Dat dus.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik snap dat gezeik er zo op niet. Normaal zijn er nooit problemen alleen als er onverwacht weer is heb je een half uur/uur vertraging. Ga je met de auto heb je précies hetzelfde gezeik, alleen sta je dan 2 uur muurvast.
Ik ben 6 maanden met de trein/bus naar mijn stage gegaan, en als ik met de auto ging duurde dat even lang. Alleen zat ik dan wel lekker warm met m'n eigenste muziek. In de trein werd je elke dag in die instapruimte gepropt met 20 andere mensen. En elke dag een half uur in de vrieskou wachten, nee dank u!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik snap dat gezeik er zo op niet. Normaal zijn er nooit problemen alleen als er onverwacht weer is heb je een half uur/uur vertraging. Ga je met de auto heb je précies hetzelfde gezeik, alleen sta je dan 2 uur muurvast.
Het is niet het materiaal, maar wat degene er mee doet. Als je een mongool met supermooi materiaal neerzet klinkt het nog steeds kutquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:16 schreef Braddie het volgende:
Hoe kan een Korg A3 voor deze U2 sound onverslaanbaar zijn? zelfs een Axe FX red het er nie bij:
Ja het gaat ern iet om wat comfortabeler rijden is. Ik zit ook liever in een warme auto dna op een koud station te wachten. Maar het gaat erom dat er met ál het verkeer problemen is. Vliegtuigen stijgen niet op, iedereen staat in de file, iedereen gaat op z'n bek met de fiets, m'n sokken worden nat als ik ga lopen, de trein heeft er last van.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:19 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Ik ben 6 maanden met de trein/bus naar mijn stage gegaan, en als ik met de auto ging duurde dat even lang. Alleen zat ik dan wel lekker warm met m'n eigenste muziek. In de trein werd je elke dag in die instapruimte gepropt met 20 andere mensen. En elke dag een half uur in de vrieskou wachten, nee dank u!
Dat is waar, dat is ook de reden dat ik last minute toch voor de AC4TV heb gekozen, je kan geen skills kopen met gear.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het is niet het materiaal, maar wat degene er mee doet. Als je een mongool met supermooi materiaal neerzet klinkt het nog steeds kut
En omdat het voor thuis natuurlijk redelijk overkill is. En volgens mij heb je aan die AC4 een erg leuke versterker.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is waar, dat is ook de reden dat ik last minute toch voor de AC4TV heb gekozen,
Niet? Dan doe ik het dus al die jaren verkeerd...quote:je kan geen skills kopen met gear.
Op 3 gitaren na is bij jou in principe toch gewoon al je gear te koop?quote:
Klinkt heul goed!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:11 schreef Dribbel_ het volgende:
Ideetje voor een nieuw nummer, wat vinden we ervan?
http://picosong.com/WEn/
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:25 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Erg lekker. Denk dat dit nu al mijn favo nummer van jullie is.
Ben ik raar als ik het nummer juist wat minder vind dan jullie andere werk?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:11 schreef Dribbel_ het volgende:
Ideetje voor een nieuw nummer, wat vinden we ervan?
http://picosong.com/WEn/
Je kunt in de Axe-FX inderdaad zo goed als alles instellen. De kwaliteit van het geluid is echt zeer goed. Er zullen altijd mensen blijven 'zeuren', maar dat begint nu echt wel achterhaalt te worden. Daarbij komt natuurlijk dat je voor het geld wat je ervoor betaalt "in het echt" maar 1 goede buizenversterker hebt, 1 / 2 Cabinet en een paar effecten. Met de Axe-FX heb je zo ongelofelijk veel wat ook nog eens zo ongelofelijk dynamisch is. En je hebt geen gezeur met buizen die kapot gaan, biassen, etc. etc.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:50 schreef Braddie het volgende:
dit : "Hmmz, dat zal ik je vertellen: Uit mijn axe kan ik alle sounds halen.. écht alles. En het klinkt zo bizar overtuigend dat ik mijn EVH 5150III van 1800 euro niet meer gebruik.. EVH 5150III heeft een cleanchannel wat is gebaseerd op de Twin Reverb en die kan ik makkelijk namaken op mijn Axe - niet dat ik dat doe, want er zijn nog veel meer mooiere sounds
Bovendien doet de axe niet direct een bestaande versterker na, het heeft algoritmes die exact de response/dynamics/attanuation van buizen nadoen, maar niet alleen dat natuurlijk: ieder onderdeel is digitaal nagemaakt. Waar je bij Boss/Line-6 (wel leuk spul, maar neppig/digitaal klinkend) misschien nog net de bias van buizen in kunt stellen, kun je hier tot in perfectie de weerstanden van caps instellen en dergelijke"
Is waar? lijkt me namelijk een beetje opgeblazen.
Waarom niet? Je hangt hem meteen aan de PA, footcontroler erbij halen en klaar. Als je wilt kun je nog een actieve monitor of cabinet erbij halen voor je eigen geluid als je dat wilt of hem zelfs over de poweramp van een bestaande versterker gooien (effectsloop).quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:33 schreef The_Dean het volgende:
En live dan? Is zo'n rack ding dan net zo handig en veelzijdig inzetbaar?
Ja, het enige wat me nu tegenhoud na het lezen van reactie`s is : je hebt amper head room, zelfs op de 4 watt stand gaat ie na ongeveer 30-35 % al crunchy, dat is jammer... want ik hou wel van aardig volume + clean.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
En omdat het voor thuis natuurlijk redelijk overkill is. En volgens mij heb je aan die AC4 een erg leuke versterker.
[..]
Niet? Dan doe ik het dus al die jaren verkeerd...
Nope, nooit gedaan ook, Het is wel veel te droog bij mij in huis.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:41 schreef RedFever007 het volgende:
Houden jullie je nog een beetje bezig emt de luchtvochtigheid en de mogelijke gevolgen voor je gitaar
Een beetje...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:41 schreef RedFever007 het volgende:
Houden jullie je nog een beetje bezig emt de luchtvochtigheid en de mogelijke gevolgen voor je gitaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |