Feistquote:Misschien dat bij deeltje 4 tzt weer een mooie openingspost gefabriceerd kan worden volgens thema. Kom er maar in Pirania
"e:Op dinsdag 31 januari 2012 17:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ha, ik vind het te belangrijk om uit te besteden
Het vertrouwen in m'n vrienden is grootquote:
Lijkt me een Grolschband, of vroeg in de Alpha. Weet je nooit zeker bij Lowlands.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:19 schreef indiaantje89 het volgende:
Ok mijn favoriet is toch Me First And The Gimme Gimmes uit de eerste lichting, welk podium zouden ze toegewezen lijken? Lijkt me wel een feestje !
Klinkt gezellig ja. Grolsch?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:19 schreef indiaantje89 het volgende:
Ok mijn favoriet is toch Me First And The Gimme Gimmes uit de eerste lichting, welk podium zouden ze toegewezen lijken? Lijkt me wel een feestje !
24uurs op welke rustige dag dan ookquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:28 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Lijkt me een Grolschband, of vroeg in de Alpha. Weet je nooit zeker bij Lowlands.
Alpha in de middag gok ik, beetje de plek van NOFX 2010 / Rise Against, Flogging Molly 2011.quote:
Meestal ben ik dus de kaartenregelaarquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:21 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
&
[..]
Het vertrouwen in m'n vrienden is groot.
Helemaal afwachten wat je krijgt, wisselt nogalquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:11 schreef indiaantje89 het volgende:
Zie nou trouwens pas dat er leden van NOFX en Foo Fighters bij Me First And The Gimme Gimmes zitten.
Josh Holmesquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Helemaal afwachten wat je krijgt, wisselt nogal
Maar goed, Josh Holmes komt sowieso met EEN band, dus alles staat nog open.
What? is dat zeker?quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat kan nog steeds hoor, alleen ben je dan wel de enige want iedereen blijft warm binnen zitten achter zijn computertje.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:39 schreef Bosbeetle het volgende:
* Bosbeetle verlangt terug naar de tijd dat je nog met een krat bier en een slaapzak voor de ticketshop ging hangen voor een groot concert.
Ze gáán falen. Dat is zeker.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:52 schreef Gitaarmat het volgende:
Gaat het makkelijker of juist lastiger worden met de 4-kaarten-regel, is de vraag. Minder kaarten zou misschien wel meer accounts/pc's op de server betekenen. Maar dat maakt misschien ook helemaal niet meer uit want de servers kunnen gewoon niet meer falen als vorig jaar?
Owja, de flauwe opmerkingen zijn dan ook weer niet van de lucht..quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:11 schreef indiaantje89 het volgende:
Zie nou trouwens pas dat er leden van NOFX en Foo Fighters bij Me First And The Gimme Gimmes zitten.
Wie is Josh Holmes ? http://en.wikipedia.org/wiki/Josh_Holmes is dat deze? Heeft toch niet op Lowlands gestaan?quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
No shit, Sherlockquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
Van mij mogen dat soort "we stoppen in iedere show hetzelfde grapje"-grappen van het niveau "stomme kooi EINZ!!!:DD::E!" achterwege gelaten worden.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Owja, de flauwe opmerkingen zijn dan ook weer niet van de lucht..
-Mike: Now we're gonna do a song by Hall & Oates
-[lauwe publieksreactie]
-Mike - What?! You don't know Hall & Oates??
-Spike: They were huge!
-Mike: Yeah, BIG cocks, Hall & Oates!
True, alhoewel denk ik wel dat de meeste artiesten Nederland oprecht een fijn land vinden.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ohja, en ook: "Hello Amsterdam/Rotterdam/The Hague, it's so lovely to be here. We love you! We love this country, the people are so friendly, this is the best place in the world" mag veranderd worden. Al helemaal als ze dingen roepen als blijkt dat ze denken dat Amsterdam een land is o.i.d.
Nu lijk ik veel te klagen, maar ik heb gewoon niet zoveel met OVERDUIDELIJKE nepsentimenten.
http://en.wikipedia.org/wiki/Brody_Dallequote:Op woensdag 1 februari 2012 13:35 schreef indiaantje89 het volgende:
Vorig jaar was hij niet aanwezig, of ik hem gemist... stond misschien in het voorprogramma van Depeche Mode?
Zou wel leuk zijn, ben groot fan van deze man.
Wie is zijn vrouw eigenlijk?
Denk niet dat ze je bij FRS verder kunnen helpen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:50 schreef Grunsfan het volgende:
Ik wil eigenlijk voor de strategie " man achter laptop, ik naar FRS" gaan. Zou dat nut hebben of is het systeem bij FRS net zo traag?
Wat wil je bij FRS halen dan?quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:50 schreef Grunsfan het volgende:
Ik wil eigenlijk voor de strategie " man achter laptop, ik naar FRS" gaan. Zou dat nut hebben of is het systeem bij FRS net zo traag?
ALLE cd's.. van bands die op lowlands staan... ernstig twijfels daaroverquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:58 schreef AMDB het volgende:
[..]
Kun je alle cd's van de bands kopen, ben je er toch nog een beetje bij
Niet te letterlijk nemenquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ALLE cd's.. van bands die op lowlands staan... ernstig twijfels daarover
Kaartjes. De mijne verkoopt gewoon nog concertkaarten hoor.quote:
Misschien kan het wel. Maar Lowlands kun je al jaren alleen via ticketmaster krijgen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:02 schreef Grunsfan het volgende:
Ik was tot voor vijf minuten geleden echt in de veronderstelling dat je daar nog kaarten kon halen voor concerten! Maar niet dus.
Sinds wanneer niet meer dan?quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:02 schreef Grunsfan het volgende:
Ik was tot voor vijf minuten geleden echt in de veronderstelling dat je daar nog kaarten kon halen voor concerten! Maar niet dus.
Lowlandskaartjes? Is al jaren alleen digitaal.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kaartjes. De mijne verkoopt gewoon nog concertkaarten hoor.
Maar de vraag is of MoJo deze keer bewust alles digitaal gaat doen.
Ahquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lowlandskaartjes? Is al jaren alleen digitaal.
Ieder zijn mening, ik zou het tof vinden... het is tenslotten een open minded festival tochquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:49 schreef WeezerButler het volgende:
Tiesto in 2002 is wel genoeg geweest. Niet meer te toppen, de beste DJ worldwide
Dat wist ik dus ook niet!quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lowlandskaartjes? Is al jaren alleen digitaal.
vorige jaren waren die toch 300 euro per stukquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:54 schreef Grunsfan het volgende:
Ik heb trouwens een mail gekregen over die podpads, die huisjes die je op LL kunt huren. Staan geen prijzen bij maar die gaan ook vanaf zaterdag in de verkoop. Niets voor mij hoor, veel te duur denk ik helaas.
lowlands.nl is al jaren heel duidelijk (goed niet de hele site, maar dit deel wel): lowlandskaartjes alleen verkrijgbaar via lowlands.nl, livenation.nl en ticketmaster.nlquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:56 schreef Grunsfan het volgende:
En Old Skool-telefonisch, zou dat nog werken?
Die podpads zijn echte gruwelijk lompquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vorige jaren waren die toch 300 euro per stuk
Ja, iedereen moet het zelf weten natuurlijkquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:16 schreef Grunsfan het volgende:
Maar toch, noem me een oud wijf, lijkt het me wel relaxed! Niet meer sjouwen met je tent, toilet in de buurt, koffie en thee binnen handbereik als ontbijt, telefoon kun je daar opladen enzo. Glamping op Lowlands!
Ver weg dusquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:19 schreef indiaantje89 het volgende:
Waar staan die dingen trouwens? Heb ze nog nooit gezien van dichtbij
Ik heb ook geen flauw idee. Ook nergens een bordje gezien ofzo.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:19 schreef indiaantje89 het volgende:
mwah op de camping sta je ook niet heel snel erg ver van WC's af.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:16 schreef Grunsfan het volgende:
Maar toch, noem me een oud wijf, lijkt het me wel relaxed! Niet meer sjouwen met je tent, toilet in de buurt, koffie en thee binnen handbereik als ontbijt, telefoon kun je daar opladen enzo. Glamping op Lowlands!
aan de verkeerde kant van de brugquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:19 schreef indiaantje89 het volgende:
daar dusquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:24 schreef WeezerButler het volgende:
Bij de Camper camping staan ze. Vorig jaar nog getwijfeld, zwangere vriendin was met geen stok de tent in te krijgen.... Toch gelukkig via via een VW busje kunnen regelen.
Ik stond vorig jaar ook aan de "verkeerde kant" van de brug, maar vond het niet heel erg. Dicht bij de uitgang dus hoef je niet met al die spullen te sjouwen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aan de verkeerde kant van de brug
[..]
daar dus
Als je een kaartje bij frs koopt, koop je hem toch ook via ticketmaster. Zo duidelijk vind ik het niet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
lowlands.nl is al jaren heel duidelijk (goed niet de hele site, maar dit deel wel): lowlandskaartjes alleen verkrijgbaar via lowlands.nl, livenation.nl en ticketmaster.nl
Ik vind het terugsjouwen dan ook nooit zo erg. Ik vind het vervelender om in de toegangsrij te staan met al je volle rugzakken. Terug gaan ze toch halfleeg mee.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:33 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik stond vorig jaar ook aan de "verkeerde kant" van de brug, maar vond het niet heel erg. Dicht bij de uitgang dus hoef je niet met al die spullen te sjouwen.
Achja misschien neem ik wel teveel mee, ben geen conditie beest. En vooral de terug weg vond ik het erg fijn dat we dicht bij de auto zaten.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind het terugsjouwen dan ook nooit zo erg. Ik vind het vervelender om in de toegangsrij te staan met al je volle rugzakken. Terug gaan ze toch halfleeg mee.
je komt 1x aan, je gaat 1x weg. Je gaat minstens 3x naar het festivalterrein/terug naar de tent. In mijn geval zelfs minstens 6x. Ik weet het wel.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:33 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik stond vorig jaar ook aan de "verkeerde kant" van de brug, maar vond het niet heel erg. Dicht bij de uitgang dus hoef je niet met al die spullen te sjouwen.
Preciesquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
je komt 1x aan, je gaat 1x weg. Je gaat minstens 3x naar het festivalterrein/terug naar de tent. In mijn geval zelfs minstens 6x. Ik weet het wel.
Camping 3!
Of een trui/lange broek halen voor de nachtquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:35 schreef AMDB het volgende:
Ik ga alleen nog maar aan de goede kant van de brug staan. Even snel terug naar de camping om wat blikjes bier te nuttigen. Camping 5 e.v. is net iets te ver imo.
Maar zonder bagage is hij niet zo klotequote:Op woensdag 1 februari 2012 15:40 schreef rubbereend het volgende:
inderdaad, twee keer die klotebrug is meer dan zat
Met bagage valt het ook wel mee hoor. Backpack op m'n rug en tentje in m'n hand meestal.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:42 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Maar zonder bagage is hij niet zo klote
Ja die rij was debiel langquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:41 schreef indiaantje89 het volgende:
Ieder zijn ding persoonlijk, ik vond vooraan camping 6 prima te doen. Wanneer de eerste acts beginnen sta ik al op het festival terrein (als je niet moet wachten net als op vrijdag vorig jaar, Wombats + Dry The River daardoor gemist). En ga tussen 2 en 4 snachts naar mijn tentje. Dus mij boeit de camping niet heel veel.
Totdat ze maar besloten om niemand meer echt te controleren/fouilleren, toen kwam het pas echt in beweging.quote:
Waarom was dat nou? Had dat te maken Pukkelpop? Of gewoon te strenge controles? Andere dingen geen problemen gehadquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:46 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Totdat ze maar besloten om niemand meer echt te controleren/fouilleren, toen kwam het pas echt in beweging.
Gaat ook nergens over dat het festivalterrein een half uur ofzo voor het eerste optreden open gaat. The Wombats moeten bijna voor een lege tent begonnen zijn volgens mijquote:
Ja inderdaad gooi gewoon wat eet tentjes open, zorg dat er iemand al staat in de Groovetube. En zet ergens als een bandje weg... ik baalde vooral van Dry The River dat ik ze had gemist.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:48 schreef stbabylon het volgende:
Ze moeten echt eens 2 uur van te voren op vrijdag open gaan.
Pukkelpop was nog helemaal niets gebeurd.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:47 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Waarom was dat nou? Had dat te maken Pukkelpop? Of gewoon te strenge controles? Andere dingen geen problemen gehad
Dat vond ik eigenlijk veel erger dan dat ik zelf wat later op het terrein was: dat bandjes daar zonder publiek staan.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Gaat ook nergens over dat het festivalterrein een half uur ofzo voor het eerste optreden open gaat. The Wombats moeten bijna voor een lege tent begonnen zijn volgens mij
Jawel Pukkelpop drama was op donderdag alquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Pukkelpop was nog helemaal niets gebeurd.
Was gewoon strenge controle.
ehmmm...quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar jij bent ook heel speciaal.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch grappig dat bijna iedereen hier last had van een rij op vrijdag, vorig jaar.
De mijne was net zo lang als op de andere dagen en ik was, inclusief steekproefmatige fouilleersessie achter de schermen, nog ruim op tijd voor Fucked Up.
He, echt waar? Ik dacht vrijdagavond?quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:51 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Jawel Pukkelpop drama was op donderdag al
Owyeah. I forget.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar jij bent ook heel speciaal.
Donderdag.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
He, echt waar? Ik dacht vrijdagavond?
pukkelpop is van vrijdag tot/met zaterdagquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
He, echt waar? Ik dacht vrijdagavond?
je moest vrijdag editen, niet gebeurdquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:53 schreef AgeEll het volgende:
[..]
pukkelpop is van vrijdag tot/met zaterdag
lowlands dag later. Dus pukkelpop was idd al gebeurt .
Volgens mij klopt je post nietquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:53 schreef AgeEll het volgende:
[..]
pukkelpop is van vrijdag tot/met zaterdag
lowlands dag later. Dus pukkelpop was idd al gebeurt .
Is het editen of editten?quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
je moest vrijdag editen, niet gebeurd
Vraag dat maar aan Edittorsquote:
2 en 3 zijn de tofste :-)quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:56 schreef TheFastOne het volgende:
Met een groep maten naar LowlandsVan verschillende mensen hoor ik dat Camping 3 het leukst is, iemand ervaringen?
Dat dus. 3 hoor je erg veel mensen over dus dan weet je: als je daar om 16:00 aan komt kakken, dan heb je waarschijnlijk geen plekje met je groepje.quote:
Wanneer ben je op tijd voor een goed plekje?quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat dus. 3 hoor je erg veel mensen over dus dan weet je: als je daar om 16:00 aan komt kakken, dan heb je waarschijnlijk geen plekje met je groepje.
11.00quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:59 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Wanneer ben je op tijd voor een goed plekje?
Hoe kom je daar nou bijquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:58 schreef WeezerButler het volgende:
Op 1 komen vooral van die types die van druks houden en lawaai
Hoe vroeger je er bent, hoe beter het isquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:59 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Nedrelands, ja?quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:56 schreef WeezerButler het volgende:
wijzigen = gewoon Nedrelands praten nitwitz
Geldt voor 1 t/m 4 en 5,6,7 is maar matig minder lawaaiig.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:58 schreef WeezerButler het volgende:
Op 3 of 2? Dan moet je om 10:30 op de Dijk staan en als het open is doorlopen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:59 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ik sta meestal om 11.00 op de dijk (met auto) en kan dan prima op 2/3 komen, echter wel ietsje naar achteren (voorbij wc-gebouw).quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op 3 of 2? Dan moet je om 10:30 op de Dijk staan en als het open is doorlopen.
Je gaat met de auto of met OV?quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:06 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik was vorig jaar pas in de middag aangekomen, en lang moeten wachten in de rij. Hoelaat gaan de poorten open? En moet je dan ook lang wachten?
Parkeerplaats ging volgens mij rond 13.00 open laatste jaar. Ongeveer anderhalf uur in de rij voor de ingang gestaan.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:06 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik was vorig jaar pas in de middag aangekomen, en lang moeten wachten in de rij. Hoelaat gaan de poorten open? En moet je dan ook lang wachten?
Auto, maar wij waren er pas rond 3 uurquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je gaat met de auto of met OV?
Ja het is wat.. Een muziekfestival waar mensen van druqs en lawaai houden.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:58 schreef WeezerButler het volgende:
Ja, daarom vraag ik het. Ik meen dat die pas om 15:00 gaan rijden maar daar kan ik zwaar naast zitten natuurlijk. Iemand kan het vast bevestigen/ontkrachten.quote:
Ja, dan moet je dus een stuk eerder gaan rijdenquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:10 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Auto, maar wij waren er pas rond 3 uur
Doet me denken aan die vent die zich gisteren enorm naar binnendrong in de trein en bijna naar een plekje rende om te kunnen zitten. Ik zei nog "snel! snel!" tegen 'm maar ik denk dat 'ie te panisch was om een plekje te missen dat 'ie me niet hoordequote:Op woensdag 1 februari 2012 16:15 schreef leeell het volgende:
wij zijn bijna elk jaar als eerste op camping 3, dus vooraan staan op de dijk en doorlopen als het hek open gaat
zo panisch zijn we dan weer nietquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Doet me denken aan die vent die zich gisteren enorm naar binnendrong in de trein en bijna naar een plekje rende om te kunnen zitten. Ik zei nog "snel! snel!" tegen 'm maar ik denk dat 'ie te panisch was om een plekje te missen dat 'ie me niet hoorde
Dat lukt ons ook altijd wel op camping 3 en we staan zelden vooraan.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:18 schreef leeell het volgende:
[..]
zo panisch zijn we dan weer niet
maar we zijn met een grote groep en we willen altijd wel bij elkaar blijven zodat we onze rituele partytent - tent- cirkel kunnen fabriceren op veld 3
Nee, maar ik moest er gewoon even aan denkenquote:
Same here, maar dan op camping 2.quote:maar we zijn met een grote groep en we willen altijd wel bij elkaar blijven zodat we onze rituele partytent - tent- cirkel kunnen fabriceren op veld 3
net voor de bui?quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat lukt ons ook altijd wel op camping 3 en we staan zelden vooraan.
Behalve dan afgelopen jaar, toen stonden we tegen het hek.
En toch kreeg ik het voor elkaar om de tent pas nét voor de bui opgezet te hebben.
Dat is het verschil tussen een geldig en een ongeldig ticket danquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:27 schreef leeell het volgende:
[..]
net voor de bui?
toen had ik mn sixpackje al op en het eerste potje 31'en gewonnen
Drie jaar op rij op camping 1 gestaan. Lawaai komt van dronken lui (elke camping), de Grolschtent en afgelopen jaar van een eikel die irritant deed met een megafoon. Drugs vond ik ook niet overdreven veelquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:58 schreef WeezerButler het volgende:
Ja was genaaid met een nepticket? Dat zuigt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat is het verschil tussen een geldig en een ongeldig ticket dan
Wij stonden 2 jaar geleden op Camping 1, toen was het de groen/zweefcamping(of is dat alweer 3 jaar geleden?) Echt geen ongetogen woord gehoordquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Drie jaar op rij op camping 1 gestaan. Lawaai komt van dronken lui (elke camping), de Grolschtent en afgelopen jaar van een eikel die irritant deed met een megafoon. Drugs vond ik ook niet overdreven veel
Om-en-nabij, circa, plusminus, iets in die regionen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja was genaaid met een nepticket? Dat zuigt.
Ah, CJP terwijl je 60 bent?quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Om-en-nabij, circa, plusminus, iets in die regionen.
Maar uiteindelijk was ik nog een tientje goedkoper uit
Vervelend was die gast met die megafoon inderdaad.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Drie jaar op rij op camping 1 gestaan. Lawaai komt van dronken lui (elke camping), de Grolschtent en afgelopen jaar van een eikel die irritant deed met een megafoon. Drugs vond ik ook niet overdreven veel
Nope geld terug van ongeldige ticket en m'n nieuwe kreeg ik met tientje korting.quote:
Zo dan, dat is niet verkeerd. Ze poneren zichzelf altijd als ware nazi's waar het valse kaarten betreft. Het valt dus wel mee?quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nope geld terug van ongeldige ticket en m'n nieuwe kreeg ik met tientje korting.
Ohnee, het zijn ware nazi's. Dit is dan ook met verkopers zelf afgehandeld.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo dan, dat is niet verkeerd. Ze poneren zichzelf altijd als ware nazi's waar het valse kaarten betreft. Het valt dus wel mee?
De afgelopen drie jaar is het elk jaar 'green ghetto' geweest. Dat merk je vooral doordat ze ervan uitgaan dat je je rotzooi weer opruimt, dat is voor mij het enige merkbare verschil. En dat opruimen vind ik niet meer dan normaal, dus heb ik er geen probleem mee op camping 1 te staan.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wij stonden 2 jaar geleden op Camping 1, toen was het de groen/zweefcamping(of is dat alweer 3 jaar geleden?) Echt geen ongetogen woord gehoord
quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ohnee, het zijn ware nazi's. Dit is dan ook met verkopers zelf afgehandeld.
de Pukkelpopramp was op donderdag naar mijn wetenquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Was gewoon strenge controle.
Kijken of er nog iemand bijkomtquote:
Ik had op bij het bijlezen op pagina 2 niet door dat we al op pagina 4 aanbelandquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kijken of er nog iemand bijkomt
Nee, mag geen glas mee naar binnen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:29 schreef TheFastOne het volgende:
Mag je kratjes mee naar de camping nemen?
Logisch natuurlijk, maar ik wilde het toch effe wetenquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:30 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nee, mag geen glas mee naar binnen.
kratjes mogen welquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:29 schreef TheFastOne het volgende:
Mag je kratjes mee naar de camping nemen?
Bier voor in de rij en wat te eten. De rest haal ik wel op Lowlandsquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:32 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Logisch natuurlijk, maar ik wilde het toch effe wetenHoe groot is jullie voedsel/drankvoorraad?
Ja op zich wel te doen, drinken is iets duurder dan in een café en eten is iets duurder dan op het station. Wat het duur maakt is dat je daar drie dagen zitquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:33 schreef TheFastOne het volgende:
Zijn de prijzen een beetje normaal?
Kortom het is wel duur.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja op zich wel te doen, drinken is iets duurder dan in een café en eten is iets duurder dan op het station. Wat het duur maakt is dat je daar drie dagen zit
ligt er aan wat je normaal vindtquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:33 schreef TheFastOne het volgende:
Zijn de prijzen een beetje normaal?
De hoeveelheid maakt het duur, niet de consumptieprijzen an sich. Als ik drie dagen op het terras ga zitten en daar al mijn eten en drinken haal zal ik niet veel goedkoper uitzijn dan op het festivalterreinquote:
Precies, het is horeca dan mag je wel verwachten dat de prijzen hoger liggen. Maar een biertje voor 2,50 en wat eten voor 5 euro is niet gek. Je krijgt over het algemeen goed festival voer.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De hoeveelheid maakt het duur, niet de consumptieprijzen an sich. Als ik drie dagen op het terras ga zitten en daar al mijn eten en drinken haal zal ik niet veel goedkoper uitzijn dan op het festivalterrein
Het eten van La Place is wat mij betreft het geld wel waard. De meat pies bevielen me vorig jaar ook goedquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:49 schreef portie het volgende:
[..]
Precies, het is horeca dan mag je wel verwachten dat de prijzen hoger liggen. Maar een biertje voor 2,50 en wat eten voor 5 euro is niet gek. Je krijgt over het algemeen goed festival voer.
Ik vind het voer over het algemeen -voor een festival- best okay. De porties mogen van mij bij sommige gerechten wel iets groter want het is vaak toch nét niet genoeg. Dat is wel slim natuurlijk, maarja.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het eten van La Place is wat mij betreft het geld wel waard. De meat pies bevielen me vorig jaar ook goed
Ik eet in het dagelijks leven nauwelijks fruit. Als ik op Lowlands al fruit binnenkrijg dan is dat in een Swirl of op een punt pizza Hawaii.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind het voer over het algemeen -voor een festival- best okay. De porties mogen van mij bij sommige gerechten wel iets groter want het is vaak toch nét niet genoeg. Dat is wel slim natuurlijk, maarja.
De wok vult erg goed, maar daar betaal je dan ook een tientje voor. En een beker fruit is ook erg lekker maar volgens mij 2,5 munt?
Ook maar eens proberenquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:02 schreef rubbereend het volgende:
De thai op Lowlands is prima, maar de soepen van de wereldsoepen zijn echt![]()
Ik eet ook te weinig fruit, maar vind het daar wel ff lekker. Alleen mogen ze wel iets rijper fruit regelen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik eet in het dagelijks leven nauwelijks fruit. Als ik op Lowlands al fruit binnenkrijg dan is dat in een Swirl of op een punt pizza Hawaii.
Goedkoop is anders, maar je kan prima eten daar hoorquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:24 schreef portie het volgende:
[..]
Jij bent de allereerste die ik daar over hoor ..
In de buurt van de Mike, bij die tent waar je in 2011 een banjo kon maken van een koektrommel. Heb een stukje gehad van iemand anders, ik vond de kaasfondue niet zoquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:56 schreef theodoor9 het volgende:
Nog nooit gezien waar is die tent ergens?
Maar van die klojo's mocht ik niet ontbijten met stamppotquote:
Als sinds ze er staan heb ik de intentie er een keer zuurkool met een speklap te gaan halen...tot nu toe nog niet geluktquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar van die klojo's mocht ik niet ontbijten met stamppot. Dat serveerden ze pas in de middag
afgelopen 4 jaar op 3 gestaan, grootste voordeel van 3 is ook dat t lekker dichtbij de ingang van t terrein isquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat dus. 3 hoor je erg veel mensen over dus dan weet je: als je daar om 16:00 aan komt kakken, dan heb je waarschijnlijk geen plekje met je groepje.
Ik gisteren, en het doet het nog, en het wachtwoord werkt nogquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vandaag maar vast mijn Ticketmasteraccount gecheckt. Dat gaat een hoop stress schelen zaterdag
Ik ook. Gisteren mijn livenation login details opgevraagd en gecontroleerd. Ga ik nu even met ticketmaster doen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vandaag maar vast mijn Ticketmasteraccount gecheckt. Dat gaat een hoop stress schelen zaterdag
Zojuist ook eens gecheckt, working fine.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik gisteren, en het doet het nog, en het wachtwoord werkt nog
denk dat het verstandiger is om via ticketmaster te doen, Livenation linkt ook alleen maar door naar Ticket master toch ?quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ook. Gisteren mijn livenation login details opgevraagd en gecontroleerd. Ga ik nu even met ticketmaster doen.
Neen. Niet echt. Je computer, wat je draait, je netwerkkaart/draad/router/modem heeft wel wat te maken met je stabiliteitquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:06 schreef indiaantje89 het volgende:
Heeft snelheid van een computer trouwens ercht te maken dat je er sneller doorheen komt ?
Volgens mij wel ja.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:10 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
denk dat het verstandiger is om via ticketmaster te doen, Livenation linkt ook alleen maar door naar Ticket master toch ?
Als je een redelijk moderne computer hebt maakt het niet zoveel uit. Als je nog een Pentium II uit de vorige eeuw gebruikt wens ik je veel succesquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:06 schreef indiaantje89 het volgende:
Heeft snelheid van een computer trouwens ercht te maken dat je er sneller doorheen komt ?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:04 schreef ohnikua het volgende:
ik ben ook maar vast aan het bidden voor de ticketservicegoden
Onze Kaartjes,
die in de voorverkoop gaan,
Uw festival worde geheiligd,
Wij willen kome,
Uw wil geschiede op Lima zoals in de Hemelpoort,
Geef ons heden ons Daily Paradise,
en vergeef ons onze verdovende middelenconsumptie,
zoals ook wij aan anderen hun verdovende middelenconsumptie vergeven,
en leid ons niet in de zwarthandel,
maar verlos ons van ’t F5-en.
Alpha Bravo Charlie.
Ik sluit laptop rechtstreeks aan op modem, en mijn huisgenoten gooi ik even van het WiFi netwerk af door hun MAC adressen te blokkeren op de router.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neen. Niet echt. Je computer, wat je draait, je netwerkkaart/draad/router/modem heeft wel wat te maken met je stabiliteit
quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:17 schreef Memento-Mori het volgende:
nu we t over eten hebben, de tosticamperElvistosti
Heb ik ook gemist.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
tosticamper?
djiezes, elk jaar mis ik wel wat. Vroeger al de speciale bierenstand, 2 jaar geleden een hele zee aan opblaasbedden over het hoofd gezien en nu een tosticamper?
Die Vifit-stand was leukquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
tosticamper?
djiezes, elk jaar mis ik wel wat. Vroeger al de speciale bierenstand, 2 jaar geleden een hele zee aan opblaasbedden over het hoofd gezien en nu een tosticamper?
Er is wel een pannenkoekenstand, maar ik denk dat je iets anders bedoeltquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:30 schreef indiaantje89 het volgende:
Wat ook heerlijk zou zijn is een pannenkoekenhuis op het terrein.
En ook een mooie cocktailbar, met echte cocktails. De cocktails van vorig jaar zijn van die standaard dingen met weinig smaak er aan.
Je bedoelt echt waar je kunt zitten ofzo? Want er zijn zat pannenkoeken te vindenquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:30 schreef indiaantje89 het volgende:
Wat ook heerlijk zou zijn is een pannenkoekenhuis op het terrein.
Je hebt buiten die grote cocktailbar ook een barretje tegenover Van 't Land...een paar jaar geleden maakte die bijvoorbeeld een Aarbeien Daiquiri met vers gepureerde aardbeien. Echt superlekker. Maar al een paar jaar is het opeens een siroopquote:En ook een mooie cocktailbar, met echte cocktails. De cocktails van vorig jaar zijn van die standaard dingen met weinig smaak er aan.
Volgens mij laatste keer met 10e editie..lang gelee alweer dus.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wanneer was de speciaalbierstand er dan?
als het voor 2008 was, vind ik het niet raar dat ik die gemist hebquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Volgens mij laatste keer met 10e editie..lang gelee alweer dus.
Gewoon Pannenkoekhuis waar je de gekste dingen op je Pannenkoek kan gooien, shoarma, salami, spek, worst, banaan met rum, mexicano, gehakt :pquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je bedoelt echt waar je kunt zitten ofzo? Want er zijn zat pannenkoeken te vinden
[..]
Je hebt buiten die grote cocktailbar ook een barretje tegenover Van 't Land...een paar jaar geleden maakte die bijvoorbeeld een Aarbeien Daiquiri met vers gepureerde aardbeien. Echt superlekker. Maar al een paar jaar is het opeens een siroop
Nou, vooruit..nog 1 keer dan..quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:41 schreef rubbereend het volgende:
Ik mis nog steeds de everzwijnhammetjes het meest
Ik had vorig jaar een fles gin-tonic op de camping, dat beviel op zich welquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:40 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
De cocktails smaakten inderdaad als siroop. Het is inderdaad prijzig, maar als het een lekkere Cocktail is heb ik het er wel voor over (tussen het bier geweld door).
Ja, kan in 1 bestelling.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:00 schreef kciR het volgende:
CJP heeft zelfs een heuse faq gemaakt voor Lowlands 2012, waarin ze er sterk op hameren dat je er op tijd bij moet zijn. Alsof de stress nog niet hoog genoeg is
Ik heb trouwens cjp en mijn vriendin ook, normaal kopen we hem altijd apart. Dit jaar zal ik voor ons beide een kaartje moeten kopen (vriendin is een weekend weg). Zou ik dan in één bestelling twee cjp kaarten kunnen kopen (met of course twee verschillende codes) ?
Een beetje een beginners vraag, maar ik wil er toch zeker van zijn, dat ik ook voor een achtste keer naar LL kan
Ik bedoelde niet dat het naar siroop smaakte, maar dat het siroop wasquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:40 schreef indiaantje89 het volgende:
De cocktails smaakten inderdaad als siroop. Het is inderdaad prijzig, maar als het een lekkere Cocktail is heb ik het er wel voor over (tussen het bier geweld door).
Wat ben ik blij dat ik niet met die geforceerde vrolijkheid heb meegedaanquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nou, vooruit..nog 1 keer dan..
[ afbeelding ]
Ik brouw zelf bier...dus dan ben ik mans genoeg om over cocktails te durven pratenquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:06 schreef rubbereend het volgende:
Zitten hier nu een paar mannen over cocktails te praten
Tetten/google/verbodenquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nou, vooruit..nog 1 keer dan..
[ afbeelding ]
Oh sorry, even compenseren:quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:06 schreef rubbereend het volgende:
Zitten hier nu een paar mannen over cocktails te praten
ja dat was epic. Eentje klom erin, de anderen stonden met stokken te gooien. Ja was prachtig om af te kijkenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:04 schreef Fuszy het volgende:
Vorig jaar was er een groep keer op keer aan het kutten met alarmen. Ook nog minimaal één in de boom gegooid die aan stond. Uiteindelijk met een hele groep dat ding eruit kunnen krijgen en kapot kunnen gooien. Victory!
Dit zijn vrij bedekte tetten, n00bie foei, niet weer doen!quote:
Via twitter sowieso, misschien 30 seconden na 3FM maar toch. En is maar afwachten of dat niet gewoon een gerucht is,.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:38 schreef indiaantje89 het volgende:
Tik, Tak, Tik, Tak...
Nog 1 dag voor de dag des oordeels... D-Day.
Iemand vertelde hier dat ze zaterdag een Alpha naam bekend gaan maken. Gaan ze dat bekend maken op 3FM? Of gewoon Rapid Razor Bob op twitter?
Ben ik ook wel benieuwd naar. Er staat overigens nog 45 cent per minuut bij, maar was niet laatst in de tweede kamer besloten dat dit niet meer mag?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:13 schreef indiaantje89 het volgende:
Iemand trouwens ervaring met Ticketservice telefonie ?
staat een kraampje jaquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:50 schreef Memento-Mori het volgende:
hoe zit t btw met die cjp? die korting moet je toch op lowlands zelf terug gaan halen?
Huh? Raar. Paar jaar geleden ging er gewoon direct een tientje af. Hoefde je niets meer voor te doen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:50 schreef Memento-Mori het volgende:
hoe zit t btw met die cjp? die korting moet je toch op lowlands zelf terug gaan halen?
dat dusquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Huh? Raar. Paar jaar geleden ging er gewoon direct een tientje af. Hoefde je niets meer voor te doen.
Er zijn ook iets van 5.000 of 10.000 CJP-kaarten. Dat gaan ze daar dan toch niet regelen?
kaartverkoop is idd gelijk kortingquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Huh? Raar. Paar jaar geleden ging er gewoon direct een tientje af. Hoefde je niets meer voor te doen.
Er zijn ook iets van 5.000 of 10.000 CJP-kaarten. Dat gaan ze daar dan toch niet regelen?
en daarom beantwoorden we datquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:03 schreef Memento-Mori het volgende:
ja weet ik veel,. er staat n kraampje waar je iets kan inwisselenweet ik veel waarvoor dat is
Net zeg je nog dat er een kraampje staatquote:
WTF?. Zoals de waard is, vertrouwt 'ie zijn gasten.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:04 schreef Memento-Mori het volgende:
ja maar op een manier alsof ik volslagen debiel ben ja
CJP KORTING =quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Net zeg je nog dat er een kraampje staat
Als je het niet weet, zaai dan geen verwarring.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
WTF?. Zoals de waard is, vertrouwt 'ie zijn gasten.
Lekker alles negatief lezen, daar kom je ver mee.
weet ik veel waarvoor dat cjpding is en het is juist slim t zo te doen, grote groep heeft geen zin in de rij te staan om korting te innen/vergeet het, KASSAquote:Er zijn ook iets van 5.000 of 10.000 CJP-kaarten. Dat gaan ze daar dan toch niet regelen?
Ja joh, maar dat is niet wat je zeiquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:07 schreef leeell het volgende:
[..]
CJP KORTING =
#1 = KAARTVERKOOP
#2 = KRAAMPJE OP LOWLANDS WAAR JE JE TIENTJE TEGOED VOOR MUNTES KAN HALEN
Eh..jawel... "CJP korting van tijdens het bestellen". Dat is er toch echt maar 1. Dat is wat anders dan een tegoed dat in te ruilen is voor muntjes.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:08 schreef leeell het volgende:
ze specificeerde toch niet aan welke korting ze refereerde
ik hoop toch wel dat Nem op LL wat vrolijker is dan de zuurpruim die altijd op FOK is.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:09 schreef indiaantje89 het volgende:
People People,
Ik snap dat de zenuwen erg toeslaan zo'n 23 uur voor de VVK. Maar laten we het gezellig houden zoals we het gezellig maken op Lowlands
Dan snap je toch het hele principe van die CJP (www.cjp.nl)-kaart niet. Dat ding is een kortingskaart om jongeren cultureel aan te zetten. Dan gaan ze toch niet proberen zoveel mogelijk mensen uit de korting te naaien?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
[..]
weet ik veel waarvoor dat cjpding is en het is juist slim t zo te doen, grote groep heeft geen zin in de rij te staan om korting te innen/vergeet het, KASSA
korting is toch korting, in welk jasje ze t ook steken? of dat nu met terugwerkende kracht is of niet, het is kortingquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan snap je toch het hele principe van die CJP (www.cjp.nl)-kaart niet. Dat ding is een kortingskaart om jongeren cultureel aan te zetten. Dan gaan ze toch niet proberen zoveel mogelijk mensen uit de korting te naaien?
Voor jou misschien, maar voor ieder weldenkend mens is het gewoon duidelijk. KORTING..niet MUNTJESTEGOED.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:12 schreef leeell het volgende:
"hoe zit t btw met die cjp? die korting moet je toch op lowlands zelf terug gaan halen?"
lijkt me redelijk vrij interpreteerbaar
Ja, jij vindt mij altijd een zuurpruim en ik ben alles behalve dat.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:11 schreef leeell het volgende:
[..]
ik hoop toch wel dat Nem op LL wat vrolijker is dan de zuurpruim die altijd op FOK is.
Absoluutquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:14 schreef leeell het volgende:
vergeet niet, lees eens de berichten van vorig jaar terug
toen de reguliere kaarten waren uitverkocht waren er ook nog maar een paar CJP kaarten, dus zelfs met die dingen moet je opschieten
maar muntjestegoed is òòk een vorm van kor.......quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Voor jou misschien, maar voor ieder weldenkend mens is het gewoon duidelijk. KORTING..niet MUNTJESTEGOED.
[..]
Ja, jij vindt mij altijd een zuurpruim en ik ben alles behalve dat.
Maar ik reageer op mensen die een beetje vreemd/niet zo snugger bezig zijn.
die muntjes die je kan krijgen was volgens mij niet voor alle cjp'ers maar voor middelbare scholieren die van die cultuurtegoeden op een pasje hadden en die konden ze dan op Lowlands voor een deel omzetten in muntjesquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:15 schreef leeell het volgende:
[..]
maar muntjestegoed is òòk een vorm van kor.......
ach laat ook maar
het is opgelost toch ?
zolang we allemaal maar een kaartje hebben
dit zou zomaar kunnen, zou ik voorderest niet wetenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die muntjes die je kan krijgen was volgens mij niet voor alle cjp'ers maar voor middelbare scholieren die van die cultuurtegoeden op een pasje hadden en die konden ze dan op Lowlands voor een deel omzetten in muntjes
Jawel..je krijgt je code namelijk direct onlinequote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:16 schreef Memento-Mori het volgende:
jaen nu ben ik aan t kijken of ik n cjp aan ga schaffen, tuurlijk moet je snel zijn, dat sowieso maar morgen een cjpcode regelen wordt sowieso niks meer
ik ben bijna 24quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jawel..je krijgt je code namelijk direct online
En je bent als je hem nu koopt in totaal 5 euro duurder uit(geloof dat de kaart 15 euro kost) maar dan heb je wel korting voor de bios e.d. en volgend jaar gewoon wel de volledige korting. Althans, als je dan geen 30 bent
Waarom wachten dan? Vraag dat ding nu gelijk aanquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben bijna 24dus heb nog ff , en bedoel als er morgen nog enkele cjp over zijn dat er dan een run komt op die code krijgen
Ik kan me echt niet voorstellen dat mensen alleen naar een festival zouden gaan.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:21 schreef Memento-Mori het volgende:
de groep zal vast wel kaartjes kunnen regelen en anders gaan er wel anderen die ik ken en desnoods ga ik alleendat fuckt me echt niet
Ja, dat is sowieso vervelend. Maar 2-3 jaar geleden waren alle normale kaarten uitverkocht maar CJP-kaarten waren er toen nog wel. Het is een extra kansje zegmaarquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:23 schreef Memento-Mori het volgende:
maar ja cjp of niet, je moet toch geduld hebben op die dramasite (en dat heb ik zooo erg niet) nouja als er vooruitgang is, wel maar steeds uit de rij te worden gegooid houd ik echt niet lang vol
tja wat dat te gaat ken ik ook wel genoeg mensen die ik op kan zoeken, zelfs als mn groep er niet isquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:24 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat mensen alleen naar een festival zouden gaan.
Hmm Franz Ferdinand zou ik erg vet vinden, vraag me of dit niveau headliner is?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:16 schreef leeell het volgende:
let op, vanmiddag wordt Franz Ferdinand bevestigd, of een andere grote
ik ben n autistquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:24 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat mensen alleen naar een festival zouden gaan.
niet echt niveau headliner maar wel vetquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:25 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Hmm Franz Ferdinand zou ik erg vet vinden, vraag me of dit niveau headliner is?
Dat zou grandioos zijn, misschien wel de bedoeling dat ze radiohead bekend maken als het festival is uitverkocht. Dat ze ook niet een hele hoop "Radiohead" fans kaarten kopen om alleen voor Radiohead te gaan :pquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:26 schreef leeell het volgende:
[..]
niet echt niveau headliner maar wel vet
Radiohead = headliner
Ik denk dat er meer dan genoeg mensen heengaan die Radiohead sowieso willen zien. En derhalve te gevaarlijkquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:28 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dat zou grandioos zijn, misschien wel de bedoeling dat ze radiohead bekend maken als het festival is uitverkocht. Dat ze ook niet een hele hoop "Radiohead" fans kaarten kopen om alleen voor Radiohead te gaan :p
Franz Ferdinand groot? Ooit 2~3 hitjesquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:16 schreef leeell het volgende:
let op, vanmiddag wordt Franz Ferdinand bevestigd, of een andere grote
Franz Ferdinand niet groot? In 2008 nog afluiter geweest in de Alpha..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Franz Ferdinand groot? Ooit 2~3 hitjes
Ja, omdat ze toen juist die 2~3 hitjes hadden en potentie. Daarna NOOIT meer wat van gehoord. Hasbeens.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:48 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Franz Ferdinand niet groot? In 2008 nog afluiter geweest in de Alpha..
Als ze er staan, dan minstens als één na laatste in de Alpha.
mwoah, voor een lowlandspubliek redelijk groot tochquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Franz Ferdinand groot? Ooit 2~3 hitjes
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:53 schreef stbabylon het volgende:
1 jaren 80/90 grootheid per Lowlands is genoeg aan oude muziek.
quote:Franz Ferdinand are a Scottish post-punk revival band formed in Glasgow in 2002.
Ik zeg dat FF oude muziek is. Niet dat het ene 80/90 grootheid is. Ik zal FF nooit een grootheid noemenquote:
Grootste hits (Take Me Out en die hoor je nog steeds regelmatig, en Matinee) waren al van 2004. Ze hebben idd sinds 2008 geen nieuw album meer uit, maar die komt binnenkort.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, omdat ze toen juist die 2~3 hitjes hadden en potentie. Daarna NOOIT meer wat van gehoord. Hasbeens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |