Die demo's gehoord hebben voordat gereleased is niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:16 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Tsja, ik zit op het mygnrforum.com en ik kijk bijna wekelijks youtube filmpjes van hun live optredens.
Ik heb demo's van Chinese Democracy gehoord jaren voordat ze gereleased zijn.
Die hard hier.. zelfs na alle Mickey Mouse geluiden.
Nee hoor, ik heb het van de week ook zitten kijken. Best leuk! Maar die politie serie wat er tussen zit moeten we wel weg zappen. Want die serie slaat nergens opquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga wel The Voice Kids kijken.... is dat een probleem?
Nou het was in mijn tijd nogal wat gehossel met private messages en sharing sites in Polenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die demo's gehoord hebben voordat gereleased is niet zo moeilijkhet heeft 20 jaar geduurd ofzo die opnames
Daarom moest The Offspring de titel ook veranderen van hun album ze wilde Chinese Democrasy maar dat mocht nietquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:21 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Nou het was in mijn tijd nogal wat gehossel met private messages en sharing sites in Polen
Het management van GnR zat er namelijk met al z'n advocaten en shit bovenop.
Die serie slaat inderdaad nergens opquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb het van de week ook zitten kijken. Best leuk! Maar die politie serie wat er tussen zit moeten we wel weg zappen. Want die serie slaat nergens op
Zal ik popcorn en chips mee nemen voor tijdens the voice kids?
Op een lege maag kunnen we geen tv kijken. En voor jou een wijntje en voor mij wat sterkers?
Pure publiciteitsstunt was dat volgens mij.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarom moest The Offspring de titel ook veranderen van hun album ze wilde Chinese Democrasy maar dat mocht niet
Jaquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:25 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Pure publiciteitsstunt was dat volgens mij.
Er zijn door de jaren veel gekkere dingen gebeurd rondom GnRquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jamaar wel een beetje sad van GnR om te dreigen met een rechtzaak
Wijn of bier, waar ben je sneller dronken doorquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die serie slaat inderdaad nergens op
Chips is lekker, wel een beetje pittige chips dan
Wijntje is goed, biertje mag ook.
ik heb hier nog honingrum staan
Die fles gaat open vanavond denk ik
OH dat is waarquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:28 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Er zijn door de jaren veel gekkere dingen gebeurd rondom GnR
Iemand die het album geleaked had voor de release, hebben ze ook aangeklaagd en die is in de gevangenis beland. Ik had het album nog direct van hem gedownload
Haha sneller dronken? Ligt eraan wat ik gegeten hebquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wijn of bier, waar ben je sneller dronken door
Honingrum? Dat ken ik niet. Drink je dat zo of mix je dat met iets? En plakt het net zoals honing of niet?
Maar lekker, ben benieuwd. Dus hoe laat en waar? Stuur maar een PM. Anders krijgen we het opeens onverwachts druk vanavond
ja is lekker zoet!!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Haha sneller dronken? Ligt eraan wat ik gegeten heb
Maar van een fles wijn word ik eerder dronken ja
Nee honingrum met ijs.Het is echt heerlijkPlak wel, maar je moet het ook niet over je heen gooien... of juist wel
Hey Snarfjequote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja is lekker zoet!!
wilde ik ff kwijt, maar ga nu warm douchen en dan door naar visite!
Als het daarbij blijft wel jaquote:
Zijn straf viel uiteindelijk wel mee trouwens:quote:
Ik wil ook onder een deken op de bank zitten.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hey Snarfje
Ik zit weer onder een dekentjeMijn voetjes zijn al lekker warm en ben misselijk geworden van de de caramel-Kokosdroom thee
Ja dan wel jaquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:36 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Zijn straf viel uiteindelijk wel mee trouwens:
http://www.wired.com/threatlevel/2010/07/gnr-uploader/
Maar ik had toen wel zoiets van "fuck, dit komt wel heel dichtbij nu"
niet mij jaloers maken... moet zo weer de kou in en gene tijd voor thee =( karamel-kokos is de bomb!!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hey Snarfje
Ik zit weer onder een dekentjeMijn voetjes zijn al lekker warm en ben misselijk geworden van de de caramel-Kokosdroom thee
Ik heb al vertragingen gezien van 50 minutenquote:
dat ben ik nu ook aan het doen.... behalve het drinken danquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil ook onder een deken op de bank zitten.
Gewoon een beetje doelloos tv kijken en drinken
Ik moet zo ook nog de kou in... met Kyraquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
niet mij jaloers maken... moet zo weer de kou in en gene tijd voor thee =( karamel-kokos is de bomb!!
Ik hoop dat ik niet zo veel vertraging heb vanavondquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb al vertragingen gezien van 50 minuten
Ik ben wel blij dat ik nu niet werkquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik niet zo veel vertraging heb vanavond
Ik ben ook wel blij dat ik niet meer de hele dag op de weg zit ja.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat ik nu niet werk
Ow wacht... ik was altijd vrij op vrijdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |