staat een kraampje jaquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:50 schreef Memento-Mori het volgende:
hoe zit t btw met die cjp? die korting moet je toch op lowlands zelf terug gaan halen?
Huh? Raar. Paar jaar geleden ging er gewoon direct een tientje af. Hoefde je niets meer voor te doen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:50 schreef Memento-Mori het volgende:
hoe zit t btw met die cjp? die korting moet je toch op lowlands zelf terug gaan halen?
dat dusquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Huh? Raar. Paar jaar geleden ging er gewoon direct een tientje af. Hoefde je niets meer voor te doen.
Er zijn ook iets van 5.000 of 10.000 CJP-kaarten. Dat gaan ze daar dan toch niet regelen?
kaartverkoop is idd gelijk kortingquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Huh? Raar. Paar jaar geleden ging er gewoon direct een tientje af. Hoefde je niets meer voor te doen.
Er zijn ook iets van 5.000 of 10.000 CJP-kaarten. Dat gaan ze daar dan toch niet regelen?
en daarom beantwoorden we datquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:03 schreef Memento-Mori het volgende:
ja weet ik veel,. er staat n kraampje waar je iets kan inwisselenweet ik veel waarvoor dat is
Net zeg je nog dat er een kraampje staatquote:
WTF?. Zoals de waard is, vertrouwt 'ie zijn gasten.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:04 schreef Memento-Mori het volgende:
ja maar op een manier alsof ik volslagen debiel ben ja
CJP KORTING =quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Net zeg je nog dat er een kraampje staat
Als je het niet weet, zaai dan geen verwarring.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
WTF?. Zoals de waard is, vertrouwt 'ie zijn gasten.
Lekker alles negatief lezen, daar kom je ver mee.
weet ik veel waarvoor dat cjpding is en het is juist slim t zo te doen, grote groep heeft geen zin in de rij te staan om korting te innen/vergeet het, KASSAquote:Er zijn ook iets van 5.000 of 10.000 CJP-kaarten. Dat gaan ze daar dan toch niet regelen?
Ja joh, maar dat is niet wat je zeiquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:07 schreef leeell het volgende:
[..]
CJP KORTING =
#1 = KAARTVERKOOP
#2 = KRAAMPJE OP LOWLANDS WAAR JE JE TIENTJE TEGOED VOOR MUNTES KAN HALEN
Eh..jawel... "CJP korting van tijdens het bestellen". Dat is er toch echt maar 1. Dat is wat anders dan een tegoed dat in te ruilen is voor muntjes.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:08 schreef leeell het volgende:
ze specificeerde toch niet aan welke korting ze refereerde
ik hoop toch wel dat Nem op LL wat vrolijker is dan de zuurpruim die altijd op FOK is.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:09 schreef indiaantje89 het volgende:
People People,
Ik snap dat de zenuwen erg toeslaan zo'n 23 uur voor de VVK. Maar laten we het gezellig houden zoals we het gezellig maken op Lowlands
Dan snap je toch het hele principe van die CJP (www.cjp.nl)-kaart niet. Dat ding is een kortingskaart om jongeren cultureel aan te zetten. Dan gaan ze toch niet proberen zoveel mogelijk mensen uit de korting te naaien?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
[..]
weet ik veel waarvoor dat cjpding is en het is juist slim t zo te doen, grote groep heeft geen zin in de rij te staan om korting te innen/vergeet het, KASSA
korting is toch korting, in welk jasje ze t ook steken? of dat nu met terugwerkende kracht is of niet, het is kortingquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan snap je toch het hele principe van die CJP (www.cjp.nl)-kaart niet. Dat ding is een kortingskaart om jongeren cultureel aan te zetten. Dan gaan ze toch niet proberen zoveel mogelijk mensen uit de korting te naaien?
Voor jou misschien, maar voor ieder weldenkend mens is het gewoon duidelijk. KORTING..niet MUNTJESTEGOED.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:12 schreef leeell het volgende:
"hoe zit t btw met die cjp? die korting moet je toch op lowlands zelf terug gaan halen?"
lijkt me redelijk vrij interpreteerbaar
Ja, jij vindt mij altijd een zuurpruim en ik ben alles behalve dat.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:11 schreef leeell het volgende:
[..]
ik hoop toch wel dat Nem op LL wat vrolijker is dan de zuurpruim die altijd op FOK is.
Absoluutquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:14 schreef leeell het volgende:
vergeet niet, lees eens de berichten van vorig jaar terug
toen de reguliere kaarten waren uitverkocht waren er ook nog maar een paar CJP kaarten, dus zelfs met die dingen moet je opschieten
maar muntjestegoed is òòk een vorm van kor.......quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Voor jou misschien, maar voor ieder weldenkend mens is het gewoon duidelijk. KORTING..niet MUNTJESTEGOED.
[..]
Ja, jij vindt mij altijd een zuurpruim en ik ben alles behalve dat.
Maar ik reageer op mensen die een beetje vreemd/niet zo snugger bezig zijn.
die muntjes die je kan krijgen was volgens mij niet voor alle cjp'ers maar voor middelbare scholieren die van die cultuurtegoeden op een pasje hadden en die konden ze dan op Lowlands voor een deel omzetten in muntjesquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:15 schreef leeell het volgende:
[..]
maar muntjestegoed is òòk een vorm van kor.......
ach laat ook maar
het is opgelost toch ?
zolang we allemaal maar een kaartje hebben
dit zou zomaar kunnen, zou ik voorderest niet wetenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die muntjes die je kan krijgen was volgens mij niet voor alle cjp'ers maar voor middelbare scholieren die van die cultuurtegoeden op een pasje hadden en die konden ze dan op Lowlands voor een deel omzetten in muntjes
Jawel..je krijgt je code namelijk direct onlinequote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:16 schreef Memento-Mori het volgende:
jaen nu ben ik aan t kijken of ik n cjp aan ga schaffen, tuurlijk moet je snel zijn, dat sowieso maar morgen een cjpcode regelen wordt sowieso niks meer
ik ben bijna 24quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jawel..je krijgt je code namelijk direct online
En je bent als je hem nu koopt in totaal 5 euro duurder uit(geloof dat de kaart 15 euro kost) maar dan heb je wel korting voor de bios e.d. en volgend jaar gewoon wel de volledige korting. Althans, als je dan geen 30 bent
Waarom wachten dan? Vraag dat ding nu gelijk aanquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben bijna 24dus heb nog ff , en bedoel als er morgen nog enkele cjp over zijn dat er dan een run komt op die code krijgen
Ik kan me echt niet voorstellen dat mensen alleen naar een festival zouden gaan.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:21 schreef Memento-Mori het volgende:
de groep zal vast wel kaartjes kunnen regelen en anders gaan er wel anderen die ik ken en desnoods ga ik alleendat fuckt me echt niet
Ja, dat is sowieso vervelend. Maar 2-3 jaar geleden waren alle normale kaarten uitverkocht maar CJP-kaarten waren er toen nog wel. Het is een extra kansje zegmaarquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:23 schreef Memento-Mori het volgende:
maar ja cjp of niet, je moet toch geduld hebben op die dramasite (en dat heb ik zooo erg niet) nouja als er vooruitgang is, wel maar steeds uit de rij te worden gegooid houd ik echt niet lang vol
tja wat dat te gaat ken ik ook wel genoeg mensen die ik op kan zoeken, zelfs als mn groep er niet isquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:24 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat mensen alleen naar een festival zouden gaan.
Hmm Franz Ferdinand zou ik erg vet vinden, vraag me of dit niveau headliner is?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:16 schreef leeell het volgende:
let op, vanmiddag wordt Franz Ferdinand bevestigd, of een andere grote
ik ben n autistquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:24 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat mensen alleen naar een festival zouden gaan.
niet echt niveau headliner maar wel vetquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:25 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Hmm Franz Ferdinand zou ik erg vet vinden, vraag me of dit niveau headliner is?
Dat zou grandioos zijn, misschien wel de bedoeling dat ze radiohead bekend maken als het festival is uitverkocht. Dat ze ook niet een hele hoop "Radiohead" fans kaarten kopen om alleen voor Radiohead te gaan :pquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:26 schreef leeell het volgende:
[..]
niet echt niveau headliner maar wel vet
Radiohead = headliner
Ik denk dat er meer dan genoeg mensen heengaan die Radiohead sowieso willen zien. En derhalve te gevaarlijkquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:28 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dat zou grandioos zijn, misschien wel de bedoeling dat ze radiohead bekend maken als het festival is uitverkocht. Dat ze ook niet een hele hoop "Radiohead" fans kaarten kopen om alleen voor Radiohead te gaan :p
Franz Ferdinand groot? Ooit 2~3 hitjesquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:16 schreef leeell het volgende:
let op, vanmiddag wordt Franz Ferdinand bevestigd, of een andere grote
Franz Ferdinand niet groot? In 2008 nog afluiter geweest in de Alpha..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Franz Ferdinand groot? Ooit 2~3 hitjes
Ja, omdat ze toen juist die 2~3 hitjes hadden en potentie. Daarna NOOIT meer wat van gehoord. Hasbeens.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:48 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Franz Ferdinand niet groot? In 2008 nog afluiter geweest in de Alpha..
Als ze er staan, dan minstens als één na laatste in de Alpha.
mwoah, voor een lowlandspubliek redelijk groot tochquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Franz Ferdinand groot? Ooit 2~3 hitjes
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:53 schreef stbabylon het volgende:
1 jaren 80/90 grootheid per Lowlands is genoeg aan oude muziek.
quote:Franz Ferdinand are a Scottish post-punk revival band formed in Glasgow in 2002.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |