Zeker The_Dean is een held!!!quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:21 schreef m0ridin het volgende:
Klote voor je Braddie, maar vind het cool om te zien hoe men je hier een beetje uit de brand probeert te helpen
Inderdaad, ik heb iedereen hier verkeerd ingeschat, allemaal top mensen!, super dit.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:21 schreef m0ridin het volgende:
Klote voor je Braddie, maar vind het cool om te zien hoe men je hier een beetje uit de brand probeert te helpen
Ik speelde meestal ook zittend, totdat ik straps + straplock/holders kreeg!quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:27 schreef mr-green het volgende:
[..]
Zeker The_Dean is een held!!!
ps: ik speel eigenlijk altijd zittend
Natuurlijk is er wat te regelen. Ben je morgen tussen 18:00 en 19:30 thuis? Kan ik hem meteen bij je oppikken...quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:12 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als er iets viel te regelen....
Yep. Hoe binnenkort wil je dat ik langs kom?quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En jij komt binnenkort bij mij. Super!
Ja, morgen tussen 6 en half 8 ben ik thuis, top man dit.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Natuurlijk is er wat te regelen. Ben je morgen tussen 18:00 en 19:30 thuis? Kan ik hem meteen bij je oppikken...
[..]
Yep. Hoe binnenkort wil je dat ik langs kom?
Mits goed, dan valt dat best mee.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:25 schreef stefanhaan het volgende:
Maar gaat het niet ten koste van het geluid van de gitaar als je het lijmt?
Wanneer je tijd hebtquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Natuurlijk is er wat te regelen. Ben je morgen tussen 18:00 en 19:30 thuis? Kan ik hem meteen bij je oppikken...
[..]
Yep. Hoe binnenkort wil je dat ik langs kom?
Dean mag zichzelf wel gelukkig prijzen met het stratje though, die strat is al zovaak omgevallen/gestoten, hij is eens van de trap afgedonderd, en dat gitaartje heeft alleen lichte oppervlakkige schade, deze gitaar valt een keer en licht gelijk in 2e, maar het is niet zo dat alleen de achterkant gescheurt is, nee de voorkant ook, ik ben dus bang dat zodra ik hem oppak dat ik een stuk gitaar in m`n handen heb, en een ander deel er nog ligt..quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:35 schreef Partingglass het volgende:
Domme pech kan gebeuren. heel erg klote wel mooi hoe mensen het met je willen oplossen idd. Ik speel zelf al jaren met die grolsch dingen nooit problemen mee gehad. Een keer mijn oude fender bas een paar meter laten vliegen. Kwam de hele strapholderschroef los uit de body. Sloeg die bas op het podium precies op mijn samson wireless setje die plug etc was ook helemaal naar zijn grootje.
Gelukkig had de bas geen structurele schade.
PMquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, morgen tussen 6 en half 8 ben ik thuis, top man dit.
Zaterdag?quote:
Best! Moet wel rond 19 weer weg. Past dat?quote:
Dat is 's avonds, dan hoop ik alweer onderweg naar huis te zijnquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Best! Moet wel rond 19 weer weg. Past dat?
Wel even naar de oefenruimte.
Duidelijkquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is 's avonds, dan hoop ik alweer onderweg naar huis te zijn
2 London City Comets (1 zwarte en een sunburst) van een veiling!quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat zit er in? Wat heb je gekocht?
Dezelfde dag alweer klaar? Dat is wel heel erg snel.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:00 schreef The_Dean het volgende:
Braddie, zaterdag is je gitaar weer klaar en neemt brother hem mee. Spreek met hem ff af wanneer hij hem aflevert.
Nee gek, die Crafter strat die hij terugkrijgt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dezelfde dag alweer klaar? Dat is wel heel erg snel.
Ah, ok.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee gek, die Crafter strat die hij terugkrijgt.
Hehe, kachel in de auto op standje hoog, kan de verf nog even drogenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ah, ok.
Alhoewel het me ook niets zou verbazen als je het gewoon voor elkaar kreeg dat ik gewoon aan het eind van de middag vrolijk wegwandel met een gefixte explorer.
Nou, dat fiksen kan wel even duren, hoop niet dat je teveel haast hebt. Gewoon omruilen kan ook. Heb je weer een gitaar tenminste.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:25 schreef Braddie het volgende:
Dus.. hoe zit het ? morgen avond word de Explorer opgehaald, zaterdag heb ik de Strat weer, en als de Explorer klaar is neem je de strat weer mee?
Nee, ik kan op zijn vroegst dinsdag langs komen om de strat te brengen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:25 schreef Braddie het volgende:
Dus.. hoe zit het ? morgen avond word de Explorer opgehaald, zaterdag heb ik de Strat weer, en als de Explorer klaar is neem je de strat weer mee?
Hoewel ik niet echt van witte gitaren houd, vind ik die och een stukje mooier dan de sunburst.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:29 schreef Fruscayerdrix het volgende:
Mijn bescheiden collectie.
Epiphone EL-00. Eerste gitaar, die echt boven de rest uit steeg qua klank (in de prijsklasse).
En de gister opgepikte 60s Road Worn Strat. Echt super.
Ik twijfel alleen nog: deze Olympic White of toch de Sunburst?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het liefst heb ik die strat weer terug zeg maar, zeg maar wat je er dan voor wil hebben, dan maak ik het naar je over .quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nou, dat fiksen kan wel even duren, hoop niet dat je teveel haast hebt. Gewoon omruilen kan ook. Heb je weer een gitaar tenminste.
Maar, als je dan de Explorer terug wil mag dat natuurlijk ook
Weet niet of je de strat direct zaterdag al krijgt, dat hangt van brother af.
.009 is opzich prima, voor zo lang, ik vervang ze binnenkort met m`n favoriet, .011 Ernie Ballquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:35 schreef The_Dean het volgende:
Dat zit wel goed, koop er maar wat snaren voor
Zit nu een .009 setje op, had niks anders meer
d'Addario exl120.
He Nijntje. Zou je de instructie sites willen opnemen in de OP ?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Marty vind ik soms prettiger en soms Justin. Ik wissel af.
http://www.guitarjamz.com/
Burst.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:29 schreef Fruscayerdrix het volgende:
Epiphone EL-00. Eerste gitaar, die echt boven de rest uit steeg qua klank (in de prijsklasse).
+1, een aanrader.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:18 schreef guitarist het volgende:
Hey Braddy, London City Comet kopen?
Burst vind ik mooierquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:29 schreef Fruscayerdrix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had je dat kapje (voor de humbucker) al verzonden? Niet dat het haast heeft, maar dan weet ik wanneer ik hem kan verwachten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:35 schreef The_Dean het volgende:
Dat zit wel goed, koop er maar wat snaren voor
Zit nu een .009 setje op, had niks anders meer
d'Addario exl120.
Bweh, ik blijf het supergare gitaren vinden, toch een beetje jammer dat ik mijn witte stratje heb weggedaan. Nouja niet echt ik gebruitke hem niet, maar hij was wel mooiquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:52 schreef Fruscayerdrix het volgende:
Omdat iedereen de sunburst mooier vindt houd ik de witte maar denk ik.
Uh, hehe. Denk al, vergeet ietsquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:58 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Had je dat kapje (voor de humbucker) al verzonden? Niet dat het haast heeft, maar dan weet ik wanneer ik hem kan verwachten.
Whehe, geeft niet. Zolang ik de pickguard nog niet hebquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Uh, hehe. Denk al, vergeet iets
Vroeger op de rommelmarkt heb ik geleerd dat van ruilen huilen komt. Ik heb t de harde manier geleerd, want die Optimus Prime Transformer krijg ik nooit meer terugquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Bweh, ik blijf het supergare gitaren vinden, toch een beetje jammer dat ik mijn witte stratje heb weggedaan. Nouja niet echt ik gebruitke hem niet, maar hij was wel mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |