abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107561015
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 16:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik snap dat gezeik er zo op niet. Normaal zijn er nooit problemen alleen als er onverwacht weer is heb je een half uur/uur vertraging. Ga je met de auto heb je précies hetzelfde gezeik, alleen sta je dan 2 uur muurvast.
Dat dus.
Heeft weinig zin in nederland om alle sporen te verwarmen voor die 2 dagen per jaar.

Het is vooral vervelend dat mensen weer eens (ten onrechte) moeten zeiken. Dat die trein wat minder rijdt niet.
pi_107561154
Hoe kan een Korg A3 voor deze U2 sound onverslaanbaar zijn? zelfs een Axe FX red het er nie bij:

pi_107561259
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 16:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik snap dat gezeik er zo op niet. Normaal zijn er nooit problemen alleen als er onverwacht weer is heb je een half uur/uur vertraging. Ga je met de auto heb je précies hetzelfde gezeik, alleen sta je dan 2 uur muurvast.
Ik ben 6 maanden met de trein/bus naar mijn stage gegaan, en als ik met de auto ging duurde dat even lang. Alleen zat ik dan wel lekker warm met m'n eigenste muziek. In de trein werd je elke dag in die instapruimte gepropt met 20 andere mensen. En elke dag een half uur in de vrieskou wachten, nee dank u! :)
  vrijdag 3 februari 2012 @ 16:19:56 #229
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_107561266
quote:
18s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 16:16 schreef Braddie het volgende:
Hoe kan een Korg A3 voor deze U2 sound onverslaanbaar zijn? zelfs een Axe FX red het er nie bij:

Het is niet het materiaal, maar wat degene er mee doet. Als je een mongool met supermooi materiaal neerzet klinkt het nog steeds kut
  vrijdag 3 februari 2012 @ 16:21:37 #230
125915 Dribbel_
pi_107561318
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 16:19 schreef Spelvout het volgende:

[..]

Ik ben 6 maanden met de trein/bus naar mijn stage gegaan, en als ik met de auto ging duurde dat even lang. Alleen zat ik dan wel lekker warm met m'n eigenste muziek. In de trein werd je elke dag in die instapruimte gepropt met 20 andere mensen. En elke dag een half uur in de vrieskou wachten, nee dank u! :)
Ja het gaat ern iet om wat comfortabeler rijden is. Ik zit ook liever in een warme auto dna op een koud station te wachten. Maar het gaat erom dat er met ál het verkeer problemen is. Vliegtuigen stijgen niet op, iedereen staat in de file, iedereen gaat op z'n bek met de fiets, m'n sokken worden nat als ik ga lopen, de trein heeft er last van.

Maar altijd alleen dat gezeik op de NS :')

vrijdag 3 februari 2012 @ 16:31:46 #231
20720 brother52
Dus..........
pi_107561682
Het grote probleem is gewoon die ineens iedereen vroeg naar huis wil om alle verkeers-/treinellende voor te zijn met als gevolg dat het overal vroeg in de middag al helemaal vastloopt en er chaos op de stations en snelwegen is. Dat blijft vervolgens ook nog eens veel langer aanhouden en is vaak laat in de avond pas opgelost..
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_107562003
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 16:19 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Het is niet het materiaal, maar wat degene er mee doet. Als je een mongool met supermooi materiaal neerzet klinkt het nog steeds kut
Dat is waar, dat is ook de reden dat ik last minute toch voor de AC4TV heb gekozen, je kan geen skills kopen met gear.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 16:45:22 #233
20720 brother52
Dus..........
pi_107562145
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 16:41 schreef Braddie het volgende:

[..]

Dat is waar, dat is ook de reden dat ik last minute toch voor de AC4TV heb gekozen,
En omdat het voor thuis natuurlijk redelijk overkill is. En volgens mij heb je aan die AC4 een erg leuke versterker.
quote:
je kan geen skills kopen met gear.
Niet? Dan doe ik het dus al die jaren verkeerd... :P
pi_107562698
Ik compenseer ook niks verder O-)
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
  vrijdag 3 februari 2012 @ 17:06:57 #235
20720 brother52
Dus..........
pi_107562831
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 17:02 schreef The_Dean het volgende:
Ik compenseer ook niks verder O-)
Op 3 gitaren na is bij jou in principe toch gewoon al je gear te koop?

Bij mij gaat er gewoon helemaal niets de deur uit.
  FOK!fotograaf vrijdag 3 februari 2012 @ 17:10:46 #236
842 Zorro
Z
pi_107562950
quote:
11s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 14:11 schreef Dribbel_ het volgende:
Ideetje voor een nieuw nummer, wat vinden we ervan?

http://picosong.com/WEn/
Klinkt heul goed!

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 14:25 schreef CoiLive het volgende:

[..]

Erg lekker. Denk dat dit nu al mijn favo nummer van jullie is.
Wat hij zegt :)
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  vrijdag 3 februari 2012 @ 17:27:05 #237
20720 brother52
Dus..........
pi_107563446
quote:
11s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 14:11 schreef Dribbel_ het volgende:
Ideetje voor een nieuw nummer, wat vinden we ervan?

http://picosong.com/WEn/
Ben ik raar als ik het nummer juist wat minder vind dan jullie andere werk?
Dat filmpje van afgelopen woensdag of Two vind ik bijvoorbeeld stukken beter. En Whiskey & Cocaine natuurlijk :P
  vrijdag 3 februari 2012 @ 17:52:32 #238
125915 Dribbel_
pi_107564083
Dat kan zomaar, meningen verschillen he :D Ik heb het weer minder op Whiskey & Cocaine omdat ik hem tevaak heb gespeeld maar die doet het over het algemeen gewoon goed samen met Two.

Maar bedankt voor de reacties. En als het nummer af is dan zal ik hem nog eens posten
  vrijdag 3 februari 2012 @ 17:59:39 #239
366332 Fruscayerdrix
Hendr-ayer-ante
pi_107564294
Klinkt cool dribbel. Jullie doen me somehow denken aan 3 Doors Down.

Ik moet The Better Life maar weer eens opzetten ;)
Materialism: small things to amuse small minds.
pi_107564703
I'M ON A SPECIAL DIET!
pi_107565111
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 15:50 schreef Braddie het volgende:
dit : "Hmmz, dat zal ik je vertellen: Uit mijn axe kan ik alle sounds halen.. écht alles. En het klinkt zo bizar overtuigend dat ik mijn EVH 5150III van 1800 euro niet meer gebruik.. EVH 5150III heeft een cleanchannel wat is gebaseerd op de Twin Reverb en die kan ik makkelijk namaken op mijn Axe - niet dat ik dat doe, want er zijn nog veel meer mooiere sounds :)

Bovendien doet de axe niet direct een bestaande versterker na, het heeft algoritmes die exact de response/dynamics/attanuation van buizen nadoen, maar niet alleen dat natuurlijk: ieder onderdeel is digitaal nagemaakt. Waar je bij Boss/Line-6 (wel leuk spul, maar neppig/digitaal klinkend) misschien nog net de bias van buizen in kunt stellen, kun je hier tot in perfectie de weerstanden van caps instellen en dergelijke"

Is waar? lijkt me namelijk een beetje opgeblazen.
Je kunt in de Axe-FX inderdaad zo goed als alles instellen. De kwaliteit van het geluid is echt zeer goed. Er zullen altijd mensen blijven 'zeuren', maar dat begint nu echt wel achterhaalt te worden. Daarbij komt natuurlijk dat je voor het geld wat je ervoor betaalt "in het echt" maar 1 goede buizenversterker hebt, 1 / 2 Cabinet en een paar effecten. Met de Axe-FX heb je zo ongelofelijk veel wat ook nog eens zo ongelofelijk dynamisch is. En je hebt geen gezeur met buizen die kapot gaan, biassen, etc. etc.

Ik ben er zelf niet echt een fan van. Ik heb ook een 11R en die is te gek, maar ik vind het leuker om op mijn buizenbak te spelen. Heeft meer met het idee te maken dan met het geluid, maar een idee over iets kan heel erg veel met je spel doen merk ik zelf.
pi_107565183
En live dan? Is zo'n rack ding dan net zo handig en veelzijdig inzetbaar?
  vrijdag 3 februari 2012 @ 18:36:35 #243
20720 brother52
Dus..........
pi_107565271
Vernon Reid gebruikt het ook dus het moet wel goed spul zijn :P
pi_107565280
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 18:33 schreef The_Dean het volgende:
En live dan? Is zo'n rack ding dan net zo handig en veelzijdig inzetbaar?
Waarom niet? Je hangt hem meteen aan de PA, footcontroler erbij halen en klaar. Als je wilt kun je nog een actieve monitor of cabinet erbij halen voor je eigen geluid als je dat wilt of hem zelfs over de poweramp van een bestaande versterker gooien (effectsloop).

Ik denk wel dat de 11R makkelijker in te stellen is dan de Axe-FX, maar dat is ook een kwestie van gewoon even wennen. Het gaat echt erg snel en makkelijk. Maar ik heb mijne nog nooit live gebruikt, maar ik heb er veel goede dingen over gelezen op verschillende fora :)
pi_107565347
  vrijdag 3 februari 2012 @ 18:41:11 #246
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_107565382
Houden jullie je nog een beetje bezig emt de luchtvochtigheid en de mogelijke gevolgen voor je gitaar :?
pi_107565412
Beetje, natuurlijk :)
pi_107565633
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 16:45 schreef brother52 het volgende:

[..]

En omdat het voor thuis natuurlijk redelijk overkill is. En volgens mij heb je aan die AC4 een erg leuke versterker.

[..]

Niet? Dan doe ik het dus al die jaren verkeerd... :P
Ja, het enige wat me nu tegenhoud na het lezen van reactie`s is : je hebt amper head room, zelfs op de 4 watt stand gaat ie na ongeveer 30-35 % al crunchy, dat is jammer... want ik hou wel van aardig volume + clean.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 18:49:49 #249
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_107565643
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 18:41 schreef RedFever007 het volgende:
Houden jullie je nog een beetje bezig emt de luchtvochtigheid en de mogelijke gevolgen voor je gitaar :?
Nope, nooit gedaan ook, Het is wel veel te droog bij mij in huis.
Don't let my username fool you...
pi_107565669
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 18:41 schreef RedFever007 het volgende:
Een beetje...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')