abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 5 februari 2012 @ 10:21:27 #251
309370 Nanadu
pi_107620872
Fee :* Ik snap dat je af en toe je moeilijke momenten hebt. Het is ook niet niks waar je voor staat. Ik hoop dat je er samen met je man toch uitkomt en dat het je ook rust geeft. Wat je ook beslist je moet je absoluut niet schuldig voelen, want je doet het vanuit de gedachte wat jij het beste vindt en daar gaat het om. En ik hoop stiekem dat het toch nog spontaan begint ^O^

CM spannend!!!

Ik heb sinds een week ongeveer pijn in mijn rechter bil aan de zijkant. Ik dacht eerst dat ik spierpijn ofzo had, maar het duurt nu al langer en gisterenavond deed het wel erg veel pijn. Herkent iemand dit? Ik weet niet of het door de zwangerschap komt?
  zondag 5 februari 2012 @ 10:22:06 #252
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_107620883
Dank je oeke :). Ja dat is precies wat ik bedoel idd.
pi_107620903
Die pijn kan uit je rug of bekken komen. Wel in de gaten houden en eventueel bij de fysio langsgaan :Y.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_107620997
Fee :*. Hopelijk hoef je de keuze uiteindelijk toch niet zelf te maken.
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 5 februari 2012 @ 10:34:15 #255
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107621072
oeke en SE, wat een mooie echofoto's! O+
SE, wat gaaf voor je vriendin! *O*

Sam, rustig aan doen dan maar! Hopelijk trekt het vanzelf weg...

Aah Fee-nix, die laatste loodjes zijn soms ook zwaar en zeker als je ook nog moeilijke beslissingen moet maken :*
ik heb het eigenlijk ook wel gehad, maar ik moet nog eventjes :X
Mijn bekkenklachten waren over na de bevalling.

CM, jij maakt het nu ook wel erg spannend!

Nanadu, het kán ischias zijn, maar bij mij loopt het meer over het midden van mijn bil. Ik zou even een fysio vragen wat het is en of je iets kan doen.
  zondag 5 februari 2012 @ 11:02:10 #256
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_107621450
Ach Fee :* dat is wel een heel terechte klaagpost hoor, wat een rotbeslissing! Ik hoop dat je m niet hoeft te nemen en je jongetje vanzelf komt :*

CM wat spannend!

Hier een redelijke nacht, manlief is ziek. Wat een planning 3 dagen voor de ks -O- ik hoop maar dat hij het snel uitziekt!
pi_107621776
Fee.. :* kan me goed voorstellen dat je je zo voelt.. ook na de ervaring van je vorige bevalling
Hoop dat de bevalling spontaan begint.. :*!!

Nanadu; Wat phaidra & asy zeggen

klavertje :( -O- hoop 't ook!!

Gisteravond bij 't eten en op verjaardagsfeestje scherpe steken in mn onderbuik, net boven schaambot zegmaar, vanmorgen weer -O- zou het groei zijn?
Gister ook redelijk wat gedaan (voor mijn doen) misschien ligt t daar aan.

Morgen gaat mn lief n week weg.. geen zin in! :(
pi_107621834
Fee :*. Ik hoop dat je mannetje zichzelf aan gaat dienen.

Ik bren redelijk bijgelezen inmiddels geloof ik. :) Ik weet alleen niet meer hoe wie wat waar bij wie hoorde :@.

Hier geen nieuws onder de zon in ieder geval. Lekker het klokje rond geslapen afgelopen nacht met maar 1 plaspauze *). Straks met JD een wandelingetje maken door de sneeuw. Heeft toch ook wel weer wat.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  zondag 5 februari 2012 @ 11:49:44 #259
250838 Fee-nix
pi_107622413
Asy :* . Ik hoop voor jou dat de komende weken voorbij vliegen!

Zoë, ik kreeg (en krijg) soms van die steken als de kleine met z'n hoofd op m'n blaas aan t bonken is... Misschien is dat het? Even plassen helpt dan meestal wel ;). (Maar anders... ja groei is dan t enige wat ik kan bedenken).
pi_107624660
Even iets heel anders...Ouders met motoren, hoe doen jullie dat?
Ik zit er aan te denken om die van mij te verkopen...aangezien ik er dit jaar toch niet meer op ga rijden. En daarna moet ik nog even zien of ik dat nog wel zo verantwoord vind ofzo :? (de papa gaat namelijk sowieso blijven rijden ;))
pi_107624816
Buikpijn is wat afgezakt, komt nu nog maar heel soms op en zakt weer af.
Stomme oefenweeën :P
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  zondag 5 februari 2012 @ 15:05:19 #262
30252 Soempie
Procreating
pi_107630487
Fee :*

En ik had even helemaal gemist dat klavertje een ks krijgt.Nog even en dan heb je je kindje. *O* En ik hoop dat je man op tijd beter is. 8)7
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  zondag 5 februari 2012 @ 15:05:25 #263
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107630493
CM, jij houdt het ook spannend :D

SE, is het geen optie om de motor te houden en te kijken wat je straks wil/ervan vindt? Kun je, als de baby wat ouder is, nog af en toe eens toeren met je man.
Ik roep maar wat hoor, ik heb geen motor :D

Zoë, meestal is het de baby of een verkeerde beweging van mij...

klavertje, hopelijk is je man snel opgeknapt :Y

Fee :*
  zondag 5 februari 2012 @ 15:10:45 #264
250838 Fee-nix
pi_107630738
:@ Klavertje helemaal overheen gelezen. Ik hoop ook dat je mannetje snel weer beter is! En nog even! Dan heb je je baby in je armen O+ .
pi_107630808
Vraagje tussendoor: zijn er hier dames bekend met een soort verzakkingsgevoel? Ik heb dinsdag gesjouwd met dozen (dom dom dom) en sindsdien het gevoel dat mijn binnenvoering eruit hangt. Woensdag vk gebeld, advies gekregen om liggend te rusten, maar het gevoel blijft een pietsie aanwezig.
  zondag 5 februari 2012 @ 15:34:09 #266
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_107631905
Zo net nog 1,5 uur geslapen op de bank, lekker! Ik ben er helemaal rozig van haha

O+ jullie reacties! Idd nog maar eventjes! En Fee, dan ben jij al bevallen hoor en anders doen we een datum tweeling ;)
pi_107633053
Fee: :* kan me je gevoelens helemaal indenken. Hopelijk gaat het nu echt snel beginnen.

Klavertje: wat spannend nog 3 dagen! Lijkt me zo gek om een datum te weten. Beterschap voor je man.

CM; al lekker aan de oefenweeën.

Ik las helemaal over Xaban heen; gefeliciteerd! *O*

Hier nog lekker misselijk en moe :Z de 14e hebben we weer een echo. Hopelijk alles dan weer goed, de spanning komt weer een beetje.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_107634542
Fee kan me frustratie heel goed voorstellen. De keuze is ook niet makkelijk, zeker niet gezien je angsten van de vorige keer. Wel fijn dat je er fijn over hebt kunnen praten met je man.
Is het niet een idee om nu een keuze te maken? Niet makkelijk, maar dan is het maar gedaan. Wellicht brengt het een soort rust in je hoofd, hangt de beslissing niet meer als het zwaard van damocles boven je en komt het dan vanzelf op gang? Ik blijf voor je duimen dat het spontaan begint/doorzet!
pi_107635419
Fee en asy,
Vond t toch wel even vreemd had t nog niet eerder gevoeld
Zal missch de beeb of de banden zijn. Ze is wel super druk, vooral de afgelopen dagen, voel overal gebeuk, links,rechts,boven en onder haha

SE: zou de motor houden als dat kan, en als t goed voelt natuurlijk, maar dat kun je wel ervaren als de beeb er is

Bodpa: vervelend! :* geen ervaring mee maar t klinkt akelig :{
  zondag 5 februari 2012 @ 17:22:05 #270
250838 Fee-nix
pi_107637021
bodpa nee hier ook geen ervaring ermee. Wel rot... Als het nog niet weg is bij je volgende vk afspraak zou ik het gewoon nog eens vragen.

O klavertje datumtweeling is goed hoor ;). Maar ik hoop idd stiekem dat het dan al gebeurd is...

bijtje, ik heb al wel een soort van keus gemaakt: eerst de balloncatheter proberen en anders een keizersnee. Dus sowieso geen stimulatie met hormonen. Maar t blijft eng en af en toe ga ik weer erg twijfelen. Dus het geeft toch niet echt veel rust... En daarbij moet ik misschien ook beslissen op welke termijn ik dat dan wil gaan doen. Wil ik tot het bittere eind doorgaan? Maargoed, dat hangt ook voor een groot deel af van de ctg van dinsdag en het advies van de gyn. Dus het blijft gewoon afwachten en leven met de dag. Lief dat je meedenkt.
  zondag 5 februari 2012 @ 17:42:29 #271
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107637825
bodpa, geen ervaring mee tijdens zwangerschap. :N
Maar ik denk dat je gewoon nog een paar dagen extra rust moet nemen...

Fee, ik zou (denk ik) meteen gaan voor ks. Ik zou denk ik te bang zijn voor herhaling, eindeloos doorgaan en/of toch eindigen met ks.
En dan lekker woensdag al :P
pi_107638027
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 12:59 schreef SupremeEvil het volgende:
Even iets heel anders...Ouders met motoren, hoe doen jullie dat?
Ik zit er aan te denken om die van mij te verkopen...aangezien ik er dit jaar toch niet meer op ga rijden. En daarna moet ik nog even zien of ik dat nog wel zo verantwoord vind ofzo :? (de papa gaat namelijk sowieso blijven rijden ;))
Wij hebben allebei onze motor nog :) voor mijn oudste er was reed ik heel veel, daarna niet meer zoveel opgestapt (andere prio's ;)) momenteel heb ik mijn motor in de schorsing gedaan (dus dan betaal je geen verzekering en geen belasting, hij mag echter ook niet op de openbare weg) en ergens een jaar na de geboorte van deze baby kijk ik wel weer verder.

Mijn meneer rijdt nu wel nog gewoon. Motto is: nu hebben we de motoren, de aanschaf hebben we al gehad. En het kost niks nu hij 'gestalt' staat. En straks, als de kinderen groter zijn willen we wel weer eens een weekendje samen weg. Of met vrienden, motoren op de trailer mee en dan om en om met vrienden rijden, dat de ander bij de kindjes is, zoiets...

Qua verantwoord, fietsen is eigk ook niet verantwoord ;) (even kort door de bocht natuurlijk) Mijn moeder is omgekomen bij een motorongeval, dus ik ben heel voorzichtig. Maar laat mijn angst niet overheersen. Wel doe ik er zoveel mogelijk aan om veilig te rijden :)

Zolang je hem hebt staan zou ik hem dus schorsen ;) en dan een tijd na de bevalling verder kijken.
  zondag 5 februari 2012 @ 17:55:47 #273
250838 Fee-nix
pi_107638319
Asy, met een inleiding met een infuus met hormonen zou ik wel bang zijn voor herhaling inderdaad. Maar met zo'n ballonnetje komen er helemaal geen hormonen aan te pas. Dus daarom zie ik dat als laatste optie om toch nog mijn natuurlijke bevalling te hebben... En ik weet ook dat ze met niet zullen laten 'ploeteren', dus dat is wel enigszins geruststellend.
  zondag 5 februari 2012 @ 18:18:03 #274
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107639231
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 17:55 schreef Fee-nix het volgende:
Asy, met een inleiding met een infuus met hormonen zou ik wel bang zijn voor herhaling inderdaad. Maar met zo'n ballonnetje komen er helemaal geen hormonen aan te pas. Dus daarom zie ik dat als laatste optie om toch nog mijn natuurlijke bevalling te hebben... En ik weet ook dat ze met niet zullen laten 'ploeteren', dus dat is wel enigszins geruststellend.
Aah oke.
En tja, het is niet mijn beslissing, maar het was meer mijn gedachte in een hypothetische situatie ;)
Gewoon lekker doen waar jij/jullie je lekker bij voelen :*
  zondag 5 februari 2012 @ 18:28:51 #275
250838 Fee-nix
pi_107639623
Snap ik hoor ;). En soms ben ik heel zeker van m'n zaak en soms weet ik het weer helemaal niet... Nouja, eerst dinsdag maar afwachten.
pi_107641514
Fee :* :* :*

Wat een mooi weer O+ Ik ben lekker op het ijs geweest. Die schaatsen waren te bot om te proberen, dus maar gewoon als een mietje op m'n schoenen :+.
pi_107641718
Ik was even echo foto's aan het vergelijken van de dames (hihi dat klinkt tof 8-)) en dit is best bizar :D

Hoezo zusjes????

pi_107642079
Gerberaatje O+ Ik ga hier echt ontzettend van rammelen, sugt...
pi_107642222
Duidelijk zusjes ja :D!
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 5 februari 2012 @ 19:48:24 #280
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_107642894
Whehehe, jij gaat gewoon echt voor de tweeling met 2 jaar ertussen? :P
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_107642899
Gerberaatje! Wat n mooie foto's!
:D en idd, duidelijk zusjes! Haha
pi_107643073
Jeetje wat bizar dat die houdingen ook zo overeenkomen per foto! Grappig O+
  zondag 5 februari 2012 @ 19:52:17 #283
250838 Fee-nix
pi_107643078
:D Inderdaad bizar hoeveel die echo's op elkaar lijken, hihi! Mooi hoor!
pi_107643511
Mooi Gerberaatje! Echt heel bijzonder. O+

Bodpa, wat naar! Ik ken het niet maar het klinkt niet fijn, misschien toch even bij de vk navragen als het zo blijft. :*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zondag 5 februari 2012 @ 20:14:28 #285
30252 Soempie
Procreating
pi_107644369
DIe foto's. :D En dat duimen is zo lief. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_107645014
Dat duimen is superlief O+ maar muppet heeft het buiten de buik nooit meer gedaan (1 keer per ongeluk).. stiekem hoop ik dat deze baby wel gaat duimen O+ ik heb het vroeger ook gedaan :D
pi_107645085
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 19:48 schreef flugeltje het volgende:
Whehehe, jij gaat gewoon echt voor de tweeling met 2 jaar ertussen? :P
En ja :D ik ga proberen op 28 juli te mikken :P dan maar een week overtijd dit keer! Maar ik lach me echt slap als het die datum wordt...
  zondag 5 februari 2012 @ 20:26:41 #288
30252 Soempie
Procreating
pi_107645126
Ik ook. Heb het mezelf maar afgeleerd toen ik met de brugklas op kamp moest. :D :@ Ook nooit een beugel nodig gehad gelukkig. Maar bij kleintjes, ook kleuters nog, vind ik het zo scheetig. O+
pi_107645195
Ik heb ook tot mijn 13e geduimd ofzo :P en ach, ze heeft onze genen, in mijn familie heeft iedereen bijna een beugel nodig gehad (duimend of niet ;)) en bij meneer idem... dus wat dat betreft!

Overigens duimt mijn meneer nog steeds zo nu en dan :P in zijn slaap :D das dan bijna 37 O-)
pi_107649226
Fee-nix dat is dan al een aantal geruststellende gedachten. Geen hormonen en ze zullen je niet te lang laten ploeteren. Je weet nu misschien ook veel beter wanneer de grens van 'tot hier en niet verder' eraan komt tijdens het inleiden, en je dat dus op tijd aan kunt geven zodat er ingegrepen kan worden.

Wauw Gerberaatje wat een mooie echofoto's! En inderdaad zeg de gelijkenissen zijn wel heel leuk te zien zo.

Zoe een pijnlijke schaamstreek kan ook uit je bekken komen. Je had daar al problemen mee toch? Maar dit voelde dus anders?

Ik heb vanochtend een halfuurtje in de sneeuw gewandelt met de kleine meid op de slee... Dat vond mijn bekken absoluut niet grappig. Ik kon vanmiddag niet eens meer zitten zo'n pijn deed het. Niet meer doen dus.
  zondag 5 februari 2012 @ 22:19:21 #291
250838 Fee-nix
pi_107652825
Ff melden dat het hier nog steeds rustig is en ik ga slapen! Trusten allemaal!
  maandag 6 februari 2012 @ 06:50:03 #292
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_107661973
Hmm vanaf 4 uur om de 10 minuten pijnlijke harde buiken, net ziekenhuis maar gebeld en mag zo ff langs voor ctg. Zou het dan toch al begonnen zijn? :o
  maandag 6 februari 2012 @ 07:12:22 #293
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_107662040
spannend klavertje! Veel succes :*
pi_107662050
Helaas moet ik hier melden dat ik net ons propje van 6 weken ben verloren ;(
Volgens de arts volledig normaal en maar beter zo (er was dus duidelijk iets mis) maar oh oh oh wat ben ik verdrietig ;(
Ik liep mezelf al de schuld te geven (gisteren gedanst met mn kleine en hem getild) maar ook dat was volgens de arts onzin.

Dus ik zal voorlopig even niet meer posten in dit topic. Iig niet mijn eigen ervaringen ;)

Bedankt voor jullie gelukswensen en zo lieverds, ik hoop dat de wachtenden hun lieve baby snel in hun armen mogen sluiten :*
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
  maandag 6 februari 2012 @ 07:21:16 #295
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_107662084
ach wat verdrietig ladylike. Sterkte :*
pi_107662093
quote:
9s.gif Op maandag 6 februari 2012 07:15 schreef Ladylike het volgende:
Helaas moet ik hier melden dat ik net ons propje van 6 weken ben verloren ;(
Volgens de arts volledig normaal en maar beter zo (er was dus duidelijk iets mis) maar oh oh oh wat ben ik verdrietig ;(
Ik liep mezelf al de schuld te geven (gisteren gedanst met mn kleine en hem getild) maar ook dat was volgens de arts onzin.

Dus ik zal voorlopig even niet meer posten in dit topic. Iig niet mijn eigen ervaringen ;)

Bedankt voor jullie gelukswensen en zo lieverds, ik hoop dat de wachtenden hun lieve baby snel in hun armen mogen sluiten :*
ladylike! :'(

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_107662101
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 07:21 schreef Kyara het volgende:
ach wat verdrietig ladylike. Sterkte :*
Dank je wel :*
quote:
10s.gif Op maandag 6 februari 2012 07:23 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

ladylike! :'(
Ja, voel me kut :'( :'( :'(
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_107662169
Oh, Ladylike, wat verdrietig! Heel veel sterkte!

Een dikke :* voor Fee.Nog even meid, je bent er bijna!

Afgelopen weekend zelf niet veel achter de pc geweest, wel op visite bij mn schoonouders en onderweg nog een box opgehaald. Vind het fijn die ook al te hebben staan. Wel heel veel pijn gehad in mn heup en nu nog een beetje. Volgende keer bij de vlos toch maar even naar vragen. Denk dat ik gewoon veel te veel gedaan heb vorige week. Nu even rustig aan. En vanavond de SEO! Stiekem heul nerveus en nog lang wachten. Ik ben ook zo benieuwd of we een jongetje of een meisje krijgen!!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_107662321
O Ladylike wat erg! Veel sterkte gewenst en een dikke knuffel.

Marjoleintje; succes albast voor de SEO, spannend hoor
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_107662452
LL :*. Wat verdrietig ;(. Sterkte meis.
En Klaver, spannunnnnd! :o
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')