nah .. ik had ze al gemaild met de vraag of ze ook aan brievenbuspost doenquote:
iig op zaterdag bij de blaak.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:33 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik ook, de drukte.Maar hij was wel lekker goedkoop.
![]()
Waar en wanneer is hier de markt eigenlijk? Dan loop ik er misschien wel heen.
-edit-.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:39 schreef Rucky het volgende:
Als je even wacht tot zaterdag wil ik wel even kijken. Misschien staat er wel zo'n zelfde kraam.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
-edit-.
't is niet meer nodig ..
thnx iig!
ik bedacht me ineens dat mijn nichtje dezelfde camera heeft gehad, maar zij hadden een nieuwe gekocht. Zostraks een sms gestuurd of zij 't kabeltje nog had bewaard, en laat ik nou verdomd veel geluk hebben! ze komt 'm van de week even brengen![]()
Leuk hoor, had ik eindelijk een reden om de stad eens te verkennen verpest je nichtje het voor me.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:40 schreef DJMO het volgende:
zoals ze zo mooi kunnen zeggen: "Zonder geluk vaart niemand wel"
Kan evengoed geen kwaad denk ik. Ze heeft een kabel-etend zoontje, dus een extra kabeltje is nooit wegquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:52 schreef Rucky het volgende:
[..]
Leuk hoor, had ik eindelijk een reden om de stad eens te verkennen verpest je nichtje het voor me.
Ik heb 2 dozen met kabels liggen. Misschien maar een FHF topic maken.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:53 schreef Papabear het volgende:
[..]
Kan evengoed geen kwaad denk ik. Ze heeft een kabel-etend zoontje, dus een extra kabeltje is nooit weg
Kabelhapje i.p.v. fruithapjequote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:56 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb 2 dozen met kabels liggen. Misschien maar een FHF topic maken.
Gratis af te halen: voer voor uw baby.
Wel eerst pureren.quote:
mijn baby heeft nog nooit van een lepel gegeten, laat staan gepureerde zooi gegeten. Hij rapley't .. en dat is vermoedelijk ook de reden dat hij doodleuk met die kabel in z'n bakkes zatquote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:15 schreef Rucky het volgende:
Help me even op weg rapley't is toch dat een kind zelf bepaalt wat en hoeveel die eet?
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:22 schreef Rucky het volgende:
Mijn moeder heeft ook eens zoiets bij mij geprobeert met rode kool. Toen de buurvrouw langs kwam dacht ze dat ik onder het bloed zat.
Leuke foto's.quote:
Of laten afkoelen?quote:
Oh, dus de monteur komt de aarde weer even opwarmen. Global warmingquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:59 schreef loecje het volgende:
blokverwarming, aardwarmte
hele blok zit zonder warm water.
monteur komt pas morgen om 9uur
quote:
Dat is balen, zeker als je wilt douchen anders kan je nog een pan water op her vuur zetten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:59 schreef loecje het volgende:
blokverwarming, aardwarmte
hele blok zit zonder warm water.
monteur komt pas morgen om 9uur
ze wilden je / jullie in déze vrieskou zonder verwarming laten zitten in de nacht? stelletje barbarenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:03 schreef loecje het volgende:
herstel, na bel bombardement komen ze nu direct (over een uur dus)
tja nieuw warme systeem vol kinderziektes. de monteur is hier bijna wekelijks. vanmiddag ook al bij een andere blok. daar deed de verwarming(hetelucht) het niet.
en ik kan geen pan water op het vuur zetten. wel op elektrisch pitje maar dat duurt zo lang.
Onder koud water kan je ook douchen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:20 schreef loecje het volgende:
ow ja hoor, ze laten ons snachts gewoon in de kou zitten. nu niet het geval maar in verleden wel gebeurd.
en het koelt hier vrij snel af (als ik snachts verwarming uit zet kan ik sochtends wolkjes blazen)
ik heb een waterkoker ja. maar daarmee kan ik niet douche
nee maar wel aan de wasbak wassen / afwassen en iig nog thee zetten oid om warm te blijvenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:20 schreef loecje het volgende:
ow ja hoor, ze laten ons snachts gewoon in de kou zitten. nu niet het geval maar in verleden wel gebeurd.
en het koelt hier vrij snel af. als ik snachts verwarming uit zet kan ik sochtends wolkjes blazen
ik heb een waterkoker ja. maar daarmee kan ik niet douche
je warme water het niet meer doet ?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:34 schreef Rucky het volgende:
* Rucky noteerd dat die thee moet halen voor het geval dat.
quote:
Moet ik op de bowlingmeet aan je vragen wat je wilt drinken of kan ik die vraag overslaan?quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:56 schreef loecje het volgende:
daarvoor hoef jij geen thee in huis te halen.
Ik bedoelde familie visite natuurlijk.quote:
En is het me gelukt?quote:
wél als je bedoelt dat FHF net één grote familie isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |