wow echt niet?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:41 schreef twi het volgende:
Ik heb tot net aan toe de verwarming niet eens aangedraaid. Hier boven merk ik er toch niks van
Ja dat gaat goed komen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:43 schreef twi het volgende:
Wat een klote-nieuws trouwens, Roy. Maar zo iemand inderdaad maar in ere houden in de kroeg, met één of ander aandenken aan 'm ergens aan de muur?
Wow serieus? Zo heet?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wow echt niet?
Mijn verwarming is vanaf vanmorgen 9 uur al bezig om van 19 graden tot 21 graden te komen
Staat nu op 20,5
Dus laat hem vannacht echt gewoon aanstaan
En ik heb besloten om beneden in de huiskamer te slapen
Gecondoleerd...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het gaat er ook niet om dat ik alleen ben, dat ben ik niet.
Gisteravond heeft een vaste klant van me zelfmoord gepleegd.
Dus op dit moment ben ik niet echt vrolijk
Uhm nee, waar zal ik dat moeten vinden dan?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Maar ik mocht je niet aanraken
Hey maar.... uhmzzz... heb je research gedaan?
dampend kopje thee klaar met een lekker wit licht gerosterd boterhammetje met gerookte zalm plus vers geperste jus. Me like
Dan bevries ikquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:47 schreef Partingglass het volgende:
Bij mij is het normaal 16 of 17. Al denk ik niet dat, dat normaal is. Als er bezoek komt gaat hij wel omhoog.
Ow grappig, dat heb je dan goed ingeschatquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Uhm nee, waar zal ik dat moeten vinden dan?
Maar ik had het idee dat jij wel zo een type vrouw bent
have funquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:55 schreef Newbie114 het volgende:
Tijd voor werk. Een beetje vroeg maar vinden ze vast niet erg
Als ik het erg koud krijg, zet ik hem altijd op 22quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:55 schreef Myraela het volgende:
Hier staat die ook op 21 en ik heb het koud.
Badassquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als ik het erg koud krijg, zet ik hem altijd op 22
Daar ben ik goed in volgend mijn omgevingquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan bevries ik
[..]
Ow grappig, dat heb je dan goed ingeschat
Waarom?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:05 schreef LostInSpace het volgende:
Ik ben weer 121 euro armer.
* LostInSpace heeft 2 tickets voor Guns and Roses in Ahoy
Deze keer ga ik wel goede oordopjes regelen.
Ik ga wel The Voice Kids kijken.... is dat een probleem?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Daar ben ik goed in volgend mijn omgeving
Maar hoe laat bij jou? Je mag wel aan me zitten, maar geen gekke dingen
De vorige keer in het Gelredome had ik zo ongeveer het gevoel dood te gaan.. zo hard stond het.quote:
Oordopjes draag ik ook altijd. Meer op GnR het is vergane glorie als je het mij vraagtquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:09 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
De vorige keer in het Gelredome had ik zo ongeveer het gevoel dood te gaan.. zo hard stond het.
Nu zou ik kunnen zeggen "ik doe het niet meer", anderzijds word ik daar alleen maar autistischer van.. dus misschien moet ik het gewoon opnieuw proberen.
Als doorgewinterde GnR fan moet ik er toch wel aanwezig zijn eigenlijk.
Daarom doe ik dat ook. Sinds een jaar oordopjes van mijn werk op maat gemaaktquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:13 schreef Partingglass het volgende:
Oordopjes bij live optredens is sowieso eigenlijk een goed idee
Tsja, ik zit op het mygnrforum.com en ik kijk bijna wekelijks youtube filmpjes van hun live optredens.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oordopjes draag ik ook altijd. Meer op GnR het is vergane glorie als je het mij vraagt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |