En hoe zit het met de electronica?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb er zelf niet op gespeeld maar er zit wel een een mooi helder geluid in.
Geen idee.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
En hoe zit het met de electronica?
Gastquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:38 schreef Braddie het volgende:
Hernoemen?, of werkt dat niet?, bij .MP3 bestanden werkt het, en .Rar bijvoorbeld.
Al is dit lastiger denk ik, omdat je met meerdere midi sporen zit...
Kan tuxguitar dat niet?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:23 schreef Trollscience het volgende:
Weet iemand hier hoe je .gp5 omzet in .pdf zonder in het bezit van Guitar Pro te zijn?
Downloaden en proberen zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Geen idee eerlijk gezegd, vandaar de vraag.
quote:
Niet moeilijk doen en iemand vragen die Guitar pro heeft.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:23 schreef Trollscience het volgende:
Weet iemand hier hoe je .gp5 omzet in .pdf zonder in het bezit van Guitar Pro te zijn?
Wat moet er precies gebeuren? ik heb GP5.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:02 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Niet moeilijk doen en iemand vragen die Guitar pro heeft.
Niet moeilijk doen en gewoon met een torrent downloadenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:02 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Niet moeilijk doen en iemand vragen die Guitar pro heeft.
Dat trek ik nietquote:Op zondag 5 februari 2012 09:51 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Onthoud dat tot november ofzo.
9 maanden!quote:Op zondag 5 februari 2012 10:23 schreef Partingglass het volgende:
November! Kerel weet je hoe lang dat nog duurt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |