Ik had mijn beurt afgestaan hoor Ruckyquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:06 schreef Rucky het volgende:
YSKA mocht dit keer.![]()
Nou ga ik voor straf de smarties opeten.
quote:
Breek me de bek niet open...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:12 schreef JK1982 het volgende:
[..]
DJMO houdt blijkbaar van een beetje ruig..
Dan gaan wij lekker croissants eten en dan nodigen we DJMO lekker niet uit. DJMOquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:09 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik had mijn beurt afgestaan hoor Ruckykomt wel goed
ik lig voor m'n rust in jouw bed, en dan noem je mij slet?quote:
het kan me niet rustig genoeg zijn idd .. daarom heb ik jouw bed ook opgezochtquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:13 schreef Papabear het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open...
Onverzadigbaar
Touché!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
het kan me niet rustig genoeg zijn idd .. daarom heb ik jouw bed ook opgezocht
Lekker hoor, croissants op de bbq?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:13 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan gaan wij lekker croissants eten en dan nodigen we DJMO lekker niet uit. DJMO![]()
Dat zij Cat22 ook al eens tegen mij.quote:
Nee hoor.. we zullen vast niet de enigen zijn die die uitdrukking hebben gebruiktquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:19 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat zij Cat22 ook al eens tegen mij.jullie zijn toch geen kloon van elkaar.
Nouja, als ik DJMO moet geloven is er weinig actie in Papabears bed.. Dus veel heb je niet gemist hoorquote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:13 schreef JK1982 het volgende:
Goedemorgen allemaal!
[..]
Nouja, als ik DJMO moet geloven is er weinig actie in Papabears bed.. Dus veel heb je niet gemist hoor
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 07:12 schreef DJMO het volgende:
brrr jij liever dan ik![]()
overigens heb ik vannacht op de bank geslapen ... ik kan niet tegen gesnurk
en hoe moet je nou naar je werk?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:31 schreef The_Dean het volgende:
Overal de accu's uitverkocht. Was ook al niet de eerste zeiden ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |