Van mij kan het niet extreem genoegquote:Op vrijdag 3 februari 2012 08:30 schreef Kuukske het volgende:
Nou.. ik zorg dat ik zsm weer naar huis ga hoor. Kloteweer.
Nouja, ik vind het ook niet erg. Als ik binnen zit. Thuis. Op de bank of in bedquote:Op vrijdag 3 februari 2012 08:46 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Van mij kan het niet extreem genoeg![]()
En het is net zo gaaf als dat het klinkt.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:19 schreef MeNicole2 het volgende:
Die kleine van jullie wacht gewoon op de sneeuw. Is toch beetje speciaal. Buiten valt de sneeuw en binnen komt een klein nieuw mensje ter wereld
Ja mij lijkt het ook heerlijk en speciaal. Zou er bijna nog eentje voor bij nemen. Bijna he!!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:20 schreef Asyniur het volgende:
[..]
En het is net zo gaaf als dat het klinkt.
2 jaar geleden met carnaval en heel veel sneeuw en daar was dan opeens mijn 1e kindje
Die luister ik ook, vandaar dat ik daar aan moest denkenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:14 schreef Fee-nix het volgende:
Thistleweed je bent niet te happy de peppy hoor. Dat soort zinnetjes luister ik bijna elke dag (affirmaties van hypnobirthing), haha.
Wat klinkt dat liefquote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:20 schreef Asyniur het volgende:
[..]
En het is net zo gaaf als dat het klinkt.
2 jaar geleden met carnaval en heel veel sneeuw en daar was dan opeens mijn 1e kindje
Ik denk zeker wel dat ze iets merken hoor, klein als ze zijn. T.homas heel zeker: die wordt bijna 4 en die bereiden we er bewust op voor. M.orris wordt bijna 2 en die is plots weer zo 'baby'. Wil ook weer duizend keer per dag aan de borst, terwijl we dat alleen nog rondom de slaapjes deden. Het zal me benieuwen hoe ze het gaan vinden als baby er is.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:14 schreef Fee-nix het volgende:
Mogguh en meld. Niks gebeurd vannacht.
Webkim ik las dat je spooknachten had. Het gekke is: Jesper is de ochtenden heel onrustig de laatste tijd, terwijl hij dat nooit had. Soms denk ik ook: zou hij iets voelen?
Lijkt me heel bijzonderquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:38 schreef oeke het volgende:
Vandaag weer naar de vk geweest, en ik heb het hoofdje gevoeld.
zo bijzonder, zo'n klein rond bolletje te voelen tussen mijn handen, dat had ik nog niet meegemaakt.
Alles was goed, bloeddruk ok, en groei ook.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:18 schreef Thistleweed het volgende:
haha feenix, ik hoef de cd niet eens aan te zetten, ik hoor het haar zo zeggen.
Ja ik ben ook heel benieuwd hoe Jesper gaat reageren! Zal t binnenkort wel merken!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:28 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ik denk zeker wel dat ze iets merken hoor, klein als ze zijn. T.homas heel zeker: die wordt bijna 4 en die bereiden we er bewust op voor. M.orris wordt bijna 2 en die is plots weer zo 'baby'. Wil ook weer duizend keer per dag aan de borst, terwijl we dat alleen nog rondom de slaapjes deden. Het zal me benieuwen hoe ze het gaan vinden als baby er is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |