abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 februari 2012 @ 11:14:25 #76
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_107549723
OMG, Mannen ! |:( 8)7 Mijne zou ook zo'n actie kunnen verzinnen hoor :X

Hier gelukkig nog geen sneeuw, al wordt het wel opgegeven voor vanmiddag... Gelukkig heb ik sinds vandaag weer de auto *O*

Over baby's en kados; Daar doe ik dus niet aan. Jordy (5 jaar) weet dat er een baby inmn buik zit, en hij weet ook ongeveer hoe dat ie eruit moet komen. En dat we naar het ZH moeten. Hij is heel erg geinteresseerd. Oh misschien wel leuk om de kids te betrekken bij het ' inrichten/opruimen' van de babykamer? Jordy vond het machtig interessant om mee te helpen de luiers in de la te leggen, en de rompers enzo.

Wesley (8jaar) heeft zoiets van ik zie het allemaal wel, totaaaaaaal niet interessant vind ie t. Maar dat komt nog wel denk ik ;)
  vrijdag 3 februari 2012 @ 11:19:39 #77
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_107549873
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 11:05 schreef MeNicole2 het volgende:
Ja want het fiets ook heel makkelijk als er sneeuw ligt enzo. Sneeuwt bij sommige mannen in het hoofd :P
Hahaha!
pi_107549956
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 10:48 schreef MeNicole2 het volgende:
Wij hadden de andere 2 eigenlijk helemaal niet bewust voorbereid. We hadden het er elke dag over en zo was het denk ik gewoon geworden.
Haha, MeNicole, dat is toch voorbereiden? Door het er elke dag over te hebben, bereid je ze juist voor. :P

Fee-niks, zelfs als ze heel klein zijn, denk ik dat het goed is er over te praten, het is toch een heel grote verandering straks, en ze begrijpen meer dan je denkt hoor. En Jesper is toch ook niet meer zo klein?

Over dat kado, die tip kreeg ik van iemand, ik weet nog niet wat we daarmee gaan doen.
De andere tip die ik kreeg, de baby neerleggen tijdens de kennismaking, die ga ik wel opvolgen. Het lijkt me heerlijk om Ko op schoot te hebben en saampjes de baby te bekijken. *;

Zoe, leuk is dat he? Het zal wel een voetje zijn geweest, handjes voelen bij mij veel kriebeliger en kleiner. O+
Straks gaan we kijken! Ko gaat mee, ik ben benieuwd hoe hij het vind.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_107550380
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 11:22 schreef oeke het volgende:

[..]

Haha, MeNicole, dat is toch voorbereiden? Door het er elke dag over te hebben, bereid je ze juist voor. :P

Nee ik bedoelde meer dat we het er niet echt met hun over hadden. Ze kregen gewoon mee als wij het erover hadden. Mikael vroeg wel eens iets want die vond het wel heel leuk allemaal. Soms hoor je dat ouders hun oudste dmv boekjes enzo voorbereiden. Hier hoorde het er gewoon bij net als alle andere dingen waar je het over hebt elke dag zeg maar.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  vrijdag 3 februari 2012 @ 11:36:40 #80
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107550394
Fee, de kou heeft de hersenen van je man aangetast! :D

Webkim, ik vertel Harry elke dag dat er een baby in de buik zit, maar verder dan dat ga ik ook niet.
Ik vertel wel dat het wiegje op onze kamer ook voor de baby is, dat de baby daar moet slapen. Binnnenkort ga ik het opmaken en dan ga ik mijn man ook de box van de zolder laten halen. Zetten we die vast neer. Kan hij daar vast aan wennen.
pi_107550651
quote:

[..]

Zoe, leuk is dat he? Het zal wel een voetje zijn geweest, handjes voelen bij mij veel kriebeliger en kleiner. O+
Straks gaan we kijken! Ko gaat mee, ik ben benieuwd hoe hij het vind.
Jaa O+ ze reageert ook als ze m'n vriend hoort praten, of als hij z'n hand op m'n buik legt. Echt O+

Leuk dat hij mee gaat!! :)
  vrijdag 3 februari 2012 @ 11:50:14 #82
250838 Fee-nix
pi_107550890
quote:

[..]

Fee-niks, zelfs als ze heel klein zijn, denk ik dat het goed is er over te praten, het is toch een heel grote verandering straks, en ze begrijpen meer dan je denkt hoor. En Jesper is toch ook niet meer zo klein?

Ja daarom praat ik er ook wel over, omdat hij misschien meer snapt dan ik denk. Ik vertel regelmatig dat z'n broertje in mijn buik zit, dat hij binnenkort bij ons komt wonen, dat hij veel moet slapen, dat hij kan huilen, dat hij heel klein is en bij mama drinkt etc. En elke avond als hij gaat slapen neem ik de dag met hem door (vertel ik dus wat we hebben gedaan) en als ik dan naar de gyn ofzo ben geweest of zoals gister naar acupunctuur dan vertel ik dat ook. Het is alleen heel lastig om te peilen wat er doordringt. Hij is 21 maanden. Misschien niet heel klein, maar hij praat nog helemaal niet. Geen woord. Er komt dus ook geen reactie op wat ik vertel. Maar van dat verhaaltje s avonds wordt hij wel heel rustig merk ik, dus dat doe ik gewoon :).
pi_107551210
Hier is het de eerste, dus nog geen broertjes/zusjes gedoe. Zo hier in A'dam sneeuwt het nu echt flink :o
Blij dat ik thuis ben :).

Ik ben er achter gekomen dat mijn zorgverzekering écht weinig vergoed op het gebied van kraamzorg en bevalling. En ze hebben bij Ohra niet zoiets als de module gezinsplanning bij FBTO die je zo aan kan zetten. Moet je een uitgebreid pakket nemen voor 35 pm extra. Eens kijken of dat loont. Ook geen enkele cursus wordt vergoed (wisten jullie vast al he :') ).

Oh en op m'n werk voelde ik de beeb heel veel, nu 2 dagen ziek thuis en ik voel niks. Hij is vast anders gaan liggen, maar prettig is anders..ben nu 19 weken en 3 dagen.

Fee, veel succes straks! *O*
  vrijdag 3 februari 2012 @ 12:04:02 #84
250838 Fee-nix
pi_107551352
Hier sneeuwt het ook zo hard, Katy! Lekker binnen blijven.

Rot dat je verzekering zo weinig vergoedt. 35 euro in de maand extra vind ik veel!

Dat je je beebje niet voelt is ook niet leuk... Misschien kun je even hartje luisteren bij de vk?

Ben je zelf wel aan de beterende hand? :*
pi_107551423
Dat probleem met de zorgverzekering had ik ook Katy. Heb toen eind december alles nog veranderd want ik had geen zin om me scheel te gaan betalen als de baby er eenmaal is. Hier om de hoek bij mij kon je aan zwangerschapszwemmen doen, maar dat kost ¤140,- per maand. Eigen kosten :X En de rest van de cursussen waren ook niet kosteloos, dus nu volg ik niks. Probeer via internet en de bibliotheek de informatie te verzamelen, en de vriendinnen die ook op het moment zwanger zijn of al kinderen hebben :)
pi_107551593
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 12:04 schreef Fee-nix het volgende:
Hier sneeuwt het ook zo hard, Katy! Lekker binnen blijven.

Rot dat je verzekering zo weinig vergoedt. 35 euro in de maand extra vind ik veel!

Dat je je beebje niet voelt is ook niet leuk... Misschien kun je even hartje luisteren bij de vk?

Ben je zelf wel aan de beterende hand? :*
Ja ik vind het ook veel, helemaal omdat het bij de fbto een paar euro extra schijnt te kosten..mnaar nu kan ik niet meer switchen natuurlijk.

Ja misschien dat ik wel de vk ga bellen, wel wat overdreven misschien.. ik denk er even over na.

Ik zie er zelf nog steeds uit als een lijk, de verkoudheid lijkt iets minder, het focust zich nu meer op m'n keel. Vandaag nog maar even rustig aan.

Hoe laat moet je straks Fee? In dit weer kan je inderdaad écht niet op de fiets hoor!!

Xanteh, ik weet ook nog niet of ik zo'n cursus ga doen. Al die cursussen beginnen om 7 uur en dan ben ik net thuis, dus dat red ik niet. Of overdag en dan kost het 200 e. We kunnen het wel betalen, maar ik twijfel nog wat aan het nut. Al is dat er vast wel hoor.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 12:12:32 #87
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_107551675
Fee-Nix! Ontzettend lief dat je gewacht hebt dat ik weer terug ben vanuit Wenen, maar nu mag je echt wel eens bevallen hoor! Game on zeg ik! :P
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  vrijdag 3 februari 2012 @ 12:13:46 #88
250838 Fee-nix
pi_107551716
Nou rustig aan dan idd Katy. Ik hoop dat je gauw helemaal opgeknapt bent!
En als je twee dagen echt helemaal niks hebt gevoeld, vind ik t niet overdreven hoor. Hartje luisteren kan altijd. Maar misschien helpt het nog om heel rustig op je rug te gaan liggen en dan een beetje met je handen te wrijven en te porren?
  vrijdag 3 februari 2012 @ 12:14:18 #89
250838 Fee-nix
pi_107551733
Haha Susie ;). Heb je t leuk gehad?

Oja en ik moet vanmiddag om 16.00 uur naar de acupuncturist!
  vrijdag 3 februari 2012 @ 12:31:57 #90
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_107552362
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 12:14 schreef Fee-nix het volgende:
Haha Susie ;). Heb je t leuk gehad?

Oja en ik moet vanmiddag om 16.00 uur naar de acupuncturist!
Jazeker, maar ook blij om weer thuis te zijn! Beetje jammer van de sneeuw hier, die had ik daar wel verwacht! :D
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_107552411
Zoë dat heb ik ook! Vooral aan de zijkant van mijn buik, dan voel ik zo wat erlangs "wrijven of stoten" als ik dan met mijn hand voel, dan voel ik echt wat hards erlangs schuren. :D Soms wat groters soms wat kleiners dus ik denk dat hij/zij dan aan het draaien is ofzo, of ruimte maken.

Het is wel lastig om te omschrijven hoe het voelt oO<
pi_107552504
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 12:13 schreef Fee-nix het volgende:
Nou rustig aan dan idd Katy. Ik hoop dat je gauw helemaal opgeknapt bent!
En als je twee dagen echt helemaal niks hebt gevoeld, vind ik t niet overdreven hoor. Hartje luisteren kan altijd. Maar misschien helpt het nog om heel rustig op je rug te gaan liggen en dan een beetje met je handen te wrijven en te porren?
Thanks.. dat probeer ik nu, maar nog niks. Normaal ben ik aan het werk en valt het me op als ik wel iets voel. Nu zit ik op de bank en valt t me op als ik niks voel. Nou ik por nog even verder. :)

Covie en Zoë, klinkt tof! Hopelijk heb ik dat ook snel.
pi_107552830
Haha idd covie :D
Moet soms 'terug drukken' omdat t wat raar voelt als ze heel hard duwt aan de zijkant :P

KatyM zou me niet direct zorgen maken hoor, maar kan me voorstellen dat t geen fijn gevoel is als je de beeb een tijdje niet voelt.(zou ik ook hebben) De komende weken ga je de beeb wel meer voelen en worden de schopjes ook harder :9
  vrijdag 3 februari 2012 @ 12:52:11 #94
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107553125
Katy, je kan wel bij FBTO los de module kopen. Kost je ik geloof iets van ¤15 aan administratiekosten en dan de premie.
Krijg je een (pret)echo vergoed (tot ¤100), ze hebben iets voor bv (pakket of gewoon vergoeding tot ¤100), een kraampakket en vergoeding van eigen bijdrage van ziekenhuis en/of kraamzorg tot een bepaald bedrag.
Dus volgens mij loont dat wel.
En als je je ongerust maakt om je beeb, gewoon je vlos bellen :*

Ik heb indertijd dus wel een cursus gedaan maar dat kostte maar ies van ¤25 ofzo. Was via een grote zorgorganisatie in de buurt.
pi_107553181
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 11:59 schreef KatyM het volgende:
Hier is het de eerste, dus nog geen broertjes/zusjes gedoe. Zo hier in A'dam sneeuwt het nu echt flink :o
Blij dat ik thuis ben :).

Ik ben er achter gekomen dat mijn zorgverzekering écht weinig vergoed op het gebied van kraamzorg en bevalling. En ze hebben bij Ohra niet zoiets als de module gezinsplanning bij FBTO die je zo aan kan zetten. Moet je een uitgebreid pakket nemen voor 35 pm extra. Eens kijken of dat loont. Ook geen enkele cursus wordt vergoed (wisten jullie vast al he :') ).

Oh en op m'n werk voelde ik de beeb heel veel, nu 2 dagen ziek thuis en ik voel niks. Hij is vast anders gaan liggen, maar prettig is anders..ben nu 19 weken en 3 dagen.

Fee, veel succes straks! *O*
Ik heb mijn zorgverzekering al aangepast toen we besloten hadden om voor een kindje te gaan. Ik had zelf een vrij basic pakket, dus was me er wel van bewust dat daar niets voor zwangerschap in zou zitten. Succes met het uitzoeken!

Best kans dat je beeb nu juist rustig is omdat jij ziek bent :Y. Ziek zijn kost gewoon extra energie :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_107553532
Asy, wat een handige tips! Dus gewoon zorgverzekering houden bij Ohra en alleen de module van FBTO? Wist niet dat dat kon. Zal ze eens bellen zo, bedankt. Het loont inderdaad zeker wel, helemaal als je alleen die administratiekosten hoeft te betalen. En de premie dan.

Zal ook bij volgende bezoek aan de vk even vragen over die zwangerschapscursus. Phaidra, slim plan, had ik ook moeten doen, maar nu te laat :).

Ik mag even komen naar de vk, tot zo :*
  vrijdag 3 februari 2012 @ 13:08:04 #97
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107553707
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 13:03 schreef KatyM het volgende:
Asy, wat een handige tips! Dus gewoon zorgverzekering houden bij Ohra en alleen de module van FBTO? Wist niet dat dat kon. Zal ze eens bellen zo, bedankt. Het loont inderdaad zeker wel, helemaal als je alleen die administratiekosten hoeft te betalen. En de premie dan.

Zal ook bij volgende bezoek aan de vk even vragen over die zwangerschapscursus. Phaidra, slim plan, had ik ook moeten doen, maar nu te laat :).

Ik mag even komen naar de vk, tot zo :*
Ja, daarom betaal je die administratiekosten. Omdat je er geen basisverzekering hebt. Maar gewoon even bellen, dan weet je het zeker.

Fijn dat je even bij de vlos mag komen. Kun je meteen even vragen van een cursus ;)
  vrijdag 3 februari 2012 @ 13:08:17 #98
250838 Fee-nix
pi_107553712
Succes Katy! Fijn dat je even kan komen :). Tot zo!

Ik ga ff een dutje doen. :W
pi_107553906
Succes katyM!

Lekker slapen fee :*
  vrijdag 3 februari 2012 @ 13:56:57 #100
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_107555844
Wow even blijlezen hoor, succes Feenix en KatyM:)
Be dance |Be real| Be You
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')