Volgens mij wel ja.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:10 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
denk dat het verstandiger is om via ticketmaster te doen, Livenation linkt ook alleen maar door naar Ticket master toch ?
Als je een redelijk moderne computer hebt maakt het niet zoveel uit. Als je nog een Pentium II uit de vorige eeuw gebruikt wens ik je veel succesquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:06 schreef indiaantje89 het volgende:
Heeft snelheid van een computer trouwens ercht te maken dat je er sneller doorheen komt ?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:04 schreef ohnikua het volgende:
ik ben ook maar vast aan het bidden voor de ticketservicegoden
Onze Kaartjes,
die in de voorverkoop gaan,
Uw festival worde geheiligd,
Wij willen kome,
Uw wil geschiede op Lima zoals in de Hemelpoort,
Geef ons heden ons Daily Paradise,
en vergeef ons onze verdovende middelenconsumptie,
zoals ook wij aan anderen hun verdovende middelenconsumptie vergeven,
en leid ons niet in de zwarthandel,
maar verlos ons van ’t F5-en.
Alpha Bravo Charlie.
Ik sluit laptop rechtstreeks aan op modem, en mijn huisgenoten gooi ik even van het WiFi netwerk af door hun MAC adressen te blokkeren op de router.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neen. Niet echt. Je computer, wat je draait, je netwerkkaart/draad/router/modem heeft wel wat te maken met je stabiliteit
quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:17 schreef Memento-Mori het volgende:
nu we t over eten hebben, de tosticamperElvistosti
Heb ik ook gemist.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
tosticamper?
djiezes, elk jaar mis ik wel wat. Vroeger al de speciale bierenstand, 2 jaar geleden een hele zee aan opblaasbedden over het hoofd gezien en nu een tosticamper?
Die Vifit-stand was leukquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
tosticamper?
djiezes, elk jaar mis ik wel wat. Vroeger al de speciale bierenstand, 2 jaar geleden een hele zee aan opblaasbedden over het hoofd gezien en nu een tosticamper?
Er is wel een pannenkoekenstand, maar ik denk dat je iets anders bedoeltquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:30 schreef indiaantje89 het volgende:
Wat ook heerlijk zou zijn is een pannenkoekenhuis op het terrein.
En ook een mooie cocktailbar, met echte cocktails. De cocktails van vorig jaar zijn van die standaard dingen met weinig smaak er aan.
Je bedoelt echt waar je kunt zitten ofzo? Want er zijn zat pannenkoeken te vindenquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:30 schreef indiaantje89 het volgende:
Wat ook heerlijk zou zijn is een pannenkoekenhuis op het terrein.
Je hebt buiten die grote cocktailbar ook een barretje tegenover Van 't Land...een paar jaar geleden maakte die bijvoorbeeld een Aarbeien Daiquiri met vers gepureerde aardbeien. Echt superlekker. Maar al een paar jaar is het opeens een siroopquote:En ook een mooie cocktailbar, met echte cocktails. De cocktails van vorig jaar zijn van die standaard dingen met weinig smaak er aan.
Volgens mij laatste keer met 10e editie..lang gelee alweer dus.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wanneer was de speciaalbierstand er dan?
als het voor 2008 was, vind ik het niet raar dat ik die gemist hebquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Volgens mij laatste keer met 10e editie..lang gelee alweer dus.
Gewoon Pannenkoekhuis waar je de gekste dingen op je Pannenkoek kan gooien, shoarma, salami, spek, worst, banaan met rum, mexicano, gehakt :pquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je bedoelt echt waar je kunt zitten ofzo? Want er zijn zat pannenkoeken te vinden
[..]
Je hebt buiten die grote cocktailbar ook een barretje tegenover Van 't Land...een paar jaar geleden maakte die bijvoorbeeld een Aarbeien Daiquiri met vers gepureerde aardbeien. Echt superlekker. Maar al een paar jaar is het opeens een siroop
Nou, vooruit..nog 1 keer dan..quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:41 schreef rubbereend het volgende:
Ik mis nog steeds de everzwijnhammetjes het meest
Ik had vorig jaar een fles gin-tonic op de camping, dat beviel op zich welquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:40 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
De cocktails smaakten inderdaad als siroop. Het is inderdaad prijzig, maar als het een lekkere Cocktail is heb ik het er wel voor over (tussen het bier geweld door).
Ja, kan in 1 bestelling.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:00 schreef kciR het volgende:
CJP heeft zelfs een heuse faq gemaakt voor Lowlands 2012, waarin ze er sterk op hameren dat je er op tijd bij moet zijn. Alsof de stress nog niet hoog genoeg is
Ik heb trouwens cjp en mijn vriendin ook, normaal kopen we hem altijd apart. Dit jaar zal ik voor ons beide een kaartje moeten kopen (vriendin is een weekend weg). Zou ik dan in één bestelling twee cjp kaarten kunnen kopen (met of course twee verschillende codes) ?
Een beetje een beginners vraag, maar ik wil er toch zeker van zijn, dat ik ook voor een achtste keer naar LL kan
Ik bedoelde niet dat het naar siroop smaakte, maar dat het siroop wasquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:40 schreef indiaantje89 het volgende:
De cocktails smaakten inderdaad als siroop. Het is inderdaad prijzig, maar als het een lekkere Cocktail is heb ik het er wel voor over (tussen het bier geweld door).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |