Dan spaar je toch geld en, mocht hij dan nog te koop zijn, koop je hem er bij?quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is ook een geweldige gitaar, maar... een `74 ibanez pre-lawsuit is ook wel mooi, ik moet wel bekennen dat ik nog ènorm aan het twijfelen ben hoor,het is wel een 38 jaar oude gitaar, die al 5 jaar stil hangt bij die muziek school, zit al langer op die Ibanez te azen, en hij zag die Explorer wel zitten....
Weetje, ik laat het wel van julie afhangen. Lijkt me slimmer, julie zeggen of ik het moet doen of niet, en dan doe ik het wel/niet, die gast moest ook even denken i.v.m de praktisch heid van die Explorer.
Zo'n ding?quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:41 schreef brother52 het volgende:
Ophouden over dano's straks wil ik ook weer een dc59
Ja, maar dan in spiegelbeeldquote:
Jack White heeft er een, gekocht van Jack Oblivian geloof ik.quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:51 schreef Partingglass het volgende:
Die airlines zijn ook gaaf. Een Eastwood maakt kwalitatief prima spul.
Kloptquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:24 schreef Partingglass het volgende:
Ik dacht Jack op de ehte oude speelde. Die zijn nog van resoglass ipv van hout. Hoewel de meeste resoglass modellen ook in houten versie gemaakt zijn.
En dezequote:Op donderdag 2 februari 2012 11:32 schreef brother52 het volgende:
Sommige gitaren zijn zo lelijk dat ze weer erg tof worden.
Deze behoort niet tot die categorie....
Oh ja, dat setje spookt ook nog in mijn achterhoofd rond....quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:11 schreef KaMo het volgende:
iemand nog interesse in een wireless setje?
Ok, helaas.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Oh ja, dat setje spookt ook nog in mijn achterhoofd rond....
Gaat hem niet worden denk ik. Heeft voor mij op dit moment geen toegevoegde waarde.
Hoeveel wil je er trouwens voor hebben? Voor het geval ik ineens besluit dat ik toch draadloos moetquote:
Hij was nieuw geloof ik 150-200quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hoeveel wil je er trouwens voor hebben? Voor het geval ik ineens besluit dat ik toch draadloos moet![]()
Eeentje van het huismerk van Musicstore.de Famequote:
Ghehe. Uurtje muziek luisteren in de auto?quote:
Reisduur: 1:27 uquote:
Stimmt!quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Reisduur: 1:27 u
Dan is hij weer te laat terug in Apledoorn
Stimmt!quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:22 schreef KaMo het volgende:
Sja, en ik ga er ook vanuit dat je die top + cab niet bij hebt momenteel?
Dat vraag ik ook wel eens aan vrouwen.quote:
En 10 seconden later heb je een blauw oog?quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:00 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat vraag ik ook wel eens aan vrouwen.
http://www.justinguitar.com/quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:54 schreef Gatenkaas het volgende:
Ben nogal een gitaarnoob, wie kan mij verwijzen naar site's waar je wat guides kunt vinden om jezelf te leren gitaarspelen?
Tuurlijk dude! Kijk eens aan!quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:13 schreef guitarist het volgende:
Ah kut, ik was niet thuis toen Dean langs kwam.
Jij wil vast wel even wat foto's schieten hè, Dean?
Thanks, zal het zo wel even checken.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
http://www.justinguitar.com/
Meer heb je niet nodig
Marty vind ik soms prettiger en soms Justin. Ik wissel af.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
http://www.justinguitar.com/
Meer heb je niet nodig
http://imgur.com/quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:39 schreef Braddie het volgende:
De explorer gaat waarschijnlijk nergens meer heen, ook niet meer om m`n nek
Nu dus met fotoquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:39 schreef Braddie het volgende:
De explorer gaat waarschijnlijk nergens meer heen, ook niet meer om m`n nek
[ afbeelding ]
Doe jij eens ff lekker normaal joh, kwal.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:46 schreef guitarist het volgende:
Wat zei ik nou jongen, NIET MET INSTRUMENTEN GOOIEN!!!
Ik doe heel normaal, je ziet mij niet met instrumenten gooien!quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Doe jij eens ff lekker normaal joh, kwal.
DAT IS GEMEEN!quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Tuurlijk dude! Kijk eens aan!
[ afbeelding ]
wtf happend?quote:
Ik had hem om m`n nek hangen, en onder het spelen vloog m`n straplock + Strap er af(Ja, ik heb 2 van die grolsch beugel ringetjes als straplocks sinds gister).quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:47 schreef CaptainCookie het volgende:
Nee maar zonde man, hoe is dat gebeurd?
Straplock dacht opeens, "fuck it, ik ga het niet meer doen" gevolgd door een flinke klap op de grond.quote:
Jij ramt alleen maar stukjes uit de headstockquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:47 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ik doe heel normaal, je ziet mij niet met instrumenten gooien!
De scheur loopt over de gehele lijn van de body, hij begint waar de neck vast zit en eindigt bij de strap lock, echt super kut, ik mis vrij veel splintertjes, hij sluit ook niet meer netjes.. hoorde hem flink kraken toen ik hem vastpakte.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:53 schreef Partingglass het volgende:
hoe is de scheur? mis je veel splintertjes? anders is het waarschijnlijk nog wel te lijmen. Onzichtbaar te herstellen niet maar misschien nog wel bruikbaar. Potdikkie dat is wel echt even zwaar klote
Ducktape it is!quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
De scheur loopt over de gehele lijn van de body, hij begint waar de neck vast zit en eindigt bij de strap lock, echt super kut, ik mis vrij veel splintertjes, hij sluit ook niet meer netjes.. hoorde hem flink kraken toen ik hem vastpakte.
Even niet meer tijd. Echte foto's komen morgen.quote:
Koop dan ook gewoon goede straplocks. Dan gebeuren dit soort dingen niet (nou ja, minder snel...)quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik had hem om m`n nek hangen, en onder het spelen vloog m`n straplock + Strap er af(Ja, ik heb 2 van die grolsch beugel ringetjes als straplocks sinds gister).
Als het een 'schone' breuk is, valt het nog wel te lijmen. De body bestaat sowieso al uit 2 gelijmde delen. Is ook nog wel redelijk onzichtbaar te herstellen.quote:Als de neck nou was gebroken, ok, had ik kut gevonden, maar dat was nog te fixen, maar een gitaar die volledig in 2e is gebroken, pff... En dan te bedenken dat ik morgen ochtend die Input wilde laten fixen, en voor een AC-30 aan het sparen ben, dat word dus een nieuwe gitaar...
Ik weet niet wat je nu verder wilt dan... dan heb jij een in 2e gesplitste gitaar terug, en heb ik de gitaar die ik er voor geruild weer terug, niet dat ik het niet wil hoor, maar... wat schiet jij er mee op Dean?quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:00 schreef The_Dean het volgende:
Braddie! Zonde man, balen! Bewaar hem voor me, mocht je het kwijt willen, wel interesse in de onderdelen.
Crafter terug zolang?
Dat er een stukje geschiedenis hersteld word.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je nu verder wilt dan... dan heb jij een in 2e gesplitste gitaar terug, en heb ik de gitaar die ik er voor geruild weer terug, niet dat ik het niet wil hoor, maar... wat schiet jij er mee op Dean?
Ik ookquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:03 schreef The_Dean het volgende:
Ja, moet te fiksen zijn
Zie het in mijn hoofd al helemaal voor me.
Grappig he? een gitaar die iemand bespeelt, die grolsch ringetjes over z`n strapholder doet zodat de strapblijft zitten, en vervolgens toch naar beneden klapt en in 2e breektquote:
Eigenlijk wel jahquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Grappig he? een gitaar die iemand bespeelt, die grolsch ringetjes over z`n strapholder doet zodat de strapblijft zitten, en vervolgens toch naar beneden klapt en in 2e breekt
Die zullen ook wel vrij prijzig zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:05 schreef genakt het volgende:
Hij maakt gave gitaars![]()
http://www.facebook.com/pages/Invictus-guitars-UK/114876545262471
Niks, maar dit is te redden, en vind het kut voor je. En voor die gitaar.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je nu verder wilt dan... dan heb jij een in 2e gesplitste gitaar terug, en heb ik de gitaar die ik er voor geruild weer terug, niet dat ik het niet wil hoor, maar... wat schiet jij er mee op Dean?
900 pond rond dequote:Op donderdag 2 februari 2012 20:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die zullen ook wel vrij prijzig zijn.
Maar die eerste foto, heeft hij ook echt een mooi stuk hout met mooie nerf gepaktquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:08 schreef genakt het volgende:
[..]
900 pond rond de![]()
Kijk maar op zijn facebook sommige zijn te koop
Hij zat goed, heb er gister mee gespeeld(met die straplocks) en dat ging perfect, vanmiddag ook nog, net ook, tot dat ie zei van. "later"quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:07 schreef CoiLive het volgende:
Ik controleer al heel erg lang, als ik de gitaar om doe, of de strap goed zit. Nooit problemen mee gehad (op 1 keer na, maar dat was eigen schuld en hoorde er gewoon bij)
Ik kom dagelijks langs Hilversum. Er is wat te regelen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niks, maar dit is te redden, en vind het kut voor je. En voor die gitaar.
Moet je wel geduld hebben, kom voor maart denk ik niet aan Hilversum toe...
Geduld heb ik wel, ik heb een acoustisch gitaartje staan nog, daar red ik me nog wel even mee.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat valt me nog behoorlijk mee.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:08 schreef genakt het volgende:
[..]
900 pond rond de![]()
Kijk maar op zijn facebook sommige zijn te koop
Het zou fijn zijn als er iets viel te regelen....quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik kom dagelijks langs Hilversum. Er is wat te regelen.
En jij komt binnenkort bij mij. Super!quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik kom dagelijks langs Hilversum. Er is wat te regelen.
Zeker The_Dean is een held!!!quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:21 schreef m0ridin het volgende:
Klote voor je Braddie, maar vind het cool om te zien hoe men je hier een beetje uit de brand probeert te helpen
Inderdaad, ik heb iedereen hier verkeerd ingeschat, allemaal top mensen!, super dit.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:21 schreef m0ridin het volgende:
Klote voor je Braddie, maar vind het cool om te zien hoe men je hier een beetje uit de brand probeert te helpen
Ik speelde meestal ook zittend, totdat ik straps + straplock/holders kreeg!quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:27 schreef mr-green het volgende:
[..]
Zeker The_Dean is een held!!!
ps: ik speel eigenlijk altijd zittend
Natuurlijk is er wat te regelen. Ben je morgen tussen 18:00 en 19:30 thuis? Kan ik hem meteen bij je oppikken...quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:12 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als er iets viel te regelen....
Yep. Hoe binnenkort wil je dat ik langs kom?quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En jij komt binnenkort bij mij. Super!
Ja, morgen tussen 6 en half 8 ben ik thuis, top man dit.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Natuurlijk is er wat te regelen. Ben je morgen tussen 18:00 en 19:30 thuis? Kan ik hem meteen bij je oppikken...
[..]
Yep. Hoe binnenkort wil je dat ik langs kom?
Mits goed, dan valt dat best mee.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:25 schreef stefanhaan het volgende:
Maar gaat het niet ten koste van het geluid van de gitaar als je het lijmt?
Wanneer je tijd hebtquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Natuurlijk is er wat te regelen. Ben je morgen tussen 18:00 en 19:30 thuis? Kan ik hem meteen bij je oppikken...
[..]
Yep. Hoe binnenkort wil je dat ik langs kom?
Dean mag zichzelf wel gelukkig prijzen met het stratje though, die strat is al zovaak omgevallen/gestoten, hij is eens van de trap afgedonderd, en dat gitaartje heeft alleen lichte oppervlakkige schade, deze gitaar valt een keer en licht gelijk in 2e, maar het is niet zo dat alleen de achterkant gescheurt is, nee de voorkant ook, ik ben dus bang dat zodra ik hem oppak dat ik een stuk gitaar in m`n handen heb, en een ander deel er nog ligt..quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:35 schreef Partingglass het volgende:
Domme pech kan gebeuren. heel erg klote wel mooi hoe mensen het met je willen oplossen idd. Ik speel zelf al jaren met die grolsch dingen nooit problemen mee gehad. Een keer mijn oude fender bas een paar meter laten vliegen. Kwam de hele strapholderschroef los uit de body. Sloeg die bas op het podium precies op mijn samson wireless setje die plug etc was ook helemaal naar zijn grootje.
Gelukkig had de bas geen structurele schade.
PMquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, morgen tussen 6 en half 8 ben ik thuis, top man dit.
Zaterdag?quote:
Best! Moet wel rond 19 weer weg. Past dat?quote:
Dat is 's avonds, dan hoop ik alweer onderweg naar huis te zijnquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Best! Moet wel rond 19 weer weg. Past dat?
Wel even naar de oefenruimte.
Duidelijkquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is 's avonds, dan hoop ik alweer onderweg naar huis te zijn
2 London City Comets (1 zwarte en een sunburst) van een veiling!quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat zit er in? Wat heb je gekocht?
Dezelfde dag alweer klaar? Dat is wel heel erg snel.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:00 schreef The_Dean het volgende:
Braddie, zaterdag is je gitaar weer klaar en neemt brother hem mee. Spreek met hem ff af wanneer hij hem aflevert.
Nee gek, die Crafter strat die hij terugkrijgt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dezelfde dag alweer klaar? Dat is wel heel erg snel.
Ah, ok.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee gek, die Crafter strat die hij terugkrijgt.
Hehe, kachel in de auto op standje hoog, kan de verf nog even drogenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ah, ok.
Alhoewel het me ook niets zou verbazen als je het gewoon voor elkaar kreeg dat ik gewoon aan het eind van de middag vrolijk wegwandel met een gefixte explorer.
Nou, dat fiksen kan wel even duren, hoop niet dat je teveel haast hebt. Gewoon omruilen kan ook. Heb je weer een gitaar tenminste.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:25 schreef Braddie het volgende:
Dus.. hoe zit het ? morgen avond word de Explorer opgehaald, zaterdag heb ik de Strat weer, en als de Explorer klaar is neem je de strat weer mee?
Nee, ik kan op zijn vroegst dinsdag langs komen om de strat te brengen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:25 schreef Braddie het volgende:
Dus.. hoe zit het ? morgen avond word de Explorer opgehaald, zaterdag heb ik de Strat weer, en als de Explorer klaar is neem je de strat weer mee?
Hoewel ik niet echt van witte gitaren houd, vind ik die och een stukje mooier dan de sunburst.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:29 schreef Fruscayerdrix het volgende:
Mijn bescheiden collectie.
Epiphone EL-00. Eerste gitaar, die echt boven de rest uit steeg qua klank (in de prijsklasse).
En de gister opgepikte 60s Road Worn Strat. Echt super.
Ik twijfel alleen nog: deze Olympic White of toch de Sunburst?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het liefst heb ik die strat weer terug zeg maar, zeg maar wat je er dan voor wil hebben, dan maak ik het naar je over .quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nou, dat fiksen kan wel even duren, hoop niet dat je teveel haast hebt. Gewoon omruilen kan ook. Heb je weer een gitaar tenminste.
Maar, als je dan de Explorer terug wil mag dat natuurlijk ook
Weet niet of je de strat direct zaterdag al krijgt, dat hangt van brother af.
.009 is opzich prima, voor zo lang, ik vervang ze binnenkort met m`n favoriet, .011 Ernie Ballquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:35 schreef The_Dean het volgende:
Dat zit wel goed, koop er maar wat snaren voor
Zit nu een .009 setje op, had niks anders meer
d'Addario exl120.
He Nijntje. Zou je de instructie sites willen opnemen in de OP ?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Marty vind ik soms prettiger en soms Justin. Ik wissel af.
http://www.guitarjamz.com/
Burst.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:29 schreef Fruscayerdrix het volgende:
Epiphone EL-00. Eerste gitaar, die echt boven de rest uit steeg qua klank (in de prijsklasse).
+1, een aanrader.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:18 schreef guitarist het volgende:
Hey Braddy, London City Comet kopen?
Burst vind ik mooierquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:29 schreef Fruscayerdrix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had je dat kapje (voor de humbucker) al verzonden? Niet dat het haast heeft, maar dan weet ik wanneer ik hem kan verwachten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:35 schreef The_Dean het volgende:
Dat zit wel goed, koop er maar wat snaren voor
Zit nu een .009 setje op, had niks anders meer
d'Addario exl120.
Bweh, ik blijf het supergare gitaren vinden, toch een beetje jammer dat ik mijn witte stratje heb weggedaan. Nouja niet echt ik gebruitke hem niet, maar hij was wel mooiquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:52 schreef Fruscayerdrix het volgende:
Omdat iedereen de sunburst mooier vindt houd ik de witte maar denk ik.
Uh, hehe. Denk al, vergeet ietsquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:58 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Had je dat kapje (voor de humbucker) al verzonden? Niet dat het haast heeft, maar dan weet ik wanneer ik hem kan verwachten.
Whehe, geeft niet. Zolang ik de pickguard nog niet hebquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Uh, hehe. Denk al, vergeet iets
Vroeger op de rommelmarkt heb ik geleerd dat van ruilen huilen komt. Ik heb t de harde manier geleerd, want die Optimus Prime Transformer krijg ik nooit meer terugquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Bweh, ik blijf het supergare gitaren vinden, toch een beetje jammer dat ik mijn witte stratje heb weggedaan. Nouja niet echt ik gebruitke hem niet, maar hij was wel mooi
potverdikkie dat had je snel gezienquote:
Het was zo`n grolsch ding, zo`n rode.. die je om je strap doet als het ware.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:42 schreef Aresdreams het volgende:
klote brad, zat de schroef niet goed van de straplock orso?
brain, wanneer heb je de londen cities in je bezit? of laat je dean testen
zoja: dean: volledig test rapport!
heb nog steeds interesse....
Nieuw in doos en plastic. Weet niet of Brian dat toestaat... Maar doe het gerust voor julliequote:Op donderdag 2 februari 2012 22:42 schreef Aresdreams het volgende:
klote brad, zat de schroef niet goed van de straplock orso?
brain, wanneer heb je de londen cities in je bezit? of laat je dean testen
zoja: dean: volledig test rapport!
heb nog steeds interesse....
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:49 schreef KaMo het volgende:
Ja!
Eerste premix is binnen!
[ afbeelding ]
Voor wat?quote:
Maakt niet uit, ik heb een A+ screeningquote:
Net als de rest van Fok!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik heb een A+ screening
Zelfde straatje als Living Colour en Bad Brains.quote:
Nee, ik kan het bewijzenquote:
Zoiets jaquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zelfde straatje als Living Colour en Bad Brains.
Ken veel van voor mijn tijd, maar dit zegt me echt niksquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:57 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/24-7_Spyz
Voor jou tijd denk ik
Ze zijn ook heel erg klein gebleven in Europa.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ken veel van voor mijn tijd, maar dit zegt me echt niks
ik ga je zo weer pmmenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ken veel van voor mijn tijd, maar dit zegt me echt niks
Nee, helemaal geen last van.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:25 schreef Spelvout het volgende:
Hey brother, zoemt jouw Yamaha RBX270 veel als je de snaren niet aan raakt? Ik heb daar nl. vooral in de brug positie last van..
Tof man!quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat is moeilijk ja. Veel oefenen en níet hard gaan drukken. Dan wordt het alleen maar erger.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 02:11 schreef Braddie het volgende:
Hebben meer mensen er trouwens last van dat ze op spaanse gitaren barrè akkoorden niet helemaal lekker krijgen?.
Ok, thanks voor de tip, ik oefen niet heel veel(Al zal ik wel moeten nu ik geen elec.gitaar meer heb) op de spaanse, maar niet te hard drukken dus?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 02:31 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Dat is moeilijk ja. Veel oefenen en níet hard gaan drukken. Dan wordt het alleen maar erger.
Heb je geen elektrische gitaar meer?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 02:38 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ok, thanks voor de tip, ik oefen niet heel veel(Al zal ik wel moeten nu ik geen elec.gitaar meer heb) op de spaanse, maar niet te hard drukken dus?
Als je ff een pagina terug bladert zie je het zo...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 04:48 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Heb je geen elektrische gitaar meer?
Graag zelfs!quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nieuw in doos en plastic. Weet niet of Brian dat toestaat... Maar doe het gerust voor jullie
Hehe, die kans is inderdaad groot maar hey... het zit in mijn hoofd nu he! Krijg het er dan maar weer uit.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Looppedal is wel grappig, maar uiteindelijk heb je een dikke kans dat het speelgoed blijft wat na een paar keer gebruik weer in de kast verdwijnt. Dus even goed overwegen of het het waard is
Vreemd, ook niet als je de tone helemaal open zet? met de tone uit heb ik er ook geen last van. Ik heb wel idee dat er iets mis is met de pickups. Door er met een plectrum op te tikken:quote:
Volg dit topic eensquote:Op vrijdag 3 februari 2012 04:48 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Heb je geen elektrische gitaar meer?
Toch maar even contact opnemen dan. Nou heb ik natuurlijk (nog) geen verstand van basgitaren, maar ik neem aan dat die het zelfde werken als een normale gitaar? Dus als ik de nek-pickup inschakel, gaat de brug-pickup uit. Dat is hier niet het geval.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:10 schreef brother52 het volgende:
Ja, lijkt mij ook een aardingsprobleempje.
Ik tik nooit met een plectrum op mijn pickups, zou dus niet kunnen zeggen of er iets met je pups aan de hand is.
Nee, gewoon je versterker aansluiten op een wandcontactdoos met randaardequote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:20 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Toch maar even contact opnemen dan. Nou heb ik natuurlijk (nog) geen verstand van basgitaren, maar ik neem aan dat die het zelfde werken als een normale gitaar? Dus als ik de nek-pickup inschakel, gaat de brug-pickup uit. Dat is hier niet het geval.
Dat valt nu toch wel mee? vanwaar die negatieviteit omtrent mij?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:20 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ja kan mensen niet verplichten om jouw onzin te gaan lezen.
Omdat je nog steeds op video's van anderen moet reageren voordat er weer wat positiviteit komtquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat valt nu toch wel mee? vanwaar die negatieviteit omtrent mij?
Er kan zoveel kapot zijn wat je niet kan zienquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:30 schreef Assassin92 het volgende:
Hoi, ik heb een probleempje met mijn Proco Rat 2. Weet niet of iemand ervaring heeft met dat effect, maar sinds kort doet hij raar. Ik heb het gevoel dat wat ik ook aan de knoppen draai, de distortion altijd helemaal vol staat (of nog meer dan normaal). Hierdoor geeft hij altijd een te erge distortion. Doordat er volgens mij ook nog eens een flinke noise cancellation op zit, maakt het het geluid al helemaal lelijk (na elk gespeelde noot kapt hij het geluid helemaal doods af). Onspeelbaar dus. Ik heb hem al opengeschroefd maar zie niets waar hij kapot kan zijn of iets dergelijks. Iemand tips?
Is geaard, ik heb het ook met mijn interface.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, gewoon je versterker aansluiten op een wandcontactdoos met randaarde
Geen idee hoe het zit met die pups. Daar heb ik me niet echt in verdiept. Ik plug gewoon altijd in en begin dan te spelen
Het punt was juist dat iedereen dat al wel gelezen had en jij weer de neiging hebt om het extra te vermelden.quote:
Paar cm.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:39 schreef brother52 het volgende:
Dean, hoe is het daar met de sneeuw?
Helaas. Gaat hem niet worden. Ik ben hier nog tot minstens 17:00 bezig. Ik wil/moet nog wat af hebben voor het weekend.quote:
Erg lekker. Denk dat dit nu al mijn favo nummer van jullie is. De stem mag nog wel iets krachtiger (niet rauwer). Misschien moet hij iets meer met de muziek meezingen? Geen ideequote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:11 schreef Dribbel_ het volgende:
Ideetje voor een nieuw nummer, wat vinden we ervan?
http://picosong.com/WEn/
Klinkt lekker, ben persoonlijk geen fan van de zang maar dat ligt aan mij (als ik de andere reacties lees)... verder prima!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:11 schreef Dribbel_ het volgende:
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:11 schreef Dribbel_ het volgende:
Thnx, dat blijft een persoonlijk iets natuurlijk. Gevalletje love it or hate it vaak.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:39 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Klinkt lekker, ben persoonlijk geen fan van de zang maar dat ligt aan mij (als ik de andere reacties lees)... verder prima!
Thnxquote:
We zitten momenteel op een tijd dat digitaal alles beter aan het worden is. Tuurlijk zijn gitaristen conservatief en blijven ze krampachtig vast houden aan oude standaards maar als je objectief kijkt is die grens gewoon aan het verdwijnen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:50 schreef Braddie het volgende:
dit : "Hmmz, dat zal ik je vertellen: Uit mijn axe kan ik alle sounds halen.. écht alles. En het klinkt zo bizar overtuigend dat ik mijn EVH 5150III van 1800 euro niet meer gebruik.. EVH 5150III heeft een cleanchannel wat is gebaseerd op de Twin Reverb en die kan ik makkelijk namaken op mijn Axe - niet dat ik dat doe, want er zijn nog veel meer mooiere sounds
Bovendien doet de axe niet direct een bestaande versterker na, het heeft algoritmes die exact de response/dynamics/attanuation van buizen nadoen, maar niet alleen dat natuurlijk: ieder onderdeel is digitaal nagemaakt. Waar je bij Boss/Line-6 (wel leuk spul, maar neppig/digitaal klinkend) misschien nog net de bias van buizen in kunt stellen, kun je hier tot in perfectie de weerstanden van caps instellen en dergelijke"
Is waar? lijkt me namelijk een beetje opgeblazen.
True, en is ook zeker geen 'hate it' hoor. Maar dat soort dingen zijn idd subjectief, zit gewoon goed in elkaar en klinkt lekkerquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Thnx, dat blijft een persoonlijk iets natuurlijk. Gevalletje love it or hate it vaak.
Dat dus.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik snap dat gezeik er zo op niet. Normaal zijn er nooit problemen alleen als er onverwacht weer is heb je een half uur/uur vertraging. Ga je met de auto heb je précies hetzelfde gezeik, alleen sta je dan 2 uur muurvast.
Ik ben 6 maanden met de trein/bus naar mijn stage gegaan, en als ik met de auto ging duurde dat even lang. Alleen zat ik dan wel lekker warm met m'n eigenste muziek. In de trein werd je elke dag in die instapruimte gepropt met 20 andere mensen. En elke dag een half uur in de vrieskou wachten, nee dank u!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik snap dat gezeik er zo op niet. Normaal zijn er nooit problemen alleen als er onverwacht weer is heb je een half uur/uur vertraging. Ga je met de auto heb je précies hetzelfde gezeik, alleen sta je dan 2 uur muurvast.
Het is niet het materiaal, maar wat degene er mee doet. Als je een mongool met supermooi materiaal neerzet klinkt het nog steeds kutquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:16 schreef Braddie het volgende:
Hoe kan een Korg A3 voor deze U2 sound onverslaanbaar zijn? zelfs een Axe FX red het er nie bij:
Ja het gaat ern iet om wat comfortabeler rijden is. Ik zit ook liever in een warme auto dna op een koud station te wachten. Maar het gaat erom dat er met ál het verkeer problemen is. Vliegtuigen stijgen niet op, iedereen staat in de file, iedereen gaat op z'n bek met de fiets, m'n sokken worden nat als ik ga lopen, de trein heeft er last van.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:19 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Ik ben 6 maanden met de trein/bus naar mijn stage gegaan, en als ik met de auto ging duurde dat even lang. Alleen zat ik dan wel lekker warm met m'n eigenste muziek. In de trein werd je elke dag in die instapruimte gepropt met 20 andere mensen. En elke dag een half uur in de vrieskou wachten, nee dank u!
Dat is waar, dat is ook de reden dat ik last minute toch voor de AC4TV heb gekozen, je kan geen skills kopen met gear.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het is niet het materiaal, maar wat degene er mee doet. Als je een mongool met supermooi materiaal neerzet klinkt het nog steeds kut
En omdat het voor thuis natuurlijk redelijk overkill is. En volgens mij heb je aan die AC4 een erg leuke versterker.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is waar, dat is ook de reden dat ik last minute toch voor de AC4TV heb gekozen,
Niet? Dan doe ik het dus al die jaren verkeerd...quote:je kan geen skills kopen met gear.
Op 3 gitaren na is bij jou in principe toch gewoon al je gear te koop?quote:
Klinkt heul goed!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:11 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:25 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Erg lekker. Denk dat dit nu al mijn favo nummer van jullie is.
Ben ik raar als ik het nummer juist wat minder vind dan jullie andere werk?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:11 schreef Dribbel_ het volgende:
Je kunt in de Axe-FX inderdaad zo goed als alles instellen. De kwaliteit van het geluid is echt zeer goed. Er zullen altijd mensen blijven 'zeuren', maar dat begint nu echt wel achterhaalt te worden. Daarbij komt natuurlijk dat je voor het geld wat je ervoor betaalt "in het echt" maar 1 goede buizenversterker hebt, 1 / 2 Cabinet en een paar effecten. Met de Axe-FX heb je zo ongelofelijk veel wat ook nog eens zo ongelofelijk dynamisch is. En je hebt geen gezeur met buizen die kapot gaan, biassen, etc. etc.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:50 schreef Braddie het volgende:
dit : "Hmmz, dat zal ik je vertellen: Uit mijn axe kan ik alle sounds halen.. écht alles. En het klinkt zo bizar overtuigend dat ik mijn EVH 5150III van 1800 euro niet meer gebruik.. EVH 5150III heeft een cleanchannel wat is gebaseerd op de Twin Reverb en die kan ik makkelijk namaken op mijn Axe - niet dat ik dat doe, want er zijn nog veel meer mooiere sounds
Bovendien doet de axe niet direct een bestaande versterker na, het heeft algoritmes die exact de response/dynamics/attanuation van buizen nadoen, maar niet alleen dat natuurlijk: ieder onderdeel is digitaal nagemaakt. Waar je bij Boss/Line-6 (wel leuk spul, maar neppig/digitaal klinkend) misschien nog net de bias van buizen in kunt stellen, kun je hier tot in perfectie de weerstanden van caps instellen en dergelijke"
Is waar? lijkt me namelijk een beetje opgeblazen.
Waarom niet? Je hangt hem meteen aan de PA, footcontroler erbij halen en klaar. Als je wilt kun je nog een actieve monitor of cabinet erbij halen voor je eigen geluid als je dat wilt of hem zelfs over de poweramp van een bestaande versterker gooien (effectsloop).quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:33 schreef The_Dean het volgende:
En live dan? Is zo'n rack ding dan net zo handig en veelzijdig inzetbaar?
Ja, het enige wat me nu tegenhoud na het lezen van reactie`s is : je hebt amper head room, zelfs op de 4 watt stand gaat ie na ongeveer 30-35 % al crunchy, dat is jammer... want ik hou wel van aardig volume + clean.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
En omdat het voor thuis natuurlijk redelijk overkill is. En volgens mij heb je aan die AC4 een erg leuke versterker.
[..]
Niet? Dan doe ik het dus al die jaren verkeerd...
Nope, nooit gedaan ook, Het is wel veel te droog bij mij in huis.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:41 schreef RedFever007 het volgende:
Houden jullie je nog een beetje bezig emt de luchtvochtigheid en de mogelijke gevolgen voor je gitaar
Een beetje...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:41 schreef RedFever007 het volgende:
Houden jullie je nog een beetje bezig emt de luchtvochtigheid en de mogelijke gevolgen voor je gitaar
Ik heb laatst Cynic zien spelen met de band van een vriend van me in het voorprogramma. Cynic gebruikte Axe FX en die andere band van die nieuwe line6 dingen, allemaal rechtstreeks de tafel in en zonder cabs. Klonk erg goed, vooral die Line6 dingen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:33 schreef The_Dean het volgende:
En live dan? Is zo'n rack ding dan net zo handig en veelzijdig inzetbaar?
nooit problemen met de NSquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Gelezen, Dean?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:39 schreef guitarist het volgende:
[..]
Graag zelfs!
Wat voor snaren zitten er op? Wil je voor mij een setje .11 er op leggen en een beetje afstellen?
Krijg je netjes voor betaald uiteraard!
Jep! Zal morgen even een filmpje makenquote:
Ik gebruik het al dagelijks zon 7 jaar en gaat bijna altijd goed. En als het niet goed gaat staat het 9 van de 10 keer ook aangegeven vooraf.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:04 schreef mr-green het volgende:
[..]
nooit problemen met de NS
Gast...
Op 4 watt is hij aardig luidruchtig hoor, als je hem een kwart open draait heb je een mooi clean geluidquote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, het enige wat me nu tegenhoud na het lezen van reactie`s is : je hebt amper head room, zelfs op de 4 watt stand gaat ie na ongeveer 30-35 % al crunchy, dat is jammer... want ik hou wel van aardig volume + clean.
Bron: Wikipedia.quote:3 februari in de geschiedenis
(...)
1959 - Buddy Holly, Ritchie Valens en The Big Bopper komen bij een vliegtuigongeluk om het leven (The day the music died).
Klopt, maar ik moest nog even wat sneeuw ruimen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:29 schreef The_Dean het volgende:
Bij de kachel is er niks aan de hand toch
Ik normaal ook niet maar sinds vorig jaar heb ik een sneeuwschep en dan wil ik hem gebruiken ookquote:
Raar, ik vlieg er nu keer op keer gewoon doorheen.quote:
Wachtrij hier nog steedsquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Raar, ik vlieg er nu keer op keer gewoon doorheen.
Het cleane klinkt wel lekker, het stuk met distortion mag je wat mij betreft je mids iets omhoog gooien.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Bezig met een nieuwe opname weer.
Wat vinden jullie van het gitaar geluid zo ?
Wronggitaar by martijnbosma100
Damnquote:Wachtrij hier nog steeds
Hij is wel erg....roze.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:24 schreef Braddie het volgende:
Gisteravond kwam er opeens een vriend van me aanzetten met z`n Tele "Hier Brad, mag je wel ff lenen tot je stratje terug is"
[ afbeelding ]
Lijkt een beetje op een Hannah Montanna gitaarquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:24 schreef Braddie het volgende:
Gisteravond kwam er opeens een vriend van me aanzetten met z`n Tele "Hier Brad, mag je wel ff lenen tot je stratje terug is"
Ik heb er zelf niet op gespeeld maar er zit wel een een mooi helder geluid in.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:25 schreef Trollscience het volgende:
Iemand ervaring met een Fender CD60 (upgrade)? Overweeg er een te kopen.
Ja precies, het is een zelfbouw, klinkt best ok, alleen de afstelling is beroerd.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hij is wel erg....roze.
Maar hey, je kunt ten minste weer spelen
En hoe zit het met de electronica?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb er zelf niet op gespeeld maar er zit wel een een mooi helder geluid in.
Geen idee.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
En hoe zit het met de electronica?
Gastquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:38 schreef Braddie het volgende:
Hernoemen?, of werkt dat niet?, bij .MP3 bestanden werkt het, en .Rar bijvoorbeld.
Al is dit lastiger denk ik, omdat je met meerdere midi sporen zit...
Kan tuxguitar dat niet?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:23 schreef Trollscience het volgende:
Weet iemand hier hoe je .gp5 omzet in .pdf zonder in het bezit van Guitar Pro te zijn?
Downloaden en proberen zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Geen idee eerlijk gezegd, vandaar de vraag.
quote:
Niet moeilijk doen en iemand vragen die Guitar pro heeft.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:23 schreef Trollscience het volgende:
Weet iemand hier hoe je .gp5 omzet in .pdf zonder in het bezit van Guitar Pro te zijn?
Wat moet er precies gebeuren? ik heb GP5.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:02 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Niet moeilijk doen en iemand vragen die Guitar pro heeft.
Niet moeilijk doen en gewoon met een torrent downloadenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:02 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Niet moeilijk doen en iemand vragen die Guitar pro heeft.
Dat trek ik nietquote:Op zondag 5 februari 2012 09:51 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Onthoud dat tot november ofzo.
9 maanden!quote:Op zondag 5 februari 2012 10:23 schreef Partingglass het volgende:
November! Kerel weet je hoe lang dat nog duurt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |