Helemaal niet bijgelezen, maar even heel snel, dan ga ik weer naar de familie, we hebben ons snoepie vandaag gezien!

We moesten een lange reis maken om er te komen vanwege het weer.
Dus we waren 3 kwartier te laat, maar gelukkig hadden er mensen afgebeld en nam de dame veel tijd voor ons.

Dat mocht ook wel want onze acrobaat ligt met het koppie naar benee en de beentjes gestrekt. Dus ter hoogte van elk oog zat een voetje. Bovendien had het kind de voetjes vast met de handjes, en soms lagen de handjes op het hoofdje.
Veel gepor en gehups hielp eigenlijk niet. We kregen heel even het gezichtje helemaal te zien. Want een schatje. Heel erg Kootje.

Kind lag te smakken en te drinken dat het een lieve lust was, en af en toe werden er ook pogingen gedaan de tenen in de mond te proppen.

Ik vond het geweldig! Ko heeft ook best lang zitten kijken maar was op een gegeven moment toch wel klaar ermee en speelde liever met de blokken.
Foto's kan ik morgen online zetten...
En ja, we hebben het geslacht op een briefje in een envelop!

En nog niet gekeken.

Ook dat was moeilijk te zien, het kind had de billen vakkundig in de placenta geparkeerd, even leek het erop dat de keus voor ons gemaakt werd.
Nu gaan we denk ik over een paar weken een keer lekker ontbijten in een fancy hotel en dan de flop samen openmaken. Lijkt me helemaal leuk.

Volgens mij is er iets met Sam, ik ben niet bijgelezen, maar ik wil je toch veel sterkte wensen!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir