ik niet, maar ik weet wel wie hem veroorzaakt heeftquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:02 schreef JK1982 het volgende:
Oh jongens.. wat een schitterende dag is het vandaag zeg!
Wel koud, maar het ziet er prachtig uit buiten, zo met dat zonnetje erbij.
Vanaf mijn werkplek heb ik trouwens uitzicht op de Amsterdam Arena, dat zullen de Rotterdammers hier dan wel weer een minpuntje vinden
Heeft er hier nog iemand last gehad van de stroomstoring in Rotterdam?
Que?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik niet, maar ik weet wel wie hem veroorzaakt heeft![]()
Hey, jij ook in Amsterdamquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:10 schreef Papabear het volgende:
Goedemiddag, vanuit een zonnig, maar KOUD Amsterdam
Yska.. Die heeft aan de snoeren gezetenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik niet, maar ik weet wel wie hem veroorzaakt heeft![]()
vanuit Groningen?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:29 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hey, jij ook in Amsterdam
[..]
Yska.. Die heeft aan de snoeren gezeten
Kaartje stukquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:18 schreef DJMO het volgende:
*grom* Geert had gisteren m'ncamerakabeltje te pakken en nu wil mijn computer de camera niet meer uitlezenen als ik 't sd (?) kaartje (kruidvat, 4gb) in m'n cardreader van de printer stop word ie ook niet uitgelezen
nee, die doet 't nog gewoon, kaartlezer op de printer kan wel meer kaartjes niet lezenquote:
nee, het is pas sinds Geert op 't kabeltje heeft zitten kauwenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:02 schreef loecje het volgende:
zit niet toevallig het schuifje van de SDkaart op slotje?
Wauw, spannend! Als wat?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:03 schreef YskaFredriksson het volgende:
Never a dull moment,heeft net gesolliciteerd op een functie in Washington. Ik zei dat ie het maar gewoon moest doen. Gewoon hopsakidee het diepe in haha anders maak je nooit wat mee.
Hij kwam de functie toevallig tegen aan die van hem bijna afloopt. Het is iets met de facilitaire dienst, defensiequote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:26 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wauw, spannend! Als wat?
Ik heb er ook wel eens over gedacht om nu in het buitenland te solliciteren. Ik ben nu toch vrij om te doen en laten wat ik wil, dus het zou kunnen..
yeaaah! Toch nog een beetje een lucky bastard!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:11 schreef Merlijn het volgende:
Meevaller: de oude ssd geeft nog teken van leven (lees: ik kan er data vanaf halen)
![]()
Meevaller moet een mens hebben. de laatste 23 GB worden nu weggesluisd. Dan alleen nog lightroom terug installeren en we zijn weer op het punt van gisterenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:20 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
yeaaah! Toch nog een beetje een lucky bastard!
dus je ssd staat weer op 't punt van overlijden nu?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:35 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Meevaller moet een mens hebben. de laatste 23 GB worden nu weggesluisd. Dan alleen nog lightroom terug installeren en we zijn weer op het punt van gisteren
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
dus je ssd staat weer op 't punt van overlijden nu?
die liefde is geheel wederzijds ...quote:
kijk. gelijk een flink stuk gereden hoop ik ?quote:
Even een half uurtje op weg gaan (stukje snelweg meepakken) en flink laten bijladen, anders zit je morgen weerquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:06 schreef The_Dean het volgende:
Nee, dat nog niet. Straks even een stukje
Hij laad nu ook weer netjes 14,6v
welk type telefoon van samsung?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:09 schreef DJMO het volgende:
http://www.samsungonderdelen.com/product-ea-cb20u12.htm
om foto;s naar je pc te kopieren .. geert heeft er op zitten kauwen gisteren
camera jongen, samsung es65quote:
alleen cc, + met international shippingcosts ben ik even duur uit :/quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:59 schreef Merlijn het volgende:
Excuseer mijn lompheid.
http://www.cellularfactory.com/camera/SAMSUNG/3/628222/
daar heb ik even een mailtje heen gestuurd! thnxquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:08 schreef Rucky het volgende:
Even iemand in Veenendaal vinden en je hoeft geen /minder verzendkosten te betalen.
http://afuture.nl/productview.php?productID=261102
Don't push it girl..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:31 schreef DJMO het volgende:
kom je tijdens die wereld reis ook langs veenendaal?(zie post van Rucky)
Ik ook, de drukte.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:17 schreef DJMO het volgende:
ik háát de markt :x vééls te druk voor mijen bovendien zou ik dan naar r'dam centrum moeten .. de "markt" hier bestaat uit een kaaskraam, bloemenkraam, broodkraam, viskraam en een groentekarretje
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |