TCquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weet iemand iets om me op te vrolijken?
Bij mij mag dat wel hoorquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar ik mag hem eigenlijk niet aanraken
Dus vandaar me vraag... alleen mijn voetjes dan in jouw knieholtes
Wazzup?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat is erquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij mij mag dat wel hooroh wacht dat was de vraag niet.
Dan maar knieholtes
jij hebt ooit (gratis) seks gedaan. seks wederzijds leuk vindend en willend enzo zonder kenmerken van verkrachtingquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb een deken omgeslagenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:22 schreef LostInSpace het volgende:
* LostInSpace haalt zijn fleece trui uit de kast
Even weer opwarmen hier
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Voel me gewoon erg down. Veel te emo.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Voel me gewoon erg down. Veel te emo.
Drank genoeg in je kroegquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:26 schreef Royco1 het volgende:
Kan ook wel wat gebruiken om me op te vrolijken
Wat eet je?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:16 schreef twi het volgende:
Iemand moet me toch maar eens vertellen dat het te ranzig is om boven je laptop te eten.
Blijkbaar welquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:28 schreef charmed_angel het volgende:
Ben ik de enige hier die vrolijk is
Tuurlijk! Alles om jou warm te krijgenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mag ik dan wel mijn voeten in je knieholtes leggen
Ja, klopt. Maar dat is ook al een tijd geleden MLIG. Seks is niet zo belangrijk als jij denkt.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
jij hebt ooit (gratis) seks gedaan. seks wederzijds leuk vindend en willend enzo zonder kenmerken van verkrachting
Ik moet naar de winkel. Ik heb alleen maar bier hier dat calorieën bevat.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]komt wel goed schatje * tijnbrein schenkt glasje roosive in voor kaneel
Bedankt.quote:
ik heb op (Wat ik dacht wat spam was) heel kort gereageerd op me studentenemail (voornaam.achternaam@student.utwente.nl) .quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:26 schreef Royco1 het volgende:
Kan ook wel wat gebruiken om me op te vrolijken
dat is grappig ,net of het echt is.quote:Hi ,
Thanks you for the answer!!! Now I understand that it not a joke.
I did not use for a long time my old e-mail, and have decided it to check up. There I have found out the letter of the strange maintenance from your address. It is your personal address? I am a little confused.
I cannot understand till now, how it has happened, and I can not find an explanation. But …, I think, we and do not learn that it was. Now it is not so important... The core, we can continue the dialogue and study each other more. It is my mail of work. In general I the quiet and cheerful girl, without bad habits and advancement of an active way of life. In a sound body healthy spirit))) I was born and I live in Volgograd. I have economy degree, but have some years ago decided to change a trade. Now I - work as the visagiste and I am a success in it. I will not hurry up to speak much about me directly. Send me your photo that I knew with whom I talk. I will be glad, if you speak more about you directly and send some photos. Have a good time.
Angelina
Ja en?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar dat is ook al een tijd geleden MLIG. Seks is niet zo belangrijk als jij denkt.
[..]
Ik moet naar de winkel. Ik heb alleen maar bier hier dat calorieën bevat.
Het gaat er ook niet om dat ik alleen ben, dat ben ik niet.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik heb op (Wat ik dacht wat spam was) heel kort gereageerd op me studentenemail (voornaam.achternaam@student.utwente.nl) .
nu heb ik dit terug:
[..]
dat is grappig ,net of het echt is.
kan jij ook doen en dan ben je niet meer hopeloos alleen, want volgens de psycholoog in contact (ofzoiets, die nieuwe serie van de publieke omroep) stelt een relatie hebben gerust.
ja ook de relatie, en iemand die je wel wilde.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar dat is ook al een tijd geleden MLIG. Seks is niet zo belangrijk als jij denkt.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tuurlijk! Alles om jou warm te krijgen
Je mag helemaal tegen me aankruipen en je handjes opwarmen op m'n warme rug.
Ik kriebel je nog lekker in slaap ook. En als jij je oogjes open doet in de ochtend staat er een dampend kopje thee klaar met een lekker wit licht gerosterd boterhammetje met gerookte zalm plus vers geperste jus.
En na het ontbijtje verkassen we met de warme dekens en al naar de bank om lekker warm tegen elkaar aan zitten om wakker te worden, terwijl we rustig aan genieten van een bakje thee of koffie!! En ondertussen kriebbel ik je op je hoofd tussen je haren. Zodat je langzaam en ontspannen wakker word!
Ik moet echt eens voor me zelf gaan zorgen. Maar het is te koud buiten.quote:
Dat is kut Roy. Kwam het ook uit het niets?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het gaat er ook niet om dat ik alleen ben, dat ben ik niet.
Gisteravond heeft een vaste klant van me zelfmoord gepleegd.
Dus op dit moment ben ik niet echt vrolijk
Ja nogal.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet echt eens voor me zelf gaan zorgen. Maar het is te koud buiten.
[..]
Dat is kut Roy. Kwam het ook uit het niets?
Aanstellerquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niemand had ooit iets gemerkt?quote:
Zelfmoord is moeilijk om mee om te gaan, veel sterkte in ieder geval.quote:
Op zich valt het wel mee met de kou... maar je moet niet in een t-shirt naar buiten hequote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Dat is kut Roy. Kwam het ook uit het niets?
Ik trek de kou echt slecht de laatste tijd. Waarschijnlijk omdat ik niet goed eet en slaap, maar toch.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aanstellerzo koud is het niet buiten
Sterkte.quote:
Nou wel dat ie af en toe niet helemaal lekker in zijn vel zat, maar dit had niemand zien aankomen denk ik.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niemand had ooit iets gemerkt?
Hmzzz vaag vind ik dat altijd. En erg kut... ik snap waarom je niet vrolijk bent
ja sneu is datquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou wel dat ie af en toe niet helemaal lekker in zijn vel zat, maar dit had niemand zien aankomen denk ik.
Zondag nog een feestje gevierd omdat we gewonnen hadden.
Ga zijn verhalen over Feyenoord van vroeger wel missen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |