edit: stond een foto van vorig jaar.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
wél als je bedoelt dat FHF net één grote familie is
Bowlingmeet vorig jaar op het station. De foto haal ik zo weer weg dus niet quotenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:14 schreef Rucky het volgende:
[..]
Vorig jaar was me dat redelijk gelukt.
Heb je die ook wat scherper?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:14 schreef Rucky het volgende:
[..]
Vorig jaar was me dat redelijk gelukt.
-edit-
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:16 schreef Rucky het volgende:
[..]
De foto haal ik zo weer weg dus niet quoten
Deze niet maar ik zal ze meenemen.quote:
Gaaf!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:19 schreef Merlijn het volgende:
-De linker ben ik kwijt volgens mij Socios!
-ikzelf
-Engel![]()
-Charmed Angel
De rest ben ik ook kwijt
Kan je de link even weghalen uit je quote?quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:22 schreef Rucky het volgende:
[..]
Kan je de link even weghalen uit je quote?
Naast charmedangel zit iBenny helmaal rechts zit Myraela gok ik en naast iBennie weet ik niet meer maar hij had zijn vriendin mee. De rest zijn we bij de bowlingbaan tegen gekomen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:19 schreef Merlijn het volgende:
-De linker ben ik kwijt volgens mij Socios!
-ikzelf
-Engel![]()
-Charmed Angel
De rest ben ik ook kwijt
Dank je, het begint weer te dagen!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:33 schreef Rucky het volgende:
[..]
Naast charmedangel zit iBenny helmaal rechts zit Myraela gok ik en naast iBennie weet ik niet meer maar hij had zijn vriendin mee. De rest zijn we bij de bowlingbaan tegen gekomen.
Da's dezelfde foto, ook niet moeilijkquote:
*dekentje gooit* (again)quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:35 schreef DJMO het volgende:
het toppunt van het koud hebben is verwarmde chips eten
Lief van je. Mocht het niet lukken dan heb ik hier nog wel wat. Als ik het raam open zet en een beetje hard gooi ligt die bij haar op de stoep.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |