mwah op de camping sta je ook niet heel snel erg ver van WC's af.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:16 schreef Grunsfan het volgende:
Maar toch, noem me een oud wijf, lijkt het me wel relaxed! Niet meer sjouwen met je tent, toilet in de buurt, koffie en thee binnen handbereik als ontbijt, telefoon kun je daar opladen enzo. Glamping op Lowlands!
aan de verkeerde kant van de brugquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:19 schreef indiaantje89 het volgende:
Waar staan die dingen trouwens? Heb ze nog nooit gezien van dichtbij
daar dusquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:24 schreef WeezerButler het volgende:
Bij de Camper camping staan ze. Vorig jaar nog getwijfeld, zwangere vriendin was met geen stok de tent in te krijgen.... Toch gelukkig via via een VW busje kunnen regelen.
Ik stond vorig jaar ook aan de "verkeerde kant" van de brug, maar vond het niet heel erg. Dicht bij de uitgang dus hoef je niet met al die spullen te sjouwen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aan de verkeerde kant van de brug
[..]
daar dus
Als je een kaartje bij frs koopt, koop je hem toch ook via ticketmaster. Zo duidelijk vind ik het niet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
lowlands.nl is al jaren heel duidelijk (goed niet de hele site, maar dit deel wel): lowlandskaartjes alleen verkrijgbaar via lowlands.nl, livenation.nl en ticketmaster.nl
Ik vind het terugsjouwen dan ook nooit zo erg. Ik vind het vervelender om in de toegangsrij te staan met al je volle rugzakken. Terug gaan ze toch halfleeg mee.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:33 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik stond vorig jaar ook aan de "verkeerde kant" van de brug, maar vond het niet heel erg. Dicht bij de uitgang dus hoef je niet met al die spullen te sjouwen.
Achja misschien neem ik wel teveel mee, ben geen conditie beest. En vooral de terug weg vond ik het erg fijn dat we dicht bij de auto zaten.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind het terugsjouwen dan ook nooit zo erg. Ik vind het vervelender om in de toegangsrij te staan met al je volle rugzakken. Terug gaan ze toch halfleeg mee.
je komt 1x aan, je gaat 1x weg. Je gaat minstens 3x naar het festivalterrein/terug naar de tent. In mijn geval zelfs minstens 6x. Ik weet het wel.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:33 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik stond vorig jaar ook aan de "verkeerde kant" van de brug, maar vond het niet heel erg. Dicht bij de uitgang dus hoef je niet met al die spullen te sjouwen.
Preciesquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
je komt 1x aan, je gaat 1x weg. Je gaat minstens 3x naar het festivalterrein/terug naar de tent. In mijn geval zelfs minstens 6x. Ik weet het wel.
Camping 3!
Of een trui/lange broek halen voor de nachtquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:35 schreef AMDB het volgende:
Ik ga alleen nog maar aan de goede kant van de brug staan. Even snel terug naar de camping om wat blikjes bier te nuttigen. Camping 5 e.v. is net iets te ver imo.
Maar zonder bagage is hij niet zo klotequote:Op woensdag 1 februari 2012 15:40 schreef rubbereend het volgende:
inderdaad, twee keer die klotebrug is meer dan zat
Met bagage valt het ook wel mee hoor. Backpack op m'n rug en tentje in m'n hand meestal.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:42 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Maar zonder bagage is hij niet zo klote
Ja die rij was debiel langquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:41 schreef indiaantje89 het volgende:
Ieder zijn ding persoonlijk, ik vond vooraan camping 6 prima te doen. Wanneer de eerste acts beginnen sta ik al op het festival terrein (als je niet moet wachten net als op vrijdag vorig jaar, Wombats + Dry The River daardoor gemist). En ga tussen 2 en 4 snachts naar mijn tentje. Dus mij boeit de camping niet heel veel.
Totdat ze maar besloten om niemand meer echt te controleren/fouilleren, toen kwam het pas echt in beweging.quote:
Waarom was dat nou? Had dat te maken Pukkelpop? Of gewoon te strenge controles? Andere dingen geen problemen gehadquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:46 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Totdat ze maar besloten om niemand meer echt te controleren/fouilleren, toen kwam het pas echt in beweging.
Gaat ook nergens over dat het festivalterrein een half uur ofzo voor het eerste optreden open gaat. The Wombats moeten bijna voor een lege tent begonnen zijn volgens mijquote:
Ja inderdaad gooi gewoon wat eet tentjes open, zorg dat er iemand al staat in de Groovetube. En zet ergens als een bandje weg... ik baalde vooral van Dry The River dat ik ze had gemist.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:48 schreef stbabylon het volgende:
Ze moeten echt eens 2 uur van te voren op vrijdag open gaan.
Pukkelpop was nog helemaal niets gebeurd.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:47 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Waarom was dat nou? Had dat te maken Pukkelpop? Of gewoon te strenge controles? Andere dingen geen problemen gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |