Ik had mijn beurt afgestaan hoor Ruckyquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:06 schreef Rucky het volgende:
YSKA mocht dit keer.![]()
Nou ga ik voor straf de smarties opeten.
quote:
Breek me de bek niet open...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:12 schreef JK1982 het volgende:
[..]
DJMO houdt blijkbaar van een beetje ruig..
Dan gaan wij lekker croissants eten en dan nodigen we DJMO lekker niet uit. DJMOquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:09 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik had mijn beurt afgestaan hoor Ruckykomt wel goed
ik lig voor m'n rust in jouw bed, en dan noem je mij slet?quote:
het kan me niet rustig genoeg zijn idd .. daarom heb ik jouw bed ook opgezochtquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:13 schreef Papabear het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open...
Onverzadigbaar
Touché!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
het kan me niet rustig genoeg zijn idd .. daarom heb ik jouw bed ook opgezocht
Lekker hoor, croissants op de bbq?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:13 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan gaan wij lekker croissants eten en dan nodigen we DJMO lekker niet uit. DJMO![]()
Dat zij Cat22 ook al eens tegen mij.quote:
Nee hoor.. we zullen vast niet de enigen zijn die die uitdrukking hebben gebruiktquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:19 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat zij Cat22 ook al eens tegen mij.jullie zijn toch geen kloon van elkaar.
Nouja, als ik DJMO moet geloven is er weinig actie in Papabears bed.. Dus veel heb je niet gemist hoorquote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:13 schreef JK1982 het volgende:
Goedemorgen allemaal!
[..]
Nouja, als ik DJMO moet geloven is er weinig actie in Papabears bed.. Dus veel heb je niet gemist hoor
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 07:12 schreef DJMO het volgende:
brrr jij liever dan ik![]()
overigens heb ik vannacht op de bank geslapen ... ik kan niet tegen gesnurk
en hoe moet je nou naar je werk?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:31 schreef The_Dean het volgende:
Overal de accu's uitverkocht. Was ook al niet de eerste zeiden ze
ik niet, maar ik weet wel wie hem veroorzaakt heeftquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:02 schreef JK1982 het volgende:
Oh jongens.. wat een schitterende dag is het vandaag zeg!
Wel koud, maar het ziet er prachtig uit buiten, zo met dat zonnetje erbij.
Vanaf mijn werkplek heb ik trouwens uitzicht op de Amsterdam Arena, dat zullen de Rotterdammers hier dan wel weer een minpuntje vinden
Heeft er hier nog iemand last gehad van de stroomstoring in Rotterdam?
Que?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik niet, maar ik weet wel wie hem veroorzaakt heeft![]()
Hey, jij ook in Amsterdamquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:10 schreef Papabear het volgende:
Goedemiddag, vanuit een zonnig, maar KOUD Amsterdam
Yska.. Die heeft aan de snoeren gezetenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik niet, maar ik weet wel wie hem veroorzaakt heeft![]()
vanuit Groningen?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:29 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hey, jij ook in Amsterdam
[..]
Yska.. Die heeft aan de snoeren gezeten
Kaartje stukquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:18 schreef DJMO het volgende:
*grom* Geert had gisteren m'ncamerakabeltje te pakken en nu wil mijn computer de camera niet meer uitlezenen als ik 't sd (?) kaartje (kruidvat, 4gb) in m'n cardreader van de printer stop word ie ook niet uitgelezen
nee, die doet 't nog gewoon, kaartlezer op de printer kan wel meer kaartjes niet lezenquote:
nee, het is pas sinds Geert op 't kabeltje heeft zitten kauwenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:02 schreef loecje het volgende:
zit niet toevallig het schuifje van de SDkaart op slotje?
Wauw, spannend! Als wat?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:03 schreef YskaFredriksson het volgende:
Never a dull moment,heeft net gesolliciteerd op een functie in Washington. Ik zei dat ie het maar gewoon moest doen. Gewoon hopsakidee het diepe in haha anders maak je nooit wat mee.
Hij kwam de functie toevallig tegen aan die van hem bijna afloopt. Het is iets met de facilitaire dienst, defensiequote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:26 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wauw, spannend! Als wat?
Ik heb er ook wel eens over gedacht om nu in het buitenland te solliciteren. Ik ben nu toch vrij om te doen en laten wat ik wil, dus het zou kunnen..
yeaaah! Toch nog een beetje een lucky bastard!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:11 schreef Merlijn het volgende:
Meevaller: de oude ssd geeft nog teken van leven (lees: ik kan er data vanaf halen)
![]()
Meevaller moet een mens hebben. de laatste 23 GB worden nu weggesluisd. Dan alleen nog lightroom terug installeren en we zijn weer op het punt van gisterenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:20 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
yeaaah! Toch nog een beetje een lucky bastard!
dus je ssd staat weer op 't punt van overlijden nu?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:35 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Meevaller moet een mens hebben. de laatste 23 GB worden nu weggesluisd. Dan alleen nog lightroom terug installeren en we zijn weer op het punt van gisteren
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
dus je ssd staat weer op 't punt van overlijden nu?
die liefde is geheel wederzijds ...quote:
kijk. gelijk een flink stuk gereden hoop ik ?quote:
Even een half uurtje op weg gaan (stukje snelweg meepakken) en flink laten bijladen, anders zit je morgen weerquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:06 schreef The_Dean het volgende:
Nee, dat nog niet. Straks even een stukje
Hij laad nu ook weer netjes 14,6v
welk type telefoon van samsung?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:09 schreef DJMO het volgende:
http://www.samsungonderdelen.com/product-ea-cb20u12.htm
om foto;s naar je pc te kopieren .. geert heeft er op zitten kauwen gisteren
camera jongen, samsung es65quote:
alleen cc, + met international shippingcosts ben ik even duur uit :/quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:59 schreef Merlijn het volgende:
Excuseer mijn lompheid.
http://www.cellularfactory.com/camera/SAMSUNG/3/628222/
daar heb ik even een mailtje heen gestuurd! thnxquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:08 schreef Rucky het volgende:
Even iemand in Veenendaal vinden en je hoeft geen /minder verzendkosten te betalen.
http://afuture.nl/productview.php?productID=261102
Don't push it girl..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:31 schreef DJMO het volgende:
kom je tijdens die wereld reis ook langs veenendaal?(zie post van Rucky)
Ik ook, de drukte.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:17 schreef DJMO het volgende:
ik háát de markt :x vééls te druk voor mijen bovendien zou ik dan naar r'dam centrum moeten .. de "markt" hier bestaat uit een kaaskraam, bloemenkraam, broodkraam, viskraam en een groentekarretje
![]()
nah .. ik had ze al gemaild met de vraag of ze ook aan brievenbuspost doenquote:
iig op zaterdag bij de blaak.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:33 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik ook, de drukte.Maar hij was wel lekker goedkoop.
![]()
Waar en wanneer is hier de markt eigenlijk? Dan loop ik er misschien wel heen.
-edit-.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:39 schreef Rucky het volgende:
Als je even wacht tot zaterdag wil ik wel even kijken. Misschien staat er wel zo'n zelfde kraam.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
-edit-.
't is niet meer nodig ..
thnx iig!
ik bedacht me ineens dat mijn nichtje dezelfde camera heeft gehad, maar zij hadden een nieuwe gekocht. Zostraks een sms gestuurd of zij 't kabeltje nog had bewaard, en laat ik nou verdomd veel geluk hebben! ze komt 'm van de week even brengen![]()
Leuk hoor, had ik eindelijk een reden om de stad eens te verkennen verpest je nichtje het voor me.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:40 schreef DJMO het volgende:
zoals ze zo mooi kunnen zeggen: "Zonder geluk vaart niemand wel"
Kan evengoed geen kwaad denk ik. Ze heeft een kabel-etend zoontje, dus een extra kabeltje is nooit wegquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:52 schreef Rucky het volgende:
[..]
Leuk hoor, had ik eindelijk een reden om de stad eens te verkennen verpest je nichtje het voor me.
Ik heb 2 dozen met kabels liggen. Misschien maar een FHF topic maken.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:53 schreef Papabear het volgende:
[..]
Kan evengoed geen kwaad denk ik. Ze heeft een kabel-etend zoontje, dus een extra kabeltje is nooit weg
Kabelhapje i.p.v. fruithapjequote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:56 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb 2 dozen met kabels liggen. Misschien maar een FHF topic maken.
Gratis af te halen: voer voor uw baby.
Wel eerst pureren.quote:
mijn baby heeft nog nooit van een lepel gegeten, laat staan gepureerde zooi gegeten. Hij rapley't .. en dat is vermoedelijk ook de reden dat hij doodleuk met die kabel in z'n bakkes zatquote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:15 schreef Rucky het volgende:
Help me even op weg rapley't is toch dat een kind zelf bepaalt wat en hoeveel die eet?
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:22 schreef Rucky het volgende:
Mijn moeder heeft ook eens zoiets bij mij geprobeert met rode kool. Toen de buurvrouw langs kwam dacht ze dat ik onder het bloed zat.
Leuke foto's.quote:
Of laten afkoelen?quote:
Oh, dus de monteur komt de aarde weer even opwarmen. Global warmingquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:59 schreef loecje het volgende:
blokverwarming, aardwarmte
hele blok zit zonder warm water.
monteur komt pas morgen om 9uur
quote:
Dat is balen, zeker als je wilt douchen anders kan je nog een pan water op her vuur zetten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:59 schreef loecje het volgende:
blokverwarming, aardwarmte
hele blok zit zonder warm water.
monteur komt pas morgen om 9uur
ze wilden je / jullie in déze vrieskou zonder verwarming laten zitten in de nacht? stelletje barbarenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:03 schreef loecje het volgende:
herstel, na bel bombardement komen ze nu direct (over een uur dus)
tja nieuw warme systeem vol kinderziektes. de monteur is hier bijna wekelijks. vanmiddag ook al bij een andere blok. daar deed de verwarming(hetelucht) het niet.
en ik kan geen pan water op het vuur zetten. wel op elektrisch pitje maar dat duurt zo lang.
Onder koud water kan je ook douchen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:20 schreef loecje het volgende:
ow ja hoor, ze laten ons snachts gewoon in de kou zitten. nu niet het geval maar in verleden wel gebeurd.
en het koelt hier vrij snel af (als ik snachts verwarming uit zet kan ik sochtends wolkjes blazen)
ik heb een waterkoker ja. maar daarmee kan ik niet douche
nee maar wel aan de wasbak wassen / afwassen en iig nog thee zetten oid om warm te blijvenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:20 schreef loecje het volgende:
ow ja hoor, ze laten ons snachts gewoon in de kou zitten. nu niet het geval maar in verleden wel gebeurd.
en het koelt hier vrij snel af. als ik snachts verwarming uit zet kan ik sochtends wolkjes blazen
ik heb een waterkoker ja. maar daarmee kan ik niet douche
je warme water het niet meer doet ?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:34 schreef Rucky het volgende:
* Rucky noteerd dat die thee moet halen voor het geval dat.
quote:
Moet ik op de bowlingmeet aan je vragen wat je wilt drinken of kan ik die vraag overslaan?quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:56 schreef loecje het volgende:
daarvoor hoef jij geen thee in huis te halen.
Ik bedoelde familie visite natuurlijk.quote:
En is het me gelukt?quote:
wél als je bedoelt dat FHF net één grote familie isquote:
edit: stond een foto van vorig jaar.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
wél als je bedoelt dat FHF net één grote familie is
Bowlingmeet vorig jaar op het station. De foto haal ik zo weer weg dus niet quotenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:14 schreef Rucky het volgende:
[..]
Vorig jaar was me dat redelijk gelukt.
Heb je die ook wat scherper?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:14 schreef Rucky het volgende:
[..]
-edit-
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:16 schreef Rucky het volgende:
[..]
De foto haal ik zo weer weg dus niet quoten
Deze niet maar ik zal ze meenemen.quote:
Gaaf!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:19 schreef Merlijn het volgende:
-De linker ben ik kwijt volgens mij Socios!
-ikzelf
-Engel![]()
-Charmed Angel
De rest ben ik ook kwijt
Kan je de link even weghalen uit je quote?quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:22 schreef Rucky het volgende:
[..]
Kan je de link even weghalen uit je quote?
Naast charmedangel zit iBenny helmaal rechts zit Myraela gok ik en naast iBennie weet ik niet meer maar hij had zijn vriendin mee. De rest zijn we bij de bowlingbaan tegen gekomen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:19 schreef Merlijn het volgende:
-De linker ben ik kwijt volgens mij Socios!
-ikzelf
-Engel![]()
-Charmed Angel
De rest ben ik ook kwijt
Dank je, het begint weer te dagen!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:33 schreef Rucky het volgende:
[..]
Naast charmedangel zit iBenny helmaal rechts zit Myraela gok ik en naast iBennie weet ik niet meer maar hij had zijn vriendin mee. De rest zijn we bij de bowlingbaan tegen gekomen.
Da's dezelfde foto, ook niet moeilijkquote:
*dekentje gooit* (again)quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:35 schreef DJMO het volgende:
het toppunt van het koud hebben is verwarmde chips eten
Lief van je. Mocht het niet lukken dan heb ik hier nog wel wat. Als ik het raam open zet en een beetje hard gooi ligt die bij haar op de stoep.quote:
Gefeliciteerd. Alles goed gegaan met de geboorte?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:45 schreef JaleesaJoia het volgende:
Zojuist een nieuw achternichtje gekregen.... Serena
jeeeeej! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:45 schreef JaleesaJoia het volgende:
Zojuist een nieuw achternichtje gekregen.... Serena
Mijn oudste en jongste nichtje hebben dat ook... ge-wel-dig!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:47 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik wacht alleen nog op een foto.. Maar ik ben bang dat ze fel oranje haar zal hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
In dat geval kun je beter even langs gaanquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:45 schreef Rucky het volgende:
[..]
Lief van je. Mocht het niet lukken dan heb ik hier nog wel wat. Als ik het raam open zet en een beetje hard gooi ligt die bij haar op de stoep.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:47 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik wacht alleen nog op een foto.. Maar ik ben bang dat ze fel oranje haar zal hebben
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:50 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Mijn oudste en jongste nichtje hebben dat ook... ge-wel-dig!
check dan:Wat een schatjeeeeesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
Dan heb je "de afgeschoten kanonskogel" nog niet gezienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:57 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dan heb je "de afgeschoten kanonskogel" nog niet gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
Maar moet ik je nog een dekendje toe gooien of heb je die van Papabear al opgevangen?quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:06 schreef DJMO het volgende:
'k hoor weer gesnurk .. 't zal wel weer bank worden hier wil ik nog wat slaap pakken vannacht. hopelijk slaapt Jan morgen wat uit, ipv al om kwart over zes in m'n oor te tetteren dat hij koekjes en groene sisoop wil (siroop dus) als ontbijt
Ik kan er wel één langs brengen maar dan kan ik niet meer terug. Dan moet ik bij je slapen en dan heb ik dat dekentje weer nodig. Dus dat schiet ook weer niet op.quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:14 schreef DJMO het volgende:
met die vrieskou buiten kan ik wel tien dekens gebruiken hier
laatste metro is allang gweest, dan zou je lopend moeten komen en daar is het waaaay to koud voor! blijf nou maar veilig binnenquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:21 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik kan er wel één langs brengen maar dan kan ik niet meer terug. Dan moet ik bij je slapen en dan heb ik dat dekentje weer nodig. Dus dat schiet ook weer niet op.
Ja, wat dat betreft heb ik wel mazzel gehad met mijn huurwoninkje (nieuwbouw): allemaal goed geïsoleerdquote:Op woensdag 1 februari 2012 09:02 schreef DJMO het volgende:
het is dat de kachel brand de cv aanstaat, maar anders zou ik volgens mij bevrizen in de keukenjezus wat is het koud!
hier is de woonamer "geisoleerd" als in: daar zit dubbel glas. De keuken is eigenlijk de oorsponkelijike schuur, dus een enkelwandige aanbouw aan 't huis. Bovenverdieping is enkel glasquote:Op woensdag 1 februari 2012 09:17 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, wat dat betreft heb ik wel mazzel gehad met mijn huurwoninkje (nieuwbouw): allemaal goed geïsoleerd
Maargoed, misschien moet ik vanmiddag wel even wat lieve woordjes tegen mijn auto fluisteren hoor.. Ik ben benieuwd. Tijd voor een andere. Maar dat is het probleem: wel de tijd, niet het geld
* Rucky DJMO even warm wrijftquote:Op woensdag 1 februari 2012 09:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
hier is de woonamer "geisoleerd" als in: daar zit dubbel glas. De keuken is eigenlijk de oorsponkelijike schuur, dus een enkelwandige aanbouw aan 't huis. Bovenverdieping is enkel glas
* Merlijn stopt met klagen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:42 schreef The_Dean het volgende:
Hier ook alleen de woonkamer warm, geen cv. Vannacht -10 op de slaapkamer. Tot 4 uur wakker gelegen, toen nog maar even een uurtje ontdooit op de bank bij de kachel
hoe heb je 't uitgehouden zegquote:Op woensdag 1 februari 2012 09:42 schreef The_Dean het volgende:
Hier ook alleen de woonkamer warm, geen cv. Vannacht -10 op de slaapkamer. Tot 4 uur wakker gelegen, toen nog maar even een uurtje ontdooit op de bank bij de kachel
uitgeslapen? *zwaait uit 't raamquote:
'k ben nog niet aangekleedquote:
Sexyquote:Op woensdag 1 februari 2012 09:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
'k ben nog niet aangekleed
ja, tshirt, vest, trainingsbroek en twee paar sokken heb ik aan
als 't maar warm isquote:
Woon je in een houten schuurtje ofzoquote:Op woensdag 1 februari 2012 09:44 schreef The_Dean het volgende:
Hele huis, behalve de woonkamer zit het ijs aan de binnenkant. Voordeur ook vastgevroren.
Sinds wanneer zijn er kleding voorschriften om koffie te kunnen drinken?quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
'k ben nog niet aangekleed
ja, tshirt, vest, trainingsbroek en twee paar sokken heb ik aan
niet, maar ik zou koffie gaan drinken bij Merlijn, en dat doe ik niet in m'n huiskloffiequote:Op woensdag 1 februari 2012 10:48 schreef Rucky het volgende:
sINDS WANNEER
[..]
Sinds wanneer zijn er kleding voorschriften om koffie te kunnen drinken?
Beter overdressed dan underdressed. Ga voor het pak.quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:55 schreef YskaFredriksson het volgende:
Om nog even verder te gaan over kleren, ik heb straks een presentatie (thank god dat ik zelf niet hoef te presenteren maar dat 2 anderen dat gaan doen) bij een gemeente. Het is heel officieel (straks is het met burgemeester) en nou weet ik niet wat ik aan moet. Ja netjes.. Maar of ik mijn pak aan zal trekken, maar nu 2 jaar na aanschaf van dat pak (en het 2 of 3 x gedragen te hebben) vind ik de pasvorm niet je van het (aan de andere kant, ik ben student dan is dat misschien iets meer geoorloofd) of zal een mooie jurk uit de kast trekken.. Nadeel van de mooie nette jurken is vaak wel weer dat blazers er voor geen meter op staan en dat ze met korte mouwen zijn (met dit weer) normaal wil ik er dan nog weleens een longsleeve onderaan trekken maarja dat is bij een presentatie ook voor geen porem natuurlijk..
Ik denk dat jullie zo meteen wat foto's mogen gaan bekijken :p
Linksom of rechtsom: ziet er gewoon goed uit!quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:04 schreef YskaFredriksson het volgende:
Paars it is.. Ook omdat die gestreken was trouwens :p
dus een beetje van Merlijn en een beetje van Papabear
of een serveerster/hotel-achtig typje..quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:29 schreef Papabear het volgende:
In paars ben je gewoon een meisje. In wit net een pinguin
Koppig blijven liggenquote:
Scheelt niet veel. Oud arbeidershuisje, gebouwd in de tijd dat isolatie of dubbelglas overbodig was.quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:15 schreef Papabear het volgende:
[..]
Woon je in een houten schuurtje ofzo![]()
![]()
Goedemorgen!
quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:08 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Linksom of rechtsom: ziet er gewoon goed uit!
quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:29 schreef Papabear het volgende:
In paars ben je gewoon een meisje. In wit net een pinguin
Mag. Of je er iets van snapt is een tweedequote:
quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:35 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik hoor net van Ciska dat ze per ongeluk met de trekker over dat wiegje heen zijn gereden..
m'n man zei toen ik boodschappen ging doen ook dat ik er niet uitzag met die muts op m'n kop. Het antwoord wat ik gaf: "'dat interesseert me met die kou geen klap. Mooi wezen doe ik wel weer in de zomerquote:
Vrouwen die alleen in de zomer moeite doenquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
m'n man zei toen ik boodschappen ging doen ook dat ik er niet uitzag met die muts op m'n kop. Het antwoord wat ik gaf: "'dat interesseert me met die kou geen klap. Mooi wezen doe ik wel weer in de zomer"
Ik hoef het niet te snappen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:41 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Mag. Of je er iets van snapt is een tweede
Ik ookk nog eventjes en dan weer naar huis.quote:
Ben ik de hele tijd al. Straks even wat gaan happen met een oude collega in Gouda. Sta ik nog in de spitsquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:36 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik hoef het niet te snappen.
[..]
Ik ookk nog eventjes en dan weer naar huis.
Ben jij tenminste diegene die de aandacht trektquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:49 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nou de rest loopt lekekr in spijkerbroek. Fuckers
Inderdaad..quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:52 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ben jij tenminste diegene die de aandacht trekt
al enig idee hoe laat je er bent?quote:
Als hij mij dat ook even laat weten dan wacht ik even met mijn jas op te hangen en schoenen uittrekken.quote:
Grappige meeting was dat wel.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:14 schreef Rucky het volgende:
[..]
edit: stond een foto van vorig jaar.
Laat eens een foto zien ofzo misschien heeft iemand wel een idee.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:57 schreef loecje het volgende:
fiets dood![]()
ding valt om en hele achteras is krom.
Ga je dit keer weer mee?quote:
Is er weer een meeting? Ik heb de afgelopen 2 maanden volgens mij 4 meets gehad, dus komende maanden even niet. Misschien de volgende.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:06 schreef Rucky het volgende:
[..]
Laat eens een foto zien ofzo misschien heeft iemand wel een idee.
[..]
Ga je dit keer weer mee?
quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is er weer een meeting? Ik heb de afgelopen 2 maanden volgens mij 4 meets gehad, dus komende maanden even niet. Misschien de volgende.
jij?quote:
Wel foto's van voor en na maken.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:02 schreef DJMO het volgende:
JK rijdt net weer weg naar zeeland \o/
Het wiegje staat achter me te pronken, te wachten tot ik het kan gaan schuren en lakken \o/
Bedankt JK!
moet ik toch voor op het kabeltje wachtenquote:
Jij hoeft helemaal niet op dat kabeltje te wachten je webcam is voldoende. Denk maar niet dat je je er onderuit kan lullen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
moet ik toch voor op het kabeltje wachtenmaar ga ik zeker doen hoor
word een leuk klusprojectje voor me, het is gelukkig makkelijk te schuren heb ik al gezien
ik heb geen draadloze cam hequote:Op woensdag 1 februari 2012 20:31 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jij hoeft helemaal niet op dat kabeltje te wachten je webcam is voldoende. Denk maar niet dat je je er onderuit kan lullen.
Ik neem aan dat het wiegje beneden is binnegekomen en ook weer via beneden weggaat?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb geen draadloze cam heen het opknappen gaat boven gebeuren
ja, maar met de webcam kan ik dus geen vorderingsfoto's makenquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het wiegje beneden is binnegekomen en ook weer via beneden weggaat?
Ik zei al dat je niet moest proberen eronderuit te lullen.
Nee wieg.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:03 schreef JaleesaJoia het volgende:
Hoo oooooiii
Ps: mn nichtje heeft idd oranje haar!
* DJMO reikt zakdoekje aanquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:55 schreef Papabear het volgende:
*whhaaaAAAAAATTSSJJOOEEEEEE!!!!!*
*snif*![]()
Allemaal weer wakker?
Ik ben er nog en wakker.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:55 schreef Papabear het volgende:
*whhaaaAAAAAATTSSJJOOEEEEEE!!!!!*
*snif*![]()
Allemaal weer wakker?
Ah, de die-hards zijn er nogquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:59 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik ben er nog en wakker.
Ben je verkouden?
Die had ik eigenlijk best wel willen zien maar om na een half uur te gaan kijken.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:02 schreef Papabear het volgende:
Tv staat op Ned1 (hel van '63) en ik ben snipverkouden idd.
Zojuist nog even een luchtbevochtiger besteld, want de luchtvochtigheid is hier 16% (niet echt gezond)
Leuke foto van je bioscoop bezoek.quote:
gewoon een droger met luchtafvoer slang aanzetten .. binnen notime zijn je ramen beslagen en is de luchtvochtigheid gestegenquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:02 schreef Papabear het volgende:
Zojuist nog even een luchtbevochtiger besteld, want de luchtvochtigheid is hier 16% (niet echt gezond)
usenet ftwquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:07 schreef Rucky het volgende:
[..]
Die had ik eigenlijk best wel willen zien maar om na een half uur te gaan kijken.
Jij hebt ook op alles een antwoord.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
gewoon een droger met luchtafvoer slang aanzetten .. binnen notime zijn je ramen beslagen en is de luchtvochtigheid gestegen
Ik heb geen droger (en ook geen vaatwasser). Eigenlijk ben ik dus best wel een armoedzaaierquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
gewoon een droger met luchtafvoer slang aanzetten .. binnen notime zijn je ramen beslagen en is de luchtvochtigheid gestegen
Vorige week dé tip van het jaar over gelezen: Vicks Vapurub (die smeerzooi?) onder je voetzolen inwrijven! Gegarandeerd een goeie nachtrust en beter herstel! Moet beter werken dan op de borst/rug! (geen eigen ervaring mee overigens, maar hoor van meerdere die het toepassen op hun kinderen dat het helpt!)quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:02 schreef Papabear het volgende:
zelfde als citroensokjes bij koorts geloof ik ...quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vorige week dé tip van het jaar over gelezen: Vicks Vapurub (die smeerzooi?) onder je voetzolen inwrijven! Gegarandeerd een goeie nachtrust en beter herstel! Moet beter werken dan op de borst/rug! (geen eigen ervaring mee overigens, maar hoor van meerdere die het toepassen op hun kinderen dat het helpt!)
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
zelfde als citroensokjes bij koorts geloof ik ...
Hm, ik zal morgenmiddag even bij Kruidvat naar binnen wippen, die zit tegenover kantoor. Niet geschoten is altijd misquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vorige week dé tip van het jaar over gelezen: Vicks Vapurub (die smeerzooi?) onder je voetzolen inwrijven! Gegarandeerd een goeie nachtrust en beter herstel! Moet beter werken dan op de borst/rug! (geen eigen ervaring mee overigens, maar hoor van meerdere die het toepassen op hun kinderen dat het helpt!)
Kan, ik heb een aversie tegen natte sokken (ofwel citroen of azijn oid) aan in bed... voorzie drijfnat matras/dekbed en een eeuwige citroen/azijn meurquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
zelfde als citroensokjes bij koorts geloof ik ...
Eindelijk verlost uit het hol van de Bearquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:11 schreef DJMO het volgende:
ja!! nog acht posts en ik mag ontwaken uit m'n winterslaap!!!!!!!!!!!
Maar dat werkt wel goed.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:13 schreef Ireth het volgende:
Ik gooi overigens altijd een rinocaps capsule in de 'hang aan je verwarming' bakjes met kokent water. De hele nacht (oke, paar uurtjes..) stomen terwijl je slaapt
Dan meurt je hele huis toch naar die rommel? Neh, dat doen we maar nietquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:13 schreef Ireth het volgende:
Ik gooi overigens altijd een rinocaps capsule in de 'hang aan je verwarming' bakjes met kokent water. De hele nacht (oke, paar uurtjes..) stomen terwijl je slaapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |