quote:
Op zondag 5 februari 2012 12:59 schreef SupremeEvil het volgende:Even iets heel anders...Ouders met motoren, hoe doen jullie dat?
Ik zit er aan te denken om die van mij te verkopen...aangezien ik er dit jaar toch niet meer op ga rijden. En daarna moet ik nog even zien of ik dat nog wel zo verantwoord vind ofzo

(de papa gaat namelijk sowieso blijven rijden

)
Wij hebben allebei onze motor nog

voor mijn oudste er was reed ik heel veel, daarna niet meer zoveel opgestapt (andere prio's

) momenteel heb ik mijn motor in de schorsing gedaan (dus dan betaal je geen verzekering en geen belasting, hij mag echter ook niet op de openbare weg) en ergens een jaar na de geboorte van deze baby kijk ik wel weer verder.
Mijn meneer rijdt nu wel nog gewoon. Motto is: nu hebben we de motoren, de aanschaf hebben we al gehad. En het kost niks nu hij 'gestalt' staat. En straks, als de kinderen groter zijn willen we wel weer eens een weekendje samen weg. Of met vrienden, motoren op de trailer mee en dan om en om met vrienden rijden, dat de ander bij de kindjes is, zoiets...
Qua verantwoord, fietsen is eigk ook niet verantwoord

(even kort door de bocht natuurlijk) Mijn moeder is omgekomen bij een motorongeval, dus ik ben heel voorzichtig. Maar laat mijn angst niet overheersen. Wel doe ik er zoveel mogelijk aan om veilig te rijden
Zolang je hem hebt staan zou ik hem dus schorsen

en dan een tijd na de bevalling verder kijken.