Ik gok een babyquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:14 schreef Loodje het volgende:
Wat moest komen? Sorry ben nieuw hier:(
Wanneer beginnen ze met inleiden? Is er al een plan de campagne?quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:14 schreef xaban06 het volgende:
21 jan moest het komen, nog steeds niet...
We zijn sinds vanmorgen 07:000 @ ziekenhuis. Zodra er voldoende ontsluiting is gaat de infuus erop.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wanneer beginnen ze met inleiden? Is er al een plan de campagne?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:52 schreef Fee-nix het volgende:
Ja ik ga ook lekker vroeg naar bed vandaag, Zoë. Ik heb nu al twee dagen achter elkaar m'n middagslaapje gemist. Gisteren door de gyn en vandaag door de acupunctuur. Dat voel ik nu wel! Moeoeoeoe.
Beetje dubbel, nog 2 weken tot m'n verlof en ik heb nog veel te veel te doen voor ik met een gerust hart weg kan. Heb zo'n beetje werk liggen voor 3 volle weken, terwijl ik nu maar halve dagen werkquote:
Vla. Gele vla.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 08:23 schreef iamredleader het volgende:
Ook hier even een korte "meldt"
Zwangerschap bijgaat prima, ze heeft wel vaak last van maagzuur/misselijk gevoel. Hebben jullie wellicht tips wat ze kan doen om dat te verlichten? Behalve niet al te horizontaal liggen, dat doet ze al nauwelijks
Verder trappelt de kleine wat af, en zoonlief die net 3 is geworden vindt het allemaal prachtig
Van mij kan het niet extreem genoegquote:Op vrijdag 3 februari 2012 08:30 schreef Kuukske het volgende:
Nou.. ik zorg dat ik zsm weer naar huis ga hoor. Kloteweer.
Nouja, ik vind het ook niet erg. Als ik binnen zit. Thuis. Op de bank of in bedquote:Op vrijdag 3 februari 2012 08:46 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Van mij kan het niet extreem genoeg![]()
En het is net zo gaaf als dat het klinkt.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:19 schreef MeNicole2 het volgende:
Die kleine van jullie wacht gewoon op de sneeuw. Is toch beetje speciaal. Buiten valt de sneeuw en binnen komt een klein nieuw mensje ter wereld
Ja mij lijkt het ook heerlijk en speciaal. Zou er bijna nog eentje voor bij nemen. Bijna he!!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:20 schreef Asyniur het volgende:
[..]
En het is net zo gaaf als dat het klinkt.
2 jaar geleden met carnaval en heel veel sneeuw en daar was dan opeens mijn 1e kindje
Die luister ik ook, vandaar dat ik daar aan moest denkenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:14 schreef Fee-nix het volgende:
Thistleweed je bent niet te happy de peppy hoor. Dat soort zinnetjes luister ik bijna elke dag (affirmaties van hypnobirthing), haha.
Wat klinkt dat liefquote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:20 schreef Asyniur het volgende:
[..]
En het is net zo gaaf als dat het klinkt.
2 jaar geleden met carnaval en heel veel sneeuw en daar was dan opeens mijn 1e kindje
Ik denk zeker wel dat ze iets merken hoor, klein als ze zijn. T.homas heel zeker: die wordt bijna 4 en die bereiden we er bewust op voor. M.orris wordt bijna 2 en die is plots weer zo 'baby'. Wil ook weer duizend keer per dag aan de borst, terwijl we dat alleen nog rondom de slaapjes deden. Het zal me benieuwen hoe ze het gaan vinden als baby er is.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:14 schreef Fee-nix het volgende:
Mogguh en meld. Niks gebeurd vannacht.
Webkim ik las dat je spooknachten had. Het gekke is: Jesper is de ochtenden heel onrustig de laatste tijd, terwijl hij dat nooit had. Soms denk ik ook: zou hij iets voelen?
Lijkt me heel bijzonderquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:38 schreef oeke het volgende:
Vandaag weer naar de vk geweest, en ik heb het hoofdje gevoeld.
zo bijzonder, zo'n klein rond bolletje te voelen tussen mijn handen, dat had ik nog niet meegemaakt.
Alles was goed, bloeddruk ok, en groei ook.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:18 schreef Thistleweed het volgende:
haha feenix, ik hoef de cd niet eens aan te zetten, ik hoor het haar zo zeggen.
Ja ik ben ook heel benieuwd hoe Jesper gaat reageren! Zal t binnenkort wel merken!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:28 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ik denk zeker wel dat ze iets merken hoor, klein als ze zijn. T.homas heel zeker: die wordt bijna 4 en die bereiden we er bewust op voor. M.orris wordt bijna 2 en die is plots weer zo 'baby'. Wil ook weer duizend keer per dag aan de borst, terwijl we dat alleen nog rondom de slaapjes deden. Het zal me benieuwen hoe ze het gaan vinden als baby er is.
Hahaha!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:05 schreef MeNicole2 het volgende:
Ja want het fiets ook heel makkelijk als er sneeuw ligt enzo. Sneeuwt bij sommige mannen in het hoofd
Haha, MeNicole, dat is toch voorbereiden? Door het er elke dag over te hebben, bereid je ze juist voor.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:48 schreef MeNicole2 het volgende:
Wij hadden de andere 2 eigenlijk helemaal niet bewust voorbereid. We hadden het er elke dag over en zo was het denk ik gewoon geworden.
Nee ik bedoelde meer dat we het er niet echt met hun over hadden. Ze kregen gewoon mee als wij het erover hadden. Mikael vroeg wel eens iets want die vond het wel heel leuk allemaal. Soms hoor je dat ouders hun oudste dmv boekjes enzo voorbereiden. Hier hoorde het er gewoon bij net als alle andere dingen waar je het over hebt elke dag zeg maar.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:22 schreef oeke het volgende:
[..]
Haha, MeNicole, dat is toch voorbereiden? Door het er elke dag over te hebben, bereid je ze juist voor.
Jaaquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:22 schreef oeke het volgende:
[..]
Zoe, leuk is dat he? Het zal wel een voetje zijn geweest, handjes voelen bij mij veel kriebeliger en kleiner.
Straks gaan we kijken! Ko gaat mee, ik ben benieuwd hoe hij het vind.
Ja daarom praat ik er ook wel over, omdat hij misschien meer snapt dan ik denk. Ik vertel regelmatig dat z'n broertje in mijn buik zit, dat hij binnenkort bij ons komt wonen, dat hij veel moet slapen, dat hij kan huilen, dat hij heel klein is en bij mama drinkt etc. En elke avond als hij gaat slapen neem ik de dag met hem door (vertel ik dus wat we hebben gedaan) en als ik dan naar de gyn ofzo ben geweest of zoals gister naar acupunctuur dan vertel ik dat ook. Het is alleen heel lastig om te peilen wat er doordringt. Hij is 21 maanden. Misschien niet heel klein, maar hij praat nog helemaal niet. Geen woord. Er komt dus ook geen reactie op wat ik vertel. Maar van dat verhaaltje s avonds wordt hij wel heel rustig merk ik, dus dat doe ik gewoonquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:22 schreef oeke het volgende:
[..]
Fee-niks, zelfs als ze heel klein zijn, denk ik dat het goed is er over te praten, het is toch een heel grote verandering straks, en ze begrijpen meer dan je denkt hoor. En Jesper is toch ook niet meer zo klein?
Ja ik vind het ook veel, helemaal omdat het bij de fbto een paar euro extra schijnt te kosten..mnaar nu kan ik niet meer switchen natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:04 schreef Fee-nix het volgende:
Hier sneeuwt het ook zo hard, Katy! Lekker binnen blijven.
Rot dat je verzekering zo weinig vergoedt. 35 euro in de maand extra vind ik veel!
Dat je je beebje niet voelt is ook niet leuk... Misschien kun je even hartje luisteren bij de vk?
Ben je zelf wel aan de beterende hand?
Jazeker, maar ook blij om weer thuis te zijn! Beetje jammer van de sneeuw hier, die had ik daar wel verwacht!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:14 schreef Fee-nix het volgende:
Haha Susie. Heb je t leuk gehad?
Oja en ik moet vanmiddag om 16.00 uur naar de acupuncturist!
Thanks.. dat probeer ik nu, maar nog niks. Normaal ben ik aan het werk en valt het me op als ik wel iets voel. Nu zit ik op de bank en valt t me op als ik niks voel. Nou ik por nog even verder.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:13 schreef Fee-nix het volgende:
Nou rustig aan dan idd Katy. Ik hoop dat je gauw helemaal opgeknapt bent!
En als je twee dagen echt helemaal niks hebt gevoeld, vind ik t niet overdreven hoor. Hartje luisteren kan altijd. Maar misschien helpt het nog om heel rustig op je rug te gaan liggen en dan een beetje met je handen te wrijven en te porren?
Ik heb mijn zorgverzekering al aangepast toen we besloten hadden om voor een kindje te gaan. Ik had zelf een vrij basic pakket, dus was me er wel van bewust dat daar niets voor zwangerschap in zou zitten. Succes met het uitzoeken!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:59 schreef KatyM het volgende:
Hier is het de eerste, dus nog geen broertjes/zusjes gedoe. Zo hier in A'dam sneeuwt het nu echt flink
Blij dat ik thuis ben.
Ik ben er achter gekomen dat mijn zorgverzekering écht weinig vergoed op het gebied van kraamzorg en bevalling. En ze hebben bij Ohra niet zoiets als de module gezinsplanning bij FBTO die je zo aan kan zetten. Moet je een uitgebreid pakket nemen voor 35 pm extra. Eens kijken of dat loont. Ook geen enkele cursus wordt vergoed (wisten jullie vast al he).
Oh en op m'n werk voelde ik de beeb heel veel, nu 2 dagen ziek thuis en ik voel niks. Hij is vast anders gaan liggen, maar prettig is anders..ben nu 19 weken en 3 dagen.
Fee, veel succes straks!
Ja, daarom betaal je die administratiekosten. Omdat je er geen basisverzekering hebt. Maar gewoon even bellen, dan weet je het zeker.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:03 schreef KatyM het volgende:
Asy, wat een handige tips! Dus gewoon zorgverzekering houden bij Ohra en alleen de module van FBTO? Wist niet dat dat kon. Zal ze eens bellen zo, bedankt. Het loont inderdaad zeker wel, helemaal als je alleen die administratiekosten hoeft te betalen. En de premie dan.
Zal ook bij volgende bezoek aan de vk even vragen over die zwangerschapscursus. Phaidra, slim plan, had ik ook moeten doen, maar nu te laat.
Ik mag even komen naar de vk, tot zo
Lieverd, die verhalen zullen er altijd zijn... En hoe hard er ook klinkt, er kan altijd iets misgaan, zelfs nog na de 12 weken.. dat je een hartje hebt gezien is al een heel grote stap, dat is het grootste punt waar het vaak mis gaat.. Wanneer heb je weer een echo? Als je met een week of 7/8 nog steeds een hartje ziet mag je echt al opgelucht adem gaan halen. Dan is de kans gewoon nog héél klein dat het nog mis zal gaan.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:42 schreef Kwisted het volgende:
Was ik net niet meer zo bang voor een miskraam. Hoor ik dat de overbuurvrouw een miskraam heeft gehad met 12wkn. Ben weer met beide benen op de grond gezet.
Ahhw dat is zo zielig he zo'n klein meisjequote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:27 schreef Gerberaatje het volgende:
En verder alles bijgelezen!maar geen puf om te reageren.. na een week een ziek dreumesje te hebben ging het net weer goed, en kon ik vanmiddag met spoed naar huis, omdat dametje ineens wéér hoge koorts had incl. wegtrekkers en meneer met spoed met haar naar de HAP kon.
arm mopje, ik vind het nu wel klaar...
Kaan is geboren!! 4120gram. Bevalling is voor de moeder wat minder verlopen, ook heeft Kaan al een verstopt neusje, maar het komt goed!!quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:14 schreef xaban06 het volgende:
21 jan moest het komen, nog steeds niet...
bijtje, misschien heb ik nog wat liggen in F.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:56 schreef bijtje84 het volgende:
Nou ik vind het ook wel verdacht stil hoor Katy... Hoop heel erg dat het echt begonnen is bij Fee!
Jeetje Sam schrikken zeg. Goed dat je gebelt hebt. Succes!
Asy truste! Hopelijk slaap je goed.
SE verdrietig hoor van je opa. Hoe oud is je opa? Wel fijn dat jullie het fijne nieuws toch nog hebben kunnen vertellen.
Een hoop 20 weken echo's dus komende week. Wij mogen zaterdag
En ik ben 19 weken vandaag jeej!
Kom er net achter dat 1 van de twee bh's die nog paste echt finaal kapot is. Helemaal doorgesleten! En ik nog denken waarom ik toch heel de dag al aan dat ding loop te trekken, normaal zat hij zo lekker
Dus ik zal nu toch op bh jacht moeten. Had gehoopt het wel uit te kunnen zingen met deze twee. Misschien maar meteen voedingbh zoeken. Vind die dingen zo weinig steun geven, iemand nog merk-tips? Heb normaal maat E maar zal wel richting de F gaan nu...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:12 schreef Gerberaatje het volgende:
Het is een......WHOAAAAAAAAH COOL!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:33 schreef Gerberaatje het volgende:
We zijn echt mega verrastmeneer zei gisterenavond nog: het is een meid, let maar op. Echt wat voor ons
En het is een meid!!ik ben echt zielsgelukkig... nog meer roze (ik was ooit anti-roze.. het kan me nu al niet roze genoeg) nog meer staartjes
nog meer poppen
wát een vreselijke rijkdom... ik pink weer even een traantje weg, voel me zó ontzettend gezegend!!
En het is een meid!!ik ben echt zielsgelukkig... nog meer roze
Laten we het hopen van welquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:38 schreef Solagratia het volgende:
Gerbera wat leuk! Zoals ik al zei, vrouwen komen nooit alleen
Is knakworstjes ook goed?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:37 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Wat doe jij nog hier. Hups, sex en daarna pannenkoeken met ananas![]()
We zijn echt mega verrastmeneer zei gisterenavond nog: het is een meid, let maar op. Echt wat voor ons
En het is een meid!!ik ben echt zielsgelukkig... nog meer roze (ik was ooit anti-roze.. het kan me nu al niet roze genoeg) nog meer staartjes
nog meer poppen
wát een vreselijke rijkdom... ik pink weer even een traantje weg, voel me zó ontzettend gezegend!!
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:30 schreef Aemelia het volgende:
Ik mot er van janken Gerberaatje. Lol
In Venlo, of nouja, Tegelen. Maar we blijven slapenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:54 schreef Asyniur het volgende:
Op tijd naar huis dan maar Marjolijntje
waar in Limburg zit je ergens?
Het is allebei heerlijk inderdaadquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:47 schreef oeke het volgende:
Gerberaatje, wat leuk!weer een meisje.
was dus toch nog wel een verrassing na al die 'foute' voorspellingen.
2 zusjes, heerlijk.
Dat is het ook he? het is allebei gewoon heel leuk. Of een gemengd stel of 2 dezelfden, het is altijd leuk, tenminste voor mij dan.
Xaban, gefeliciteerd!
Marjoleintje, doe lekker even rustig aan, je gewoon laten verzorgen daar. Doen ze vast met liefde.
Sam, fijn dat alles goed is met de baby. Nu jij ook nog beter worden.
Een paar foto's van onze mup:
[ afbeelding ]
Voeten voor het gezichtje. Het schijnt niet vaak voor te komen, kindjes met gestrekte beentjes en voetjes voor het gezicht, het is een houding die wel vaker voorkomt bij stuitliggers, maar onze acrobaat ligt met het koppie naar beneden.
[ afbeelding ]
een voet weg, en de ander nog voor het gezicht. Je ziet de teentjes zo goed.
[ afbeelding ]
Tadaa!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij hebben allebei onze motor nogquote:Op zondag 5 februari 2012 12:59 schreef SupremeEvil het volgende:
Even iets heel anders...Ouders met motoren, hoe doen jullie dat?
Ik zit er aan te denken om die van mij te verkopen...aangezien ik er dit jaar toch niet meer op ga rijden. En daarna moet ik nog even zien of ik dat nog wel zo verantwoord vind ofzo(de papa gaat namelijk sowieso blijven rijden
)
Aah oke.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:55 schreef Fee-nix het volgende:
Asy, met een inleiding met een infuus met hormonen zou ik wel bang zijn voor herhaling inderdaad. Maar met zo'n ballonnetje komen er helemaal geen hormonen aan te pas. Dus daarom zie ik dat als laatste optie om toch nog mijn natuurlijke bevalling te hebben... En ik weet ook dat ze met niet zullen laten 'ploeteren', dus dat is wel enigszins geruststellend.
En jaquote:Op zondag 5 februari 2012 19:48 schreef flugeltje het volgende:
Whehehe, jij gaat gewoon echt voor de tweeling met 2 jaar ertussen?
ladylike!quote:Op maandag 6 februari 2012 07:15 schreef Ladylike het volgende:
Helaas moet ik hier melden dat ik net ons propje van 6 weken ben verloren
Volgens de arts volledig normaal en maar beter zo (er was dus duidelijk iets mis) maar oh oh oh wat ben ik verdrietig
Ik liep mezelf al de schuld te geven (gisteren gedanst met mn kleine en hem getild) maar ook dat was volgens de arts onzin.
Dus ik zal voorlopig even niet meer posten in dit topic. Iig niet mijn eigen ervaringen
Bedankt voor jullie gelukswensen en zo lieverds, ik hoop dat de wachtenden hun lieve baby snel in hun armen mogen sluiten
Dank je welquote:
Ja, voel me kutquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |