Marty vind ik soms prettiger en soms Justin. Ik wissel af.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
http://www.justinguitar.com/
Meer heb je niet nodig
http://imgur.com/quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:39 schreef Braddie het volgende:
De explorer gaat waarschijnlijk nergens meer heen, ook niet meer om m`n nek
Nu dus met fotoquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:39 schreef Braddie het volgende:
De explorer gaat waarschijnlijk nergens meer heen, ook niet meer om m`n nek
[ afbeelding ]
Doe jij eens ff lekker normaal joh, kwal.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:46 schreef guitarist het volgende:
Wat zei ik nou jongen, NIET MET INSTRUMENTEN GOOIEN!!!
Ik doe heel normaal, je ziet mij niet met instrumenten gooien!quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Doe jij eens ff lekker normaal joh, kwal.
DAT IS GEMEEN!quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Tuurlijk dude! Kijk eens aan!
[ afbeelding ]
wtf happend?quote:
Ik had hem om m`n nek hangen, en onder het spelen vloog m`n straplock + Strap er af(Ja, ik heb 2 van die grolsch beugel ringetjes als straplocks sinds gister).quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:47 schreef CaptainCookie het volgende:
Nee maar zonde man, hoe is dat gebeurd?
Straplock dacht opeens, "fuck it, ik ga het niet meer doen" gevolgd door een flinke klap op de grond.quote:
Jij ramt alleen maar stukjes uit de headstockquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:47 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ik doe heel normaal, je ziet mij niet met instrumenten gooien!
De scheur loopt over de gehele lijn van de body, hij begint waar de neck vast zit en eindigt bij de strap lock, echt super kut, ik mis vrij veel splintertjes, hij sluit ook niet meer netjes.. hoorde hem flink kraken toen ik hem vastpakte.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:53 schreef Partingglass het volgende:
hoe is de scheur? mis je veel splintertjes? anders is het waarschijnlijk nog wel te lijmen. Onzichtbaar te herstellen niet maar misschien nog wel bruikbaar. Potdikkie dat is wel echt even zwaar klote
Ducktape it is!quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
De scheur loopt over de gehele lijn van de body, hij begint waar de neck vast zit en eindigt bij de strap lock, echt super kut, ik mis vrij veel splintertjes, hij sluit ook niet meer netjes.. hoorde hem flink kraken toen ik hem vastpakte.
Even niet meer tijd. Echte foto's komen morgen.quote:
Koop dan ook gewoon goede straplocks. Dan gebeuren dit soort dingen niet (nou ja, minder snel...)quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik had hem om m`n nek hangen, en onder het spelen vloog m`n straplock + Strap er af(Ja, ik heb 2 van die grolsch beugel ringetjes als straplocks sinds gister).
Als het een 'schone' breuk is, valt het nog wel te lijmen. De body bestaat sowieso al uit 2 gelijmde delen. Is ook nog wel redelijk onzichtbaar te herstellen.quote:Als de neck nou was gebroken, ok, had ik kut gevonden, maar dat was nog te fixen, maar een gitaar die volledig in 2e is gebroken, pff... En dan te bedenken dat ik morgen ochtend die Input wilde laten fixen, en voor een AC-30 aan het sparen ben, dat word dus een nieuwe gitaar...
Ik weet niet wat je nu verder wilt dan... dan heb jij een in 2e gesplitste gitaar terug, en heb ik de gitaar die ik er voor geruild weer terug, niet dat ik het niet wil hoor, maar... wat schiet jij er mee op Dean?quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:00 schreef The_Dean het volgende:
Braddie! Zonde man, balen! Bewaar hem voor me, mocht je het kwijt willen, wel interesse in de onderdelen.
Crafter terug zolang?
Dat er een stukje geschiedenis hersteld word.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je nu verder wilt dan... dan heb jij een in 2e gesplitste gitaar terug, en heb ik de gitaar die ik er voor geruild weer terug, niet dat ik het niet wil hoor, maar... wat schiet jij er mee op Dean?
Ik ookquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:03 schreef The_Dean het volgende:
Ja, moet te fiksen zijn
Zie het in mijn hoofd al helemaal voor me.
Grappig he? een gitaar die iemand bespeelt, die grolsch ringetjes over z`n strapholder doet zodat de strapblijft zitten, en vervolgens toch naar beneden klapt en in 2e breektquote:
Eigenlijk wel jahquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Grappig he? een gitaar die iemand bespeelt, die grolsch ringetjes over z`n strapholder doet zodat de strapblijft zitten, en vervolgens toch naar beneden klapt en in 2e breekt
Die zullen ook wel vrij prijzig zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:05 schreef genakt het volgende:
Hij maakt gave gitaars![]()
http://www.facebook.com/pages/Invictus-guitars-UK/114876545262471
Niks, maar dit is te redden, en vind het kut voor je. En voor die gitaar.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je nu verder wilt dan... dan heb jij een in 2e gesplitste gitaar terug, en heb ik de gitaar die ik er voor geruild weer terug, niet dat ik het niet wil hoor, maar... wat schiet jij er mee op Dean?
900 pond rond dequote:Op donderdag 2 februari 2012 20:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die zullen ook wel vrij prijzig zijn.
Maar die eerste foto, heeft hij ook echt een mooi stuk hout met mooie nerf gepaktquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:08 schreef genakt het volgende:
[..]
900 pond rond de![]()
Kijk maar op zijn facebook sommige zijn te koop
Hij zat goed, heb er gister mee gespeeld(met die straplocks) en dat ging perfect, vanmiddag ook nog, net ook, tot dat ie zei van. "later"quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:07 schreef CoiLive het volgende:
Ik controleer al heel erg lang, als ik de gitaar om doe, of de strap goed zit. Nooit problemen mee gehad (op 1 keer na, maar dat was eigen schuld en hoorde er gewoon bij)
Ik kom dagelijks langs Hilversum. Er is wat te regelen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niks, maar dit is te redden, en vind het kut voor je. En voor die gitaar.
Moet je wel geduld hebben, kom voor maart denk ik niet aan Hilversum toe...
Geduld heb ik wel, ik heb een acoustisch gitaartje staan nog, daar red ik me nog wel even mee.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niks, maar dit is te redden, en vind het kut voor je. En voor die gitaar.
Moet je wel geduld hebben, kom voor maart denk ik niet aan Hilversum toe...
Dat valt me nog behoorlijk mee.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:08 schreef genakt het volgende:
[..]
900 pond rond de![]()
Kijk maar op zijn facebook sommige zijn te koop
Het zou fijn zijn als er iets viel te regelen....quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik kom dagelijks langs Hilversum. Er is wat te regelen.
En jij komt binnenkort bij mij. Super!quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik kom dagelijks langs Hilversum. Er is wat te regelen.
Zeker The_Dean is een held!!!quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:21 schreef m0ridin het volgende:
Klote voor je Braddie, maar vind het cool om te zien hoe men je hier een beetje uit de brand probeert te helpen
Inderdaad, ik heb iedereen hier verkeerd ingeschat, allemaal top mensen!, super dit.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:21 schreef m0ridin het volgende:
Klote voor je Braddie, maar vind het cool om te zien hoe men je hier een beetje uit de brand probeert te helpen
Ik speelde meestal ook zittend, totdat ik straps + straplock/holders kreeg!quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:27 schreef mr-green het volgende:
[..]
Zeker The_Dean is een held!!!
ps: ik speel eigenlijk altijd zittend
Natuurlijk is er wat te regelen. Ben je morgen tussen 18:00 en 19:30 thuis? Kan ik hem meteen bij je oppikken...quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:12 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als er iets viel te regelen....
Yep. Hoe binnenkort wil je dat ik langs kom?quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En jij komt binnenkort bij mij. Super!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |