abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107556205
Aangemeld bij Moeders voor moeders O+

Nu even bijlezen :@
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_107556485
Wat goed ladylike!

:? Ik heb zin om te sporten
Én in pannenkoeken :{
(pannenkoeken kan ik voor vanavond vast wel regelen :9) maar sporten?? Waar komt die behoefte vandaan? Dat lukt me nu helemaal niet :o
pi_107556554
Thanks iedereen!

Nou alles was goed O+
Had nu een super aardige vk, die zei dat ik de beeb echt pas elke dag moest voelen vanaf een week of 28 dus dat dit echt niet gek was. Maar ze vond het goed dat ik gekomen was, anders zit je je straks t hele weekend zorgen te maken voor niks zei ze. De beeb schopte gelijk tegen de doppler aan en daarna een mooi treintje *O*.

Nu ga ik zeker voortaan op vrijdag naar de vk, dan ruil ik m'n vrije dag wel, deze was zo'n stuk aardiger O+.

Zoë, pannenkoeken kan ik begrijpen hoor, maar sporten :? !
Ik was net even buiten, was echt lekker weer, niet te koud en wel heel gezond voelt het aan...rondje doen dan?
pi_107556754
Wat fijn katyM!! *O*

Durf nu niet in m'n 1tje naar buiten :@ ze hebben hier niet gestrooid/sneeuw geruimd
Maar als m'n lief thuis is sleep ik m wel ff mee naar buiten :P

Ga wel ff de vaatwasser uitruimen & daarna reinigen
(en dan weer braaf op de bank zitten)
pi_107556884
Het is poedersneeuw hier, dus het is echt niet glad. Pas als het gaat vriezen vannacht wordt het glad, of waar veel auto's overheen rijden natuurlijk.

Maar helemaal zelf weten, straks even naar buiten kan altijd nog natuurlijk.

Ik ga ook maar even wat doen in huis, voor zover dat lukt. Straks heb ik m'n tijd nodig om te F5-en omdat Fee gaat bevallen na de acupuncturist *O*
  vrijdag 3 februari 2012 @ 14:28:49 #106
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_107557212
In eerste intantie vond ik woendag heel dichtbij, alleen nu duurt het nog zo lang hahaha:)
Be dance |Be real| Be You
pi_107557428
Schoonmoeder zei dat t glad was vandaar, ben liever wat voorzichtiger, nog een x vallen zal niet zo bevorderlijk zijn voor m'n bekken :P

Loodje wachten duurt meestal lang :* voor je t weet is t zover
  vrijdag 3 februari 2012 @ 14:38:26 #108
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_107557635
Weer wakker! :P.

Pannenkoeken goed idee! Maar sporten? Blegh ;), hahaha. Moet er niet aan denken hoor!

Katy wat fijn dat alles goed is! En zo kom je er ook meteen achter dat er op vrijdag een hele leuke vk werkt!

Enne poedersneeuw? :o Hier ligt al zo'n 5-10 cm joh! Als ik een beetje kan schatten. Echt niet normaal! Gelukkig is het nu opgehouden met sneeuwen!

O ik hoor Jesper. Tot later!
pi_107558030
:Y. Hier ook wel 10cm fee

Succes vanmiddag!!
pi_107558273
Hier ligt al 4 dagen sneeuw :D
al lang vastgevroren en ijs dus

pannekoeken :9 Goed idee :Y
Sporten deed ik sowieso al niet :+

Fijn dat de VK op vrijdag vriendelijker is. Zo kom je nog eens ergens achter.
Gelukkig van de schop en het treintje O+
Lid van de MamaSquad
pi_107558787
Hier ook wel 10 cm hoor, maar niet dat het glad is. Maar Zoë, beter het zekere voor het onzekere nemen, je schoonmoeder heeft gelijk.

Loodje, tis echt zo woensdag! Maar begrijp dat nu alles lang duurt :)

Ladylike :*
pi_107560100
Hier ligt maar 1 a 2cm sneeuw, en ben net op de fiets naar de vk geweest. Ja, gekkenwerk lijkt het, maar de fietspaden waren redelijk schoon hier, en het is poedersneeuw. Nog geen opgevroren zooi :P Draag wel van die anti-slip dingen onder mijn schoenen. Straks nog even langs de supermarkt wandelen :)
pi_107560521
:o hier ligt niet eens een halve centimeter!!!

Ik zie het gras nog best heul goed, de tegels zijn helemaal bedekt met een laagje maar daar blijft het bij.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 16:29:14 #114
30252 Soempie
Procreating
pi_107561590
Hier ligt echt een heel dikke laag. Kindjes zijn buiten druk met een slee, zo leuk! Doen jullie wel voorzichtig. Moest er opeens aan denken, niet leuk als je met een toeter nu naar buiten gaat, zo glad..

En ik kwam even checken of de baby van Fee al naar buiten was geprikt :+ , maar nog niet dus. * poke*

:*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_107563340
Zo, totaal niet bijgelezen
Maar rijden nu op de a58 richting Zeeland. Flink wat sneeuw...

Vanochtend 12 weken echo gehad, keileuk! Alles was goed, kindje lag geen seconde stil! O+

Nu onderweg naar opa... Vertellen :) Gaat verder slecht met hem :'( maarja... ouderdom he
  vrijdag 3 februari 2012 @ 17:27:17 #116
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_107563452
O SE wat fijn een goede echo! En dat je het toch nog aan opa kunt vertellen. Zielig dat het zo slecht met hem gaat verder.

Nou ik ben net thuis van acupunctuur. Was een hele wereldreis zo door de sneeuw. We hebben weer andere punten gedaan dan gisteren. En hij zei dat m'n pols anders aanvoelde dan gisteren en dat het hem niks zou verbazen als het nu snel zo beginnen! Hope soooo!
pi_107563695
Ik heb wel gelezen, maar ben een verschrikkelijke zeef nu, sorry :@

Fee, ik hoop echt dat de boel snel gaat beginnen nu!

Ben net terug uit mn werk. Tot zo ver mn planning om op tijd naar huis te gaan :( Vandaag deel 2 van een grote audit, zou duren tot 12:30, liep uit tot na 15:00 :( En om kwart voor 4 kon ik eindelijk weg. Daarna nog in de verschrikkelijke sneeuw naar huis, over snelwegen die nog niet sneeuwvrij gemaakt waren. Ik heb echt zitten janken in de auto en nu thuis weer. Ik ben kapot. Vriendlief zal ook lekker laat thuis zijn vandaag, die moet nog bijna 1,5 uur met het ov.
En ik heb sinds alle drukke dagen ook mn baby niet meer gevoeld. Straks nog maar even zoeken met de angelsounds, maar dit is gewoon niet tof meer zo. Ik hoop echt dat het snel weer wat rustiger gaat worden op mn werk, want dit hou ik niet meer vol.
Morgen staat er op de planning om naar mn schoonouders in Limburg te gaan, ik hoop dat de snelwegen dan wat beter begaanbaar zijn, anders weet ik nog niet of ik het aan durf. We moeten ook nog met een flinke omweg om een box op te halen. Pffff. Ik ben echt nu even klaar met alles.
Maandag 20 weken echo en ik vind het stiekem heel eng. Ik hoop zo erg dat alles goed is..
Sorry voor mn klaagpost. ;(
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_107564401
Klagen mag hoor Marjolijn :*
Je hormonen maken de situatie ook niet echt makkelijker ;)
Wees niet te bang voor die echo (ja ik heb makkelijk praten).
Waarschijnlijk is alles in orde en na een minuutje zal de arts je dat ook vertellen en kun je genieten van het bekijken van je kleine uk O+
Mensen maken zichzelf vaak nerveuzer dan dat ze al zijn dus blijf positief denken!!
Lid van de MamaSquad
pi_107564656
He bah Marjolijn.. wat balen :*.
Misschien helpt een warme douche om even bij te komen? Dat stomme winterse weer ook :(. Mijn manneke is ook nog lang niet thuis -O-. Die staat ergens in die tighonderd kilometers file.

Misschien kun je morgen alleen die box ophalen en Limburg skippen? Of allebei even uitstellen. Daar is weertechnisch gezien echt wel begrip voor op te brengen van de andere kant denk ik hoor. :*
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_107564792
SE, fijn dat je het nog kan vertellen! Succes op de weg!

Zie je wel Fee, dit kan niet meer lang duren *O*

Bah Marjolijntje, echt niet fijn zo druk. Waarom morgen niet skippen en relaxen op de bank? Je moet wel ff om jezelf en de baby denken hoor..
Je bent zo vast gerustgesteld als je even het hartje hebt gehoord (weet ik inmiddels uit ervaring :+)

De 20 wk echo hebben wij donderdag en vind het ook wel erg spannend hoor. Maar alles is vast goed, daar ga ik vanuit. Gister kreeg ik het bericht dat een excollega een kindje heeft gekregen met down. Toch best wel schrikken hoor, als je zelf zwanger bent.

Onze 20 wk echo's zijn vast haske goed! *O* O+
pi_107564859
Oh SE :*. Fijn dat je het hebt kunnen vertellen. Wel vervelend dat het niet zo goed met 'm gaat.
Hopelijk komt 'ie er weer bovenop. Het zal hem ongetwijfeld goed doen dat je je beebnieuws met 'm hebt gedeeld. :)
pi_107564895
Raar trouwens, het vriest dat het kraakt. Het is verrekkes koud en ik eet al dagen alleen maar roomijs 's avonds na het eten. :').
pi_107564993
Ik ga zo ook even lekker douchen. Zal mijn rug ook wel blij van worden gok ik, wat warmte eroverheen.
Schoonouders hebben we sinds de kerst niet meer gezien, dus het wordt eigenlijk wel tijd dat we weer eens gaan. Maar als we dit weekend niet gaan, duurt het weer een maand ofzo voordat we weer eens een heel weekend vrij hebben. Schiet ook niet op. Box is onderweg naar mn schoonouders, als ik die skip, gaan we de box ook niet halen dus. :P

En uiteraard zijn onze echo's goed Katy! Maar dat wil er in mn hoofd alleen nog niet zo goed in, helaas.
Net een berichtje van mn vriend, hij heeft net de trein in Den Haag te pakken, ipv dat ie nu bijna thuis is.. Nu hopen dat op het laatste stukje de bus ook nog rijdt, zodat ik niet nog een keer door de gladheid heen hoef te gaan rijden.
pi_107565404
Was ik net niet meer zo bang voor een miskraam. Hoor ik dat de overbuurvrouw een miskraam heeft gehad met 12wkn. Ben weer met beide benen op de grond gezet. :{
  vrijdag 3 februari 2012 @ 18:50:49 #125
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_107565673
Kwisted :*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  † In Memoriam † vrijdag 3 februari 2012 @ 18:56:32 #126
309370 Nanadu
pi_107565849
Dat is schrikken inderdaad kwisted! Maar het hoeft niks voor jou te betekenen.

Marjolijntje kan mij helemaal voorstellen dat je kapot bent en die huilbui in de auto snap ik helemaal :* ! ik kon vanmiddag iets eerder naar huis, maar heb over een afstand waar ik normaal 20 minuten over doe nog anderhalf uur gedaan. Toen ik eenmaal de auto had geparkeerd was ik helemaal aan het trillen.

SE wat leuk dat de echo goed was!!! *O*

Feenix nog geen baby helaas :{ , maar zal zich hopelijk snel aandienen ^O^

Ik heb vandaag de bloeddrukmeter weer ingeleverd en alle dagen was mijn bloeddruk boven de 90/95 ;( Het is nu afwachten tot dinsdag of het dan weer goed is en wat ze ermee gaat doen. Heeft iemand misschien ervaring met een hoge bloeddruk voor je 20ste week? Heb geen idee wat er verder gaat gebeuren :?
  vrijdag 3 februari 2012 @ 19:21:21 #127
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_107566716
'Marjoleintje :*

Ik hoop met je mee Fee! Blijf checken of er al een verse baby is :@
pi_107566764
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 18:42 schreef Kwisted het volgende:
Was ik net niet meer zo bang voor een miskraam. Hoor ik dat de overbuurvrouw een miskraam heeft gehad met 12wkn. Ben weer met beide benen op de grond gezet. :{
Lieverd, die verhalen zullen er altijd zijn... En hoe hard er ook klinkt, er kan altijd iets misgaan, zelfs nog na de 12 weken.. dat je een hartje hebt gezien is al een heel grote stap, dat is het grootste punt waar het vaak mis gaat.. Wanneer heb je weer een echo? Als je met een week of 7/8 nog steeds een hartje ziet mag je echt al opgelucht adem gaan halen. Dan is de kans gewoon nog héél klein dat het nog mis zal gaan. :*
pi_107566908
Katy en Marjolijntje, bijna de 20 weken echo! Dat ís ook heel spannend! Maar het komt vast goed :Y dat spannende blijft altijd! Ik heb het nu met de 2e misschien nog wel meer :) gewoon het idee dat ik in zo'n gelukkige positie mag zijn dat het 2 keer goed zou mogen gaan...

Gelukkig is het bijna zover en kunnen jullie daarna hopelijk vooral onbezorgd verder genieten! :*
pi_107566942
Ja Nanadu, ik!

Ik had vanaf de eerste controles een verhoogde bloeddruk en met 18 weken heeft mijn vk me doorgestuurd naar de gynaecoloog. Daar ben ik de rest van mijn zwangerschap onder controle gebleven.

Toen mijn onderdruk naar boven de 100 steeg (22 wkn) kreeg ik bloeddrukverlagende medicijnen. Ik moest daarna ongeveer om de 10 dagen op controle komen en heb twee extra groeiecho's gekregen. Ik ben tussendoor nog een paar keer verdacht van pre-eclampsie, maar telkens vals alarm. Rond de 29 weken is de dosis van mijn medicijnen nog een keer verdubbeld omdat de onderdruk weer boven de 100 was. Verder was hij telkens rond de 90 en dat was acceptabel.

Ik moest rustig aan doen maar dat vond ik wel lastig met mijn werk in het onderwijs. Een evt. volgende keer zou ik dat anders aanpakken.

Uiteindelijk ben ik met 39.6 bevallen (ingeleid vanwege verdenking pre eclampsie) van een gezonde dochter.
pi_107566980
En verder alles bijgelezen! :* maar geen puf om te reageren.. na een week een ziek dreumesje te hebben ging het net weer goed, en kon ik vanmiddag met spoed naar huis, omdat dametje ineens wéér hoge koorts had incl. wegtrekkers en meneer met spoed met haar naar de HAP kon. ;( arm mopje, ik vind het nu wel klaar...
pi_107567637
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 19:27 schreef Gerberaatje het volgende:
En verder alles bijgelezen! :* maar geen puf om te reageren.. na een week een ziek dreumesje te hebben ging het net weer goed, en kon ik vanmiddag met spoed naar huis, omdat dametje ineens wéér hoge koorts had incl. wegtrekkers en meneer met spoed met haar naar de HAP kon. ;( arm mopje, ik vind het nu wel klaar...
Ahhw dat is zo zielig he zo'n klein meisje ;(. Hopelijk gaat het snel beter met haar.
Het is wel bijna zaterdag, maar nu zijn natuurlijk even andere dingen belangrijker :*
  vrijdag 3 februari 2012 @ 19:52:29 #133
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107568106
Fijn dat je weer gerustgesteld bent Katy :Y

Vaatwasser staat hier nog vol met de vaat van gisteren :X

Hier ligt ook al een paar dagen sneeuw, maar er is vandaag eigenlijk niks bijgevallen :N
En ik mag niet meer naar buiten zonder begeleiding ivm gladheid
en aangezien ik woensdag al bijn aop mijn gezicht gegaan ben... :X

SE, fijn dat je een goede echo had! *O*
Jammer dat het met je opa niet zo best gaat, maar je kunt hem in elk geval nog een nieuws vertellen O+

Waaah Fee-nix, ik hoop zo dat hij gelijk krijgt!
<hyperstuiterhyper>

Aaah Marjolijntje, het is ook vervelend als je door de sneeuw naar huis moet en veel later thuis bent dan de bedoeling was. En dan ook nog als je moe bent.
Móet je morgen naar je schoonouders? Anders blijf je toch lekker thuis? Kunnen ze niet naar jullie komen?
Ow en het kan zijn dat je baby rustiger is als jij het druk hebt. De baby wordt daar net zo goed als jij heel moe van.
En maandag is vast alles helemaal goed :*

Kwisted :*
<poging tot troostende gedachte> de kans dat jij er nu eentje krijgt is daarmee kleiner geworden</poging tot troostende gedachte>

Hè bah Nanadu, wat rottig van je bloeddruk zeg! :*

Gerberaatje, echt sneu van je meisje. Hoe is het met de scheermesjes in je keel?
Had jij nou morgen de gesachtsecho?

oeke, hoe was de echo vandaag? Foto's willen we zien!
pi_107568168
Oh ja Oeks had vandaag de echo! Ik ben ook heeeeel benieuwd O+

Scheermesjes gaan wel oké :* lief dat je het vraagt... Gaat wel weer over ;) en jaaa! Morgen is de echo *O* ik ben zó zó zóoooooo ontzettend benieuwd! Meneer zei al vanmiddag: ik lach me echt ROT als het toch een meisje blijkt te zijn :D :') zou wel iets voor ons zijn O-)
pi_107568999
Veel gelezen, weinig onthouden :@...

SE, fijn dat de echo goed was! *O* Wel rot dat het met je opa niet goed gaat. Hopelijk fleurt hij een beetje op van jullie goede nieuws.

Gerberaatje, zielig zo'n ziek meisje. Klinkt eng ook!

Marjolijntje ik kan me goed voorstellen dat je na een drukke week niet zit te wachten op een inspannende autorit door de sneeuw :X. Gelukkig nu thuis :*

Katy, fijn dat je gerustgesteld bent!

Fee, ben echt benieuwd of de acupuncturist gelijk krijgt. Succes iig!

Spannend hè, die echo's... Ik mag ook maandag en ik ben er ook wel mee bezig. Maar echt zorgen maken niet.

Kwisted, :*. Onzekerheid de eerste weken is zo vervelend, zeker als het eerder misging. Maar elke dag is er 1 en met elke dag dat je verder komt, neemt de kans dat het goed blijft gaan ook toe!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_107569113
SE goede echo *O* en een :*.. Wat min dat t zo slecht gaat met je opa

Kwisted: :*

Marjolijntje pff wat druk.. Denk goed om jezelf hè..

Nanadu wat vervelend :(

Gerberaatje awww wat sneu.. Hoop dat t snel beter gaat!
Oeh en morgen echo *O* leuk!

Fee, hoop dat t snel begint!!

Asy :*
net ff door de sneeuw gewandeld met m'n lief, voelt echt heerlijk ff naar buiten maar heb nu wel weer meer pijn.
pi_107569195
pff ik word bang van mezelf.

Ik heb sinds een uur om de 5 minuten enorme hevige steken rechts onder in mijn buik. niks helpt kruik niet pijnstillers niet warme doek niet liggen op bed ook niet en me eten is er al uitgekomen. Maak me best wel zorgen.. maar aan de andere kant ik ben nu 25 weken zwanger en heb echt veel gedaan. of nouja lang gereist. wisselstoring en ben om tien over half tien vertrokken met de bus naar heerlen om mijn stiefdochter op te halen en ik was pas om tien voor twee terug vanwege wisselstoringen enzo. vraag me nus dus behoorlijk af wat ghet zou kunnen zijn. zeker in combintie met die groene proppen die ook ook nog steeds beetjes verlies. had gehoopt dat het bij zou trekken als ik rustig ging liggen.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_107569302
Daar is maar 1 oplossing voor: de vlos bellen!
pi_107569441
Sam; bellen inderdaad, daar zijn ze voor.

SE; fijn dat de echo goed was en dat je het kunt gaan vertellen, wel rot dat het zo slecht gaat met je opa.

Marjolijntje; fijn dat je thuis bent nu, even lekker je rust pakken na een drukke week.

Kwisted, ja die verhalen die je hoort kunnen je zo bang maken maar probeer het van je af te zetten (is heel moeilijk, I know)
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  † In Memoriam † vrijdag 3 februari 2012 @ 20:21:40 #140
309370 Nanadu
pi_107569530
Fannetje bedankt voor je verhaal. Ik zal dinsdag wel verder horen hoe het gaat, maar was benieuwd wat ze gaan doen. Op internet kan ik alleen verhalen terug vinden over hoge bloeddruk na de 20 weken.

Sam ik zou inderdaad even vloskundige bellen.

Gerberaatje het zou inderdaad wat zijn als het toch een meisje is :)
pi_107569794
Neem aan dat ik dan de hap moest bellen? ben niet meer bij mijn vlos onder behandeling maar bij de gyneceloog dus weet nit zo goed waar ik nu naartoe moet bellen.
pi_107570204
Dan het ziekenhuis bellen Sam. En niet wachten.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 20:35:36 #143
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107570216
Dan moet je naar het ziekenhuis bellen denk ik Sam. Poli verloskunde/gynaecologie
pi_107570249
nee ben nu aan het bellen inderdaad is nog steeds niet gezakt
pi_107570528
Moet nu langskomen bij de verloskamers. ik hou jullie op de hoogte.
pi_107570861
Succes Sam!

Wat is dit toch een heerlijk forum, dankjulliewel voor alle lieve reacties! O+
Net gedouched, daar toch ook wel weer een stuk van opgeknapt. Vanavond lekker vroeg mn bed in.
pi_107571018
Gerberaatje veel plezier morgen, ben benieuwd of je inderdaad een jochie krijgt.

Marjolijntje jij hebt ook al zo'n week die je maar heel snel wil vergeten. Wel goed op jezelf passen he..
Feenix, hopelijk zet het nu wel door...
SE fijn dat je echo goed was en ik weet uit ervaring dat het zo ontzettend leuk is je opa te kunnen vertellen dat hij overgrootvader wordt!

Die verhalen over wat er mis kan gaan zijn altijd vervelend en maken je onzeker. Om die reden heb ik, en ja het klinkt heel raar, vanaf het moment dat ik zwanger was tot 13 weken bepaalde topics op FOK ook gemeden. :*

Sneeuw is leuk maar niet als je er doorheen moet :(. Kijken jullie ook allemaal goed uit als je naar buiten gaat. Ik lag straks ook al bijna op mijn gezicht..

Hier gaat het z'n gangetje, dus weinig te melden eigenlijk.
pi_107571136
Succes Sam :* *zich stilletjes een beetje zorgen maakt*
pi_107571371
Succes Sam :*
pi_107571469
Succes sam

@nanadu achteraf heb ik vanaf wk 20 of net er voor last gekregen van een verhoogd bloeddruk.
Mijn meisje is uiteindelijk met 34 gehaald. Maar omdat ze er zo laat achter kwamen kreeg ik ook pas laat bloeddruk verlagende medicatie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')