Dat vond ik eigenlijk veel erger dan dat ik zelf wat later op het terrein was: dat bandjes daar zonder publiek staan.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Gaat ook nergens over dat het festivalterrein een half uur ofzo voor het eerste optreden open gaat. The Wombats moeten bijna voor een lege tent begonnen zijn volgens mij
Jawel Pukkelpop drama was op donderdag alquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Pukkelpop was nog helemaal niets gebeurd.
Was gewoon strenge controle.
ehmmm...quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Pukkelpop was nog helemaal niets gebeurd.
Maar jij bent ook heel speciaal.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch grappig dat bijna iedereen hier last had van een rij op vrijdag, vorig jaar.
De mijne was net zo lang als op de andere dagen en ik was, inclusief steekproefmatige fouilleersessie achter de schermen, nog ruim op tijd voor Fucked Up.
He, echt waar? Ik dacht vrijdagavond?quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:51 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Jawel Pukkelpop drama was op donderdag al
Owyeah. I forget.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar jij bent ook heel speciaal.
Donderdag.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
He, echt waar? Ik dacht vrijdagavond?
pukkelpop is van vrijdag tot/met zaterdagquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
He, echt waar? Ik dacht vrijdagavond?
je moest vrijdag editen, niet gebeurdquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:53 schreef AgeEll het volgende:
[..]
pukkelpop is van vrijdag tot/met zaterdag
lowlands dag later. Dus pukkelpop was idd al gebeurt .
Volgens mij klopt je post nietquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:53 schreef AgeEll het volgende:
[..]
pukkelpop is van vrijdag tot/met zaterdag
lowlands dag later. Dus pukkelpop was idd al gebeurt .
Is het editen of editten?quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
je moest vrijdag editen, niet gebeurd
Vraag dat maar aan Edittorsquote:
2 en 3 zijn de tofste :-)quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:56 schreef TheFastOne het volgende:
Met een groep maten naar LowlandsVan verschillende mensen hoor ik dat Camping 3 het leukst is, iemand ervaringen?
Dat dus. 3 hoor je erg veel mensen over dus dan weet je: als je daar om 16:00 aan komt kakken, dan heb je waarschijnlijk geen plekje met je groepje.quote:
Wanneer ben je op tijd voor een goed plekje?quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat dus. 3 hoor je erg veel mensen over dus dan weet je: als je daar om 16:00 aan komt kakken, dan heb je waarschijnlijk geen plekje met je groepje.
11.00quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:59 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Wanneer ben je op tijd voor een goed plekje?
Hoe kom je daar nou bijquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:58 schreef WeezerButler het volgende:
Op 1 komen vooral van die types die van druks houden en lawaai
Hoe vroeger je er bent, hoe beter het isquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:59 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Wanneer ben je op tijd voor een goed plekje?
Nedrelands, ja?quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:56 schreef WeezerButler het volgende:
wijzigen = gewoon Nedrelands praten nitwitz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |