Ik moet nog naar tilburg vanavond voor een concertquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat ik nu niet werk
Ow wacht... ik was altijd vrij op vrijdag
dan zal ik maar op tijd weg gaanquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik moet nog naar tilburg vanavond voor een concert
Dat is wel de bedoeling ja.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan zal ik maar op tijd weg gaan
Ik heb al een kaartje dus tsja 25 euro is zonde om het te laten liggenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:45 schreef Partingglass het volgende:
ik strakjes naar Essen voor een concert. Moet nog even kijken wat dan de situatie o pde weg daarheen is en de prognoses voor vannacht. Anders ga ik niet.
We bestellen wel wat spareribs en dan ga jij lekker aan de wijn.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Haha sneller dronken? Ligt eraan wat ik gegeten heb
Maar van een fles wijn word ik eerder dronken ja
Nee honingrum met ijs.Het is echt heerlijkPlak wel, maar je moet het ook niet over je heen gooien... of juist wel
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
We bestellen wel wat spareribs en dan ga jij lekker aan de wijn.
En laten we beginnen met wat honingrum in een glas. En mocht je "per ongeluk" wat morsen in je decolate, dan komt dat vast wel goed
Dus waar en hoe laat?quote:
Ik pasquote:
Ja hey ik ga niks uit jou decolate lijken hequote:
Het is decolletéquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja hey ik ga niks uit jou decolate lijken he
Dat we elkaar even goed begrijpen!!
Je weet wat ik bedoel, dus ik maak me nergens druk omquote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je weet wat ik bedoel, dus ik maak me nergens druk om
quote:
Kunnen we ook vanavomd samen etenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:07 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb nu ook trek in eten
Sate van de beren ofzo
Cudo dat hij het probeert toch, is meer dan de meeste hierquote:
Kudosquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Cudo dat hij het probeert toch, is meer dan de meeste hier
Ik word altijd kansloos afgewezen door C_Aquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Cudo dat hij het probeert toch, is meer dan de meeste hier
Ik door iedere vrouw, wat is ergerquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik word altijd kansloos afgewezen door C_A
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |