullie ook doen.
Hell yeahquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:51 schreef xFriendx het volgende:
Wil jij nog een paar erotisch getinte DM's Murdera, omdat ook bazen wel wat warmte kunnen gebruiken in deze frisse tijden?![]()
goedzo, net of je vrienden ofzo hebt lijkt het dan voor anderen die het misschien zien.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik krijg ook een melding van de ns app inderdaad
Mag ik geen warme chocomelk uitdelen?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:52 schreef twi het volgende:
[..]
Je gaat drommel wel erg achterna nu hoor Murdera...
En het maakt ook eigenlijk niet uit wat je zegt, hij verdraait het toch wel naar iets wat hij wil horen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Klopt en je hebt altijd heel erg rare onsamenhangende ideeen over wat mensen wel of niet bedoelen met hun gedrag.
heb je mij al gevondenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:27 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Je bracht mij op een idee.. ik weet nu van aardig wat mensen hier al hun echte naam. Kwestie van zoeken haha.
Wel grappig om al die foto's te zien.
ja dat was een actie fotoquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:54 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
JaZelfs nog op een foto van Roy
Je hebt toch niet het prive mapje van mij en C_A ontdekt he?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:54 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
JaZelfs nog op een foto van Roy
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Klopt en je hebt altijd heel erg rare onsamenhangende ideeen over wat mensen wel of niet bedoelen met hun gedrag.
Hebben jullie misschien voorbeeldjes voor me?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
En het maakt ook eigenlijk niet uit wat je zegt, hij verdraait het toch wel naar iets wat hij wil horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |