Vervelend was die gast met die megafoon inderdaad.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Drie jaar op rij op camping 1 gestaan. Lawaai komt van dronken lui (elke camping), de Grolschtent en afgelopen jaar van een eikel die irritant deed met een megafoon. Drugs vond ik ook niet overdreven veel
Nope geld terug van ongeldige ticket en m'n nieuwe kreeg ik met tientje korting.quote:
Zo dan, dat is niet verkeerd. Ze poneren zichzelf altijd als ware nazi's waar het valse kaarten betreft. Het valt dus wel mee?quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nope geld terug van ongeldige ticket en m'n nieuwe kreeg ik met tientje korting.
Ohnee, het zijn ware nazi's. Dit is dan ook met verkopers zelf afgehandeld.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo dan, dat is niet verkeerd. Ze poneren zichzelf altijd als ware nazi's waar het valse kaarten betreft. Het valt dus wel mee?
De afgelopen drie jaar is het elk jaar 'green ghetto' geweest. Dat merk je vooral doordat ze ervan uitgaan dat je je rotzooi weer opruimt, dat is voor mij het enige merkbare verschil. En dat opruimen vind ik niet meer dan normaal, dus heb ik er geen probleem mee op camping 1 te staan.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wij stonden 2 jaar geleden op Camping 1, toen was het de groen/zweefcamping(of is dat alweer 3 jaar geleden?) Echt geen ongetogen woord gehoord
quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ohnee, het zijn ware nazi's. Dit is dan ook met verkopers zelf afgehandeld.
de Pukkelpopramp was op donderdag naar mijn wetenquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Pukkelpop was nog helemaal niets gebeurd.
Was gewoon strenge controle.
Kijken of er nog iemand bijkomtquote:
Ik had op bij het bijlezen op pagina 2 niet door dat we al op pagina 4 aanbelandquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kijken of er nog iemand bijkomt
Nee, mag geen glas mee naar binnen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:29 schreef TheFastOne het volgende:
Mag je kratjes mee naar de camping nemen?
Logisch natuurlijk, maar ik wilde het toch effe wetenquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:30 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nee, mag geen glas mee naar binnen.
kratjes mogen welquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:29 schreef TheFastOne het volgende:
Mag je kratjes mee naar de camping nemen?
Bier voor in de rij en wat te eten. De rest haal ik wel op Lowlandsquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:32 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Logisch natuurlijk, maar ik wilde het toch effe wetenHoe groot is jullie voedsel/drankvoorraad?
Ja op zich wel te doen, drinken is iets duurder dan in een café en eten is iets duurder dan op het station. Wat het duur maakt is dat je daar drie dagen zitquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:33 schreef TheFastOne het volgende:
Zijn de prijzen een beetje normaal?
Kortom het is wel duur.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja op zich wel te doen, drinken is iets duurder dan in een café en eten is iets duurder dan op het station. Wat het duur maakt is dat je daar drie dagen zit
ligt er aan wat je normaal vindtquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:33 schreef TheFastOne het volgende:
Zijn de prijzen een beetje normaal?
De hoeveelheid maakt het duur, niet de consumptieprijzen an sich. Als ik drie dagen op het terras ga zitten en daar al mijn eten en drinken haal zal ik niet veel goedkoper uitzijn dan op het festivalterreinquote:
Precies, het is horeca dan mag je wel verwachten dat de prijzen hoger liggen. Maar een biertje voor 2,50 en wat eten voor 5 euro is niet gek. Je krijgt over het algemeen goed festival voer.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De hoeveelheid maakt het duur, niet de consumptieprijzen an sich. Als ik drie dagen op het terras ga zitten en daar al mijn eten en drinken haal zal ik niet veel goedkoper uitzijn dan op het festivalterrein
Het eten van La Place is wat mij betreft het geld wel waard. De meat pies bevielen me vorig jaar ook goedquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:49 schreef portie het volgende:
[..]
Precies, het is horeca dan mag je wel verwachten dat de prijzen hoger liggen. Maar een biertje voor 2,50 en wat eten voor 5 euro is niet gek. Je krijgt over het algemeen goed festival voer.
Ik vind het voer over het algemeen -voor een festival- best okay. De porties mogen van mij bij sommige gerechten wel iets groter want het is vaak toch nét niet genoeg. Dat is wel slim natuurlijk, maarja.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het eten van La Place is wat mij betreft het geld wel waard. De meat pies bevielen me vorig jaar ook goed
Ik eet in het dagelijks leven nauwelijks fruit. Als ik op Lowlands al fruit binnenkrijg dan is dat in een Swirl of op een punt pizza Hawaii.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind het voer over het algemeen -voor een festival- best okay. De porties mogen van mij bij sommige gerechten wel iets groter want het is vaak toch nét niet genoeg. Dat is wel slim natuurlijk, maarja.
De wok vult erg goed, maar daar betaal je dan ook een tientje voor. En een beker fruit is ook erg lekker maar volgens mij 2,5 munt?
Ook maar eens proberenquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:02 schreef rubbereend het volgende:
De thai op Lowlands is prima, maar de soepen van de wereldsoepen zijn echt![]()
Ik eet ook te weinig fruit, maar vind het daar wel ff lekker. Alleen mogen ze wel iets rijper fruit regelen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik eet in het dagelijks leven nauwelijks fruit. Als ik op Lowlands al fruit binnenkrijg dan is dat in een Swirl of op een punt pizza Hawaii.
Goedkoop is anders, maar je kan prima eten daar hoorquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:24 schreef portie het volgende:
[..]
Jij bent de allereerste die ik daar over hoor ..
In de buurt van de Mike, bij die tent waar je in 2011 een banjo kon maken van een koektrommel. Heb een stukje gehad van iemand anders, ik vond de kaasfondue niet zoquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:56 schreef theodoor9 het volgende:
Nog nooit gezien waar is die tent ergens?
Maar van die klojo's mocht ik niet ontbijten met stamppotquote:
Als sinds ze er staan heb ik de intentie er een keer zuurkool met een speklap te gaan halen...tot nu toe nog niet geluktquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar van die klojo's mocht ik niet ontbijten met stamppot. Dat serveerden ze pas in de middag
afgelopen 4 jaar op 3 gestaan, grootste voordeel van 3 is ook dat t lekker dichtbij de ingang van t terrein isquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat dus. 3 hoor je erg veel mensen over dus dan weet je: als je daar om 16:00 aan komt kakken, dan heb je waarschijnlijk geen plekje met je groepje.
Ik gisteren, en het doet het nog, en het wachtwoord werkt nogquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vandaag maar vast mijn Ticketmasteraccount gecheckt. Dat gaat een hoop stress schelen zaterdag
Ik ook. Gisteren mijn livenation login details opgevraagd en gecontroleerd. Ga ik nu even met ticketmaster doen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vandaag maar vast mijn Ticketmasteraccount gecheckt. Dat gaat een hoop stress schelen zaterdag
Zojuist ook eens gecheckt, working fine.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik gisteren, en het doet het nog, en het wachtwoord werkt nog
denk dat het verstandiger is om via ticketmaster te doen, Livenation linkt ook alleen maar door naar Ticket master toch ?quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ook. Gisteren mijn livenation login details opgevraagd en gecontroleerd. Ga ik nu even met ticketmaster doen.
Neen. Niet echt. Je computer, wat je draait, je netwerkkaart/draad/router/modem heeft wel wat te maken met je stabiliteitquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:06 schreef indiaantje89 het volgende:
Heeft snelheid van een computer trouwens ercht te maken dat je er sneller doorheen komt ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |