abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107544371
Hoe komt het trouwens dat die plectrums van Tecla altijd zo ènorm snel slijten, ik pakte vanmiddag een nieuwe, na 20-30 minuten flink bluessen was die *Punt* er al af gesleten en helemaal gerafeld.
pi_107545068
Hebben meer mensen er trouwens last van dat ze op spaanse gitaren barrè akkoorden niet helemaal lekker krijgen?.
pi_107545166
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 02:11 schreef Braddie het volgende:
Hebben meer mensen er trouwens last van dat ze op spaanse gitaren barrè akkoorden niet helemaal lekker krijgen?.
Dat is moeilijk ja. Veel oefenen en níet hard gaan drukken. Dan wordt het alleen maar erger.
Op dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef Braddie het volgende:
Haal van internet af man.
pi_107545195
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 02:31 schreef wimjongil het volgende:

[..]

Dat is moeilijk ja. Veel oefenen en níet hard gaan drukken. Dan wordt het alleen maar erger.
Ok, thanks voor de tip, ik oefen niet heel veel(Al zal ik wel moeten nu ik geen elec.gitaar meer heb) op de spaanse, maar niet te hard drukken dus?
pi_107545490
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 02:38 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ok, thanks voor de tip, ik oefen niet heel veel(Al zal ik wel moeten nu ik geen elec.gitaar meer heb) op de spaanse, maar niet te hard drukken dus?
Heb je geen elektrische gitaar meer?
pi_107546288
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 04:48 schreef CoiLive het volgende:

[..]

Als je ff een pagina terug bladert zie je het zo...
pi_107546297
Jups. Is een lang verhaal.
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
pi_107548666
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2012 23:22 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Nieuw in doos en plastic. Weet niet of Brian dat toestaat... Maar doe het gerust voor jullie :)
Graag zelfs! :9
Wat voor snaren zitten er op? Wil je voor mij een setje .11 er op leggen en een beetje afstellen?
Krijg je netjes voor betaald uiteraard!
PS4 online: micro_nl
pi_107549915
Damnit, zit te overwegen een looppedal te kopen... Zie ik er 1 staan (Boss RC-2) maar die dude verkoopt hem het liefst icm 2 andere pedalen, natuurlijk denk ik 'ach, ook leuk om te hebben' maar heb ik straks weer 2 extra pedalen die ik niet ga gebruiken waarschijnlijk.

Waarom is het te leuk om dingen te kopen en te hebben!?
  vrijdag 3 februari 2012 @ 11:27:20 #185
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_107550122
Looppedal is wel grappig, maar uiteindelijk heb je een dikke kans dat het speelgoed blijft wat na een paar keer gebruik weer in de kast verdwijnt. Dus even goed overwegen of het het waard is :D
pi_107550193
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 11:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Looppedal is wel grappig, maar uiteindelijk heb je een dikke kans dat het speelgoed blijft wat na een paar keer gebruik weer in de kast verdwijnt. Dus even goed overwegen of het het waard is :D
Hehe, die kans is inderdaad groot maar hey... het zit in mijn hoofd nu he! Krijg het er dan maar weer uit.

Aan de andere kant denk ik altijd 'ach, ik kan het ook gewoon weer verkopen' hoewel dat er toch meestal minder snel van koopt. Weet ook niet goed of ik nu gewoon maar moet hopen dat die dude niet op mijn bod ingaat :')
pi_107550201
Hoi, ik heb een probleempje met mijn Proco Rat 2. Weet niet of iemand ervaring heeft met dat effect, maar sinds kort doet hij raar. Ik heb het gevoel dat wat ik ook aan de knoppen draai, de distortion altijd helemaal vol staat (of nog meer dan normaal). Hierdoor geeft hij altijd een te erge distortion. Doordat er volgens mij ook nog eens een flinke noise cancellation op zit, maakt het het geluid al helemaal lelijk (na elk gespeelde noot kapt hij het geluid helemaal doods af). Onspeelbaar dus. Ik heb hem al opengeschroefd maar zie niets waar hij kapot kan zijn of iets dergelijks. Iemand tips?
Assassin stabs you in your back.
pi_107550791
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 00:35 schreef brother52 het volgende:

[..]

Nee, helemaal geen last van.
Vreemd, ook niet als je de tone helemaal open zet? met de tone uit heb ik er ook geen last van. Ik heb wel idee dat er iets mis is met de pickups. Door er met een plectrum op te tikken:

- In de nek positie zijn beide pickups ingeschakeld en hoor ik de nek zachtjes, en de brug iets harder.
- In de middelste positie idem ditto. (zit wel toon-verschil in bij het spelen)
- In de brug positie is de nek pickup uitgeschakeld en hoor ik de brug pickup goed.

edit:
Het gezoem gaat trouwens ook weg als ik m'n handen op de snaren leg.. aardingsprobleempje? Ik heb eigenlijk geen zin om hem terug te sturen, maar aan de andere kant ga ik ook geen geld uitgeven om dit te laten maken als dat ding net nieuw is.

[ Bericht 2% gewijzigd door Spelvout op 03-02-2012 12:18:29 ]
  vrijdag 3 februari 2012 @ 12:10:42 #189
20720 brother52
Dus..........
pi_107551600
Ja, lijkt mij ook een aardingsprobleempje.

Ik tik nooit met een plectrum op mijn pickups, zou dus niet kunnen zeggen of er iets met je pups aan de hand is.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_107551822
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 04:48 schreef CoiLive het volgende:

[..]

Volg dit topic eens :{w
pi_107551949
quote:
8s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 12:16 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ja kan mensen niet verplichten om jouw onzin te gaan lezen.
pi_107551951
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 12:10 schreef brother52 het volgende:
Ja, lijkt mij ook een aardingsprobleempje.

Ik tik nooit met een plectrum op mijn pickups, zou dus niet kunnen zeggen of er iets met je pups aan de hand is.
Toch maar even contact opnemen dan. Nou heb ik natuurlijk (nog) geen verstand van basgitaren, maar ik neem aan dat die het zelfde werken als een normale gitaar? Dus als ik de nek-pickup inschakel, gaat de brug-pickup uit. Dat is hier niet het geval.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 12:31:22 #193
20720 brother52
Dus..........
pi_107552339
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 12:20 schreef Spelvout het volgende:

[..]

Toch maar even contact opnemen dan. Nou heb ik natuurlijk (nog) geen verstand van basgitaren, maar ik neem aan dat die het zelfde werken als een normale gitaar? Dus als ik de nek-pickup inschakel, gaat de brug-pickup uit. Dat is hier niet het geval.
Nee, gewoon je versterker aansluiten op een wandcontactdoos met randaarde :)

Geen idee hoe het zit met die pups. Daar heb ik me niet echt in verdiept. Ik plug gewoon altijd in en begin dan te spelen :P
pi_107552522
quote:
15s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 12:20 schreef guitarist het volgende:

[..]

Ja kan mensen niet verplichten om jouw onzin te gaan lezen.
Dat valt nu toch wel mee? vanwaar die negatieviteit omtrent mij?
pi_107552585
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_107552596
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 12:36 schreef Braddie het volgende:

[..]

Dat valt nu toch wel mee? vanwaar die negatieviteit omtrent mij?
Omdat je nog steeds op video's van anderen moet reageren voordat er weer wat positiviteit komt
pi_107552646
quote:
5s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 11:30 schreef Assassin92 het volgende:
Hoi, ik heb een probleempje met mijn Proco Rat 2. Weet niet of iemand ervaring heeft met dat effect, maar sinds kort doet hij raar. Ik heb het gevoel dat wat ik ook aan de knoppen draai, de distortion altijd helemaal vol staat (of nog meer dan normaal). Hierdoor geeft hij altijd een te erge distortion. Doordat er volgens mij ook nog eens een flinke noise cancellation op zit, maakt het het geluid al helemaal lelijk (na elk gespeelde noot kapt hij het geluid helemaal doods af). Onspeelbaar dus. Ik heb hem al opengeschroefd maar zie niets waar hij kapot kan zijn of iets dergelijks. Iemand tips?
Er kan zoveel kapot zijn wat je niet kan zien :)

Wellicht een potmeter, omdat als je draaid er niks veranderd.
Wil hem best eens voor je nakijken :)
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_107554488
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 12:31 schreef brother52 het volgende:

[..]

Nee, gewoon je versterker aansluiten op een wandcontactdoos met randaarde :)

Geen idee hoe het zit met die pups. Daar heb ik me niet echt in verdiept. Ik plug gewoon altijd in en begin dan te spelen :P
Is geaard, ik heb het ook met mijn interface.

Pickups.. tjah, er zit wel duidelijk verschil tussen de twee standen ongeacht dat beide pickups ingeschakeld zijn. Die zullen dus wel naar behoren werken :)

Als ik de pickups eruit haal om te kijken of ze goed geaard zijn vervalt m'n garantie toch niet of wel?
  vrijdag 3 februari 2012 @ 13:39:42 #199
20720 brother52
Dus..........
pi_107555046
Dean, hoe is het daar met de sneeuw?
pi_107555079
quote:
8s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 12:16 schreef Braddie het volgende:

[..]

Het punt was juist dat iedereen dat al wel gelezen had en jij weer de neiging hebt om het extra te vermelden.

Blijft wel zonde van de gitaar trouwens.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2012 13:42:07 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')