abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 februari 2012 @ 17:10:02 #1
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_107521962
We kletsen gezellig door.. let de baby en zwangerschaps bites maar komen!
Zwangerschap en geboorte deel 901

2012

29 januari: Fee-nix (jongen)

11 februari: CrazyMoon
14 februari: klavertje-4
*** 17 februari: Tha_Duck en Ivetje ***

12 maart: Webkim
20 maart: PureEvil
***21 maart: Kuukske en JDude*** (jongen)
27 maart: Oeke
*** 31 maart: flugeltje en Martijn_AR *** (jongen)

01 april: Superwormjim (jongen, papa)
07 april: Asyniur (jongen)
12 april: Marrije (meisje)
13 april: Rixtje (jongen)
21 april: Xanteh
26 april: Roosje84 (jongen)

02 mei: Zoë23 (meisje)
06 mei: Soohr (papa)
07 mei: Sproet-je (jongen)
17 mei: Sam1993
18 mei: Tinuviel en iamredleader
24 mei: Covie

16 juni: adesse
23 juni: Phaidra
26 juni: KatyM
26 juni: Marjolijntje
29 juni: bijtje84
29 juni: Lunta
30 juni: clauwheee

4 Juli: Bodpa09
*** 8 juli: mereltje en Forno ***
12 juli: Fenne
12 juli: Kersjes
17 juli: Sonnetje85
21 juli: Gerberaatje
24 juli: Tante_Soesa
26 juli: Troeta

1 augustus: Nanadu
13 augustus: SupremeEvil

1 september: Sopho
***10 september: Loodje***
13 September: Frups

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
Be dance |Be real| Be You
pi_107522133
21 jan moest het komen, nog steeds niet... :(
  donderdag 2 februari 2012 @ 17:14:58 #3
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_107522158
Wat moest komen? Sorry ben nieuw hier:(
pi_107522349
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 17:14 schreef Loodje het volgende:
Wat moest komen? Sorry ben nieuw hier:(
Ik gok een baby ;)
pi_107522409
Vandaag afspraak gemaakt (twee zelfs) bij de verloskundige *O*
de 17e al een echo :o
Zou dan net een volle 8 weken zwanger zijn :D

En intake vindt daarna pas plaats :D op de 23ste _O-
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
  donderdag 2 februari 2012 @ 17:21:58 #6
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_107522447
Ow wat fijn ladylike!! Op naar de echo dus *O*
  donderdag 2 februari 2012 @ 17:24:26 #7
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_107522553
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 17:14 schreef xaban06 het volgende:
Wanneer beginnen ze met inleiden? Is er al een plan de campagne?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_107522756
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 17:24 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Wanneer beginnen ze met inleiden? Is er al een plan de campagne?
We zijn sinds vanmorgen 07:000 @ ziekenhuis. Zodra er voldoende ontsluiting is gaat de infuus erop.
pi_107522805
Succes Xaban! Het duurt nu in elk geval niet lang meer!
  donderdag 2 februari 2012 @ 17:36:38 #10
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_107522989
Succes Xaban!! Zet 'm op!
pi_107524187
Loodje:
Pijn in m'n rug/bekken en hoofdpijn.. Ben blij dat m'n lief zometeen thuis komt :)
Lief dat je t vraagt :*

Vanavond vroeg op bed, en wel meer dames hier denk ik :P

Hoe gaat t met jou qua kwaaltjes enzo?
Edit: las net terug..misselijk :p
Maar das ook weer n goed bevestiging van 't zwanger zijn! :* (ook al is t niet zo leuk)

Xaban succes!!
  donderdag 2 februari 2012 @ 18:12:28 #12
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_107524277
Succes Xaban...

Zoe :*
pi_107524342
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 18:12 schreef flugeltje het volgende:
Succes Xaban...

Zoe :*
Hoe gaat t met jou fluug?
  donderdag 2 februari 2012 @ 18:45:30 #14
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_107525449
Xaban heel veel succes!! laat die ontsluiting maar komen! *O* go baby go *O*
  donderdag 2 februari 2012 @ 18:52:03 #15
250838 Fee-nix
pi_107525682
Ja ik ga ook lekker vroeg naar bed vandaag, Zoë. Ik heb nu al twee dagen achter elkaar m'n middagslaapje gemist. Gisteren door de gyn en vandaag door de acupunctuur. Dat voel ik nu wel! Moeoeoeoe.
pi_107525794
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 18:52 schreef Fee-nix het volgende:
Ja ik ga ook lekker vroeg naar bed vandaag, Zoë. Ik heb nu al twee dagen achter elkaar m'n middagslaapje gemist. Gisteren door de gyn en vandaag door de acupunctuur. Dat voel ik nu wel! Moeoeoeoe.
:z kan ik me voorstellen!
mmmm zou nu wel mn bed in willen duiken :9
  donderdag 2 februari 2012 @ 18:59:33 #17
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_107525990
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2012 18:14 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Hoe gaat t met jou fluug?
Beetje dubbel, nog 2 weken tot m'n verlof en ik heb nog veel te veel te doen voor ik met een gerust hart weg kan. Heb zo'n beetje werk liggen voor 3 volle weken, terwijl ik nu maar halve dagen werk :')

Verder gaat Tijn na z'n vakantie gewoon verder met een onmogelijk werkrooster qua overwerken en zorg ik dus nog steeds eigenlijk in m'n up voor ons kereltje... Enige positieve daaraan is dat hij beloofd heeft al die overuren aan z'n vaderverlof vast te plakken, dus ik heb 'm na de bevalling zeker 3 tot 4 weken thuis. (waarbij hij uiteraard tijdens mijn slaapjes gewoon werkt :') Maar goed, kleinigheidjes hou je altijd)

Ik zit inmiddels wel wat soepeler in de heupen, de fysio is echt bizar goed voor me wat dat betreft. Knap er flink van op in elk geval. En ik beleef veel lol aan m'n pupje, het is ook wel een handenbindertje, maar ook heel lief....

Ergo: Ik ben moe en zo'n beetje aan einde latijn, maar over een week of 2 moet dat allemaal wel achter de rug zijn en kan ik lekker bijkomen. Ik heb in elk geval met mezelf afgesproken dat ik meteen na ingang van m'n verlof een saunabezoekje ga doen met een fijn boek en een lekkere massage...
pi_107526127
Xaban, spannend hoor.

Feenix, lekker vroeg slapen hoor, je hebt de energie vannacht heel hard nodig ;)

Zoë, moet je nog dingen doen? Anders ga je toch gewoon lekker slapen? Ga ik denk ik ook zo doen.

Flugel, je bent een bikkel! Nog maar twee weekjes en dan lekker rusten! Goed idee die sauna.
pi_107526196
Pff das niet fijn, daarnaast wel fijn dat je (8> lekker een tijdje thuis is na de bevalling
en goed om te horen dat de fysio goed doet! :)

:Y groot gelijk dat je lekker gaat ontspannen als je verlof begint!
Klinkt goed :s)

:* hoop dat die 2weekjes snel voorbij zijn zodat je lekker kunt bijkomen

Thistleweed: hoef niets meer te doen, mn lief is nu boven aan t stofzuigen en gaat zo de was ophangen, daarna lekker relaxen, (8> is ook moe
  donderdag 2 februari 2012 @ 19:06:12 #20
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_107526286
tnx dames :*

Mijn fysio is echt een topwijf Zoe, had ik mezelf veel eerder moeten melden. Vorige week ook, kwam ik daar aan en ze zag dat ik 't zwaar had. Ik vertel dus dat Tijn op vakantie is en ze heeft me daarna geen oefeningen laten doen, maar de hele tijd gebruikt om me een flinke losmaakmassage te geven... Ik hou van dat mens O+
pi_107526357
oh das echt fijn ja! O+
zoiets heb je dan echt even nodig :), wat fijn dat ze dat ziet en er iets mee doet
pi_107526574
Relexed Flugel, wat fijn dat ze rekening houd met je situatie.

Zoë, wat lekker dat je (8> lekker de was doet en stofzuigt. En zo meteen lekker met zn tweeën relexen.

Ik vroeg me trouwens iets af, ben het vergeten te vragen aan de verloskundige. Af en toe heb ik last van duizeligheid. Op zich helemaal niet zo erg of raar, daar was ik wel al achter. Maar af en toe zie ik dan ook letterlijk sterretjes voor mijn ogen. Echt witte puntjes die eventjes rondvliegen maar zodra ik er echt gericht naar kijk verdwijnen ze. Is meestal in combi met duizeligheid. Bloeddruk is altijd helemaal ok. Mijn ogen lijken wel achteruit te zijn gegaan, ik heb meer moeite met dingen van veraf lezen, had ik altijd al maar het is sinds zwangerschap erger. Ook soms hele vermoeide ogen.
Herkent iemand dit? Ik maak me er niet echt zorgen over maar kon er op internet niet heel veel over vinden.
  donderdag 2 februari 2012 @ 19:14:58 #23
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_107526705
Ogen worden sowieso slechter tijdens de zwangerschap, heeft met de oogdruk te maken doordat je meer bloed rondpompt... Voor wat betreft de sterretjes zou ik het wel even met verloskundige bespreken... Kan ook te maken hebben met bloeddrukschommelingen, maar kan geen kwaad er wat testjes aan te wagen...
pi_107527270
thanx, dan toch maar even overleggen als ik weer bij de verloskundige ben. En verder maar niet te snel opstaan en niet meer allerlei yogaoefeningen doen met mijn hoofd naar beneden.
Had inderdaad gehoord dat je ogen slechter worden tijdens zs, heeft geloof ik ook niet heel veel zin om je ogen na te gaan meten of iets in die trant. Vind het wel een beetje eng in de auto maar gelukkig hoef ik niet zo heel vaak te rijden.
pi_107527312
Thistleweed;
ben blij me de hulp van (8> *;

en qua 'zien' heb soms ook even moeite met scherpstellen en vermoeide ogen enz
sterretjes zien niet echt, heel soms als ik te snel opsta ofzo maar niet bij het gewone bewegen zegmaar
pi_107527617
Bij mij is het ook meestal niet bij het gewone bewegen. Meer als ik heel plots beweeg, net had ik het dat ik van mijn comp. scherm naar het plafond keek en dan mijn hoofd heel snel beweeg. Maar meestal is het echt als ik snel opsta of iets in die trant.

Ik kan me voorstellen dat je blij bent met (8> Mijn lief is nu even een weekje op vakantie en ik weet wel dat hij veel doet voor me maar nu merk ik pas echt hoe fijn het is dat hij zoveel doet, zeker op de dagen dat ik moet werken. Hij kookt, brengt me naar werk (ligt op de route naar zij werk), smeert mijn boterhammen, doet de was, ruimt op in huis. En op mijn vrije dag probeer ik dan weer wat meer te doen maar eerlijk gezegd komt dat er ook niet altijd van dus maakt hij in het weekend ook nog eens schoon :@ Zal als hij thuis komt wel extra lief voor hem zijn O+
  donderdag 2 februari 2012 @ 19:37:24 #27
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_107527775
Willen jullie mijn Tijn niet effe lenen, neem ik voor een paar dagen die van jullie over... Wees gerust, zin in sex heb ik toch niet meer nu :') Ik zal 'm niet verleiden... :+
pi_107528011
Nou, ik heb hem nu een weekje moeten missen maar hij mag van mij de rest van de zwangerschap nergens meer heen, haha, kan niet meer zonder hem. Dusuh... sorry je zult nog even moeten wachten ;)
  donderdag 2 februari 2012 @ 19:54:22 #29
250838 Fee-nix
pi_107528598
Flugeltje wat heerlijk zo'n fysio! Ik hoop ook voor je dat die twee weken snel voorbij zijn! En een goed plan om dan gelijk een sauna + massage te doen :).

Sterretjes zie ik ook weleens Thistleweed. Maar ik heb wel een lage bloeddruk. Ik wist zelfs door het sterretjes zien dat ik zwanger was, hihi. Bij Jesper had ik het namelijk ook al heel snel (nog voor het testen), maar toen wist ik het natuurlijk niet te plaatsen. Maar toen ik bij deze zwangerschap weer een paar dagen voordat ik kon testen sterretjes zag, had ik wel goede hoop :). En man, wat lijkt die test al lang geleden, haha!
pi_107529761
Nou, dan ben ik in ieder geval blij te horen dat ik niet de enige ben die wel eens sterretjes ziet. Ik moet ook zeggen dat ik pre zwangerschap wel dacht dat sterretjes zien een ding was wat alleen in strips voorkwam :D
pi_107529955
Hier ook last van sterretjes bij het te snel opstaan. Vorige zwangerschap ook gehad was na de bevalling weer over!
pi_107530054
thistleweed; dan lijkt t me niet zo raar als je af en toe sterretjes ziet (maar navragen bij vk kan altijd natuurlijk)

jou lief klinkt ook erg behulpzaam! fijn is dat :)

ahh fluug :9
(komt de pup ook mee dan? O-) )
  donderdag 2 februari 2012 @ 20:31:13 #33
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107530809
Fee, ik krijg er gewoon kippenvel van! Ik hoop zo dat het gerommel doorzet!
En ik denk dat ik ook maar tegen de 38 weken eens op zoek ga naar een acupuncturist die mij kan/wil helpen :Y

klavertje, dat is al bijna! Heerlijk!

xaban, hopelijk is er ontsluiting en kunnen jullie morgen aan de slag :Y

flugel :*
  donderdag 2 februari 2012 @ 21:06:56 #34
250838 Fee-nix
pi_107532779
Meiden, ik ga mijn bedje opzoeken. Helaas lijkt het wel weer wat rustiger dan vanmiddag -O- . Nou anders is het morgen tweede ronde... En dan ga ik morgenochtend ook maar even een flink stuk wandelen (ondanks de kou...brrr...).

Trusten iedereen!
pi_107533221
Komt wel goed Fee-nix, jouw kindje kiest vast een heel mooi moment uit om geboren te worden. Je bent sterk. Je lichaam is er voor gemaakt om je kindje te dragen en te baren, jij kunt het volhouden tot de dag dat je baby geboren wordt :*

als ik te happy de peppy doe moet je het zegge hoor, dan zal ik iet meer dit soort dingen zegge als je het zwaar hebt

Ow, ik ga ook slapen, meestal lig ik er rond deze tijd al in!

Gaaap.
pi_107533263
Ik geloof dat mijn n knop het niet al te best meer doet maar ben te lui om mijn bericht te editen
pi_107533691
Even kort: meld :)

Fee, weltrusten en hopelijk zet het vannacht door.

Ik ben iets te druk geweest vandaag, ben kapot en duizelig.
Waarom komt bij mij de nesteldrang ook altijd op het eind..
Heb alle slaapkamers schoongemaakt, en de badkamer en toilet boven, 3 wasjes gedaan en toen kon ik niet meer maar moest nog koken. Ik kon bijna niet meer lopen, zo moe en draaierig was ik. Dus sinds de kinderen op bed liggen ben ik de bank nog niet afgeweest.

Vanmorgen ook nog bij de vk geweest, en alles gaat nog steeds prima. Totaal nog maar 5,3 kilo aangekomen!
Vk zei nog: tot morgen, als deze kleine net als je zoon met 38+6 komt :)
Maar daar ga ik niet van uit.. Mag ook nog niet want de kruiken moet ik nog testen (oh bedenk me net dat ik dat ook bij kevin de volgende dag zou doen, net als de klossen halen maar dat hoeft niet meer haha)

Ik ga ook slapen.
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_107538676
Loodje, welkom! *O*

Fee-niks, hopelijk zorgt het rommelen alvast voor nog meer verstrijken en misschien al een beetje ontsluiting. :*

Fluugs, wat heftig klinkt het, nog zoveel werk hebben liggen, en manlief die ook maar zoveel werkt op het moment. Fijn dat je fysio zo goed meedenkt en helpt. O+

Xaban, succes daar! :%

Zoen ook voor Zoe! :*

Vandaag weer naar de vk geweest, en ik heb het hoofdje gevoeld. O+
zo bijzonder, zo'n klein rond bolletje te voelen tussen mijn handen, dat had ik nog niet meegemaakt. O+
Alles was goed, bloeddruk ok, en groei ook.
En heel fijn nieuws is dat we maar minimaal hoeven te 'verbouwen' aan ons bed, dat tegen een hoek in de muur is gebouwd, om toch thuis te kunnen bevallen. We hoeven geen thuiszorgbed te huren. ik zou echt niet weten waar ik het moest laten. :X
Nu nog bedenken wat we met dat oudste kind van ons aan moeten, naar wie en wanneer dan. en dan zijn we alweer een stapje dichterbij de thuisbevalling. ;)
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  donderdag 2 februari 2012 @ 22:40:48 #39
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107538824
oeke O+

CM, rustig aan hè? Je moet nog langer mee dan vandaag!

Ik ga ook mijn bed opzoeken. Als ik tenminste de trap op kom :X
pi_107545525
Morning!
Pffff, zulke spooknachten en mopperdagen met de kinders hier. Zouden ze onraad ruiken? ;) Middagdutjes zitten er voor mij niet in, dus ik begin een beetje op te raken.

Ach, ik weet iig de precieze datum. Kan ik altijd nog van te voren een week in een hotel. :)

[ Bericht 26% gewijzigd door Webkim op 03-02-2012 05:44:19 ]
Hardloper.
IG @webkim
  vrijdag 3 februari 2012 @ 07:01:17 #41
35189 Troel
scherp en bot
pi_107545653
Zoe, de sterretjes even aankaarten bij je verloskundige, het kan een lage bloeddruk zijn, maar ook een te laag HB :) Dat laatste wil je het liefst voor je bevalling weer op orde hebben :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_107546140
Goedemorgen! Nog steeds moeee.. Maar we gaan wel rustig aan richting Berlijn. Fijn weekend iedereen, enne Fee, hoop dat als ik terug ben maandag er een vers beebje bij jullie is!

:*
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_107546153
Wat gaan dit topic snel zeg, zowat niet bij te houden :6 Klein beetje bij gelezen..

Succes Xaban en Fee, ik hoop dat de kleintjes zich snel melden :)

Hier geen kwaaltjes tot nu toe. Echte mazzelaar dus. Morgen 29 weken en vanmiddag moet ik me weer melden bij de vk. Heerlijk door de kou heen fietsen, brrr :')
pi_107546160
Goeiemorgen *O*

Er zou sneeuw komen }:| nou er ligt hier van alles maar geen sneeuw :N ik wil sneeuw ;(

En morgen, morgen ben ik 16 weken en gaan we beeb kijken O+ ik ben zoooooo benieuwd :D
pi_107546163
Oh en Clau O+ heeeel veel plezier, Berlijn is zó gaaf!! :Y
pi_107546229
30 weken vandaag! Hier sneeuwt het wel en alles heeft al een laagje wit, lijkt mooi.
pi_107546235
Ook hier even een korte "meldt" :)

Zwangerschap bij O+ gaat prima, ze heeft wel vaak last van maagzuur/misselijk gevoel. Hebben jullie wellicht tips wat ze kan doen om dat te verlichten? Behalve niet al te horizontaal liggen, dat doet ze al nauwelijks :P

Verder trappelt de kleine wat af, en zoonlief die net 3 is geworden vindt het allemaal prachtig *)
pi_107546265
Volgens mij wil verse meloen wel eens helpen tegen maagzuur/oprispingen. Dat las ik ergens, maar of het echt werkt weet ik niet :P
pi_107546278
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 08:23 schreef iamredleader het volgende:
Ook hier even een korte "meldt" :)

Zwangerschap bij O+ gaat prima, ze heeft wel vaak last van maagzuur/misselijk gevoel. Hebben jullie wellicht tips wat ze kan doen om dat te verlichten? Behalve niet al te horizontaal liggen, dat doet ze al nauwelijks :P

Verder trappelt de kleine wat af, en zoonlief die net 3 is geworden vindt het allemaal prachtig *)
Vla. Gele vla.
En Maalox.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_107546296
Bij mij helpen Rennies het beste en tegen het einde grof geweld met Gaviscon (en dat is viesssss :r maar helpt wel)

Sneeuw!! *O* zo jammer dat ik binnen zit... Maarja, werk moet ook gebeuren :{w
pi_107546313
Nou.. ik zorg dat ik zsm weer naar huis ga hoor :'). Kloteweer.
pi_107546421
goedemorgen allemaal,

vandaag lekker vrije dag, gelukkig maar want ik hou er niet van om de weg op te moeten met sneeuw.
Vannacht zo akelig gedroomd, droomde dat ik een miskraam had. Daarna nog een tijdje van de rel omdat ik toen ik wakker werd de baby steeds maar niet voelde. Gelukkig nu twee keer een mini schopje gehad dus een beetje gerustgesteld.
pi_107546459
Oh dat zijn nare dromen hè, TW? Ze voelen ook zo levendig, alsof het ook echt gebeurd is :*
pi_107546464
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 08:30 schreef Kuukske het volgende:
Nou.. ik zorg dat ik zsm weer naar huis ga hoor :'). Kloteweer.
Van mij kan het niet extreem genoeg :@ :D
pi_107546547
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 08:46 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

Van mij kan het niet extreem genoeg :@ :D
Nouja, ik vind het ook niet erg. Als ik binnen zit. Thuis. Op de bank of in bed :D.
pi_107546566
haha, kuukske, helemaal mee eens
pi_107546683
ow, gelukkig, nu is de baby echt weer lekker druk aan het schoppen, eigenlijk nu pas helemaal gerust (was vanochtend in staat de verloskundige te bellen om te vragen of ik niet naar het hartje mocht komen luisteren)
  vrijdag 3 februari 2012 @ 09:14:18 #58
250838 Fee-nix
pi_107546903
Mogguh en meld :). Niks gebeurd vannacht.

Thistleweed je bent niet te happy de peppy hoor ;). Dat soort zinnetjes luister ik bijna elke dag (affirmaties van hypnobirthing), haha. Maar ik had het niet moeilijk hoor... Is gewoon jammer als er niks gebeurd, maar ik blijf positief. Ooit komt ie er uit ;). En fijn dat je beebje weer lekker aan t schoppen is!

Webkim ik las dat je spooknachten had. Het gekke is: Jesper is de ochtenden heel onrustig de laatste tijd, terwijl hij dat nooit had. Soms denk ik ook: zou hij iets voelen?

Clauwhee fijn weekend! Ik ga m'n best doen! ;)

IARL, wat Kuukske al zei: gele vla! ^O^

Nou meiden, kijken wat deze dag weer gaat brengen. Sneeuw iig zie ik.... blegh. En ik wilde nog wel wandelen.
Ik durf trouwens bijna geen 'gerommel' meer te melden, bang dat ik jullie valse hoop geef, hahaha. Maar vanochtend had ik voor het eerst een duidelijk kramperig gevoel in mijn buik, terwijl het eerst steeds meer in mijn rug zat. Nou ik ga vanmiddag gewoon vol goede moed weer acupuncturen. Heb wel het idee dat het IETS doet.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 09:19:06 #59
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107546989
Ow Webkim, dat is ook zwaar!
En de kinderen 's middags voor de tv en zelf op de bank erbij gaan liggen?

iamleader, maagzuur is een van de weinige dingen waar ik nauwelijks last van hem maar ik hoor regelmatig goede dingen over melk of vla (of de middeltjes van de drogist).

Gerberaatje, werken is zo overrated :{w ;)

Xanteh, wat fijn dat je geen klachten hebt! Heerlijk! Houden zo hè?

clauwheee, veel plezier in Berlijn!
hebben jullie wel een auto die Berlijn in mag? Of gaan jullie met ov?

Hè bah Thistleweed, dat zijn nare dromen. Fijn dat beeb zich inmiddels duidelijk gemeld heeft :Y

Fee-nix, het zou toch heel bijzonder zijn als het vanzelf zou beginnen (met een beetje hulp van acupunctuur).

Bôh, ik heb eigenlijk zin om de poetsvrouw af te bellen. Niet omdat er niks te doen is, maar buiten mijn dreumes (en man, maar die is werken) kan ik momenteel eigenlijk niemand om mij heen verdragen. Stom hè? :@
pi_107546997
Die kleine van jullie wacht gewoon op de sneeuw. Is toch beetje speciaal. Buiten valt de sneeuw en binnen komt een klein nieuw mensje ter wereld O+
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  vrijdag 3 februari 2012 @ 09:20:52 #61
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107547019
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 09:19 schreef MeNicole2 het volgende:
Die kleine van jullie wacht gewoon op de sneeuw. Is toch beetje speciaal. Buiten valt de sneeuw en binnen komt een klein nieuw mensje ter wereld O+
En het is net zo gaaf als dat het klinkt.
2 jaar geleden met carnaval en heel veel sneeuw en daar was dan opeens mijn 1e kindje O+
pi_107547045
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 09:20 schreef Asyniur het volgende:

[..]

2 jaar geleden met carnaval en heel veel sneeuw en daar was dan opeens mijn 1e kindje O+
Ja mij lijkt het ook heerlijk en speciaal. Zou er bijna nog eentje voor bij nemen. Bijna he!!
pi_107547085
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 09:14 schreef Fee-nix het volgende:
Thistleweed je bent niet te happy de peppy hoor ;). Dat soort zinnetjes luister ik bijna elke dag (affirmaties van hypnobirthing), haha.
Die luister ik ook, vandaar dat ik daar aan moest denken :)

quote:
2s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 09:20 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Wat klinkt dat lief O+
  vrijdag 3 februari 2012 @ 10:00:03 #64
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107547723
Alleen het laatste stukje is wat geromantiseerd want hij was er natuurlijk niet 'opeens' ;)
Maar voor de rest... ik zou het zo weer doen :Y
  vrijdag 3 februari 2012 @ 10:01:49 #65
250838 Fee-nix
pi_107547756
t Zou wel bijzonder zijn... mijn kindje dat geboren wordt in zo'n witte wereld... En misschien dat ik sneeuw dan weer iets leuker ga vinden ;).

Ik ben alleen een klein beetje bang dat het straks heel hard gaat sneeuwen en dat het dan heel moeilijk wordt om bij het ziekenhuis te komen :X . Gelukkig is het niet ver, maar wel op tijd vertrekken dan! Ik moet er niet aan denken om in zo'n ijskoude auto te bevallen, brrr.

O grappig Thistleweed! 'I put all fear aside as I prepare for the birth of my baby' :P.
pi_107547820
Een :* voor al t goede/nuttige advies hier
Heb er heel veel aan!

Iamleader: rennies, pepermunt en drop helpt bij mij

Rixtje 30wkn *O*

Thistleweed bah nare droom :(

Fee-nix. :* spannend dat t lijkt te helpen :D

Hier ook sneeuw O+ heerlijk weer om thuis te zitten :9

Asy: niet stom hoor, heb er ook niet altijd zin in, en als t gaat om de poetsvrouw kan ik t me helemaal voorstellen
pi_107548102
haha feenix, ik hoef de cd niet eens aan te zetten, ik hoor het haar zo zeggen.
pi_107548370
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 09:14 schreef Fee-nix het volgende:
Mogguh en meld :). Niks gebeurd vannacht.

Webkim ik las dat je spooknachten had. Het gekke is: Jesper is de ochtenden heel onrustig de laatste tijd, terwijl hij dat nooit had. Soms denk ik ook: zou hij iets voelen?
Ik denk zeker wel dat ze iets merken hoor, klein als ze zijn. T.homas heel zeker: die wordt bijna 4 en die bereiden we er bewust op voor. M.orris wordt bijna 2 en die is plots weer zo 'baby'. Wil ook weer duizend keer per dag aan de borst, terwijl we dat alleen nog rondom de slaapjes deden. Het zal me benieuwen hoe ze het gaan vinden als baby er is.
Hardloper.
IG @webkim
pi_107548372
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 22:38 schreef oeke het volgende:

Vandaag weer naar de vk geweest, en ik heb het hoofdje gevoeld. O+
zo bijzonder, zo'n klein rond bolletje te voelen tussen mijn handen, dat had ik nog niet meegemaakt. O+
Alles was goed, bloeddruk ok, en groei ook.
Lijkt me heel bijzonder O+

Voelde vanmorgen van alles maar wat het precies is? Denk vanmorgen een voetje aan de zijkant van m'n buik want toen ik duwde kreeg ik een schop terug (lijkt me dat n handje dat niet zo hard kan of?) laatst heeft de fysio ook even gevoeld, tijdens oefeningen schopt ze ook lekker :9 en buik werd op sommige plaatsen hard, toen zei ze dat t de ligging van t kindje was wat je gewoon door m'n buik kunt voelen.

Volgende week ook maar even aan de vk vragen :D
  vrijdag 3 februari 2012 @ 10:31:07 #70
250838 Fee-nix
pi_107548431
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 10:18 schreef Thistleweed het volgende:
haha feenix, ik hoef de cd niet eens aan te zetten, ik hoor het haar zo zeggen.
;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 10:28 schreef Webkim het volgende:

[..]

Ik denk zeker wel dat ze iets merken hoor, klein als ze zijn. T.homas heel zeker: die wordt bijna 4 en die bereiden we er bewust op voor. M.orris wordt bijna 2 en die is plots weer zo 'baby'. Wil ook weer duizend keer per dag aan de borst, terwijl we dat alleen nog rondom de slaapjes deden. Het zal me benieuwen hoe ze het gaan vinden als baby er is.
Ja ik ben ook heel benieuwd hoe Jesper gaat reageren! Zal t binnenkort wel merken!
pi_107548635
Ben je er bewust mee bezig met Jesper? En ga je nog iets speciaals doen?
Ik zag hier dingen voorbij komen als de baby een cadeautje mee laten brengen ofzo. Heb ik nog niet echt over nagedacht, maar misschien doen we dat wel.
En de baby niet zelf vasthouden als de andere kindjes komen, dat vond ik wel een goede tip. Toen Thomas voor het eerst bij Morris kwam lag die toevallig net te slapen in het ziekenhuiswiegje, dus toen liep het zo maar was het geen keuze.
Ik denk dat met name Morris zich wel eens gepasseerd zou kunnen gaan voelen, dus ik zal nu dan ook wel zorgen dat baby lekker even in zn bedje ligt.
Hardloper.
IG @webkim
pi_107548927
Wij hadden de andere 2 eigenlijk helemaal niet bewust voorbereid. We hadden het er elke dag over en zo was het denk ik gewoon geworden. Ik had overdag al last van weeen en toen hebben we gezegd dat de baby heel erg snel zou komen. Mikael was natuurlijk al 5 dus die snapte het allemaal heel goed. Leander vond alles best. Toen ik dus snachts in het ziekenhuis moest blijven is mijn lief naar huis gegaan om de kinderen op te vangen als ze wakker zouden worden. Toen heeft ie verteld dat de baby geboren was en dat ie mij en hun broer zo ging ophalen.
Toen ik thuis kwam waren ze beiden heel nieuwsgierig en dat was het. Matthias hoorde er gewoon bij. Niks bijzonders, net alsof ie er altijd al was.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 11:01:20 #73
250838 Fee-nix
pi_107549321
Nou Jesper is nog erg klein om het echt te snappen. Ik heb het er af en toe over tegen hem, maar of het aankomt, geen idee. Ik doe geen cadeautje, want hij snapt het principe van cadeautjes nog helemaal niet. Laat staan dat hij dan zou snappen dat de baby die zogenaamd mee heeft genomen. Ik wil er wel voor zorgen dat hij als eerste bij ons kan. Dat hij lekker bij papa op schoot kan en het gevoel heeft echt bij ons te horen. Verder heb ik niet echt plannen, ik zie wel hoe het loopt en wat zijn reactie is.

En even een frustratiepost.... over mannen! Aaaaargh! Ik moet dus vanmiddag naar acupunctuur, belde net met mijn man om af te spreken dat hij nog wat eerder uit z'n werk vertrekt. Hij zou al eerder naar huis komen om me te brengen, maar moet nu dus wat vroeger weg ivm sneeuw. En toen bespraken we ook even wat te doen als het echt een puinzooi op de weg is en hij hier niet op tijd kan zijn. Zijn idee: nou dan kan je misschien Jesper naar de buurvrouw brengen. Ik: uhmm ja, maar hoe kom ik dan bij acupunctuur? Hij: op de fiets. :|W Ik. Bijna 41 weken zwanger. Fietsen gaat al een tijdje niet meer voor zulke afstanden (is zo'n 20 min. fietsen). Het sneeuwt. Ja dat vond hij een goed plan. En als ik dat niet wilde, nouja dan moest ik het zelf maar weten. Hij had z'n voorstel gedaan. Pfffff. Zo. Ben t weer kwijt ;). En normaal gesproken is hij heeeeeel lief hoor. Maar af en toe: wurg :P. En nu heb ik geregeld dat iemand anders me in geval van nood kan brengen hoor...
pi_107549452
Ja want het fiets ook heel makkelijk als er sneeuw ligt enzo. Sneeuwt bij sommige mannen in het hoofd :P
pi_107549581
:o fee! Mannen soms... :X
  vrijdag 3 februari 2012 @ 11:14:25 #76
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_107549723
OMG, Mannen ! |:( 8)7 Mijne zou ook zo'n actie kunnen verzinnen hoor :X

Hier gelukkig nog geen sneeuw, al wordt het wel opgegeven voor vanmiddag... Gelukkig heb ik sinds vandaag weer de auto *O*

Over baby's en kados; Daar doe ik dus niet aan. Jordy (5 jaar) weet dat er een baby inmn buik zit, en hij weet ook ongeveer hoe dat ie eruit moet komen. En dat we naar het ZH moeten. Hij is heel erg geinteresseerd. Oh misschien wel leuk om de kids te betrekken bij het ' inrichten/opruimen' van de babykamer? Jordy vond het machtig interessant om mee te helpen de luiers in de la te leggen, en de rompers enzo.

Wesley (8jaar) heeft zoiets van ik zie het allemaal wel, totaaaaaaal niet interessant vind ie t. Maar dat komt nog wel denk ik ;)
  vrijdag 3 februari 2012 @ 11:19:39 #77
250838 Fee-nix
pi_107549873
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 11:05 schreef MeNicole2 het volgende:
Ja want het fiets ook heel makkelijk als er sneeuw ligt enzo. Sneeuwt bij sommige mannen in het hoofd :P
Hahaha!
pi_107549956
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 10:48 schreef MeNicole2 het volgende:
Wij hadden de andere 2 eigenlijk helemaal niet bewust voorbereid. We hadden het er elke dag over en zo was het denk ik gewoon geworden.
Haha, MeNicole, dat is toch voorbereiden? Door het er elke dag over te hebben, bereid je ze juist voor. :P

Fee-niks, zelfs als ze heel klein zijn, denk ik dat het goed is er over te praten, het is toch een heel grote verandering straks, en ze begrijpen meer dan je denkt hoor. En Jesper is toch ook niet meer zo klein?

Over dat kado, die tip kreeg ik van iemand, ik weet nog niet wat we daarmee gaan doen.
De andere tip die ik kreeg, de baby neerleggen tijdens de kennismaking, die ga ik wel opvolgen. Het lijkt me heerlijk om Ko op schoot te hebben en saampjes de baby te bekijken. *;

Zoe, leuk is dat he? Het zal wel een voetje zijn geweest, handjes voelen bij mij veel kriebeliger en kleiner. O+
Straks gaan we kijken! Ko gaat mee, ik ben benieuwd hoe hij het vind.
pi_107550380
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 11:22 schreef oeke het volgende:

[..]

Haha, MeNicole, dat is toch voorbereiden? Door het er elke dag over te hebben, bereid je ze juist voor. :P

Nee ik bedoelde meer dat we het er niet echt met hun over hadden. Ze kregen gewoon mee als wij het erover hadden. Mikael vroeg wel eens iets want die vond het wel heel leuk allemaal. Soms hoor je dat ouders hun oudste dmv boekjes enzo voorbereiden. Hier hoorde het er gewoon bij net als alle andere dingen waar je het over hebt elke dag zeg maar.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 11:36:40 #80
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107550394
Fee, de kou heeft de hersenen van je man aangetast! :D

Webkim, ik vertel Harry elke dag dat er een baby in de buik zit, maar verder dan dat ga ik ook niet.
Ik vertel wel dat het wiegje op onze kamer ook voor de baby is, dat de baby daar moet slapen. Binnnenkort ga ik het opmaken en dan ga ik mijn man ook de box van de zolder laten halen. Zetten we die vast neer. Kan hij daar vast aan wennen.
pi_107550651
quote:

[..]

Zoe, leuk is dat he? Het zal wel een voetje zijn geweest, handjes voelen bij mij veel kriebeliger en kleiner. O+
Straks gaan we kijken! Ko gaat mee, ik ben benieuwd hoe hij het vind.
Jaa O+ ze reageert ook als ze m'n vriend hoort praten, of als hij z'n hand op m'n buik legt. Echt O+

Leuk dat hij mee gaat!! :)
  vrijdag 3 februari 2012 @ 11:50:14 #82
250838 Fee-nix
pi_107550890
quote:

[..]

Fee-niks, zelfs als ze heel klein zijn, denk ik dat het goed is er over te praten, het is toch een heel grote verandering straks, en ze begrijpen meer dan je denkt hoor. En Jesper is toch ook niet meer zo klein?

Ja daarom praat ik er ook wel over, omdat hij misschien meer snapt dan ik denk. Ik vertel regelmatig dat z'n broertje in mijn buik zit, dat hij binnenkort bij ons komt wonen, dat hij veel moet slapen, dat hij kan huilen, dat hij heel klein is en bij mama drinkt etc. En elke avond als hij gaat slapen neem ik de dag met hem door (vertel ik dus wat we hebben gedaan) en als ik dan naar de gyn ofzo ben geweest of zoals gister naar acupunctuur dan vertel ik dat ook. Het is alleen heel lastig om te peilen wat er doordringt. Hij is 21 maanden. Misschien niet heel klein, maar hij praat nog helemaal niet. Geen woord. Er komt dus ook geen reactie op wat ik vertel. Maar van dat verhaaltje s avonds wordt hij wel heel rustig merk ik, dus dat doe ik gewoon :).
pi_107551210
Hier is het de eerste, dus nog geen broertjes/zusjes gedoe. Zo hier in A'dam sneeuwt het nu echt flink :o
Blij dat ik thuis ben :).

Ik ben er achter gekomen dat mijn zorgverzekering écht weinig vergoed op het gebied van kraamzorg en bevalling. En ze hebben bij Ohra niet zoiets als de module gezinsplanning bij FBTO die je zo aan kan zetten. Moet je een uitgebreid pakket nemen voor 35 pm extra. Eens kijken of dat loont. Ook geen enkele cursus wordt vergoed (wisten jullie vast al he :') ).

Oh en op m'n werk voelde ik de beeb heel veel, nu 2 dagen ziek thuis en ik voel niks. Hij is vast anders gaan liggen, maar prettig is anders..ben nu 19 weken en 3 dagen.

Fee, veel succes straks! *O*
  vrijdag 3 februari 2012 @ 12:04:02 #84
250838 Fee-nix
pi_107551352
Hier sneeuwt het ook zo hard, Katy! Lekker binnen blijven.

Rot dat je verzekering zo weinig vergoedt. 35 euro in de maand extra vind ik veel!

Dat je je beebje niet voelt is ook niet leuk... Misschien kun je even hartje luisteren bij de vk?

Ben je zelf wel aan de beterende hand? :*
pi_107551423
Dat probleem met de zorgverzekering had ik ook Katy. Heb toen eind december alles nog veranderd want ik had geen zin om me scheel te gaan betalen als de baby er eenmaal is. Hier om de hoek bij mij kon je aan zwangerschapszwemmen doen, maar dat kost ¤140,- per maand. Eigen kosten :X En de rest van de cursussen waren ook niet kosteloos, dus nu volg ik niks. Probeer via internet en de bibliotheek de informatie te verzamelen, en de vriendinnen die ook op het moment zwanger zijn of al kinderen hebben :)
pi_107551593
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 12:04 schreef Fee-nix het volgende:
Hier sneeuwt het ook zo hard, Katy! Lekker binnen blijven.

Rot dat je verzekering zo weinig vergoedt. 35 euro in de maand extra vind ik veel!

Dat je je beebje niet voelt is ook niet leuk... Misschien kun je even hartje luisteren bij de vk?

Ben je zelf wel aan de beterende hand? :*
Ja ik vind het ook veel, helemaal omdat het bij de fbto een paar euro extra schijnt te kosten..mnaar nu kan ik niet meer switchen natuurlijk.

Ja misschien dat ik wel de vk ga bellen, wel wat overdreven misschien.. ik denk er even over na.

Ik zie er zelf nog steeds uit als een lijk, de verkoudheid lijkt iets minder, het focust zich nu meer op m'n keel. Vandaag nog maar even rustig aan.

Hoe laat moet je straks Fee? In dit weer kan je inderdaad écht niet op de fiets hoor!!

Xanteh, ik weet ook nog niet of ik zo'n cursus ga doen. Al die cursussen beginnen om 7 uur en dan ben ik net thuis, dus dat red ik niet. Of overdag en dan kost het 200 e. We kunnen het wel betalen, maar ik twijfel nog wat aan het nut. Al is dat er vast wel hoor.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 12:12:32 #87
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_107551675
Fee-Nix! Ontzettend lief dat je gewacht hebt dat ik weer terug ben vanuit Wenen, maar nu mag je echt wel eens bevallen hoor! Game on zeg ik! :P
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  vrijdag 3 februari 2012 @ 12:13:46 #88
250838 Fee-nix
pi_107551716
Nou rustig aan dan idd Katy. Ik hoop dat je gauw helemaal opgeknapt bent!
En als je twee dagen echt helemaal niks hebt gevoeld, vind ik t niet overdreven hoor. Hartje luisteren kan altijd. Maar misschien helpt het nog om heel rustig op je rug te gaan liggen en dan een beetje met je handen te wrijven en te porren?
  vrijdag 3 februari 2012 @ 12:14:18 #89
250838 Fee-nix
pi_107551733
Haha Susie ;). Heb je t leuk gehad?

Oja en ik moet vanmiddag om 16.00 uur naar de acupuncturist!
  vrijdag 3 februari 2012 @ 12:31:57 #90
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_107552362
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 12:14 schreef Fee-nix het volgende:
Haha Susie ;). Heb je t leuk gehad?

Oja en ik moet vanmiddag om 16.00 uur naar de acupuncturist!
Jazeker, maar ook blij om weer thuis te zijn! Beetje jammer van de sneeuw hier, die had ik daar wel verwacht! :D
pi_107552411
Zoë dat heb ik ook! Vooral aan de zijkant van mijn buik, dan voel ik zo wat erlangs "wrijven of stoten" als ik dan met mijn hand voel, dan voel ik echt wat hards erlangs schuren. :D Soms wat groters soms wat kleiners dus ik denk dat hij/zij dan aan het draaien is ofzo, of ruimte maken.

Het is wel lastig om te omschrijven hoe het voelt oO<
pi_107552504
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 12:13 schreef Fee-nix het volgende:
Nou rustig aan dan idd Katy. Ik hoop dat je gauw helemaal opgeknapt bent!
En als je twee dagen echt helemaal niks hebt gevoeld, vind ik t niet overdreven hoor. Hartje luisteren kan altijd. Maar misschien helpt het nog om heel rustig op je rug te gaan liggen en dan een beetje met je handen te wrijven en te porren?
Thanks.. dat probeer ik nu, maar nog niks. Normaal ben ik aan het werk en valt het me op als ik wel iets voel. Nu zit ik op de bank en valt t me op als ik niks voel. Nou ik por nog even verder. :)

Covie en Zoë, klinkt tof! Hopelijk heb ik dat ook snel.
pi_107552830
Haha idd covie :D
Moet soms 'terug drukken' omdat t wat raar voelt als ze heel hard duwt aan de zijkant :P

KatyM zou me niet direct zorgen maken hoor, maar kan me voorstellen dat t geen fijn gevoel is als je de beeb een tijdje niet voelt.(zou ik ook hebben) De komende weken ga je de beeb wel meer voelen en worden de schopjes ook harder :9
  vrijdag 3 februari 2012 @ 12:52:11 #94
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107553125
Katy, je kan wel bij FBTO los de module kopen. Kost je ik geloof iets van ¤15 aan administratiekosten en dan de premie.
Krijg je een (pret)echo vergoed (tot ¤100), ze hebben iets voor bv (pakket of gewoon vergoeding tot ¤100), een kraampakket en vergoeding van eigen bijdrage van ziekenhuis en/of kraamzorg tot een bepaald bedrag.
Dus volgens mij loont dat wel.
En als je je ongerust maakt om je beeb, gewoon je vlos bellen :*

Ik heb indertijd dus wel een cursus gedaan maar dat kostte maar ies van ¤25 ofzo. Was via een grote zorgorganisatie in de buurt.
pi_107553181
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 11:59 schreef KatyM het volgende:
Hier is het de eerste, dus nog geen broertjes/zusjes gedoe. Zo hier in A'dam sneeuwt het nu echt flink :o
Blij dat ik thuis ben :).

Ik ben er achter gekomen dat mijn zorgverzekering écht weinig vergoed op het gebied van kraamzorg en bevalling. En ze hebben bij Ohra niet zoiets als de module gezinsplanning bij FBTO die je zo aan kan zetten. Moet je een uitgebreid pakket nemen voor 35 pm extra. Eens kijken of dat loont. Ook geen enkele cursus wordt vergoed (wisten jullie vast al he :') ).

Oh en op m'n werk voelde ik de beeb heel veel, nu 2 dagen ziek thuis en ik voel niks. Hij is vast anders gaan liggen, maar prettig is anders..ben nu 19 weken en 3 dagen.

Fee, veel succes straks! *O*
Ik heb mijn zorgverzekering al aangepast toen we besloten hadden om voor een kindje te gaan. Ik had zelf een vrij basic pakket, dus was me er wel van bewust dat daar niets voor zwangerschap in zou zitten. Succes met het uitzoeken!

Best kans dat je beeb nu juist rustig is omdat jij ziek bent :Y. Ziek zijn kost gewoon extra energie :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_107553532
Asy, wat een handige tips! Dus gewoon zorgverzekering houden bij Ohra en alleen de module van FBTO? Wist niet dat dat kon. Zal ze eens bellen zo, bedankt. Het loont inderdaad zeker wel, helemaal als je alleen die administratiekosten hoeft te betalen. En de premie dan.

Zal ook bij volgende bezoek aan de vk even vragen over die zwangerschapscursus. Phaidra, slim plan, had ik ook moeten doen, maar nu te laat :).

Ik mag even komen naar de vk, tot zo :*
  vrijdag 3 februari 2012 @ 13:08:04 #97
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107553707
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 13:03 schreef KatyM het volgende:
Asy, wat een handige tips! Dus gewoon zorgverzekering houden bij Ohra en alleen de module van FBTO? Wist niet dat dat kon. Zal ze eens bellen zo, bedankt. Het loont inderdaad zeker wel, helemaal als je alleen die administratiekosten hoeft te betalen. En de premie dan.

Zal ook bij volgende bezoek aan de vk even vragen over die zwangerschapscursus. Phaidra, slim plan, had ik ook moeten doen, maar nu te laat :).

Ik mag even komen naar de vk, tot zo :*
Ja, daarom betaal je die administratiekosten. Omdat je er geen basisverzekering hebt. Maar gewoon even bellen, dan weet je het zeker.

Fijn dat je even bij de vlos mag komen. Kun je meteen even vragen van een cursus ;)
  vrijdag 3 februari 2012 @ 13:08:17 #98
250838 Fee-nix
pi_107553712
Succes Katy! Fijn dat je even kan komen :). Tot zo!

Ik ga ff een dutje doen. :W
pi_107553906
Succes katyM!

Lekker slapen fee :*
  vrijdag 3 februari 2012 @ 13:56:57 #100
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_107555844
Wow even blijlezen hoor, succes Feenix en KatyM:)
pi_107556205
Aangemeld bij Moeders voor moeders O+

Nu even bijlezen :@
Lid van de MamaSquad
pi_107556485
Wat goed ladylike!

:? Ik heb zin om te sporten
Én in pannenkoeken :{
(pannenkoeken kan ik voor vanavond vast wel regelen :9) maar sporten?? Waar komt die behoefte vandaan? Dat lukt me nu helemaal niet :o
pi_107556554
Thanks iedereen!

Nou alles was goed O+
Had nu een super aardige vk, die zei dat ik de beeb echt pas elke dag moest voelen vanaf een week of 28 dus dat dit echt niet gek was. Maar ze vond het goed dat ik gekomen was, anders zit je je straks t hele weekend zorgen te maken voor niks zei ze. De beeb schopte gelijk tegen de doppler aan en daarna een mooi treintje *O*.

Nu ga ik zeker voortaan op vrijdag naar de vk, dan ruil ik m'n vrije dag wel, deze was zo'n stuk aardiger O+.

Zoë, pannenkoeken kan ik begrijpen hoor, maar sporten :? !
Ik was net even buiten, was echt lekker weer, niet te koud en wel heel gezond voelt het aan...rondje doen dan?
pi_107556754
Wat fijn katyM!! *O*

Durf nu niet in m'n 1tje naar buiten :@ ze hebben hier niet gestrooid/sneeuw geruimd
Maar als m'n lief thuis is sleep ik m wel ff mee naar buiten :P

Ga wel ff de vaatwasser uitruimen & daarna reinigen
(en dan weer braaf op de bank zitten)
pi_107556884
Het is poedersneeuw hier, dus het is echt niet glad. Pas als het gaat vriezen vannacht wordt het glad, of waar veel auto's overheen rijden natuurlijk.

Maar helemaal zelf weten, straks even naar buiten kan altijd nog natuurlijk.

Ik ga ook maar even wat doen in huis, voor zover dat lukt. Straks heb ik m'n tijd nodig om te F5-en omdat Fee gaat bevallen na de acupuncturist *O*
  vrijdag 3 februari 2012 @ 14:28:49 #106
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_107557212
In eerste intantie vond ik woendag heel dichtbij, alleen nu duurt het nog zo lang hahaha:)
pi_107557428
Schoonmoeder zei dat t glad was vandaar, ben liever wat voorzichtiger, nog een x vallen zal niet zo bevorderlijk zijn voor m'n bekken :P

Loodje wachten duurt meestal lang :* voor je t weet is t zover
  vrijdag 3 februari 2012 @ 14:38:26 #108
250838 Fee-nix
pi_107557635
Weer wakker! :P.

Pannenkoeken goed idee! Maar sporten? Blegh ;), hahaha. Moet er niet aan denken hoor!

Katy wat fijn dat alles goed is! En zo kom je er ook meteen achter dat er op vrijdag een hele leuke vk werkt!

Enne poedersneeuw? :o Hier ligt al zo'n 5-10 cm joh! Als ik een beetje kan schatten. Echt niet normaal! Gelukkig is het nu opgehouden met sneeuwen!

O ik hoor Jesper. Tot later!
pi_107558030
:Y. Hier ook wel 10cm fee

Succes vanmiddag!!
pi_107558273
Hier ligt al 4 dagen sneeuw :D
al lang vastgevroren en ijs dus

pannekoeken :9 Goed idee :Y
Sporten deed ik sowieso al niet :+

Fijn dat de VK op vrijdag vriendelijker is. Zo kom je nog eens ergens achter.
Gelukkig van de schop en het treintje O+
Lid van de MamaSquad
pi_107558787
Hier ook wel 10 cm hoor, maar niet dat het glad is. Maar Zoë, beter het zekere voor het onzekere nemen, je schoonmoeder heeft gelijk.

Loodje, tis echt zo woensdag! Maar begrijp dat nu alles lang duurt :)

Ladylike :*
pi_107560100
Hier ligt maar 1 a 2cm sneeuw, en ben net op de fiets naar de vk geweest. Ja, gekkenwerk lijkt het, maar de fietspaden waren redelijk schoon hier, en het is poedersneeuw. Nog geen opgevroren zooi :P Draag wel van die anti-slip dingen onder mijn schoenen. Straks nog even langs de supermarkt wandelen :)
pi_107560521
:o hier ligt niet eens een halve centimeter!!!

Ik zie het gras nog best heul goed, de tegels zijn helemaal bedekt met een laagje maar daar blijft het bij.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 16:29:14 #114
30252 Soempie
Procreating
pi_107561590
Hier ligt echt een heel dikke laag. Kindjes zijn buiten druk met een slee, zo leuk! Doen jullie wel voorzichtig. Moest er opeens aan denken, niet leuk als je met een toeter nu naar buiten gaat, zo glad..

En ik kwam even checken of de baby van Fee al naar buiten was geprikt :+ , maar nog niet dus. * poke*

:*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_107563340
Zo, totaal niet bijgelezen
Maar rijden nu op de a58 richting Zeeland. Flink wat sneeuw...

Vanochtend 12 weken echo gehad, keileuk! Alles was goed, kindje lag geen seconde stil! O+

Nu onderweg naar opa... Vertellen :) Gaat verder slecht met hem :'( maarja... ouderdom he
  vrijdag 3 februari 2012 @ 17:27:17 #116
250838 Fee-nix
pi_107563452
O SE wat fijn een goede echo! En dat je het toch nog aan opa kunt vertellen. Zielig dat het zo slecht met hem gaat verder.

Nou ik ben net thuis van acupunctuur. Was een hele wereldreis zo door de sneeuw. We hebben weer andere punten gedaan dan gisteren. En hij zei dat m'n pols anders aanvoelde dan gisteren en dat het hem niks zou verbazen als het nu snel zo beginnen! Hope soooo!
pi_107563695
Ik heb wel gelezen, maar ben een verschrikkelijke zeef nu, sorry :@

Fee, ik hoop echt dat de boel snel gaat beginnen nu!

Ben net terug uit mn werk. Tot zo ver mn planning om op tijd naar huis te gaan :( Vandaag deel 2 van een grote audit, zou duren tot 12:30, liep uit tot na 15:00 :( En om kwart voor 4 kon ik eindelijk weg. Daarna nog in de verschrikkelijke sneeuw naar huis, over snelwegen die nog niet sneeuwvrij gemaakt waren. Ik heb echt zitten janken in de auto en nu thuis weer. Ik ben kapot. Vriendlief zal ook lekker laat thuis zijn vandaag, die moet nog bijna 1,5 uur met het ov.
En ik heb sinds alle drukke dagen ook mn baby niet meer gevoeld. Straks nog maar even zoeken met de angelsounds, maar dit is gewoon niet tof meer zo. Ik hoop echt dat het snel weer wat rustiger gaat worden op mn werk, want dit hou ik niet meer vol.
Morgen staat er op de planning om naar mn schoonouders in Limburg te gaan, ik hoop dat de snelwegen dan wat beter begaanbaar zijn, anders weet ik nog niet of ik het aan durf. We moeten ook nog met een flinke omweg om een box op te halen. Pffff. Ik ben echt nu even klaar met alles.
Maandag 20 weken echo en ik vind het stiekem heel eng. Ik hoop zo erg dat alles goed is..
Sorry voor mn klaagpost. ;(
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_107564401
Klagen mag hoor Marjolijn :*
Je hormonen maken de situatie ook niet echt makkelijker ;)
Wees niet te bang voor die echo (ja ik heb makkelijk praten).
Waarschijnlijk is alles in orde en na een minuutje zal de arts je dat ook vertellen en kun je genieten van het bekijken van je kleine uk O+
Mensen maken zichzelf vaak nerveuzer dan dat ze al zijn dus blijf positief denken!!
Lid van de MamaSquad
pi_107564656
He bah Marjolijn.. wat balen :*.
Misschien helpt een warme douche om even bij te komen? Dat stomme winterse weer ook :(. Mijn manneke is ook nog lang niet thuis -O-. Die staat ergens in die tighonderd kilometers file.

Misschien kun je morgen alleen die box ophalen en Limburg skippen? Of allebei even uitstellen. Daar is weertechnisch gezien echt wel begrip voor op te brengen van de andere kant denk ik hoor. :*
pi_107564792
SE, fijn dat je het nog kan vertellen! Succes op de weg!

Zie je wel Fee, dit kan niet meer lang duren *O*

Bah Marjolijntje, echt niet fijn zo druk. Waarom morgen niet skippen en relaxen op de bank? Je moet wel ff om jezelf en de baby denken hoor..
Je bent zo vast gerustgesteld als je even het hartje hebt gehoord (weet ik inmiddels uit ervaring :+)

De 20 wk echo hebben wij donderdag en vind het ook wel erg spannend hoor. Maar alles is vast goed, daar ga ik vanuit. Gister kreeg ik het bericht dat een excollega een kindje heeft gekregen met down. Toch best wel schrikken hoor, als je zelf zwanger bent.

Onze 20 wk echo's zijn vast haske goed! *O* O+
pi_107564859
Oh SE :*. Fijn dat je het hebt kunnen vertellen. Wel vervelend dat het niet zo goed met 'm gaat.
Hopelijk komt 'ie er weer bovenop. Het zal hem ongetwijfeld goed doen dat je je beebnieuws met 'm hebt gedeeld. :)
pi_107564895
Raar trouwens, het vriest dat het kraakt. Het is verrekkes koud en ik eet al dagen alleen maar roomijs 's avonds na het eten. :').
pi_107564993
Ik ga zo ook even lekker douchen. Zal mijn rug ook wel blij van worden gok ik, wat warmte eroverheen.
Schoonouders hebben we sinds de kerst niet meer gezien, dus het wordt eigenlijk wel tijd dat we weer eens gaan. Maar als we dit weekend niet gaan, duurt het weer een maand ofzo voordat we weer eens een heel weekend vrij hebben. Schiet ook niet op. Box is onderweg naar mn schoonouders, als ik die skip, gaan we de box ook niet halen dus. :P

En uiteraard zijn onze echo's goed Katy! Maar dat wil er in mn hoofd alleen nog niet zo goed in, helaas.
Net een berichtje van mn vriend, hij heeft net de trein in Den Haag te pakken, ipv dat ie nu bijna thuis is.. Nu hopen dat op het laatste stukje de bus ook nog rijdt, zodat ik niet nog een keer door de gladheid heen hoef te gaan rijden.
pi_107565404
Was ik net niet meer zo bang voor een miskraam. Hoor ik dat de overbuurvrouw een miskraam heeft gehad met 12wkn. Ben weer met beide benen op de grond gezet. :{
  vrijdag 3 februari 2012 @ 18:50:49 #125
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_107565673
Kwisted :*
  † In Memoriam † vrijdag 3 februari 2012 @ 18:56:32 #126
309370 Nanadu
pi_107565849
Dat is schrikken inderdaad kwisted! Maar het hoeft niks voor jou te betekenen.

Marjolijntje kan mij helemaal voorstellen dat je kapot bent en die huilbui in de auto snap ik helemaal :* ! ik kon vanmiddag iets eerder naar huis, maar heb over een afstand waar ik normaal 20 minuten over doe nog anderhalf uur gedaan. Toen ik eenmaal de auto had geparkeerd was ik helemaal aan het trillen.

SE wat leuk dat de echo goed was!!! *O*

Feenix nog geen baby helaas :{ , maar zal zich hopelijk snel aandienen ^O^

Ik heb vandaag de bloeddrukmeter weer ingeleverd en alle dagen was mijn bloeddruk boven de 90/95 ;( Het is nu afwachten tot dinsdag of het dan weer goed is en wat ze ermee gaat doen. Heeft iemand misschien ervaring met een hoge bloeddruk voor je 20ste week? Heb geen idee wat er verder gaat gebeuren :?
  vrijdag 3 februari 2012 @ 19:21:21 #127
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_107566716
'Marjoleintje :*

Ik hoop met je mee Fee! Blijf checken of er al een verse baby is :@
pi_107566764
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 18:42 schreef Kwisted het volgende:
Was ik net niet meer zo bang voor een miskraam. Hoor ik dat de overbuurvrouw een miskraam heeft gehad met 12wkn. Ben weer met beide benen op de grond gezet. :{
Lieverd, die verhalen zullen er altijd zijn... En hoe hard er ook klinkt, er kan altijd iets misgaan, zelfs nog na de 12 weken.. dat je een hartje hebt gezien is al een heel grote stap, dat is het grootste punt waar het vaak mis gaat.. Wanneer heb je weer een echo? Als je met een week of 7/8 nog steeds een hartje ziet mag je echt al opgelucht adem gaan halen. Dan is de kans gewoon nog héél klein dat het nog mis zal gaan. :*
pi_107566908
Katy en Marjolijntje, bijna de 20 weken echo! Dat ís ook heel spannend! Maar het komt vast goed :Y dat spannende blijft altijd! Ik heb het nu met de 2e misschien nog wel meer :) gewoon het idee dat ik in zo'n gelukkige positie mag zijn dat het 2 keer goed zou mogen gaan...

Gelukkig is het bijna zover en kunnen jullie daarna hopelijk vooral onbezorgd verder genieten! :*
pi_107566942
Ja Nanadu, ik!

Ik had vanaf de eerste controles een verhoogde bloeddruk en met 18 weken heeft mijn vk me doorgestuurd naar de gynaecoloog. Daar ben ik de rest van mijn zwangerschap onder controle gebleven.

Toen mijn onderdruk naar boven de 100 steeg (22 wkn) kreeg ik bloeddrukverlagende medicijnen. Ik moest daarna ongeveer om de 10 dagen op controle komen en heb twee extra groeiecho's gekregen. Ik ben tussendoor nog een paar keer verdacht van pre-eclampsie, maar telkens vals alarm. Rond de 29 weken is de dosis van mijn medicijnen nog een keer verdubbeld omdat de onderdruk weer boven de 100 was. Verder was hij telkens rond de 90 en dat was acceptabel.

Ik moest rustig aan doen maar dat vond ik wel lastig met mijn werk in het onderwijs. Een evt. volgende keer zou ik dat anders aanpakken.

Uiteindelijk ben ik met 39.6 bevallen (ingeleid vanwege verdenking pre eclampsie) van een gezonde dochter.
pi_107566980
En verder alles bijgelezen! :* maar geen puf om te reageren.. na een week een ziek dreumesje te hebben ging het net weer goed, en kon ik vanmiddag met spoed naar huis, omdat dametje ineens wéér hoge koorts had incl. wegtrekkers en meneer met spoed met haar naar de HAP kon. ;( arm mopje, ik vind het nu wel klaar...
pi_107567637
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 19:27 schreef Gerberaatje het volgende:
En verder alles bijgelezen! :* maar geen puf om te reageren.. na een week een ziek dreumesje te hebben ging het net weer goed, en kon ik vanmiddag met spoed naar huis, omdat dametje ineens wéér hoge koorts had incl. wegtrekkers en meneer met spoed met haar naar de HAP kon. ;( arm mopje, ik vind het nu wel klaar...
Ahhw dat is zo zielig he zo'n klein meisje ;(. Hopelijk gaat het snel beter met haar.
Het is wel bijna zaterdag, maar nu zijn natuurlijk even andere dingen belangrijker :*
  vrijdag 3 februari 2012 @ 19:52:29 #133
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107568106
Fijn dat je weer gerustgesteld bent Katy :Y

Vaatwasser staat hier nog vol met de vaat van gisteren :X

Hier ligt ook al een paar dagen sneeuw, maar er is vandaag eigenlijk niks bijgevallen :N
En ik mag niet meer naar buiten zonder begeleiding ivm gladheid
en aangezien ik woensdag al bijn aop mijn gezicht gegaan ben... :X

SE, fijn dat je een goede echo had! *O*
Jammer dat het met je opa niet zo best gaat, maar je kunt hem in elk geval nog een nieuws vertellen O+

Waaah Fee-nix, ik hoop zo dat hij gelijk krijgt!
<hyperstuiterhyper>

Aaah Marjolijntje, het is ook vervelend als je door de sneeuw naar huis moet en veel later thuis bent dan de bedoeling was. En dan ook nog als je moe bent.
Móet je morgen naar je schoonouders? Anders blijf je toch lekker thuis? Kunnen ze niet naar jullie komen?
Ow en het kan zijn dat je baby rustiger is als jij het druk hebt. De baby wordt daar net zo goed als jij heel moe van.
En maandag is vast alles helemaal goed :*

Kwisted :*
<poging tot troostende gedachte> de kans dat jij er nu eentje krijgt is daarmee kleiner geworden</poging tot troostende gedachte>

Hè bah Nanadu, wat rottig van je bloeddruk zeg! :*

Gerberaatje, echt sneu van je meisje. Hoe is het met de scheermesjes in je keel?
Had jij nou morgen de gesachtsecho?

oeke, hoe was de echo vandaag? Foto's willen we zien!
pi_107568168
Oh ja Oeks had vandaag de echo! Ik ben ook heeeeel benieuwd O+

Scheermesjes gaan wel oké :* lief dat je het vraagt... Gaat wel weer over ;) en jaaa! Morgen is de echo *O* ik ben zó zó zóoooooo ontzettend benieuwd! Meneer zei al vanmiddag: ik lach me echt ROT als het toch een meisje blijkt te zijn :D :') zou wel iets voor ons zijn O-)
pi_107568999
Veel gelezen, weinig onthouden :@...

SE, fijn dat de echo goed was! *O* Wel rot dat het met je opa niet goed gaat. Hopelijk fleurt hij een beetje op van jullie goede nieuws.

Gerberaatje, zielig zo'n ziek meisje. Klinkt eng ook!

Marjolijntje ik kan me goed voorstellen dat je na een drukke week niet zit te wachten op een inspannende autorit door de sneeuw :X. Gelukkig nu thuis :*

Katy, fijn dat je gerustgesteld bent!

Fee, ben echt benieuwd of de acupuncturist gelijk krijgt. Succes iig!

Spannend hè, die echo's... Ik mag ook maandag en ik ben er ook wel mee bezig. Maar echt zorgen maken niet.

Kwisted, :*. Onzekerheid de eerste weken is zo vervelend, zeker als het eerder misging. Maar elke dag is er 1 en met elke dag dat je verder komt, neemt de kans dat het goed blijft gaan ook toe!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_107569113
SE goede echo *O* en een :*.. Wat min dat t zo slecht gaat met je opa

Kwisted: :*

Marjolijntje pff wat druk.. Denk goed om jezelf hè..

Nanadu wat vervelend :(

Gerberaatje awww wat sneu.. Hoop dat t snel beter gaat!
Oeh en morgen echo *O* leuk!

Fee, hoop dat t snel begint!!

Asy :*
net ff door de sneeuw gewandeld met m'n lief, voelt echt heerlijk ff naar buiten maar heb nu wel weer meer pijn.
pi_107569195
pff ik word bang van mezelf.

Ik heb sinds een uur om de 5 minuten enorme hevige steken rechts onder in mijn buik. niks helpt kruik niet pijnstillers niet warme doek niet liggen op bed ook niet en me eten is er al uitgekomen. Maak me best wel zorgen.. maar aan de andere kant ik ben nu 25 weken zwanger en heb echt veel gedaan. of nouja lang gereist. wisselstoring en ben om tien over half tien vertrokken met de bus naar heerlen om mijn stiefdochter op te halen en ik was pas om tien voor twee terug vanwege wisselstoringen enzo. vraag me nus dus behoorlijk af wat ghet zou kunnen zijn. zeker in combintie met die groene proppen die ook ook nog steeds beetjes verlies. had gehoopt dat het bij zou trekken als ik rustig ging liggen.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_107569302
Daar is maar 1 oplossing voor: de vlos bellen!
pi_107569441
Sam; bellen inderdaad, daar zijn ze voor.

SE; fijn dat de echo goed was en dat je het kunt gaan vertellen, wel rot dat het zo slecht gaat met je opa.

Marjolijntje; fijn dat je thuis bent nu, even lekker je rust pakken na een drukke week.

Kwisted, ja die verhalen die je hoort kunnen je zo bang maken maar probeer het van je af te zetten (is heel moeilijk, I know)
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  † In Memoriam † vrijdag 3 februari 2012 @ 20:21:40 #140
309370 Nanadu
pi_107569530
Fannetje bedankt voor je verhaal. Ik zal dinsdag wel verder horen hoe het gaat, maar was benieuwd wat ze gaan doen. Op internet kan ik alleen verhalen terug vinden over hoge bloeddruk na de 20 weken.

Sam ik zou inderdaad even vloskundige bellen.

Gerberaatje het zou inderdaad wat zijn als het toch een meisje is :)
pi_107569794
Neem aan dat ik dan de hap moest bellen? ben niet meer bij mijn vlos onder behandeling maar bij de gyneceloog dus weet nit zo goed waar ik nu naartoe moet bellen.
pi_107570204
Dan het ziekenhuis bellen Sam. En niet wachten.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 20:35:36 #143
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107570216
Dan moet je naar het ziekenhuis bellen denk ik Sam. Poli verloskunde/gynaecologie
pi_107570249
nee ben nu aan het bellen inderdaad is nog steeds niet gezakt
pi_107570528
Moet nu langskomen bij de verloskamers. ik hou jullie op de hoogte.
pi_107570861
Succes Sam!

Wat is dit toch een heerlijk forum, dankjulliewel voor alle lieve reacties! O+
Net gedouched, daar toch ook wel weer een stuk van opgeknapt. Vanavond lekker vroeg mn bed in.
pi_107571018
Gerberaatje veel plezier morgen, ben benieuwd of je inderdaad een jochie krijgt.

Marjolijntje jij hebt ook al zo'n week die je maar heel snel wil vergeten. Wel goed op jezelf passen he..
Feenix, hopelijk zet het nu wel door...
SE fijn dat je echo goed was en ik weet uit ervaring dat het zo ontzettend leuk is je opa te kunnen vertellen dat hij overgrootvader wordt!

Die verhalen over wat er mis kan gaan zijn altijd vervelend en maken je onzeker. Om die reden heb ik, en ja het klinkt heel raar, vanaf het moment dat ik zwanger was tot 13 weken bepaalde topics op FOK ook gemeden. :*

Sneeuw is leuk maar niet als je er doorheen moet :(. Kijken jullie ook allemaal goed uit als je naar buiten gaat. Ik lag straks ook al bijna op mijn gezicht..

Hier gaat het z'n gangetje, dus weinig te melden eigenlijk.
pi_107571136
Succes Sam :* *zich stilletjes een beetje zorgen maakt*
pi_107571371
Succes Sam :*
pi_107571469
Succes sam

@nanadu achteraf heb ik vanaf wk 20 of net er voor last gekregen van een verhoogd bloeddruk.
Mijn meisje is uiteindelijk met 34 gehaald. Maar omdat ze er zo laat achter kwamen kreeg ik ook pas laat bloeddruk verlagende medicatie.
pi_107571549
Sam :* goed dat je gebeld hebt! Hopelijk is er niks aan de hand...
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_107572031
Succes Sam, hoop dat het niks ernstigs is.
Verder heb ik voor m'n gevoel zojuist afscheid genomen van opa. Hij feliciteerde ons met de baby, m'n ouders hadden het nieuws namelijk gisteren al aan opa en oma verteld. Op mijn verzoek overigens, als m'n ouders dachten dat het nog slechter zou gaan met opa wilde ik graag dat ze het vertelden, als dat gepast was. Zodat opa het nog zou weten. Denk niet dat opa nog beter wordt, ligt vaak op bed en heeft extra zuurstof apparaat in huis.
Z'n hoofd werkt nog prima maar de rest van z'n lichaam (hart) is op... Vanavond maakte hij nog een paar grapjes en was hij helder, zo wil ik hem graag herinneren.

En nu ga ik verder balen. KUT zeg.
Sorry voor de ego posts.
pi_107572128
SE :*
pi_107573128
Succes sam. ( Is er gecheckt op blaas/nierbekkenontsteking?) Fijn dat ze even kijken iig!!

:* SupremeEvil

Wat een nare week is dat geweest Gerbera met je muppet. Toch veel plezier morgen bij de echo van je zoontje :9
  vrijdag 3 februari 2012 @ 21:30:35 #155
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107573311
Sam, succes!

Marjolijntje, fijn dat je je weer iets beter voelt

SE :*

Fee-nix, merk je al iets?

Ik ben doodop en kan niet meer liggen of zitten, dus ik ga maar naar bed met 2 pcm en mijn voedingskussen. Hopelijk helpt dat. Truste dames! :*
pi_107573378
Sam, sterkte, hopelijk is alles goed.

Asy sterke, hopelijk goeie nacht :*

Marolijntje, slaap lekker zo!

SE, sterke, verdrietig om iemand zo te zien he?

Is Fee niet al lang stil? :o hm nou half 6 voor t laatst, valt mee..

[ Bericht 19% gewijzigd door KatyM op 03-02-2012 21:45:04 ]
pi_107574941
Nou ik vind het ook wel verdacht stil hoor Katy... Hoop heel erg dat het echt begonnen is bij Fee!

Jeetje Sam schrikken zeg. Goed dat je gebelt hebt. Succes!

Asy truste! Hopelijk slaap je goed.

SE verdrietig hoor van je opa. Hoe oud is je opa? Wel fijn dat jullie het fijne nieuws toch nog hebben kunnen vertellen.

Een hoop 20 weken echo's dus komende week. Wij mogen zaterdag :)
En ik ben 19 weken vandaag jeej!
Kom er net achter dat 1 van de twee bh's die nog paste echt finaal kapot is. Helemaal doorgesleten! En ik nog denken waarom ik toch heel de dag al aan dat ding loop te trekken, normaal zat hij zo lekker :(
Dus ik zal nu toch op bh jacht moeten. Had gehoopt het wel uit te kunnen zingen met deze twee. Misschien maar meteen voedingbh zoeken. Vind die dingen zo weinig steun geven, iemand nog merk-tips? Heb normaal maat E maar zal wel richting de F gaan nu...
pi_107575233
www.bravissimo.com is in elk geval een optie Bijtje ;)
  vrijdag 3 februari 2012 @ 22:05:34 #159
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_107575443
Ebay.de Bijtje ! E/F, het is er allemaal ^O^

SupremeEvil, sterkte met je opa! En fijn dat je het toch nog hebt kunnen vertellen ! :*

Sam, succes in het ZH ! Hopelijk is alles goed....
  vrijdag 3 februari 2012 @ 22:11:06 #160
250838 Fee-nix
pi_107575733
Sorry, geen tijd om bij te lezen. Ik ga lekker m'n bedje in. Hier nog niks aan t handje... Ik hoop vannacht! Maar durf er stiekem niet te veel op te hopen.

Ik las ook nog dat Sam naar het zkh moest. Sterkte! Ik hoop dat het allemaal goed is.

Welterusten iedereen en tot morgen.
pi_107576176
Thanks Gerberaatje! Jammer dat het uit het buitenland moet komen, zoek eerst even in nl.

Truste Fee, ik hoop voor je dat er wat gebeurt vannacht!
pi_107576345
Hun service is super bijtje! En de verzendkosten lager dan wanneer je iets in nl. Besteld ;) dus het overwegen waard!
pi_107576885
Helemaal niet bijgelezen, maar even heel snel, dan ga ik weer naar de familie, we hebben ons snoepie vandaag gezien! O+
We moesten een lange reis maken om er te komen vanwege het weer. :{
Dus we waren 3 kwartier te laat, maar gelukkig hadden er mensen afgebeld en nam de dame veel tijd voor ons. O+
Dat mocht ook wel want onze acrobaat ligt met het koppie naar benee en de beentjes gestrekt. Dus ter hoogte van elk oog zat een voetje. Bovendien had het kind de voetjes vast met de handjes, en soms lagen de handjes op het hoofdje.
Veel gepor en gehups hielp eigenlijk niet. We kregen heel even het gezichtje helemaal te zien. Want een schatje. Heel erg Kootje. O+
Kind lag te smakken en te drinken dat het een lieve lust was, en af en toe werden er ook pogingen gedaan de tenen in de mond te proppen. :D

Ik vond het geweldig! Ko heeft ook best lang zitten kijken maar was op een gegeven moment toch wel klaar ermee en speelde liever met de blokken.
Foto's kan ik morgen online zetten...

En ja, we hebben het geslacht op een briefje in een envelop! :D En nog niet gekeken. ;)
Ook dat was moeilijk te zien, het kind had de billen vakkundig in de placenta geparkeerd, even leek het erop dat de keus voor ons gemaakt werd.
Nu gaan we denk ik over een paar weken een keer lekker ontbijten in een fancy hotel en dan de flop samen openmaken. Lijkt me helemaal leuk. O+

Volgens mij is er iets met Sam, ik ben niet bijgelezen, maar ik wil je toch veel sterkte wensen! :*
pi_107577410
Hmm Gerberaatje dan ga ik nog eens rondkijken!

Oeke wat leuk! Klinkt als een super echo zeg. En wat knap dat je het geslacht nu in een envelopje hebt en niet dat ding NU open scheurt! Hihi ik zou niet meer te houden zijn!
  vrijdag 3 februari 2012 @ 22:46:55 #165
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_107577525
Die bh's op die site zijn wel een stuk duurder dan in de link die ik je net stuurde :@

Maar misschien is het ook wel kwaliteitsverschil....ik heb geen idee, heb geen maatje F :P
pi_107586127
hehe.. we zijn thuis hoor.. Met de baby is alles goed en gynecelogisch is ook alles in orde voor zover ze nu weten. ze hebben uitstrijkjes gemaakt waar ik volgende week de uitslag van krijg, ctg gedaan en nog een hele uitgebreide echo (2e 20 weken echo idee). alleen mijn ontstekingswaarden waren te hoog. geen blaasontsteking iniedergeval. dus vanuit de verloskamers doorgestuurd naar de spoedeisende hulp. echo gehad voor mijn blinde darm maar die was nergens te vinden. normaal doen ze dan een scan maar dat mag niet vanwege de baby. Nu had ik de keus om of een nacht daar te blijven zodat ze daar morgen ochtend bloed konden prikken of naar huis en morgen zelf terug komen. Na al dat geduw en getrek toch besloten in mijn eigen bed te slapen. Word het nog erger vannacht moet ik bellen voor nu pijnstillers en morgen terug komen.

Nierbekkenontsteking? waar moet dan ongeveer de pijn zitt3en. bij de echo heeft hij heel veel op mijn rechter heup geduwd aan de voorkant en dat deed me toch v reselijk veel pijn.

Dankje voor al jullie lieve reacties(K)
pi_107586141
bijtje: bij de hunkemoller hebben ze voedingsbh's tot maat f. echter mij paste ze niet en nromaal heb ik ook e. had nog steeds last van kipfilets. daar adviseerde ze me gewoon naar de hema te gaan(wist niet dat die zoveel grote maten hadden) en anders een speciaalzaak. maar misschien kom jij al ver bij honkemuller. prijs ligt rond de 25 euro
pi_107586397
fijn dat alles met de kleine goed is sam. Hopelijk kun je de rest van de nacht nog wat slapen :*
pi_107586558
Fijn dat alles goed lijkt Sam, hopelijk zijn de waardes straks toch ook goed.. Nierbekkenontsteking kan door de hele zijkant van je romp trekken, maar dit kan helemaal anders zijn als je zwanger bent.. dus aan deze info heb je weinig!
pi_107586663
Mooi zo Sam.

SE :*.

Fee? Lekker kunnen slapen?

Oeks, leuk die echo! Ben benieuwd wat er in die envelop zit. 8-).
pi_107586688
Oek je hebt de vlop :o wat spannend! :Y

Nou, wij gaan maar beginnen met klaarmaken van de auto en alles... we moeten naar Huizen, dat is normaal zo'n 20 minuten max hiervandaan (half 10 zijn) maar de gevoelstemp is hier momenteel -28,3 (echte temp rond de -22 geloof ik :')) dus ik heb zo'n idee dat we er wel eens langer over kunnen doen...
pi_107586698
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 17:14 schreef xaban06 het volgende:
Kaan is geboren!! 4120gram. Bevalling is voor de moeder wat minder verlopen, ook heeft Kaan al een verstopt neusje, maar het komt goed!!
pi_107586713
Van harte gefeliciteerd Xaban! *O* *O* *O*
Wat ging er niet goed bij de bevalling? Heb je ook een foto van Kaan?
pi_107586718
Thanks! Ik post via de iphone, kan geen fotos uploaden, volgt nog!

Baby was aan de grote kant, bevalling duurde lang, vervolgens 'pastte' het niet, vacuumpomp, na de placenta heel veel bloedverlies, stopte niet. Inwendig gehecht, vrouw shakete helemaal.

Ik post later wel meer.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 08:17:14 #175
250838 Fee-nix
pi_107586730
Oe babynieuws! Gefeliciteerd met Kaan, xaban! Ik hoop dat het met je vrouw snel beter gaat.

Oeke, het geslacht in een envelopje! Wat leuk!

Nou hier dus geen baby :P. Heb lekker geslapen. Alleen om half 4 wat krampjes in mijn buik. Kwam heel af en toe terug. Maar geen weeen. En nu is het weer rustig. Pfff... Zet nou doohoooorrrrrrr :P.
pi_107586742
Oh, klinkt herkenbaar Xaban. Is niet fijn. Maar gelukkig is de klus nu geklaard.

Jammer Fee, hopelijk zet het alsnog door.... :*
pi_107586810
Xaban!! *O* gefeliciteerd!!

Bedankt voor de plezierwensen allen O+
pi_107586821
Xaban, gefeliciteerd!
Heftige bevalling, maar nu Kaan lekker in jullie armen!
  zaterdag 4 februari 2012 @ 08:51:46 #179
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_107586950
Xaban Gefeliciteerd *O* *O* *O* Klinkt idd heftig !

Jammer dat het niks heeft gedaan Fee-Nix...Hopenlijk dit weekend nog. Wachten duurt lang :{

Gereraatje, succes met autorijden vandaag ;)

Sam, fijn dat alles goed was ! (wat is de rede dat ze niet eerder een uitstrijkje hebben gedaan?)
  zaterdag 4 februari 2012 @ 08:57:00 #180
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_107586977
Xaban gefeliciteerd!!!
  zaterdag 4 februari 2012 @ 09:10:04 #181
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107587073
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 21:56 schreef bijtje84 het volgende:
Nou ik vind het ook wel verdacht stil hoor Katy... Hoop heel erg dat het echt begonnen is bij Fee!

Jeetje Sam schrikken zeg. Goed dat je gebelt hebt. Succes!

Asy truste! Hopelijk slaap je goed.

SE verdrietig hoor van je opa. Hoe oud is je opa? Wel fijn dat jullie het fijne nieuws toch nog hebben kunnen vertellen.

Een hoop 20 weken echo's dus komende week. Wij mogen zaterdag :)
En ik ben 19 weken vandaag jeej!
Kom er net achter dat 1 van de twee bh's die nog paste echt finaal kapot is. Helemaal doorgesleten! En ik nog denken waarom ik toch heel de dag al aan dat ding loop te trekken, normaal zat hij zo lekker :(
Dus ik zal nu toch op bh jacht moeten. Had gehoopt het wel uit te kunnen zingen met deze twee. Misschien maar meteen voedingbh zoeken. Vind die dingen zo weinig steun geven, iemand nog merk-tips? Heb normaal maat E maar zal wel richting de F gaan nu...
bijtje, misschien heb ik nog wat liggen in F.
Wat voor omvang heb je?

oeke wat leuk! Net zo eigenwijsje als wij hebben O+

Sam, fijn dat verder alles in orde was

Xaban, van harte gefeliciteerd met jullie zoon! *O*
  † In Memoriam † zaterdag 4 februari 2012 @ 09:17:48 #182
309370 Nanadu
pi_107587129
Xaban gefeliciteerd *O* hopen dat het snel wat beter gaat *O*

Gerberaatje succes met rijden en ben benieuwd wat het wordt :Y

Sam wat fijn dat het met de baby goed is, hopen dat het snel met jou beter gaat ^O^
pi_107587208
Oeks, schrijf anders mijn adres even op dat envelopje en gooi het in de brievenbus? O-) Dan krijg je m'n telnr wel voor als je het écht wil weten. :P (En dan kan ik het vast even openstomen boven de waterkoker.)

Je geduld wordt wel op de proef gesteld he Fee, maar het kan iig niet lang meer duren en alles wat er nu al in je lijf gebeurt is straks misschien wel mooi meegenomen.

Xaban, gefeliciteerd met Kaan! *O*

Sam, wat een gedoe, maar gelukkig weer lekker thuis en hopelijk zijn ze er snel achter waar die waardes vandaan komen.
Hardloper.
IG @webkim
  zaterdag 4 februari 2012 @ 09:51:21 #184
250838 Fee-nix
pi_107587447
Oja, wilde ik ook nog zeggen: Sam gelukkig was alles goed met de baby. Nu nog erachter komen wat er met jou precies aan de hand is.

Webkim, ja dat hoop ik ook dat alle kleine beetjes helpen voor straks :).
  zaterdag 4 februari 2012 @ 10:59:57 #185
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107588475
Gerberaatje, hoe was de echo? O-)
pi_107588496
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 10:59 schreef Asyniur het volgende:
Ik weet t lekker :P
pi_107588551
Hoooooiii :W 8-)
pi_107588709
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 11:03 schreef Gerberaatje het volgende:
Hoooooiii :W 8-)
En, en, en???
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_107588786
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 10:59 schreef Asyniur het volgende:
*O* O+ *O* *;
pi_107588793
Het is een......

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_107589123
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 11:12 schreef Gerberaatje het volgende:
Het is een......

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WHOAAAAAAAAH COOL!
pi_107589154
Meet Muppets...... ZUSJE! :D

Dus sorry Cynthia, DML en Poppedein voor de 'reserveringen' die ik nog uit heb staan :D
pi_107589172
Leuk Gerb! *O*
  zaterdag 4 februari 2012 @ 11:27:56 #194
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_107589225
Leuk Gerberaatje *O* En wat een prachtige echo foto's !!!!!! (jaloers :@ )
  zaterdag 4 februari 2012 @ 11:31:35 #195
250838 Fee-nix
pi_107589320
O wat leuk! *O* Gefeliciteerd Gerberaatje! *O* Mooie plaatjes!
pi_107589357
We zijn echt mega verrast :D meneer zei gisterenavond nog: het is een meid, let maar op. Echt wat voor ons :')

En het is een meid!! *O* ik ben echt zielsgelukkig... nog meer roze (ik was ooit anti-roze.. het kan me nu al niet roze genoeg) nog meer staartjes O+ nog meer poppen O+ wát een vreselijke rijkdom... ik pink weer even een traantje weg, voel me zó ontzettend gezegend!!
pi_107589392
En weer een duimerd :P benieuwd of deze dan in het 'echt' wel duimt :D muppet stond op elke echo duimend, en die is buiten de buik nooit meer met duim in haar mond gesignaleerd.... :D
  zaterdag 4 februari 2012 @ 11:34:26 #198
250838 Fee-nix
pi_107589399
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 11:33 schreef Gerberaatje het volgende:
We zijn echt mega verrast :D meneer zei gisterenavond nog: het is een meid, let maar op. Echt wat voor ons :')

En het is een meid!! *O* ik ben echt zielsgelukkig... nog meer roze (ik was ooit anti-roze.. het kan me nu al niet roze genoeg) nog meer staartjes O+ nog meer poppen O+ wát een vreselijke rijkdom... ik pink weer even een traantje weg, voel me zó ontzettend gezegend!!
O+
pi_107589467
quote:

En het is een meid!! *O* ik ben echt zielsgelukkig... nog meer roze
O+
  zaterdag 4 februari 2012 @ 11:37:31 #200
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_107589501
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 11:34 schreef Fee-nix het volgende:
O+
Wat doe jij nog hier. Hups, sex en daarna pannenkoeken met ananas ~O> :P
pi_107589526
Gerbera wat leuk! Zoals ik al zei, vrouwen komen nooit alleen ;)
pi_107589874
Oh Gerbera wat leuk O+ Ik benijd je... Van harte gefeliciteerd!
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_107589960
Gerberaatje; een meisje! Leuk!! En wat een supermooie foto's zeg.

SE; verdrietig van je opa zeg. Wel fijn dat hij het weet, maar toch.

Sam; gelukkig was alles goed. Goed dat je gebeld hebt.
I found myself alone,
  zaterdag 4 februari 2012 @ 12:26:27 #204
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_107590966
Xaban, gefeliciteerd!

Sam, gelukkig is alles goed.

Fee, je geduld wordt aardig op de proef gesteld.

Gerbera :D Nou dat had ik niet verwacht, maar dat maakt het niet minder leuk, een meisje O+

Oeke, spannend zo'n 'geslacht in envelop' :P Jij gaat volgend weekend naar een leuk hotelletje met je man?

Hier nog steeds alles zn gangetje. Werd gisteren wel gebeld door het zkh (ben overgedragen aan de gyn) dat mn hb te laag is en daar moet ik dus wat aan doen, staalpillen slikken. Zeker met het oog op een sectio zei ze is het meer dan wenselijk dat we die waarde weer omhoog krijgen.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 12:28:15 #205
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_107591013
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 11:38 schreef Solagratia het volgende:
Gerbera wat leuk! Zoals ik al zei, vrouwen komen nooit alleen ;)
Laten we het hopen van wel :D
  zaterdag 4 februari 2012 @ 12:32:44 #206
250838 Fee-nix
pi_107591146
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 11:37 schreef PureEvil het volgende:

[..]

Wat doe jij nog hier. Hups, sex en daarna pannenkoeken met ananas ~O> :P
Is knakworstjes ook goed? :P. Die gaan we namelijk zo eten ;).

Marrije, ja zeker en zo'n geduldig persoon ben ik helemaal niet :P. Maarja. Het duurt nu geen twee weken meer! Als je het zo zegt is het weer hartstikke dichtbij!
Enne is bij jou de knoop nu doorgehakt? Wordt het definitief een ks?
pi_107591560
meld

he ik dacht, zal ik nu dan eindelijk bovenaan staan, zodat ik ook mag bevallen?
niet dus ;)
Kom op Fee, ga vanavond (net als ik) pannenkoeken eten, misschien krijgen we dan een datum-tweeling :P
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  zaterdag 4 februari 2012 @ 12:48:05 #208
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_107591607
Nou definitief. . . Ik had een gesprek met de verpleegkundige gaf ik mijn voorkeur aan en toen hebben we het daar alleen nog maar over gehad. Over twee weken een afspraak bij de gyn en dan daar de voorkeur ook aangeven.
pi_107591747
quote:

O+ O+ O+ O+ O+
pi_107591930
SE :* ...

Fee ook een :*!

Oeke wat leuk! En spannend.. 't nieuws in n envelop, leuk om t samen te openen in n hotelletje O+

Gerberaatje n meisje!! *O* wat n mooie foto's!

Xaban gefeliciteerd!!

Sam wat fijn dat t goed gaat de beeb :) hoop dat jij je ook snel beter voelt
  zaterdag 4 februari 2012 @ 13:20:55 #211
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107592634
Gerberaatje, geweldig! Een zusje voor muppet! O+

Fee en CM voor een datumtweeling. Ik zeg: doen!
  zaterdag 4 februari 2012 @ 13:30:02 #212
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_107592881
Ik mot er van janken Gerberaatje. Lol
pi_107594614
Wat heerlijk gerbera!

Zit nu toch bij m'n schoonouders in Limburg. En er ligt een box achterin de auto. Maar echt lekker voel ik me nog steeds niet.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 14:54:15 #214
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107595391
Op tijd naar huis dan maar Marjolijntje :Y
waar in Limburg zit je ergens?
pi_107596061
Gerbera :D toch een meiske :o O+ De NUB-theorie kan dus het raam uit! Leuk hoor, 2 zussies straks!

Xaban, gefeliciteerd met jullie zoon! *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_107596378
*O* voor t.meisje van gerbera *O* zusjes O+
Ben benieuwd of je.mijn nub goed gelezen heb :P of dat we weer kunnen uithuwelijken ;)

Maandag maar even afspraak maken voor.de geslachtsbepaling...of wacht dat kan natuurlijk nu ook nog wel :')
pi_107596959
Gerbera; een meisje, nog zo'n mooi exemplaar als je grote meisje O+

Fee-nix; ga eens bevallen, duurt lang!
pi_107597026
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 13:30 schreef Aemelia het volgende:
Ik mot er van janken Gerberaatje. Lol
:D O+
pi_107597069
Marjolijntje :* rustig aan he..

Vanavond verjaardag van mn zus O+ ben benieuwd hoe ze er nu uit ziet qua buikje, veranderd elke x weer :D (denken ze vast ook over mijn buikje :P) is leuk om te zien
Vriendin van me is verhuisd, viert ook haar verjaardag. Kan ik niet bij zijn (woont 75km verder weg) had dr een cadeautje via de post gestuurd, vond ze wel leuk :) nu komt ze volgende week hier omdat ik niet naar haar toe kan komen. Das wel lief :)
pi_107598395
Xaban, gefeliciteerd!

Oeke, wat een plaatje O+!

Gerberaatje, eeen meisje! Dat had ik echt niet verwacht maar wat onwijs leuk O+!

Verder even vergeten! :*
pi_107598636
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 14:54 schreef Asyniur het volgende:
Op tijd naar huis dan maar Marjolijntje :Y
waar in Limburg zit je ergens?
In Venlo, of nouja, Tegelen. Maar we blijven slapen :) Morgen weer naar huis.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 17:46:31 #222
30252 Soempie
Procreating
pi_107600737
Gerberaatje! O+ *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_107600771
Gerberaatje, wat leuk! *O* weer een meisje. O+
was dus toch nog wel een verrassing na al die 'foute' voorspellingen.
2 zusjes, heerlijk.
Dat is het ook he? het is allebei gewoon heel leuk. Of een gemengd stel of 2 dezelfden, het is altijd leuk, tenminste voor mij dan. :D

Xaban, gefeliciteerd! *O*

Marjoleintje, doe lekker even rustig aan, je gewoon laten verzorgen daar. Doen ze vast met liefde. O+

Sam, fijn dat alles goed is met de baby. Nu jij ook nog beter worden. :*

Een paar foto's van onze mup:
knip
Voeten voor het gezichtje. Het schijnt niet vaak voor te komen, kindjes met gestrekte beentjes en voetjes voor het gezicht, het is een houding die wel vaker voorkomt bij stuitliggers, maar onze acrobaat ligt met het koppie naar beneden.
knip
een voet weg, en de ander nog voor het gezicht. Je ziet de teentjes zo goed. O+
knip
Tadaa! O+

[ Bericht 9% gewijzigd door oeke op 06-02-2012 08:21:18 ]
pi_107600805
Oeke hebben jullie nog niet gespiekt in de envelop?

En je baby 2.0 is wederom prachtig O+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_107600961
Haha, nee, totaal nog geen behoefte toe gehad. :D

Trouwens, we gaan dan niet in een hotelletje slapen hoor, ik wilde gewoon gaan ontbijten in het Amstel hotel of het Americain, van die ouderwets chique hotels. O+
Maar liever niet een nachtje zonder ons Ko. Dus vandaar het ontbijt.
We zien wel, wanneer we het echt echt echt willen weten.
pi_107601117
Jullie zijn een voorbeeld van geduldigheid. Iets wat ik totaal niet bezit :')
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_107601443
Oeke wat mooi! En wat een lenigheid :D.

Sam, fijn dat alles met de baby goed was. Hoe is het vandaag gegaan?

Ik ben vandaag 20 weken *O*. En gisteravond heeft m'n lief de baby ook gevoeld O+. Zo bijzonder, met z'n tweeën, maar toch ook al met z'n drieën.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_107601750
Mooi Oeke! Lenige baby hihi

Phaidra wat leuk! *O*
pi_107602438
Bedankt weer :) toch fijn om even je verhaal te kunnen doen, ook al was het offtopic... Opa is 90 trouwens (iemand vroeg dat)

right, nu on-topic:
Gelukkig alles goed met Sam
Een beeb voor Xaban
En ik zag een paar mooie echo's voorbij komen :)
Gerberaatje: een meisje *O* En Oeke met de lenige baby :) cute!
Phaidra's lief die de baby voelde O+

Maar Fee nog zonder beeb buiten de buik?

Heb het idee dat mn vriendin met de drieling bevallen zou kunnen zijn... Puur gebaseerd op een facebookberichtje van een vriendin van haar, op mijn vriendin haar facebook. En dat ze me vandaag zou bellen, maar niet heeft gedaan. En dat we zagen dat ze de website van onze baby (die ik hier niet ga posten ;)) heeft bezocht vanuit het ziekenhuis in rotterdam...

Onze beeb, 12wk1d

Oh en mag onze datum verandert worden naar 16 augustus?
Haha, al scheelt het maar drie dagen ;)
pi_107602633
Wat gaan jullie snel! Eens kijken of ik het een beetje onthouden heb.....
Oeke, wat een geduld hebben jullie. Net als Fee-Nix overigens! Leuk die echo!
Gerberaatje, gefeliciteerd met muppets zusje!
SE, toch fijn dat je opa het weet.
Xaban, gefeliciteerd!
Goh, het lijkt wel of ik alleen maar felicitaties uitdeel vandaag! Net ook op een verjaardag geweest en dan komt er iemand binnen. Die zegt jou gedag en gelijk of ik nog iets wil vertellen.....toch knap dat sommige mensen het aan je ogen kunnen zien want voor de rest zie je nog niks.
Iedereen nog veel sneeuwplezier!
pi_107604101
Hooi..

Fee: word het niet eens tijd dat er een verse beeb komt?
Xaban gefeliciteerd !

ontstekingswaarden waren toch nog iets verhoogd. maar omdat de pijn gezakt is toch naarhuis gestuurd en moet een afspraak maken bij dehuisarts om nog eens te laten prikken en controleren.

Uitstrijkjes hadden ze al eens gemaakt maar was toen niks uitgekomen. Nu hebben ze het nogeen keer gedaan om te kijken of dit nog steeds zo is. Alles is goed onderzocht ook isgekeken naar de baarmoederhals en of het hartje goed oorbloed was. de blinde darm is toch aan het vervelen maar ze kunnen nu weinig doen alleen een kijjkoperatie en daar is het nu nog niet ver geneog voor. hopelijk gaagt het vanzelf over.

heb wel voorgeschreven gekregen het veel rustiger aan te doen want ze vonden wel dat de ctg te onrustig was en dat zien ze niet graag bij 25 weken. Meissie ligt nog styeeds met haar hoofdje bij mijn navel en voetjes op mijn blaas dus hopen daty het bijdraait anders gaan ze over tien weken de eerste draaipoging doen. uitslag van de uitstrijkjes krijg ik bij mijn eerstvolgende afspraakl op de poli.

Nu doodop op de bank. kleine licht al vanaf 6 uur te slapen zijn allemaal gebroken. gisteren van 9 tot half 4 op t ziekenhuis en vandaag van 2 tot 5
pi_107604741
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 17:47 schreef oeke het volgende:
Gerberaatje, wat leuk! *O* weer een meisje. O+
was dus toch nog wel een verrassing na al die 'foute' voorspellingen.
2 zusjes, heerlijk.
Dat is het ook he? het is allebei gewoon heel leuk. Of een gemengd stel of 2 dezelfden, het is altijd leuk, tenminste voor mij dan. :D

Xaban, gefeliciteerd! *O*

Marjoleintje, doe lekker even rustig aan, je gewoon laten verzorgen daar. Doen ze vast met liefde. O+

Sam, fijn dat alles goed is met de baby. Nu jij ook nog beter worden. :*

Een paar foto's van onze mup:
[ afbeelding ]
Voeten voor het gezichtje. Het schijnt niet vaak voor te komen, kindjes met gestrekte beentjes en voetjes voor het gezicht, het is een houding die wel vaker voorkomt bij stuitliggers, maar onze acrobaat ligt met het koppie naar beneden.
[ afbeelding ]
een voet weg, en de ander nog voor het gezicht. Je ziet de teentjes zo goed. O+
[ afbeelding ]
Tadaa! O+
Het is allebei heerlijk inderdaad :Y ik had een jongen heel leuk gevonden, maar ik heb zo'n leuk meisje dat ik heel stiekem een voorkeur had voor nog zo'n tof exemplaar O+ ik ben dus helemaal in de Gloria O+

En jouw beeb O+ wat een beauty weer!

Supreme Evil O+ je baby!! Mooie echo :Y
  zaterdag 4 februari 2012 @ 19:54:01 #233
250838 Fee-nix
pi_107604980
Oeke mooi! En wat een geduld idd ;).

Phaidra 20 weken! *O*

SE mooie echo! Spannend dat je vriendin misschien bevallen is. Van een drieling nog wel! (Pfff dat lijkt me zo heftig! Heel bijzonder, maar super vermoeiend)

Sam rustig aan dan maar.

Hier vandaag weer flink in het huishouden gewerkt, nog wat boodschapjes gedaan en bij m'n ouders op de thee geweest. En niks aan t handje dus... Moet zeggen dat ik me vanavond net zo chagrijnig voel als voordat ik ongesteld moet worden. Zou het wat betekenen? Naja, kan ook zijn omdat Jesper nogal jankerig was. Die ligt nu lekker in bed. Rust!
pi_107605306
Ik heb vanavond pannenkoeken gehad, ben benieuwd ;) verlies wel veel slijm..

SE, wauw, wat een mooie echo, en super lief met die voetjes O+
Gerberaatje, een meisje!! wat leuk!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  † In Memoriam † zaterdag 4 februari 2012 @ 20:29:00 #235
309370 Nanadu
pi_107606234
Oeke wat een mooie plaatjes!! En dat je zo geduldig kan zijn :o

Gerberaatje toch een meisje, wat leuk *O* *O*

Sam ik hoop dat het allemaal wat beter zal gaan de komende dagen en denk aan het advies wat ze je hebben gegeven :z
pi_107608443
Mooie echofoto's weer

Gerberaatje, wat leuk een meisje! Tot zover de nub theorie dus...

Wat leuk Oeke dat jullie het op die manier doen met de envelop. Collega heeft het ook op die manier gedaan, maakt het wel speciaal!

En nog even voor Fee :*
  zaterdag 4 februari 2012 @ 22:25:28 #237
250838 Fee-nix
pi_107610689
Thnx Kyara :* . Ik heb het weer even helemaal gehad vanavond. Ga nu maar lekker slapen. Morgen weer een dag.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 22:28:34 #238
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_107610835
Fee-nix, slaap lekker...
Over tijd lopen is niet leuk. ;)

Allerlaatste loodjes, nog maar eventjes.
pi_107620013
Ik had gelijk! Vriendin is bevallen van 2 jongetjes en 1 meisje O+. Zo blij voor ze! *O*
pi_107620032
Wow wat cool SE!
  zondag 5 februari 2012 @ 09:05:32 #241
250838 Fee-nix
pi_107620122
Goedemorgen en meld. 41 weken vandaag. Wiehoe.

SE wat leuk voor je vriendin!! En wat moeten dat een kleine prullekes zijn O+ .

Onder de spoiler mijn ik-ben-heel-zielig-moment van de dag....
SPOILER
  zondag 5 februari 2012 @ 09:07:49 #242
250838 Fee-nix
pi_107620134
O en ik had nog een vraagje aan de dames die vorige zwangerschap ook al bekkenklachten hadden:
is dat toen door de bevalling verergerd of was het daarna vrij snel over?
pi_107620138
Oh, Fee... :*
Hardloper.
IG @webkim
  zondag 5 februari 2012 @ 09:19:41 #244
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_107620219
Oh Fee, ik vidn je sowieso een bikkel. Hoeveel mensen hebben het niet met 40 weken al helemaal gehad? (inclusief mijzelf overigens). Ik gun het je zo dat het spontaan begint en dat je geen keuzes hoeft te maken die je eigenlijk niet wil maken. :*
pi_107620308
Meld :)

Fee toch :*
Het is toch begrijpelijk dat je er doorheen zit, niemand wil overtijd gaan! Mijn dochter kwam met 41+1, en ik had het toen ook helemaal gehad. Ik hoop voor jou ook dat het vandaag of aankomende nacht gaat beginnen.
Nu hoopte ik weer met 38+6 te bevallen (net als m'n zoon) maar nee hoor. Ben bang dat deze m'n dochter achterna gaat ;)

Heb wel de hele nacht buikpijn gehad, vanmorgen kwam de buikpijn in vlagen en nu nog steeds. Het is wel wat afgezakt.. En ik verlies slijm met bloedspoortjes maar ja, dat is helaas geen garantie dat de bevalling begint.
Ik wacht maar af.
M'n vriend gaat zo naar de kerk met onze dochter, hij leidt vandaag de kindernevendienst. Heb gezegd, telefoon niet uit maar op trilstand. You never know ;)
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  zondag 5 februari 2012 @ 09:36:17 #246
250838 Fee-nix
pi_107620377
Dank jullie wel... jullie lieve woorden doen me ook altijd goed :). Maar t is ook niet het overtijd gaan wat ik erg vind. Liever niet natuurlijk... maarja. Het enige wat ik echt erg zou vinden is als ik een keus moet maken. En die dag komt al dichterbij...

CM dat klinkt wel heel spannend hoor! Wie weet... Glip maar gewoon voor hoor ;). Alleen stuur dan ook wat oxytocine (dat hormoon zorg er toch voor dat de bevalling start) mijn kant op ;).
pi_107620540
He, dat wachten alleen al is al zo lastig.
Ik snap wel dat je het wachten zelf nog niet eens zo naar vind als wel de druk van die keus die je misschien moet maken. Het is gewoon zo'n onzekere tijd voor je nu. Zeker met de ervaring van de vorige keer. Ik hoop dat je kindje gewoon gauw besluit te komen, zodat je van deze onzekerheid verlost bent. :*

Hier alles goed, lange nacht gehad met koortsige peuter, maar een groot deel van de nacht lagen peuter en baby lekker tegen elkaar aan. O+
  zondag 5 februari 2012 @ 09:58:25 #248
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_107620592
Fee :*

CM, spannend!
  zondag 5 februari 2012 @ 10:08:05 #249
250838 Fee-nix
pi_107620707
Ik bedoel trouwens niet dat ik moeders die het wachten alleen al heel erg vervelend vinden, zeurpietjes vind hoor! Ik denk niet dat het zo overkomt, maar je weet maar nooit ;). Het is gewoon dat ik me daar zelf al een beetje op had ingesteld. Blijkbaar maak ik gewoon een te prachtig subtropisch zwemparadijs in m'n buik waar mijn jongetjes eigenlijk niet uit willen ;).
pi_107620809
Nou Fee, volgens mij las niemand dat in je woorden, hoor. Ik geloof dat we allemaal wel begrijpen dat je vooral bang bent straks ineens toch voor die keus te moeten staan. En dat je het zelfs liever maar achter de rug zou hebben dan het steeds zo in het gezicht te moeten kijken.
Het komt goed, je jongetje zal er vast snel uit komen om zijn broertje te begroeten. :*
  † In Memoriam † zondag 5 februari 2012 @ 10:21:27 #251
309370 Nanadu
pi_107620872
Fee :* Ik snap dat je af en toe je moeilijke momenten hebt. Het is ook niet niks waar je voor staat. Ik hoop dat je er samen met je man toch uitkomt en dat het je ook rust geeft. Wat je ook beslist je moet je absoluut niet schuldig voelen, want je doet het vanuit de gedachte wat jij het beste vindt en daar gaat het om. En ik hoop stiekem dat het toch nog spontaan begint ^O^

CM spannend!!!

Ik heb sinds een week ongeveer pijn in mijn rechter bil aan de zijkant. Ik dacht eerst dat ik spierpijn ofzo had, maar het duurt nu al langer en gisterenavond deed het wel erg veel pijn. Herkent iemand dit? Ik weet niet of het door de zwangerschap komt?
  zondag 5 februari 2012 @ 10:22:06 #252
250838 Fee-nix
pi_107620883
Dank je oeke :). Ja dat is precies wat ik bedoel idd.
pi_107620903
Die pijn kan uit je rug of bekken komen. Wel in de gaten houden en eventueel bij de fysio langsgaan :Y.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_107620997
Fee :*. Hopelijk hoef je de keuze uiteindelijk toch niet zelf te maken.
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 5 februari 2012 @ 10:34:15 #255
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107621072
oeke en SE, wat een mooie echofoto's! O+
SE, wat gaaf voor je vriendin! *O*

Sam, rustig aan doen dan maar! Hopelijk trekt het vanzelf weg...

Aah Fee-nix, die laatste loodjes zijn soms ook zwaar en zeker als je ook nog moeilijke beslissingen moet maken :*
ik heb het eigenlijk ook wel gehad, maar ik moet nog eventjes :X
Mijn bekkenklachten waren over na de bevalling.

CM, jij maakt het nu ook wel erg spannend!

Nanadu, het kán ischias zijn, maar bij mij loopt het meer over het midden van mijn bil. Ik zou even een fysio vragen wat het is en of je iets kan doen.
  zondag 5 februari 2012 @ 11:02:10 #256
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_107621450
Ach Fee :* dat is wel een heel terechte klaagpost hoor, wat een rotbeslissing! Ik hoop dat je m niet hoeft te nemen en je jongetje vanzelf komt :*

CM wat spannend!

Hier een redelijke nacht, manlief is ziek. Wat een planning 3 dagen voor de ks -O- ik hoop maar dat hij het snel uitziekt!
pi_107621776
Fee.. :* kan me goed voorstellen dat je je zo voelt.. ook na de ervaring van je vorige bevalling
Hoop dat de bevalling spontaan begint.. :*!!

Nanadu; Wat phaidra & asy zeggen

klavertje :( -O- hoop 't ook!!

Gisteravond bij 't eten en op verjaardagsfeestje scherpe steken in mn onderbuik, net boven schaambot zegmaar, vanmorgen weer -O- zou het groei zijn?
Gister ook redelijk wat gedaan (voor mijn doen) misschien ligt t daar aan.

Morgen gaat mn lief n week weg.. geen zin in! :(
pi_107621834
Fee :*. Ik hoop dat je mannetje zichzelf aan gaat dienen.

Ik bren redelijk bijgelezen inmiddels geloof ik. :) Ik weet alleen niet meer hoe wie wat waar bij wie hoorde :@.

Hier geen nieuws onder de zon in ieder geval. Lekker het klokje rond geslapen afgelopen nacht met maar 1 plaspauze *). Straks met JD een wandelingetje maken door de sneeuw. Heeft toch ook wel weer wat.
  zondag 5 februari 2012 @ 11:49:44 #259
250838 Fee-nix
pi_107622413
Asy :* . Ik hoop voor jou dat de komende weken voorbij vliegen!

Zoë, ik kreeg (en krijg) soms van die steken als de kleine met z'n hoofd op m'n blaas aan t bonken is... Misschien is dat het? Even plassen helpt dan meestal wel ;). (Maar anders... ja groei is dan t enige wat ik kan bedenken).
pi_107624660
Even iets heel anders...Ouders met motoren, hoe doen jullie dat?
Ik zit er aan te denken om die van mij te verkopen...aangezien ik er dit jaar toch niet meer op ga rijden. En daarna moet ik nog even zien of ik dat nog wel zo verantwoord vind ofzo :? (de papa gaat namelijk sowieso blijven rijden ;))
pi_107624816
Buikpijn is wat afgezakt, komt nu nog maar heel soms op en zakt weer af.
Stomme oefenweeën :P
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  zondag 5 februari 2012 @ 15:05:19 #262
30252 Soempie
Procreating
pi_107630487

En ik had even helemaal gemist dat klavertje een ks krijgt.Nog even en dan heb je je kindje. *O* En ik hoop dat je man op tijd beter is. 8)7
  zondag 5 februari 2012 @ 15:05:25 #263
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107630493
CM, jij houdt het ook spannend :D

SE, is het geen optie om de motor te houden en te kijken wat je straks wil/ervan vindt? Kun je, als de baby wat ouder is, nog af en toe eens toeren met je man.
Ik roep maar wat hoor, ik heb geen motor :D

Zoë, meestal is het de baby of een verkeerde beweging van mij...

klavertje, hopelijk is je man snel opgeknapt :Y

zondag 5 februari 2012 @ 15:10:45 #264
250838 Fee-nix
pi_107630738
:@ Klavertje helemaal overheen gelezen. Ik hoop ook dat je mannetje snel weer beter is! En nog even! Dan heb je je baby in je armen O+ .
pi_107630808
Vraagje tussendoor: zijn er hier dames bekend met een soort verzakkingsgevoel? Ik heb dinsdag gesjouwd met dozen (dom dom dom) en sindsdien het gevoel dat mijn binnenvoering eruit hangt. Woensdag vk gebeld, advies gekregen om liggend te rusten, maar het gevoel blijft een pietsie aanwezig.
  zondag 5 februari 2012 @ 15:34:09 #266
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_107631905
Zo net nog 1,5 uur geslapen op de bank, lekker! Ik ben er helemaal rozig van haha

O+ jullie reacties! Idd nog maar eventjes! En Fee, dan ben jij al bevallen hoor en anders doen we een datum tweeling ;)
pi_107633053
Fee: :* kan me je gevoelens helemaal indenken. Hopelijk gaat het nu echt snel beginnen.

Klavertje: wat spannend nog 3 dagen! Lijkt me zo gek om een datum te weten. Beterschap voor je man.

CM; al lekker aan de oefenweeën.

Ik las helemaal over Xaban heen; gefeliciteerd! *O*

Hier nog lekker misselijk en moe :Z de 14e hebben we weer een echo. Hopelijk alles dan weer goed, de spanning komt weer een beetje.
I found myself alone,
pi_107634542
Fee kan me frustratie heel goed voorstellen. De keuze is ook niet makkelijk, zeker niet gezien je angsten van de vorige keer. Wel fijn dat je er fijn over hebt kunnen praten met je man.
Is het niet een idee om nu een keuze te maken? Niet makkelijk, maar dan is het maar gedaan. Wellicht brengt het een soort rust in je hoofd, hangt de beslissing niet meer als het zwaard van damocles boven je en komt het dan vanzelf op gang? Ik blijf voor je duimen dat het spontaan begint/doorzet!
pi_107635419
Fee en asy,
Vond t toch wel even vreemd had t nog niet eerder gevoeld
Zal missch de beeb of de banden zijn. Ze is wel super druk, vooral de afgelopen dagen, voel overal gebeuk, links,rechts,boven en onder haha

SE: zou de motor houden als dat kan, en als t goed voelt natuurlijk, maar dat kun je wel ervaren als de beeb er is

Bodpa: vervelend! :* geen ervaring mee maar t klinkt akelig :{
  zondag 5 februari 2012 @ 17:22:05 #270
250838 Fee-nix
pi_107637021
bodpa nee hier ook geen ervaring ermee. Wel rot... Als het nog niet weg is bij je volgende vk afspraak zou ik het gewoon nog eens vragen.

O klavertje datumtweeling is goed hoor ;). Maar ik hoop idd stiekem dat het dan al gebeurd is...

bijtje, ik heb al wel een soort van keus gemaakt: eerst de balloncatheter proberen en anders een keizersnee. Dus sowieso geen stimulatie met hormonen. Maar t blijft eng en af en toe ga ik weer erg twijfelen. Dus het geeft toch niet echt veel rust... En daarbij moet ik misschien ook beslissen op welke termijn ik dat dan wil gaan doen. Wil ik tot het bittere eind doorgaan? Maargoed, dat hangt ook voor een groot deel af van de ctg van dinsdag en het advies van de gyn. Dus het blijft gewoon afwachten en leven met de dag. Lief dat je meedenkt.
  zondag 5 februari 2012 @ 17:42:29 #271
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107637825
bodpa, geen ervaring mee tijdens zwangerschap. :N
Maar ik denk dat je gewoon nog een paar dagen extra rust moet nemen...

Fee, ik zou (denk ik) meteen gaan voor ks. Ik zou denk ik te bang zijn voor herhaling, eindeloos doorgaan en/of toch eindigen met ks.
En dan lekker woensdag al :P
pi_107638027
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 12:59 schreef SupremeEvil het volgende:
Even iets heel anders...Ouders met motoren, hoe doen jullie dat?
Ik zit er aan te denken om die van mij te verkopen...aangezien ik er dit jaar toch niet meer op ga rijden. En daarna moet ik nog even zien of ik dat nog wel zo verantwoord vind ofzo :? (de papa gaat namelijk sowieso blijven rijden ;))
Wij hebben allebei onze motor nog :) voor mijn oudste er was reed ik heel veel, daarna niet meer zoveel opgestapt (andere prio's ;)) momenteel heb ik mijn motor in de schorsing gedaan (dus dan betaal je geen verzekering en geen belasting, hij mag echter ook niet op de openbare weg) en ergens een jaar na de geboorte van deze baby kijk ik wel weer verder.

Mijn meneer rijdt nu wel nog gewoon. Motto is: nu hebben we de motoren, de aanschaf hebben we al gehad. En het kost niks nu hij 'gestalt' staat. En straks, als de kinderen groter zijn willen we wel weer eens een weekendje samen weg. Of met vrienden, motoren op de trailer mee en dan om en om met vrienden rijden, dat de ander bij de kindjes is, zoiets...

Qua verantwoord, fietsen is eigk ook niet verantwoord ;) (even kort door de bocht natuurlijk) Mijn moeder is omgekomen bij een motorongeval, dus ik ben heel voorzichtig. Maar laat mijn angst niet overheersen. Wel doe ik er zoveel mogelijk aan om veilig te rijden :)

Zolang je hem hebt staan zou ik hem dus schorsen ;) en dan een tijd na de bevalling verder kijken.
  zondag 5 februari 2012 @ 17:55:47 #273
250838 Fee-nix
pi_107638319
Asy, met een inleiding met een infuus met hormonen zou ik wel bang zijn voor herhaling inderdaad. Maar met zo'n ballonnetje komen er helemaal geen hormonen aan te pas. Dus daarom zie ik dat als laatste optie om toch nog mijn natuurlijke bevalling te hebben... En ik weet ook dat ze met niet zullen laten 'ploeteren', dus dat is wel enigszins geruststellend.
  zondag 5 februari 2012 @ 18:18:03 #274
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107639231
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 17:55 schreef Fee-nix het volgende:
Asy, met een inleiding met een infuus met hormonen zou ik wel bang zijn voor herhaling inderdaad. Maar met zo'n ballonnetje komen er helemaal geen hormonen aan te pas. Dus daarom zie ik dat als laatste optie om toch nog mijn natuurlijke bevalling te hebben... En ik weet ook dat ze met niet zullen laten 'ploeteren', dus dat is wel enigszins geruststellend.
Aah oke.
En tja, het is niet mijn beslissing, maar het was meer mijn gedachte in een hypothetische situatie ;)
Gewoon lekker doen waar jij/jullie je lekker bij voelen :*
  zondag 5 februari 2012 @ 18:28:51 #275
250838 Fee-nix
pi_107639623
Snap ik hoor ;). En soms ben ik heel zeker van m'n zaak en soms weet ik het weer helemaal niet... Nouja, eerst dinsdag maar afwachten.
pi_107641514
Fee :* :* :*

Wat een mooi weer O+ Ik ben lekker op het ijs geweest. Die schaatsen waren te bot om te proberen, dus maar gewoon als een mietje op m'n schoenen :+.
pi_107641718
Ik was even echo foto's aan het vergelijken van de dames (hihi dat klinkt tof 8-)) en dit is best bizar :D

Hoezo zusjes????

pi_107642079
Gerberaatje O+ Ik ga hier echt ontzettend van rammelen, sugt...
pi_107642222
Duidelijk zusjes ja :D!
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 5 februari 2012 @ 19:48:24 #280
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_107642894
Whehehe, jij gaat gewoon echt voor de tweeling met 2 jaar ertussen? :P
pi_107642899
Gerberaatje! Wat n mooie foto's!
:D en idd, duidelijk zusjes! Haha
pi_107643073
Jeetje wat bizar dat die houdingen ook zo overeenkomen per foto! Grappig O+
  zondag 5 februari 2012 @ 19:52:17 #283
250838 Fee-nix
pi_107643078
:D Inderdaad bizar hoeveel die echo's op elkaar lijken, hihi! Mooi hoor!
pi_107643511
Mooi Gerberaatje! Echt heel bijzonder. O+

Bodpa, wat naar! Ik ken het niet maar het klinkt niet fijn, misschien toch even bij de vk navragen als het zo blijft. :*
  zondag 5 februari 2012 @ 20:14:28 #285
30252 Soempie
Procreating
pi_107644369
DIe foto's. :D En dat duimen is zo lief. O+
pi_107645014
Dat duimen is superlief O+ maar muppet heeft het buiten de buik nooit meer gedaan (1 keer per ongeluk).. stiekem hoop ik dat deze baby wel gaat duimen O+ ik heb het vroeger ook gedaan :D
pi_107645085
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 19:48 schreef flugeltje het volgende:
Whehehe, jij gaat gewoon echt voor de tweeling met 2 jaar ertussen? :P
En ja :D ik ga proberen op 28 juli te mikken :P dan maar een week overtijd dit keer! Maar ik lach me echt slap als het die datum wordt...
  zondag 5 februari 2012 @ 20:26:41 #288
30252 Soempie
Procreating
pi_107645126
Ik ook. Heb het mezelf maar afgeleerd toen ik met de brugklas op kamp moest. :D :@ Ook nooit een beugel nodig gehad gelukkig. Maar bij kleintjes, ook kleuters nog, vind ik het zo scheetig. O+
pi_107645195
Ik heb ook tot mijn 13e geduimd ofzo :P en ach, ze heeft onze genen, in mijn familie heeft iedereen bijna een beugel nodig gehad (duimend of niet ;)) en bij meneer idem... dus wat dat betreft!

Overigens duimt mijn meneer nog steeds zo nu en dan :P in zijn slaap :D das dan bijna 37 O-)
pi_107649226
Fee-nix dat is dan al een aantal geruststellende gedachten. Geen hormonen en ze zullen je niet te lang laten ploeteren. Je weet nu misschien ook veel beter wanneer de grens van 'tot hier en niet verder' eraan komt tijdens het inleiden, en je dat dus op tijd aan kunt geven zodat er ingegrepen kan worden.

Wauw Gerberaatje wat een mooie echofoto's! En inderdaad zeg de gelijkenissen zijn wel heel leuk te zien zo.

Zoe een pijnlijke schaamstreek kan ook uit je bekken komen. Je had daar al problemen mee toch? Maar dit voelde dus anders?

Ik heb vanochtend een halfuurtje in de sneeuw gewandelt met de kleine meid op de slee... Dat vond mijn bekken absoluut niet grappig. Ik kon vanmiddag niet eens meer zitten zo'n pijn deed het. Niet meer doen dus.
  zondag 5 februari 2012 @ 22:19:21 #291
250838 Fee-nix
pi_107652825
Ff melden dat het hier nog steeds rustig is en ik ga slapen! Trusten allemaal!
  maandag 6 februari 2012 @ 06:50:03 #292
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_107661973
Hmm vanaf 4 uur om de 10 minuten pijnlijke harde buiken, net ziekenhuis maar gebeld en mag zo ff langs voor ctg. Zou het dan toch al begonnen zijn? :o
  maandag 6 februari 2012 @ 07:12:22 #293
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_107662040
spannend klavertje! Veel succes :*
pi_107662050
Helaas moet ik hier melden dat ik net ons propje van 6 weken ben verloren ;(
Volgens de arts volledig normaal en maar beter zo (er was dus duidelijk iets mis) maar oh oh oh wat ben ik verdrietig ;(
Ik liep mezelf al de schuld te geven (gisteren gedanst met mn kleine en hem getild) maar ook dat was volgens de arts onzin.

Dus ik zal voorlopig even niet meer posten in dit topic. Iig niet mijn eigen ervaringen ;)

Bedankt voor jullie gelukswensen en zo lieverds, ik hoop dat de wachtenden hun lieve baby snel in hun armen mogen sluiten :*
Lid van de MamaSquad
  maandag 6 februari 2012 @ 07:21:16 #295
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_107662084
ach wat verdrietig ladylike. Sterkte :*
pi_107662093
quote:
9s.gif Op maandag 6 februari 2012 07:15 schreef Ladylike het volgende:
Helaas moet ik hier melden dat ik net ons propje van 6 weken ben verloren ;(
Volgens de arts volledig normaal en maar beter zo (er was dus duidelijk iets mis) maar oh oh oh wat ben ik verdrietig ;(
Ik liep mezelf al de schuld te geven (gisteren gedanst met mn kleine en hem getild) maar ook dat was volgens de arts onzin.

Dus ik zal voorlopig even niet meer posten in dit topic. Iig niet mijn eigen ervaringen ;)

Bedankt voor jullie gelukswensen en zo lieverds, ik hoop dat de wachtenden hun lieve baby snel in hun armen mogen sluiten :*
ladylike! :'(

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_107662101
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 07:21 schreef Kyara het volgende:
ach wat verdrietig ladylike. Sterkte :*
Dank je wel :*
quote:
10s.gif Op maandag 6 februari 2012 07:23 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

ladylike! :'(
Ja, voel me kut :'( :'( :'(
Lid van de MamaSquad
pi_107662169
Oh, Ladylike, wat verdrietig! Heel veel sterkte!

Een dikke :* voor Fee.Nog even meid, je bent er bijna!

Afgelopen weekend zelf niet veel achter de pc geweest, wel op visite bij mn schoonouders en onderweg nog een box opgehaald. Vind het fijn die ook al te hebben staan. Wel heel veel pijn gehad in mn heup en nu nog een beetje. Volgende keer bij de vlos toch maar even naar vragen. Denk dat ik gewoon veel te veel gedaan heb vorige week. Nu even rustig aan. En vanavond de SEO! Stiekem heul nerveus en nog lang wachten. Ik ben ook zo benieuwd of we een jongetje of een meisje krijgen!!
pi_107662321
O Ladylike wat erg! Veel sterkte gewenst en een dikke knuffel.

Marjoleintje; succes albast voor de SEO, spannend hoor
I found myself alone,
pi_107662452
LL :*. Wat verdrietig ;(. Sterkte meis.
En Klaver, spannunnnnd! :o
  maandag 6 februari 2012 @ 08:21:49 #301
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_107662538
Klaver, spannend!!

Ladylike, sterkte wat verdrietig.

Marjolein, veel plezier met de echo, heb je een voorgevoel meisje of jongen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')