abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107546313
Nou.. ik zorg dat ik zsm weer naar huis ga hoor :'). Kloteweer.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_107546421
goedemorgen allemaal,

vandaag lekker vrije dag, gelukkig maar want ik hou er niet van om de weg op te moeten met sneeuw.
Vannacht zo akelig gedroomd, droomde dat ik een miskraam had. Daarna nog een tijdje van de rel omdat ik toen ik wakker werd de baby steeds maar niet voelde. Gelukkig nu twee keer een mini schopje gehad dus een beetje gerustgesteld.
pi_107546459
Oh dat zijn nare dromen hè, TW? Ze voelen ook zo levendig, alsof het ook echt gebeurd is :*
pi_107546464
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 08:30 schreef Kuukske het volgende:
Nou.. ik zorg dat ik zsm weer naar huis ga hoor :'). Kloteweer.
Van mij kan het niet extreem genoeg :@ :D
pi_107546547
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 08:46 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

Van mij kan het niet extreem genoeg :@ :D
Nouja, ik vind het ook niet erg. Als ik binnen zit. Thuis. Op de bank of in bed :D.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_107546566
haha, kuukske, helemaal mee eens
pi_107546683
ow, gelukkig, nu is de baby echt weer lekker druk aan het schoppen, eigenlijk nu pas helemaal gerust (was vanochtend in staat de verloskundige te bellen om te vragen of ik niet naar het hartje mocht komen luisteren)
  vrijdag 3 februari 2012 @ 09:14:18 #58
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_107546903
Mogguh en meld :). Niks gebeurd vannacht.

Thistleweed je bent niet te happy de peppy hoor ;). Dat soort zinnetjes luister ik bijna elke dag (affirmaties van hypnobirthing), haha. Maar ik had het niet moeilijk hoor... Is gewoon jammer als er niks gebeurd, maar ik blijf positief. Ooit komt ie er uit ;). En fijn dat je beebje weer lekker aan t schoppen is!

Webkim ik las dat je spooknachten had. Het gekke is: Jesper is de ochtenden heel onrustig de laatste tijd, terwijl hij dat nooit had. Soms denk ik ook: zou hij iets voelen?

Clauwhee fijn weekend! Ik ga m'n best doen! ;)

IARL, wat Kuukske al zei: gele vla! ^O^

Nou meiden, kijken wat deze dag weer gaat brengen. Sneeuw iig zie ik.... blegh. En ik wilde nog wel wandelen.
Ik durf trouwens bijna geen 'gerommel' meer te melden, bang dat ik jullie valse hoop geef, hahaha. Maar vanochtend had ik voor het eerst een duidelijk kramperig gevoel in mijn buik, terwijl het eerst steeds meer in mijn rug zat. Nou ik ga vanmiddag gewoon vol goede moed weer acupuncturen. Heb wel het idee dat het IETS doet.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 09:19:06 #59
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107546989
Ow Webkim, dat is ook zwaar!
En de kinderen 's middags voor de tv en zelf op de bank erbij gaan liggen?

iamleader, maagzuur is een van de weinige dingen waar ik nauwelijks last van hem maar ik hoor regelmatig goede dingen over melk of vla (of de middeltjes van de drogist).

Gerberaatje, werken is zo overrated :{w ;)

Xanteh, wat fijn dat je geen klachten hebt! Heerlijk! Houden zo hè?

clauwheee, veel plezier in Berlijn!
hebben jullie wel een auto die Berlijn in mag? Of gaan jullie met ov?

Hè bah Thistleweed, dat zijn nare dromen. Fijn dat beeb zich inmiddels duidelijk gemeld heeft :Y

Fee-nix, het zou toch heel bijzonder zijn als het vanzelf zou beginnen (met een beetje hulp van acupunctuur).

Bôh, ik heb eigenlijk zin om de poetsvrouw af te bellen. Niet omdat er niks te doen is, maar buiten mijn dreumes (en man, maar die is werken) kan ik momenteel eigenlijk niemand om mij heen verdragen. Stom hè? :@
pi_107546997
Die kleine van jullie wacht gewoon op de sneeuw. Is toch beetje speciaal. Buiten valt de sneeuw en binnen komt een klein nieuw mensje ter wereld O+
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  vrijdag 3 februari 2012 @ 09:20:52 #61
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107547019
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 09:19 schreef MeNicole2 het volgende:
Die kleine van jullie wacht gewoon op de sneeuw. Is toch beetje speciaal. Buiten valt de sneeuw en binnen komt een klein nieuw mensje ter wereld O+
En het is net zo gaaf als dat het klinkt.
2 jaar geleden met carnaval en heel veel sneeuw en daar was dan opeens mijn 1e kindje O+
pi_107547045
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 09:20 schreef Asyniur het volgende:

[..]

2 jaar geleden met carnaval en heel veel sneeuw en daar was dan opeens mijn 1e kindje O+
Ja mij lijkt het ook heerlijk en speciaal. Zou er bijna nog eentje voor bij nemen. Bijna he!!
pi_107547085
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 09:14 schreef Fee-nix het volgende:
Thistleweed je bent niet te happy de peppy hoor ;). Dat soort zinnetjes luister ik bijna elke dag (affirmaties van hypnobirthing), haha.
Die luister ik ook, vandaar dat ik daar aan moest denken :)

quote:
2s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 09:20 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Wat klinkt dat lief O+
  vrijdag 3 februari 2012 @ 10:00:03 #64
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107547723
Alleen het laatste stukje is wat geromantiseerd want hij was er natuurlijk niet 'opeens' ;)
Maar voor de rest... ik zou het zo weer doen :Y
  vrijdag 3 februari 2012 @ 10:01:49 #65
250838 Fee-nix
pi_107547756
t Zou wel bijzonder zijn... mijn kindje dat geboren wordt in zo'n witte wereld... En misschien dat ik sneeuw dan weer iets leuker ga vinden ;).

Ik ben alleen een klein beetje bang dat het straks heel hard gaat sneeuwen en dat het dan heel moeilijk wordt om bij het ziekenhuis te komen :X . Gelukkig is het niet ver, maar wel op tijd vertrekken dan! Ik moet er niet aan denken om in zo'n ijskoude auto te bevallen, brrr.

O grappig Thistleweed! 'I put all fear aside as I prepare for the birth of my baby' :P.
pi_107547820
Een :* voor al t goede/nuttige advies hier
Heb er heel veel aan!

Iamleader: rennies, pepermunt en drop helpt bij mij

Rixtje 30wkn *O*

Thistleweed bah nare droom :(

Fee-nix. :* spannend dat t lijkt te helpen :D

Hier ook sneeuw O+ heerlijk weer om thuis te zitten :9

Asy: niet stom hoor, heb er ook niet altijd zin in, en als t gaat om de poetsvrouw kan ik t me helemaal voorstellen
pi_107548102
haha feenix, ik hoef de cd niet eens aan te zetten, ik hoor het haar zo zeggen.
pi_107548370
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 09:14 schreef Fee-nix het volgende:
Mogguh en meld :). Niks gebeurd vannacht.

Webkim ik las dat je spooknachten had. Het gekke is: Jesper is de ochtenden heel onrustig de laatste tijd, terwijl hij dat nooit had. Soms denk ik ook: zou hij iets voelen?
Ik denk zeker wel dat ze iets merken hoor, klein als ze zijn. T.homas heel zeker: die wordt bijna 4 en die bereiden we er bewust op voor. M.orris wordt bijna 2 en die is plots weer zo 'baby'. Wil ook weer duizend keer per dag aan de borst, terwijl we dat alleen nog rondom de slaapjes deden. Het zal me benieuwen hoe ze het gaan vinden als baby er is.
Hardloper.
IG @webkim
pi_107548372
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 22:38 schreef oeke het volgende:

Vandaag weer naar de vk geweest, en ik heb het hoofdje gevoeld. O+
zo bijzonder, zo'n klein rond bolletje te voelen tussen mijn handen, dat had ik nog niet meegemaakt. O+
Alles was goed, bloeddruk ok, en groei ook.
Lijkt me heel bijzonder O+

Voelde vanmorgen van alles maar wat het precies is? Denk vanmorgen een voetje aan de zijkant van m'n buik want toen ik duwde kreeg ik een schop terug (lijkt me dat n handje dat niet zo hard kan of?) laatst heeft de fysio ook even gevoeld, tijdens oefeningen schopt ze ook lekker :9 en buik werd op sommige plaatsen hard, toen zei ze dat t de ligging van t kindje was wat je gewoon door m'n buik kunt voelen.

Volgende week ook maar even aan de vk vragen :D
  vrijdag 3 februari 2012 @ 10:31:07 #70
250838 Fee-nix
pi_107548431
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 10:18 schreef Thistleweed het volgende:
haha feenix, ik hoef de cd niet eens aan te zetten, ik hoor het haar zo zeggen.
;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 10:28 schreef Webkim het volgende:

[..]

Ik denk zeker wel dat ze iets merken hoor, klein als ze zijn. T.homas heel zeker: die wordt bijna 4 en die bereiden we er bewust op voor. M.orris wordt bijna 2 en die is plots weer zo 'baby'. Wil ook weer duizend keer per dag aan de borst, terwijl we dat alleen nog rondom de slaapjes deden. Het zal me benieuwen hoe ze het gaan vinden als baby er is.
Ja ik ben ook heel benieuwd hoe Jesper gaat reageren! Zal t binnenkort wel merken!
pi_107548635
Ben je er bewust mee bezig met Jesper? En ga je nog iets speciaals doen?
Ik zag hier dingen voorbij komen als de baby een cadeautje mee laten brengen ofzo. Heb ik nog niet echt over nagedacht, maar misschien doen we dat wel.
En de baby niet zelf vasthouden als de andere kindjes komen, dat vond ik wel een goede tip. Toen Thomas voor het eerst bij Morris kwam lag die toevallig net te slapen in het ziekenhuiswiegje, dus toen liep het zo maar was het geen keuze.
Ik denk dat met name Morris zich wel eens gepasseerd zou kunnen gaan voelen, dus ik zal nu dan ook wel zorgen dat baby lekker even in zn bedje ligt.
Hardloper.
IG @webkim
pi_107548927
Wij hadden de andere 2 eigenlijk helemaal niet bewust voorbereid. We hadden het er elke dag over en zo was het denk ik gewoon geworden. Ik had overdag al last van weeen en toen hebben we gezegd dat de baby heel erg snel zou komen. Mikael was natuurlijk al 5 dus die snapte het allemaal heel goed. Leander vond alles best. Toen ik dus snachts in het ziekenhuis moest blijven is mijn lief naar huis gegaan om de kinderen op te vangen als ze wakker zouden worden. Toen heeft ie verteld dat de baby geboren was en dat ie mij en hun broer zo ging ophalen.
Toen ik thuis kwam waren ze beiden heel nieuwsgierig en dat was het. Matthias hoorde er gewoon bij. Niks bijzonders, net alsof ie er altijd al was.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 11:01:20 #73
250838 Fee-nix
pi_107549321
Nou Jesper is nog erg klein om het echt te snappen. Ik heb het er af en toe over tegen hem, maar of het aankomt, geen idee. Ik doe geen cadeautje, want hij snapt het principe van cadeautjes nog helemaal niet. Laat staan dat hij dan zou snappen dat de baby die zogenaamd mee heeft genomen. Ik wil er wel voor zorgen dat hij als eerste bij ons kan. Dat hij lekker bij papa op schoot kan en het gevoel heeft echt bij ons te horen. Verder heb ik niet echt plannen, ik zie wel hoe het loopt en wat zijn reactie is.

En even een frustratiepost.... over mannen! Aaaaargh! Ik moet dus vanmiddag naar acupunctuur, belde net met mijn man om af te spreken dat hij nog wat eerder uit z'n werk vertrekt. Hij zou al eerder naar huis komen om me te brengen, maar moet nu dus wat vroeger weg ivm sneeuw. En toen bespraken we ook even wat te doen als het echt een puinzooi op de weg is en hij hier niet op tijd kan zijn. Zijn idee: nou dan kan je misschien Jesper naar de buurvrouw brengen. Ik: uhmm ja, maar hoe kom ik dan bij acupunctuur? Hij: op de fiets. :|W Ik. Bijna 41 weken zwanger. Fietsen gaat al een tijdje niet meer voor zulke afstanden (is zo'n 20 min. fietsen). Het sneeuwt. Ja dat vond hij een goed plan. En als ik dat niet wilde, nouja dan moest ik het zelf maar weten. Hij had z'n voorstel gedaan. Pfffff. Zo. Ben t weer kwijt ;). En normaal gesproken is hij heeeeeel lief hoor. Maar af en toe: wurg :P. En nu heb ik geregeld dat iemand anders me in geval van nood kan brengen hoor...
pi_107549452
Ja want het fiets ook heel makkelijk als er sneeuw ligt enzo. Sneeuwt bij sommige mannen in het hoofd :P
pi_107549581
:o fee! Mannen soms... :X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')