abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107589526
Gerbera wat leuk! Zoals ik al zei, vrouwen komen nooit alleen ;)
pi_107589874
Oh Gerbera wat leuk O+ Ik benijd je... Van harte gefeliciteerd!
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_107589960
Gerberaatje; een meisje! Leuk!! En wat een supermooie foto's zeg.

SE; verdrietig van je opa zeg. Wel fijn dat hij het weet, maar toch.

Sam; gelukkig was alles goed. Goed dat je gebeld hebt.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  zaterdag 4 februari 2012 @ 12:26:27 #204
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_107590966
Xaban, gefeliciteerd!

Sam, gelukkig is alles goed.

Fee, je geduld wordt aardig op de proef gesteld.

Gerbera :D Nou dat had ik niet verwacht, maar dat maakt het niet minder leuk, een meisje O+

Oeke, spannend zo'n 'geslacht in envelop' :P Jij gaat volgend weekend naar een leuk hotelletje met je man?

Hier nog steeds alles zn gangetje. Werd gisteren wel gebeld door het zkh (ben overgedragen aan de gyn) dat mn hb te laag is en daar moet ik dus wat aan doen, staalpillen slikken. Zeker met het oog op een sectio zei ze is het meer dan wenselijk dat we die waarde weer omhoog krijgen.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 12:28:15 #205
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_107591013
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 11:38 schreef Solagratia het volgende:
Gerbera wat leuk! Zoals ik al zei, vrouwen komen nooit alleen ;)
Laten we het hopen van wel :D
  zaterdag 4 februari 2012 @ 12:32:44 #206
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_107591146
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 11:37 schreef PureEvil het volgende:

[..]

Wat doe jij nog hier. Hups, sex en daarna pannenkoeken met ananas ~O> :P
Is knakworstjes ook goed? :P. Die gaan we namelijk zo eten ;).

Marrije, ja zeker en zo'n geduldig persoon ben ik helemaal niet :P. Maarja. Het duurt nu geen twee weken meer! Als je het zo zegt is het weer hartstikke dichtbij!
Enne is bij jou de knoop nu doorgehakt? Wordt het definitief een ks?
pi_107591560
meld

he ik dacht, zal ik nu dan eindelijk bovenaan staan, zodat ik ook mag bevallen?
niet dus ;)
Kom op Fee, ga vanavond (net als ik) pannenkoeken eten, misschien krijgen we dan een datum-tweeling :P
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  zaterdag 4 februari 2012 @ 12:48:05 #208
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_107591607
Nou definitief. . . Ik had een gesprek met de verpleegkundige gaf ik mijn voorkeur aan en toen hebben we het daar alleen nog maar over gehad. Over twee weken een afspraak bij de gyn en dan daar de voorkeur ook aangeven.
pi_107591747
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 11:33 schreef Gerberaatje het volgende:
We zijn echt mega verrast :D meneer zei gisterenavond nog: het is een meid, let maar op. Echt wat voor ons :')

En het is een meid!! *O* ik ben echt zielsgelukkig... nog meer roze (ik was ooit anti-roze.. het kan me nu al niet roze genoeg) nog meer staartjes O+ nog meer poppen O+ wát een vreselijke rijkdom... ik pink weer even een traantje weg, voel me zó ontzettend gezegend!!
O+ O+ O+ O+ O+
pi_107591930
SE :* ...

Fee ook een :*!

Oeke wat leuk! En spannend.. 't nieuws in n envelop, leuk om t samen te openen in n hotelletje O+

Gerberaatje n meisje!! *O* wat n mooie foto's!

Xaban gefeliciteerd!!

Sam wat fijn dat t goed gaat de beeb :) hoop dat jij je ook snel beter voelt
  zaterdag 4 februari 2012 @ 13:20:55 #211
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107592634
Gerberaatje, geweldig! Een zusje voor muppet! O+

Fee en CM voor een datumtweeling. Ik zeg: doen!
  zaterdag 4 februari 2012 @ 13:30:02 #212
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_107592881
Ik mot er van janken Gerberaatje. Lol
pi_107594614
Wat heerlijk gerbera!

Zit nu toch bij m'n schoonouders in Limburg. En er ligt een box achterin de auto. Maar echt lekker voel ik me nog steeds niet.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  zaterdag 4 februari 2012 @ 14:54:15 #214
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107595391
Op tijd naar huis dan maar Marjolijntje :Y
waar in Limburg zit je ergens?
pi_107596061
Gerbera :D toch een meiske :o O+ De NUB-theorie kan dus het raam uit! Leuk hoor, 2 zussies straks!

Xaban, gefeliciteerd met jullie zoon! *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_107596378
*O* voor t.meisje van gerbera *O* zusjes O+
Ben benieuwd of je.mijn nub goed gelezen heb :P of dat we weer kunnen uithuwelijken ;)

Maandag maar even afspraak maken voor.de geslachtsbepaling...of wacht dat kan natuurlijk nu ook nog wel :')
pi_107596959
Gerbera; een meisje, nog zo'n mooi exemplaar als je grote meisje O+

Fee-nix; ga eens bevallen, duurt lang!
pi_107597026
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 13:30 schreef Aemelia het volgende:
Ik mot er van janken Gerberaatje. Lol
:D O+
pi_107597069
Marjolijntje :* rustig aan he..

Vanavond verjaardag van mn zus O+ ben benieuwd hoe ze er nu uit ziet qua buikje, veranderd elke x weer :D (denken ze vast ook over mijn buikje :P) is leuk om te zien
Vriendin van me is verhuisd, viert ook haar verjaardag. Kan ik niet bij zijn (woont 75km verder weg) had dr een cadeautje via de post gestuurd, vond ze wel leuk :) nu komt ze volgende week hier omdat ik niet naar haar toe kan komen. Das wel lief :)
pi_107598395
Xaban, gefeliciteerd!

Oeke, wat een plaatje O+!

Gerberaatje, eeen meisje! Dat had ik echt niet verwacht maar wat onwijs leuk O+!

Verder even vergeten! :*
pi_107598636
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 14:54 schreef Asyniur het volgende:
Op tijd naar huis dan maar Marjolijntje :Y
waar in Limburg zit je ergens?
In Venlo, of nouja, Tegelen. Maar we blijven slapen :) Morgen weer naar huis.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  zaterdag 4 februari 2012 @ 17:46:31 #222
30252 Soempie
Procreating
pi_107600737
Gerberaatje! O+ *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_107600771
Gerberaatje, wat leuk! *O* weer een meisje. O+
was dus toch nog wel een verrassing na al die 'foute' voorspellingen.
2 zusjes, heerlijk.
Dat is het ook he? het is allebei gewoon heel leuk. Of een gemengd stel of 2 dezelfden, het is altijd leuk, tenminste voor mij dan. :D

Xaban, gefeliciteerd! *O*

Marjoleintje, doe lekker even rustig aan, je gewoon laten verzorgen daar. Doen ze vast met liefde. O+

Sam, fijn dat alles goed is met de baby. Nu jij ook nog beter worden. :*

Een paar foto's van onze mup:
knip
Voeten voor het gezichtje. Het schijnt niet vaak voor te komen, kindjes met gestrekte beentjes en voetjes voor het gezicht, het is een houding die wel vaker voorkomt bij stuitliggers, maar onze acrobaat ligt met het koppie naar beneden.
knip
een voet weg, en de ander nog voor het gezicht. Je ziet de teentjes zo goed. O+
knip
Tadaa! O+

[ Bericht 9% gewijzigd door oeke op 06-02-2012 08:21:18 ]
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_107600805
Oeke hebben jullie nog niet gespiekt in de envelop?

En je baby 2.0 is wederom prachtig O+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_107600961
Haha, nee, totaal nog geen behoefte toe gehad. :D

Trouwens, we gaan dan niet in een hotelletje slapen hoor, ik wilde gewoon gaan ontbijten in het Amstel hotel of het Americain, van die ouderwets chique hotels. O+
Maar liever niet een nachtje zonder ons Ko. Dus vandaar het ontbijt.
We zien wel, wanneer we het echt echt echt willen weten.
pi_107601117
Jullie zijn een voorbeeld van geduldigheid. Iets wat ik totaal niet bezit :')
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_107601443
Oeke wat mooi! En wat een lenigheid :D.

Sam, fijn dat alles met de baby goed was. Hoe is het vandaag gegaan?

Ik ben vandaag 20 weken *O*. En gisteravond heeft m'n lief de baby ook gevoeld O+. Zo bijzonder, met z'n tweeën, maar toch ook al met z'n drieën.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_107601750
Mooi Oeke! Lenige baby hihi

Phaidra wat leuk! *O*
pi_107602438
Bedankt weer :) toch fijn om even je verhaal te kunnen doen, ook al was het offtopic... Opa is 90 trouwens (iemand vroeg dat)

right, nu on-topic:
Gelukkig alles goed met Sam
Een beeb voor Xaban
En ik zag een paar mooie echo's voorbij komen :)
Gerberaatje: een meisje *O* En Oeke met de lenige baby :) cute!
Phaidra's lief die de baby voelde O+

Maar Fee nog zonder beeb buiten de buik?

Heb het idee dat mn vriendin met de drieling bevallen zou kunnen zijn... Puur gebaseerd op een facebookberichtje van een vriendin van haar, op mijn vriendin haar facebook. En dat ze me vandaag zou bellen, maar niet heeft gedaan. En dat we zagen dat ze de website van onze baby (die ik hier niet ga posten ;)) heeft bezocht vanuit het ziekenhuis in rotterdam...

Onze beeb, 12wk1d

Oh en mag onze datum verandert worden naar 16 augustus?
Haha, al scheelt het maar drie dagen ;)
pi_107602633
Wat gaan jullie snel! Eens kijken of ik het een beetje onthouden heb.....
Oeke, wat een geduld hebben jullie. Net als Fee-Nix overigens! Leuk die echo!
Gerberaatje, gefeliciteerd met muppets zusje!
SE, toch fijn dat je opa het weet.
Xaban, gefeliciteerd!
Goh, het lijkt wel of ik alleen maar felicitaties uitdeel vandaag! Net ook op een verjaardag geweest en dan komt er iemand binnen. Die zegt jou gedag en gelijk of ik nog iets wil vertellen.....toch knap dat sommige mensen het aan je ogen kunnen zien want voor de rest zie je nog niks.
Iedereen nog veel sneeuwplezier!
pi_107604101
Hooi..

Fee: word het niet eens tijd dat er een verse beeb komt?
Xaban gefeliciteerd !

ontstekingswaarden waren toch nog iets verhoogd. maar omdat de pijn gezakt is toch naarhuis gestuurd en moet een afspraak maken bij dehuisarts om nog eens te laten prikken en controleren.

Uitstrijkjes hadden ze al eens gemaakt maar was toen niks uitgekomen. Nu hebben ze het nogeen keer gedaan om te kijken of dit nog steeds zo is. Alles is goed onderzocht ook isgekeken naar de baarmoederhals en of het hartje goed oorbloed was. de blinde darm is toch aan het vervelen maar ze kunnen nu weinig doen alleen een kijjkoperatie en daar is het nu nog niet ver geneog voor. hopelijk gaagt het vanzelf over.

heb wel voorgeschreven gekregen het veel rustiger aan te doen want ze vonden wel dat de ctg te onrustig was en dat zien ze niet graag bij 25 weken. Meissie ligt nog styeeds met haar hoofdje bij mijn navel en voetjes op mijn blaas dus hopen daty het bijdraait anders gaan ze over tien weken de eerste draaipoging doen. uitslag van de uitstrijkjes krijg ik bij mijn eerstvolgende afspraakl op de poli.

Nu doodop op de bank. kleine licht al vanaf 6 uur te slapen zijn allemaal gebroken. gisteren van 9 tot half 4 op t ziekenhuis en vandaag van 2 tot 5
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_107604741
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 17:47 schreef oeke het volgende:
Gerberaatje, wat leuk! *O* weer een meisje. O+
was dus toch nog wel een verrassing na al die 'foute' voorspellingen.
2 zusjes, heerlijk.
Dat is het ook he? het is allebei gewoon heel leuk. Of een gemengd stel of 2 dezelfden, het is altijd leuk, tenminste voor mij dan. :D

Xaban, gefeliciteerd! *O*

Marjoleintje, doe lekker even rustig aan, je gewoon laten verzorgen daar. Doen ze vast met liefde. O+

Sam, fijn dat alles goed is met de baby. Nu jij ook nog beter worden. :*

Een paar foto's van onze mup:
[ afbeelding ]
Voeten voor het gezichtje. Het schijnt niet vaak voor te komen, kindjes met gestrekte beentjes en voetjes voor het gezicht, het is een houding die wel vaker voorkomt bij stuitliggers, maar onze acrobaat ligt met het koppie naar beneden.
[ afbeelding ]
een voet weg, en de ander nog voor het gezicht. Je ziet de teentjes zo goed. O+
[ afbeelding ]
Tadaa! O+
Het is allebei heerlijk inderdaad :Y ik had een jongen heel leuk gevonden, maar ik heb zo'n leuk meisje dat ik heel stiekem een voorkeur had voor nog zo'n tof exemplaar O+ ik ben dus helemaal in de Gloria O+

En jouw beeb O+ wat een beauty weer!

Supreme Evil O+ je baby!! Mooie echo :Y
  zaterdag 4 februari 2012 @ 19:54:01 #233
250838 Fee-nix
pi_107604980
Oeke mooi! En wat een geduld idd ;).

Phaidra 20 weken! *O*

SE mooie echo! Spannend dat je vriendin misschien bevallen is. Van een drieling nog wel! (Pfff dat lijkt me zo heftig! Heel bijzonder, maar super vermoeiend)

Sam rustig aan dan maar.

Hier vandaag weer flink in het huishouden gewerkt, nog wat boodschapjes gedaan en bij m'n ouders op de thee geweest. En niks aan t handje dus... Moet zeggen dat ik me vanavond net zo chagrijnig voel als voordat ik ongesteld moet worden. Zou het wat betekenen? Naja, kan ook zijn omdat Jesper nogal jankerig was. Die ligt nu lekker in bed. Rust!
pi_107605306
Ik heb vanavond pannenkoeken gehad, ben benieuwd ;) verlies wel veel slijm..

SE, wauw, wat een mooie echo, en super lief met die voetjes O+
Gerberaatje, een meisje!! wat leuk!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  † In Memoriam † zaterdag 4 februari 2012 @ 20:29:00 #235
309370 Nanadu
pi_107606234
Oeke wat een mooie plaatjes!! En dat je zo geduldig kan zijn :o

Gerberaatje toch een meisje, wat leuk *O* *O*

Sam ik hoop dat het allemaal wat beter zal gaan de komende dagen en denk aan het advies wat ze je hebben gegeven :z
pi_107608443
Mooie echofoto's weer

Gerberaatje, wat leuk een meisje! Tot zover de nub theorie dus...

Wat leuk Oeke dat jullie het op die manier doen met de envelop. Collega heeft het ook op die manier gedaan, maakt het wel speciaal!

En nog even voor Fee :*
  zaterdag 4 februari 2012 @ 22:25:28 #237
250838 Fee-nix
pi_107610689
Thnx Kyara :* . Ik heb het weer even helemaal gehad vanavond. Ga nu maar lekker slapen. Morgen weer een dag.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 22:28:34 #238
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_107610835
Fee-nix, slaap lekker...
Over tijd lopen is niet leuk. ;)

Allerlaatste loodjes, nog maar eventjes.
pi_107620013
Ik had gelijk! Vriendin is bevallen van 2 jongetjes en 1 meisje O+. Zo blij voor ze! *O*
pi_107620032
Wow wat cool SE!
  zondag 5 februari 2012 @ 09:05:32 #241
250838 Fee-nix
pi_107620122
Goedemorgen en meld. 41 weken vandaag. Wiehoe.

SE wat leuk voor je vriendin!! En wat moeten dat een kleine prullekes zijn O+ .

Onder de spoiler mijn ik-ben-heel-zielig-moment van de dag....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 5 februari 2012 @ 09:07:49 #242
250838 Fee-nix
pi_107620134
O en ik had nog een vraagje aan de dames die vorige zwangerschap ook al bekkenklachten hadden:
is dat toen door de bevalling verergerd of was het daarna vrij snel over?
pi_107620138
Oh, Fee... :*
Hardloper.
IG @webkim
  zondag 5 februari 2012 @ 09:19:41 #244
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_107620219
Oh Fee, ik vidn je sowieso een bikkel. Hoeveel mensen hebben het niet met 40 weken al helemaal gehad? (inclusief mijzelf overigens). Ik gun het je zo dat het spontaan begint en dat je geen keuzes hoeft te maken die je eigenlijk niet wil maken. :*
pi_107620308
Meld :)

Fee toch :*
Het is toch begrijpelijk dat je er doorheen zit, niemand wil overtijd gaan! Mijn dochter kwam met 41+1, en ik had het toen ook helemaal gehad. Ik hoop voor jou ook dat het vandaag of aankomende nacht gaat beginnen.
Nu hoopte ik weer met 38+6 te bevallen (net als m'n zoon) maar nee hoor. Ben bang dat deze m'n dochter achterna gaat ;)

Heb wel de hele nacht buikpijn gehad, vanmorgen kwam de buikpijn in vlagen en nu nog steeds. Het is wel wat afgezakt.. En ik verlies slijm met bloedspoortjes maar ja, dat is helaas geen garantie dat de bevalling begint.
Ik wacht maar af.
M'n vriend gaat zo naar de kerk met onze dochter, hij leidt vandaag de kindernevendienst. Heb gezegd, telefoon niet uit maar op trilstand. You never know ;)
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  zondag 5 februari 2012 @ 09:36:17 #246
250838 Fee-nix
pi_107620377
Dank jullie wel... jullie lieve woorden doen me ook altijd goed :). Maar t is ook niet het overtijd gaan wat ik erg vind. Liever niet natuurlijk... maarja. Het enige wat ik echt erg zou vinden is als ik een keus moet maken. En die dag komt al dichterbij...

CM dat klinkt wel heel spannend hoor! Wie weet... Glip maar gewoon voor hoor ;). Alleen stuur dan ook wat oxytocine (dat hormoon zorg er toch voor dat de bevalling start) mijn kant op ;).
pi_107620540
He, dat wachten alleen al is al zo lastig.
Ik snap wel dat je het wachten zelf nog niet eens zo naar vind als wel de druk van die keus die je misschien moet maken. Het is gewoon zo'n onzekere tijd voor je nu. Zeker met de ervaring van de vorige keer. Ik hoop dat je kindje gewoon gauw besluit te komen, zodat je van deze onzekerheid verlost bent. :*

Hier alles goed, lange nacht gehad met koortsige peuter, maar een groot deel van de nacht lagen peuter en baby lekker tegen elkaar aan. O+
  zondag 5 februari 2012 @ 09:58:25 #248
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_107620592
Fee :*

CM, spannend!
  zondag 5 februari 2012 @ 10:08:05 #249
250838 Fee-nix
pi_107620707
Ik bedoel trouwens niet dat ik moeders die het wachten alleen al heel erg vervelend vinden, zeurpietjes vind hoor! Ik denk niet dat het zo overkomt, maar je weet maar nooit ;). Het is gewoon dat ik me daar zelf al een beetje op had ingesteld. Blijkbaar maak ik gewoon een te prachtig subtropisch zwemparadijs in m'n buik waar mijn jongetjes eigenlijk niet uit willen ;).
pi_107620809
Nou Fee, volgens mij las niemand dat in je woorden, hoor. Ik geloof dat we allemaal wel begrijpen dat je vooral bang bent straks ineens toch voor die keus te moeten staan. En dat je het zelfs liever maar achter de rug zou hebben dan het steeds zo in het gezicht te moeten kijken.
Het komt goed, je jongetje zal er vast snel uit komen om zijn broertje te begroeten. :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')