bijtje, misschien heb ik nog wat liggen in F.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:56 schreef bijtje84 het volgende:
Nou ik vind het ook wel verdacht stil hoor Katy... Hoop heel erg dat het echt begonnen is bij Fee!
Jeetje Sam schrikken zeg. Goed dat je gebelt hebt. Succes!
Asy truste! Hopelijk slaap je goed.
SE verdrietig hoor van je opa. Hoe oud is je opa? Wel fijn dat jullie het fijne nieuws toch nog hebben kunnen vertellen.
Een hoop 20 weken echo's dus komende week. Wij mogen zaterdag
En ik ben 19 weken vandaag jeej!
Kom er net achter dat 1 van de twee bh's die nog paste echt finaal kapot is. Helemaal doorgesleten! En ik nog denken waarom ik toch heel de dag al aan dat ding loop te trekken, normaal zat hij zo lekker
Dus ik zal nu toch op bh jacht moeten. Had gehoopt het wel uit te kunnen zingen met deze twee. Misschien maar meteen voedingbh zoeken. Vind die dingen zo weinig steun geven, iemand nog merk-tips? Heb normaal maat E maar zal wel richting de F gaan nu...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:12 schreef Gerberaatje het volgende:
Het is een......WHOAAAAAAAAH COOL!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:33 schreef Gerberaatje het volgende:
We zijn echt mega verrastmeneer zei gisterenavond nog: het is een meid, let maar op. Echt wat voor ons
En het is een meid!!ik ben echt zielsgelukkig... nog meer roze (ik was ooit anti-roze.. het kan me nu al niet roze genoeg) nog meer staartjes
nog meer poppen
wát een vreselijke rijkdom... ik pink weer even een traantje weg, voel me zó ontzettend gezegend!!
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:33 schreef Gerberaatje het volgende:
En het is een meid!!ik ben echt zielsgelukkig... nog meer roze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |