Nou, dat fiksen kan wel even duren, hoop niet dat je teveel haast hebt. Gewoon omruilen kan ook. Heb je weer een gitaar tenminste.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:25 schreef Braddie het volgende:
Dus.. hoe zit het ? morgen avond word de Explorer opgehaald, zaterdag heb ik de Strat weer, en als de Explorer klaar is neem je de strat weer mee?
Nee, ik kan op zijn vroegst dinsdag langs komen om de strat te brengen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:25 schreef Braddie het volgende:
Dus.. hoe zit het ? morgen avond word de Explorer opgehaald, zaterdag heb ik de Strat weer, en als de Explorer klaar is neem je de strat weer mee?
Hoewel ik niet echt van witte gitaren houd, vind ik die och een stukje mooier dan de sunburst.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:29 schreef Fruscayerdrix het volgende:
Mijn bescheiden collectie.
Epiphone EL-00. Eerste gitaar, die echt boven de rest uit steeg qua klank (in de prijsklasse).
En de gister opgepikte 60s Road Worn Strat. Echt super.
Ik twijfel alleen nog: deze Olympic White of toch de Sunburst?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het liefst heb ik die strat weer terug zeg maar, zeg maar wat je er dan voor wil hebben, dan maak ik het naar je over .quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nou, dat fiksen kan wel even duren, hoop niet dat je teveel haast hebt. Gewoon omruilen kan ook. Heb je weer een gitaar tenminste.
Maar, als je dan de Explorer terug wil mag dat natuurlijk ook
Weet niet of je de strat direct zaterdag al krijgt, dat hangt van brother af.
.009 is opzich prima, voor zo lang, ik vervang ze binnenkort met m`n favoriet, .011 Ernie Ballquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:35 schreef The_Dean het volgende:
Dat zit wel goed, koop er maar wat snaren voor
Zit nu een .009 setje op, had niks anders meer
d'Addario exl120.
He Nijntje. Zou je de instructie sites willen opnemen in de OP ?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Marty vind ik soms prettiger en soms Justin. Ik wissel af.
http://www.guitarjamz.com/
Burst.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:29 schreef Fruscayerdrix het volgende:
Epiphone EL-00. Eerste gitaar, die echt boven de rest uit steeg qua klank (in de prijsklasse).
+1, een aanrader.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:18 schreef guitarist het volgende:
Hey Braddy, London City Comet kopen?
Burst vind ik mooierquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:29 schreef Fruscayerdrix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had je dat kapje (voor de humbucker) al verzonden? Niet dat het haast heeft, maar dan weet ik wanneer ik hem kan verwachten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:35 schreef The_Dean het volgende:
Dat zit wel goed, koop er maar wat snaren voor
Zit nu een .009 setje op, had niks anders meer
d'Addario exl120.
Bweh, ik blijf het supergare gitaren vinden, toch een beetje jammer dat ik mijn witte stratje heb weggedaan. Nouja niet echt ik gebruitke hem niet, maar hij was wel mooiquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:52 schreef Fruscayerdrix het volgende:
Omdat iedereen de sunburst mooier vindt houd ik de witte maar denk ik.
Uh, hehe. Denk al, vergeet ietsquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:58 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Had je dat kapje (voor de humbucker) al verzonden? Niet dat het haast heeft, maar dan weet ik wanneer ik hem kan verwachten.
Whehe, geeft niet. Zolang ik de pickguard nog niet hebquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Uh, hehe. Denk al, vergeet iets
Vroeger op de rommelmarkt heb ik geleerd dat van ruilen huilen komt. Ik heb t de harde manier geleerd, want die Optimus Prime Transformer krijg ik nooit meer terugquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Bweh, ik blijf het supergare gitaren vinden, toch een beetje jammer dat ik mijn witte stratje heb weggedaan. Nouja niet echt ik gebruitke hem niet, maar hij was wel mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |