Dat vond ik eigenlijk veel erger dan dat ik zelf wat later op het terrein was: dat bandjes daar zonder publiek staan.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Gaat ook nergens over dat het festivalterrein een half uur ofzo voor het eerste optreden open gaat. The Wombats moeten bijna voor een lege tent begonnen zijn volgens mij
Jawel Pukkelpop drama was op donderdag alquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Pukkelpop was nog helemaal niets gebeurd.
Was gewoon strenge controle.
ehmmm...quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Pukkelpop was nog helemaal niets gebeurd.
Maar jij bent ook heel speciaal.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch grappig dat bijna iedereen hier last had van een rij op vrijdag, vorig jaar.
De mijne was net zo lang als op de andere dagen en ik was, inclusief steekproefmatige fouilleersessie achter de schermen, nog ruim op tijd voor Fucked Up.
He, echt waar? Ik dacht vrijdagavond?quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:51 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Jawel Pukkelpop drama was op donderdag al
Owyeah. I forget.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar jij bent ook heel speciaal.
Donderdag.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
He, echt waar? Ik dacht vrijdagavond?
pukkelpop is van vrijdag tot/met zaterdagquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
He, echt waar? Ik dacht vrijdagavond?
je moest vrijdag editen, niet gebeurdquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:53 schreef AgeEll het volgende:
[..]
pukkelpop is van vrijdag tot/met zaterdag
lowlands dag later. Dus pukkelpop was idd al gebeurt .
Volgens mij klopt je post nietquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:53 schreef AgeEll het volgende:
[..]
pukkelpop is van vrijdag tot/met zaterdag
lowlands dag later. Dus pukkelpop was idd al gebeurt .
Is het editen of editten?quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
je moest vrijdag editen, niet gebeurd
Vraag dat maar aan Edittorsquote:
2 en 3 zijn de tofste :-)quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:56 schreef TheFastOne het volgende:
Met een groep maten naar LowlandsVan verschillende mensen hoor ik dat Camping 3 het leukst is, iemand ervaringen?
Dat dus. 3 hoor je erg veel mensen over dus dan weet je: als je daar om 16:00 aan komt kakken, dan heb je waarschijnlijk geen plekje met je groepje.quote:
Wanneer ben je op tijd voor een goed plekje?quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat dus. 3 hoor je erg veel mensen over dus dan weet je: als je daar om 16:00 aan komt kakken, dan heb je waarschijnlijk geen plekje met je groepje.
11.00quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:59 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Wanneer ben je op tijd voor een goed plekje?
Hoe kom je daar nou bijquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:58 schreef WeezerButler het volgende:
Op 1 komen vooral van die types die van druks houden en lawaai
Hoe vroeger je er bent, hoe beter het isquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:59 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Nedrelands, ja?quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:56 schreef WeezerButler het volgende:
wijzigen = gewoon Nedrelands praten nitwitz
Geldt voor 1 t/m 4 en 5,6,7 is maar matig minder lawaaiig.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:58 schreef WeezerButler het volgende:
Op 3 of 2? Dan moet je om 10:30 op de Dijk staan en als het open is doorlopen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:59 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ik sta meestal om 11.00 op de dijk (met auto) en kan dan prima op 2/3 komen, echter wel ietsje naar achteren (voorbij wc-gebouw).quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op 3 of 2? Dan moet je om 10:30 op de Dijk staan en als het open is doorlopen.
Je gaat met de auto of met OV?quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:06 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik was vorig jaar pas in de middag aangekomen, en lang moeten wachten in de rij. Hoelaat gaan de poorten open? En moet je dan ook lang wachten?
Parkeerplaats ging volgens mij rond 13.00 open laatste jaar. Ongeveer anderhalf uur in de rij voor de ingang gestaan.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:06 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik was vorig jaar pas in de middag aangekomen, en lang moeten wachten in de rij. Hoelaat gaan de poorten open? En moet je dan ook lang wachten?
Auto, maar wij waren er pas rond 3 uurquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je gaat met de auto of met OV?
Ja het is wat.. Een muziekfestival waar mensen van druqs en lawaai houden.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:58 schreef WeezerButler het volgende:
Ja, daarom vraag ik het. Ik meen dat die pas om 15:00 gaan rijden maar daar kan ik zwaar naast zitten natuurlijk. Iemand kan het vast bevestigen/ontkrachten.quote:
Ja, dan moet je dus een stuk eerder gaan rijdenquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:10 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Auto, maar wij waren er pas rond 3 uur
Doet me denken aan die vent die zich gisteren enorm naar binnendrong in de trein en bijna naar een plekje rende om te kunnen zitten. Ik zei nog "snel! snel!" tegen 'm maar ik denk dat 'ie te panisch was om een plekje te missen dat 'ie me niet hoordequote:Op woensdag 1 februari 2012 16:15 schreef leeell het volgende:
wij zijn bijna elk jaar als eerste op camping 3, dus vooraan staan op de dijk en doorlopen als het hek open gaat
zo panisch zijn we dan weer nietquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Doet me denken aan die vent die zich gisteren enorm naar binnendrong in de trein en bijna naar een plekje rende om te kunnen zitten. Ik zei nog "snel! snel!" tegen 'm maar ik denk dat 'ie te panisch was om een plekje te missen dat 'ie me niet hoorde
Dat lukt ons ook altijd wel op camping 3 en we staan zelden vooraan.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:18 schreef leeell het volgende:
[..]
zo panisch zijn we dan weer niet
maar we zijn met een grote groep en we willen altijd wel bij elkaar blijven zodat we onze rituele partytent - tent- cirkel kunnen fabriceren op veld 3
Nee, maar ik moest er gewoon even aan denkenquote:
Same here, maar dan op camping 2.quote:maar we zijn met een grote groep en we willen altijd wel bij elkaar blijven zodat we onze rituele partytent - tent- cirkel kunnen fabriceren op veld 3
net voor de bui?quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat lukt ons ook altijd wel op camping 3 en we staan zelden vooraan.
Behalve dan afgelopen jaar, toen stonden we tegen het hek.
En toch kreeg ik het voor elkaar om de tent pas nét voor de bui opgezet te hebben.
Dat is het verschil tussen een geldig en een ongeldig ticket danquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:27 schreef leeell het volgende:
[..]
net voor de bui?
toen had ik mn sixpackje al op en het eerste potje 31'en gewonnen
Drie jaar op rij op camping 1 gestaan. Lawaai komt van dronken lui (elke camping), de Grolschtent en afgelopen jaar van een eikel die irritant deed met een megafoon. Drugs vond ik ook niet overdreven veelquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:58 schreef WeezerButler het volgende:
Ja was genaaid met een nepticket? Dat zuigt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat is het verschil tussen een geldig en een ongeldig ticket dan
Wij stonden 2 jaar geleden op Camping 1, toen was het de groen/zweefcamping(of is dat alweer 3 jaar geleden?) Echt geen ongetogen woord gehoordquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Drie jaar op rij op camping 1 gestaan. Lawaai komt van dronken lui (elke camping), de Grolschtent en afgelopen jaar van een eikel die irritant deed met een megafoon. Drugs vond ik ook niet overdreven veel
Om-en-nabij, circa, plusminus, iets in die regionen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja was genaaid met een nepticket? Dat zuigt.
Ah, CJP terwijl je 60 bent?quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Om-en-nabij, circa, plusminus, iets in die regionen.
Maar uiteindelijk was ik nog een tientje goedkoper uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |