Ik heb laatst Cynic zien spelen met de band van een vriend van me in het voorprogramma. Cynic gebruikte Axe FX en die andere band van die nieuwe line6 dingen, allemaal rechtstreeks de tafel in en zonder cabs. Klonk erg goed, vooral die Line6 dingen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:33 schreef The_Dean het volgende:
En live dan? Is zo'n rack ding dan net zo handig en veelzijdig inzetbaar?
nooit problemen met de NSquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik snap dat gezeik er zo op niet. Normaal zijn er nooit problemen alleen als er onverwacht weer is heb je een half uur/uur vertraging. Ga je met de auto heb je précies hetzelfde gezeik, alleen sta je dan 2 uur muurvast.
Gelezen, Dean?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:39 schreef guitarist het volgende:
[..]
Graag zelfs!
Wat voor snaren zitten er op? Wil je voor mij een setje .11 er op leggen en een beetje afstellen?
Krijg je netjes voor betaald uiteraard!
Jep! Zal morgen even een filmpje makenquote:
Ik gebruik het al dagelijks zon 7 jaar en gaat bijna altijd goed. En als het niet goed gaat staat het 9 van de 10 keer ook aangegeven vooraf.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:04 schreef mr-green het volgende:
[..]
nooit problemen met de NS
Gast...
Op 4 watt is hij aardig luidruchtig hoor, als je hem een kwart open draait heb je een mooi clean geluidquote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, het enige wat me nu tegenhoud na het lezen van reactie`s is : je hebt amper head room, zelfs op de 4 watt stand gaat ie na ongeveer 30-35 % al crunchy, dat is jammer... want ik hou wel van aardig volume + clean.
Bron: Wikipedia.quote:3 februari in de geschiedenis
(...)
1959 - Buddy Holly, Ritchie Valens en The Big Bopper komen bij een vliegtuigongeluk om het leven (The day the music died).
Klopt, maar ik moest nog even wat sneeuw ruimen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:29 schreef The_Dean het volgende:
Bij de kachel is er niks aan de hand toch
Ik normaal ook niet maar sinds vorig jaar heb ik een sneeuwschep en dan wil ik hem gebruiken ookquote:
Raar, ik vlieg er nu keer op keer gewoon doorheen.quote:
Wachtrij hier nog steedsquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Raar, ik vlieg er nu keer op keer gewoon doorheen.
Het cleane klinkt wel lekker, het stuk met distortion mag je wat mij betreft je mids iets omhoog gooien.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Bezig met een nieuwe opname weer.
Wat vinden jullie van het gitaar geluid zo ?
Wronggitaar by martijnbosma100
Damnquote:Wachtrij hier nog steeds
Hij is wel erg....roze.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:24 schreef Braddie het volgende:
Gisteravond kwam er opeens een vriend van me aanzetten met z`n Tele "Hier Brad, mag je wel ff lenen tot je stratje terug is"
[ afbeelding ]
Lijkt een beetje op een Hannah Montanna gitaarquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:24 schreef Braddie het volgende:
Gisteravond kwam er opeens een vriend van me aanzetten met z`n Tele "Hier Brad, mag je wel ff lenen tot je stratje terug is"
Ik heb er zelf niet op gespeeld maar er zit wel een een mooi helder geluid in.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:25 schreef Trollscience het volgende:
Iemand ervaring met een Fender CD60 (upgrade)? Overweeg er een te kopen.
Ja precies, het is een zelfbouw, klinkt best ok, alleen de afstelling is beroerd.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hij is wel erg....roze.
Maar hey, je kunt ten minste weer spelen
En hoe zit het met de electronica?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb er zelf niet op gespeeld maar er zit wel een een mooi helder geluid in.
Geen idee.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
En hoe zit het met de electronica?
Gastquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:38 schreef Braddie het volgende:
Hernoemen?, of werkt dat niet?, bij .MP3 bestanden werkt het, en .Rar bijvoorbeld.
Al is dit lastiger denk ik, omdat je met meerdere midi sporen zit...
Kan tuxguitar dat niet?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:23 schreef Trollscience het volgende:
Weet iemand hier hoe je .gp5 omzet in .pdf zonder in het bezit van Guitar Pro te zijn?
Downloaden en proberen zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Geen idee eerlijk gezegd, vandaar de vraag.
quote:
Niet moeilijk doen en iemand vragen die Guitar pro heeft.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:23 schreef Trollscience het volgende:
Weet iemand hier hoe je .gp5 omzet in .pdf zonder in het bezit van Guitar Pro te zijn?
Wat moet er precies gebeuren? ik heb GP5.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:02 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Niet moeilijk doen en iemand vragen die Guitar pro heeft.
Niet moeilijk doen en gewoon met een torrent downloadenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:02 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Niet moeilijk doen en iemand vragen die Guitar pro heeft.
Dat trek ik nietquote:Op zondag 5 februari 2012 09:51 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Onthoud dat tot november ofzo.
9 maanden!quote:Op zondag 5 februari 2012 10:23 schreef Partingglass het volgende:
November! Kerel weet je hoe lang dat nog duurt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |