Laten we het hopen van welquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:38 schreef Solagratia het volgende:
Gerbera wat leuk! Zoals ik al zei, vrouwen komen nooit alleen
Is knakworstjes ook goed?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:37 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Wat doe jij nog hier. Hups, sex en daarna pannenkoeken met ananas![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:33 schreef Gerberaatje het volgende:
We zijn echt mega verrastmeneer zei gisterenavond nog: het is een meid, let maar op. Echt wat voor ons
En het is een meid!!ik ben echt zielsgelukkig... nog meer roze (ik was ooit anti-roze.. het kan me nu al niet roze genoeg) nog meer staartjes
nog meer poppen
wát een vreselijke rijkdom... ik pink weer even een traantje weg, voel me zó ontzettend gezegend!!
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:30 schreef Aemelia het volgende:
Ik mot er van janken Gerberaatje. Lol
In Venlo, of nouja, Tegelen. Maar we blijven slapenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:54 schreef Asyniur het volgende:
Op tijd naar huis dan maar Marjolijntje
waar in Limburg zit je ergens?
Het is allebei heerlijk inderdaadquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:47 schreef oeke het volgende:
Gerberaatje, wat leuk!weer een meisje.
was dus toch nog wel een verrassing na al die 'foute' voorspellingen.
2 zusjes, heerlijk.
Dat is het ook he? het is allebei gewoon heel leuk. Of een gemengd stel of 2 dezelfden, het is altijd leuk, tenminste voor mij dan.
Xaban, gefeliciteerd!
Marjoleintje, doe lekker even rustig aan, je gewoon laten verzorgen daar. Doen ze vast met liefde.
Sam, fijn dat alles goed is met de baby. Nu jij ook nog beter worden.
Een paar foto's van onze mup:
[ afbeelding ]
Voeten voor het gezichtje. Het schijnt niet vaak voor te komen, kindjes met gestrekte beentjes en voetjes voor het gezicht, het is een houding die wel vaker voorkomt bij stuitliggers, maar onze acrobaat ligt met het koppie naar beneden.
[ afbeelding ]
een voet weg, en de ander nog voor het gezicht. Je ziet de teentjes zo goed.
[ afbeelding ]
Tadaa!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |