abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107527617
Bij mij is het ook meestal niet bij het gewone bewegen. Meer als ik heel plots beweeg, net had ik het dat ik van mijn comp. scherm naar het plafond keek en dan mijn hoofd heel snel beweeg. Maar meestal is het echt als ik snel opsta of iets in die trant.

Ik kan me voorstellen dat je blij bent met (8> Mijn lief is nu even een weekje op vakantie en ik weet wel dat hij veel doet voor me maar nu merk ik pas echt hoe fijn het is dat hij zoveel doet, zeker op de dagen dat ik moet werken. Hij kookt, brengt me naar werk (ligt op de route naar zij werk), smeert mijn boterhammen, doet de was, ruimt op in huis. En op mijn vrije dag probeer ik dan weer wat meer te doen maar eerlijk gezegd komt dat er ook niet altijd van dus maakt hij in het weekend ook nog eens schoon :@ Zal als hij thuis komt wel extra lief voor hem zijn O+
  donderdag 2 februari 2012 @ 19:37:24 #27
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_107527775
Willen jullie mijn Tijn niet effe lenen, neem ik voor een paar dagen die van jullie over... Wees gerust, zin in sex heb ik toch niet meer nu :') Ik zal 'm niet verleiden... :+
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_107528011
Nou, ik heb hem nu een weekje moeten missen maar hij mag van mij de rest van de zwangerschap nergens meer heen, haha, kan niet meer zonder hem. Dusuh... sorry je zult nog even moeten wachten ;)
  donderdag 2 februari 2012 @ 19:54:22 #29
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_107528598
Flugeltje wat heerlijk zo'n fysio! Ik hoop ook voor je dat die twee weken snel voorbij zijn! En een goed plan om dan gelijk een sauna + massage te doen :).

Sterretjes zie ik ook weleens Thistleweed. Maar ik heb wel een lage bloeddruk. Ik wist zelfs door het sterretjes zien dat ik zwanger was, hihi. Bij Jesper had ik het namelijk ook al heel snel (nog voor het testen), maar toen wist ik het natuurlijk niet te plaatsen. Maar toen ik bij deze zwangerschap weer een paar dagen voordat ik kon testen sterretjes zag, had ik wel goede hoop :). En man, wat lijkt die test al lang geleden, haha!
pi_107529761
Nou, dan ben ik in ieder geval blij te horen dat ik niet de enige ben die wel eens sterretjes ziet. Ik moet ook zeggen dat ik pre zwangerschap wel dacht dat sterretjes zien een ding was wat alleen in strips voorkwam :D
pi_107529955
Hier ook last van sterretjes bij het te snel opstaan. Vorige zwangerschap ook gehad was na de bevalling weer over!
pi_107530054
thistleweed; dan lijkt t me niet zo raar als je af en toe sterretjes ziet (maar navragen bij vk kan altijd natuurlijk)

jou lief klinkt ook erg behulpzaam! fijn is dat :)

ahh fluug :9
(komt de pup ook mee dan? O-) )
  donderdag 2 februari 2012 @ 20:31:13 #33
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107530809
Fee, ik krijg er gewoon kippenvel van! Ik hoop zo dat het gerommel doorzet!
En ik denk dat ik ook maar tegen de 38 weken eens op zoek ga naar een acupuncturist die mij kan/wil helpen :Y

klavertje, dat is al bijna! Heerlijk!

xaban, hopelijk is er ontsluiting en kunnen jullie morgen aan de slag :Y

flugel :*
  donderdag 2 februari 2012 @ 21:06:56 #34
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_107532779
Meiden, ik ga mijn bedje opzoeken. Helaas lijkt het wel weer wat rustiger dan vanmiddag -O- . Nou anders is het morgen tweede ronde... En dan ga ik morgenochtend ook maar even een flink stuk wandelen (ondanks de kou...brrr...).

Trusten iedereen!
pi_107533221
Komt wel goed Fee-nix, jouw kindje kiest vast een heel mooi moment uit om geboren te worden. Je bent sterk. Je lichaam is er voor gemaakt om je kindje te dragen en te baren, jij kunt het volhouden tot de dag dat je baby geboren wordt :*

als ik te happy de peppy doe moet je het zegge hoor, dan zal ik iet meer dit soort dingen zegge als je het zwaar hebt

Ow, ik ga ook slapen, meestal lig ik er rond deze tijd al in!

Gaaap.
pi_107533263
Ik geloof dat mijn n knop het niet al te best meer doet maar ben te lui om mijn bericht te editen
pi_107533691
Even kort: meld :)

Fee, weltrusten en hopelijk zet het vannacht door.

Ik ben iets te druk geweest vandaag, ben kapot en duizelig.
Waarom komt bij mij de nesteldrang ook altijd op het eind..
Heb alle slaapkamers schoongemaakt, en de badkamer en toilet boven, 3 wasjes gedaan en toen kon ik niet meer maar moest nog koken. Ik kon bijna niet meer lopen, zo moe en draaierig was ik. Dus sinds de kinderen op bed liggen ben ik de bank nog niet afgeweest.

Vanmorgen ook nog bij de vk geweest, en alles gaat nog steeds prima. Totaal nog maar 5,3 kilo aangekomen!
Vk zei nog: tot morgen, als deze kleine net als je zoon met 38+6 komt :)
Maar daar ga ik niet van uit.. Mag ook nog niet want de kruiken moet ik nog testen (oh bedenk me net dat ik dat ook bij kevin de volgende dag zou doen, net als de klossen halen maar dat hoeft niet meer haha)

Ik ga ook slapen.
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_107538676
Loodje, welkom! *O*

Fee-niks, hopelijk zorgt het rommelen alvast voor nog meer verstrijken en misschien al een beetje ontsluiting. :*

Fluugs, wat heftig klinkt het, nog zoveel werk hebben liggen, en manlief die ook maar zoveel werkt op het moment. Fijn dat je fysio zo goed meedenkt en helpt. O+

Xaban, succes daar! :%

Zoen ook voor Zoe! :*

Vandaag weer naar de vk geweest, en ik heb het hoofdje gevoeld. O+
zo bijzonder, zo'n klein rond bolletje te voelen tussen mijn handen, dat had ik nog niet meegemaakt. O+
Alles was goed, bloeddruk ok, en groei ook.
En heel fijn nieuws is dat we maar minimaal hoeven te 'verbouwen' aan ons bed, dat tegen een hoek in de muur is gebouwd, om toch thuis te kunnen bevallen. We hoeven geen thuiszorgbed te huren. ik zou echt niet weten waar ik het moest laten. :X
Nu nog bedenken wat we met dat oudste kind van ons aan moeten, naar wie en wanneer dan. en dan zijn we alweer een stapje dichterbij de thuisbevalling. ;)
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  donderdag 2 februari 2012 @ 22:40:48 #39
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107538824
oeke O+

CM, rustig aan hè? Je moet nog langer mee dan vandaag!

Ik ga ook mijn bed opzoeken. Als ik tenminste de trap op kom :X
pi_107545525
Morning!
Pffff, zulke spooknachten en mopperdagen met de kinders hier. Zouden ze onraad ruiken? ;) Middagdutjes zitten er voor mij niet in, dus ik begin een beetje op te raken.

Ach, ik weet iig de precieze datum. Kan ik altijd nog van te voren een week in een hotel. :)

[ Bericht 26% gewijzigd door Webkim op 03-02-2012 05:44:19 ]
Hardloper.
IG @webkim
  vrijdag 3 februari 2012 @ 07:01:17 #41
35189 Troel
scherp en bot
pi_107545653
Zoe, de sterretjes even aankaarten bij je verloskundige, het kan een lage bloeddruk zijn, maar ook een te laag HB :) Dat laatste wil je het liefst voor je bevalling weer op orde hebben :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_107546140
Goedemorgen! Nog steeds moeee.. Maar we gaan wel rustig aan richting Berlijn. Fijn weekend iedereen, enne Fee, hoop dat als ik terug ben maandag er een vers beebje bij jullie is!

:*
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_107546153
Wat gaan dit topic snel zeg, zowat niet bij te houden :6 Klein beetje bij gelezen..

Succes Xaban en Fee, ik hoop dat de kleintjes zich snel melden :)

Hier geen kwaaltjes tot nu toe. Echte mazzelaar dus. Morgen 29 weken en vanmiddag moet ik me weer melden bij de vk. Heerlijk door de kou heen fietsen, brrr :')
pi_107546160
Goeiemorgen *O*

Er zou sneeuw komen }:| nou er ligt hier van alles maar geen sneeuw :N ik wil sneeuw ;(

En morgen, morgen ben ik 16 weken en gaan we beeb kijken O+ ik ben zoooooo benieuwd :D
pi_107546163
Oh en Clau O+ heeeel veel plezier, Berlijn is zó gaaf!! :Y
pi_107546229
30 weken vandaag! Hier sneeuwt het wel en alles heeft al een laagje wit, lijkt mooi.
pi_107546235
Ook hier even een korte "meldt" :)

Zwangerschap bij O+ gaat prima, ze heeft wel vaak last van maagzuur/misselijk gevoel. Hebben jullie wellicht tips wat ze kan doen om dat te verlichten? Behalve niet al te horizontaal liggen, dat doet ze al nauwelijks :P

Verder trappelt de kleine wat af, en zoonlief die net 3 is geworden vindt het allemaal prachtig *)
pi_107546265
Volgens mij wil verse meloen wel eens helpen tegen maagzuur/oprispingen. Dat las ik ergens, maar of het echt werkt weet ik niet :P
pi_107546278
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 08:23 schreef iamredleader het volgende:
Ook hier even een korte "meldt" :)

Zwangerschap bij O+ gaat prima, ze heeft wel vaak last van maagzuur/misselijk gevoel. Hebben jullie wellicht tips wat ze kan doen om dat te verlichten? Behalve niet al te horizontaal liggen, dat doet ze al nauwelijks :P

Verder trappelt de kleine wat af, en zoonlief die net 3 is geworden vindt het allemaal prachtig *)
Vla. Gele vla.
En Maalox.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_107546296
Bij mij helpen Rennies het beste en tegen het einde grof geweld met Gaviscon (en dat is viesssss :r maar helpt wel)

Sneeuw!! *O* zo jammer dat ik binnen zit... Maarja, werk moet ook gebeuren :{w
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')