Ja en?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar dat is ook al een tijd geleden MLIG. Seks is niet zo belangrijk als jij denkt.
[..]
Ik moet naar de winkel. Ik heb alleen maar bier hier dat calorieën bevat.
Het gaat er ook niet om dat ik alleen ben, dat ben ik niet.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik heb op (Wat ik dacht wat spam was) heel kort gereageerd op me studentenemail (voornaam.achternaam@student.utwente.nl) .
nu heb ik dit terug:
[..]
dat is grappig ,net of het echt is.
kan jij ook doen en dan ben je niet meer hopeloos alleen, want volgens de psycholoog in contact (ofzoiets, die nieuwe serie van de publieke omroep) stelt een relatie hebben gerust.
ja ook de relatie, en iemand die je wel wilde.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar dat is ook al een tijd geleden MLIG. Seks is niet zo belangrijk als jij denkt.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tuurlijk! Alles om jou warm te krijgen
Je mag helemaal tegen me aankruipen en je handjes opwarmen op m'n warme rug.
Ik kriebel je nog lekker in slaap ook. En als jij je oogjes open doet in de ochtend staat er een dampend kopje thee klaar met een lekker wit licht gerosterd boterhammetje met gerookte zalm plus vers geperste jus.
En na het ontbijtje verkassen we met de warme dekens en al naar de bank om lekker warm tegen elkaar aan zitten om wakker te worden, terwijl we rustig aan genieten van een bakje thee of koffie!! En ondertussen kriebbel ik je op je hoofd tussen je haren. Zodat je langzaam en ontspannen wakker word!
Ik moet echt eens voor me zelf gaan zorgen. Maar het is te koud buiten.quote:
Dat is kut Roy. Kwam het ook uit het niets?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het gaat er ook niet om dat ik alleen ben, dat ben ik niet.
Gisteravond heeft een vaste klant van me zelfmoord gepleegd.
Dus op dit moment ben ik niet echt vrolijk
Ja nogal.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet echt eens voor me zelf gaan zorgen. Maar het is te koud buiten.
[..]
Dat is kut Roy. Kwam het ook uit het niets?
Aanstellerquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niemand had ooit iets gemerkt?quote:
Zelfmoord is moeilijk om mee om te gaan, veel sterkte in ieder geval.quote:
Op zich valt het wel mee met de kou... maar je moet niet in een t-shirt naar buiten hequote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Dat is kut Roy. Kwam het ook uit het niets?
Ik trek de kou echt slecht de laatste tijd. Waarschijnlijk omdat ik niet goed eet en slaap, maar toch.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aanstellerzo koud is het niet buiten
Sterkte.quote:
Nou wel dat ie af en toe niet helemaal lekker in zijn vel zat, maar dit had niemand zien aankomen denk ik.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niemand had ooit iets gemerkt?
Hmzzz vaag vind ik dat altijd. En erg kut... ik snap waarom je niet vrolijk bent
ja sneu is datquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou wel dat ie af en toe niet helemaal lekker in zijn vel zat, maar dit had niemand zien aankomen denk ik.
Zondag nog een feestje gevierd omdat we gewonnen hadden.
Ga zijn verhalen over Feyenoord van vroeger wel missen
Dan weet je wat je te doen staatquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik trek de kou echt slecht de laatste tijd. Waarschijnlijk omdat ik niet goed eet en slaap, maar toch.
Ik heb het constant koud lijkt het wel. Binnen, shirt, vest aan. Dekentje over me heen. Nog steeds koud.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Op zich valt het wel mee met de kou... maar je moet niet in een t-shirt naar buiten he
Lekker warm bad zou helpenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb het constant koud lijkt het wel. Binnen, shirt, vest aan. Dekentje over me heen. Nog steeds koud.
Gebruik het bij de begrafenis als woordje?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou wel dat ie af en toe niet helemaal lekker in zijn vel zat, maar dit had niemand zien aankomen denk ik.
Zondag nog een feestje gevierd omdat we gewonnen hadden.
Ga zijn verhalen over Feyenoord van vroeger wel missen
wow echt niet?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:41 schreef twi het volgende:
Ik heb tot net aan toe de verwarming niet eens aangedraaid. Hier boven merk ik er toch niks van
Ja dat gaat goed komen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:43 schreef twi het volgende:
Wat een klote-nieuws trouwens, Roy. Maar zo iemand inderdaad maar in ere houden in de kroeg, met één of ander aandenken aan 'm ergens aan de muur?
Wow serieus? Zo heet?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wow echt niet?
Mijn verwarming is vanaf vanmorgen 9 uur al bezig om van 19 graden tot 21 graden te komen
Staat nu op 20,5
Dus laat hem vannacht echt gewoon aanstaan
En ik heb besloten om beneden in de huiskamer te slapen
Gecondoleerd...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het gaat er ook niet om dat ik alleen ben, dat ben ik niet.
Gisteravond heeft een vaste klant van me zelfmoord gepleegd.
Dus op dit moment ben ik niet echt vrolijk
Uhm nee, waar zal ik dat moeten vinden dan?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Maar ik mocht je niet aanraken
Hey maar.... uhmzzz... heb je research gedaan?
dampend kopje thee klaar met een lekker wit licht gerosterd boterhammetje met gerookte zalm plus vers geperste jus. Me like
Dan bevries ikquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:47 schreef Partingglass het volgende:
Bij mij is het normaal 16 of 17. Al denk ik niet dat, dat normaal is. Als er bezoek komt gaat hij wel omhoog.
Ow grappig, dat heb je dan goed ingeschatquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Uhm nee, waar zal ik dat moeten vinden dan?
Maar ik had het idee dat jij wel zo een type vrouw bent
have funquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:55 schreef Newbie114 het volgende:
Tijd voor werk. Een beetje vroeg maar vinden ze vast niet erg
Als ik het erg koud krijg, zet ik hem altijd op 22quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:55 schreef Myraela het volgende:
Hier staat die ook op 21 en ik heb het koud.
Badassquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als ik het erg koud krijg, zet ik hem altijd op 22
Daar ben ik goed in volgend mijn omgevingquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan bevries ik
[..]
Ow grappig, dat heb je dan goed ingeschat
Waarom?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:05 schreef LostInSpace het volgende:
Ik ben weer 121 euro armer.
* LostInSpace heeft 2 tickets voor Guns and Roses in Ahoy
Deze keer ga ik wel goede oordopjes regelen.
Ik ga wel The Voice Kids kijken.... is dat een probleem?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Daar ben ik goed in volgend mijn omgeving
Maar hoe laat bij jou? Je mag wel aan me zitten, maar geen gekke dingen
De vorige keer in het Gelredome had ik zo ongeveer het gevoel dood te gaan.. zo hard stond het.quote:
Oordopjes draag ik ook altijd. Meer op GnR het is vergane glorie als je het mij vraagtquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:09 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
De vorige keer in het Gelredome had ik zo ongeveer het gevoel dood te gaan.. zo hard stond het.
Nu zou ik kunnen zeggen "ik doe het niet meer", anderzijds word ik daar alleen maar autistischer van.. dus misschien moet ik het gewoon opnieuw proberen.
Als doorgewinterde GnR fan moet ik er toch wel aanwezig zijn eigenlijk.
Daarom doe ik dat ook. Sinds een jaar oordopjes van mijn werk op maat gemaaktquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:13 schreef Partingglass het volgende:
Oordopjes bij live optredens is sowieso eigenlijk een goed idee
Tsja, ik zit op het mygnrforum.com en ik kijk bijna wekelijks youtube filmpjes van hun live optredens.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oordopjes draag ik ook altijd. Meer op GnR het is vergane glorie als je het mij vraagt
Die demo's gehoord hebben voordat gereleased is niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:16 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Tsja, ik zit op het mygnrforum.com en ik kijk bijna wekelijks youtube filmpjes van hun live optredens.
Ik heb demo's van Chinese Democracy gehoord jaren voordat ze gereleased zijn.
Die hard hier.. zelfs na alle Mickey Mouse geluiden.
Nee hoor, ik heb het van de week ook zitten kijken. Best leuk! Maar die politie serie wat er tussen zit moeten we wel weg zappen. Want die serie slaat nergens opquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga wel The Voice Kids kijken.... is dat een probleem?
Nou het was in mijn tijd nogal wat gehossel met private messages en sharing sites in Polenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die demo's gehoord hebben voordat gereleased is niet zo moeilijkhet heeft 20 jaar geduurd ofzo die opnames
Daarom moest The Offspring de titel ook veranderen van hun album ze wilde Chinese Democrasy maar dat mocht nietquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:21 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Nou het was in mijn tijd nogal wat gehossel met private messages en sharing sites in Polen
Het management van GnR zat er namelijk met al z'n advocaten en shit bovenop.
Die serie slaat inderdaad nergens opquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb het van de week ook zitten kijken. Best leuk! Maar die politie serie wat er tussen zit moeten we wel weg zappen. Want die serie slaat nergens op
Zal ik popcorn en chips mee nemen voor tijdens the voice kids?
Op een lege maag kunnen we geen tv kijken. En voor jou een wijntje en voor mij wat sterkers?
Pure publiciteitsstunt was dat volgens mij.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarom moest The Offspring de titel ook veranderen van hun album ze wilde Chinese Democrasy maar dat mocht niet
Jaquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:25 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Pure publiciteitsstunt was dat volgens mij.
Er zijn door de jaren veel gekkere dingen gebeurd rondom GnRquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jamaar wel een beetje sad van GnR om te dreigen met een rechtzaak
Wijn of bier, waar ben je sneller dronken doorquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die serie slaat inderdaad nergens op
Chips is lekker, wel een beetje pittige chips dan
Wijntje is goed, biertje mag ook.
ik heb hier nog honingrum staan
Die fles gaat open vanavond denk ik
OH dat is waarquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:28 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Er zijn door de jaren veel gekkere dingen gebeurd rondom GnR
Iemand die het album geleaked had voor de release, hebben ze ook aangeklaagd en die is in de gevangenis beland. Ik had het album nog direct van hem gedownload
Haha sneller dronken? Ligt eraan wat ik gegeten hebquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wijn of bier, waar ben je sneller dronken door
Honingrum? Dat ken ik niet. Drink je dat zo of mix je dat met iets? En plakt het net zoals honing of niet?
Maar lekker, ben benieuwd. Dus hoe laat en waar? Stuur maar een PM. Anders krijgen we het opeens onverwachts druk vanavond
ja is lekker zoet!!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Haha sneller dronken? Ligt eraan wat ik gegeten heb
Maar van een fles wijn word ik eerder dronken ja
Nee honingrum met ijs.Het is echt heerlijkPlak wel, maar je moet het ook niet over je heen gooien... of juist wel
Hey Snarfjequote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja is lekker zoet!!
wilde ik ff kwijt, maar ga nu warm douchen en dan door naar visite!
Als het daarbij blijft wel jaquote:
Zijn straf viel uiteindelijk wel mee trouwens:quote:
Ik wil ook onder een deken op de bank zitten.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hey Snarfje
Ik zit weer onder een dekentjeMijn voetjes zijn al lekker warm en ben misselijk geworden van de de caramel-Kokosdroom thee
Ja dan wel jaquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:36 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Zijn straf viel uiteindelijk wel mee trouwens:
http://www.wired.com/threatlevel/2010/07/gnr-uploader/
Maar ik had toen wel zoiets van "fuck, dit komt wel heel dichtbij nu"
niet mij jaloers maken... moet zo weer de kou in en gene tijd voor thee =( karamel-kokos is de bomb!!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hey Snarfje
Ik zit weer onder een dekentjeMijn voetjes zijn al lekker warm en ben misselijk geworden van de de caramel-Kokosdroom thee
Ik heb al vertragingen gezien van 50 minutenquote:
dat ben ik nu ook aan het doen.... behalve het drinken danquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil ook onder een deken op de bank zitten.
Gewoon een beetje doelloos tv kijken en drinken
Ik moet zo ook nog de kou in... met Kyraquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
niet mij jaloers maken... moet zo weer de kou in en gene tijd voor thee =( karamel-kokos is de bomb!!
Ik hoop dat ik niet zo veel vertraging heb vanavondquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb al vertragingen gezien van 50 minuten
Ik ben wel blij dat ik nu niet werkquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik niet zo veel vertraging heb vanavond
Ik ben ook wel blij dat ik niet meer de hele dag op de weg zit ja.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat ik nu niet werk
Ow wacht... ik was altijd vrij op vrijdag
Ik moet nog naar tilburg vanavond voor een concertquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat ik nu niet werk
Ow wacht... ik was altijd vrij op vrijdag
dan zal ik maar op tijd weg gaanquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik moet nog naar tilburg vanavond voor een concert
Dat is wel de bedoeling ja.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan zal ik maar op tijd weg gaan
Ik heb al een kaartje dus tsja 25 euro is zonde om het te laten liggenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:45 schreef Partingglass het volgende:
ik strakjes naar Essen voor een concert. Moet nog even kijken wat dan de situatie o pde weg daarheen is en de prognoses voor vannacht. Anders ga ik niet.
We bestellen wel wat spareribs en dan ga jij lekker aan de wijn.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Haha sneller dronken? Ligt eraan wat ik gegeten heb
Maar van een fles wijn word ik eerder dronken ja
Nee honingrum met ijs.Het is echt heerlijkPlak wel, maar je moet het ook niet over je heen gooien... of juist wel
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
We bestellen wel wat spareribs en dan ga jij lekker aan de wijn.
En laten we beginnen met wat honingrum in een glas. En mocht je "per ongeluk" wat morsen in je decolate, dan komt dat vast wel goed
Dus waar en hoe laat?quote:
Ik pasquote:
Ja hey ik ga niks uit jou decolate lijken hequote:
Het is decolletéquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja hey ik ga niks uit jou decolate lijken he
Dat we elkaar even goed begrijpen!!
Je weet wat ik bedoel, dus ik maak me nergens druk omquote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je weet wat ik bedoel, dus ik maak me nergens druk om
quote:
Kunnen we ook vanavomd samen etenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:07 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb nu ook trek in eten
Sate van de beren ofzo
Cudo dat hij het probeert toch, is meer dan de meeste hierquote:
Kudosquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Cudo dat hij het probeert toch, is meer dan de meeste hier
Ik word altijd kansloos afgewezen door C_Aquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Cudo dat hij het probeert toch, is meer dan de meeste hier
Ik door iedere vrouw, wat is ergerquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik word altijd kansloos afgewezen door C_A
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |