Gefeliciteerd. Alles goed gegaan met de geboorte?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:45 schreef JaleesaJoia het volgende:
Zojuist een nieuw achternichtje gekregen.... Serena
jeeeeej! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:45 schreef JaleesaJoia het volgende:
Zojuist een nieuw achternichtje gekregen.... Serena
Mijn oudste en jongste nichtje hebben dat ook... ge-wel-dig!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:47 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik wacht alleen nog op een foto.. Maar ik ben bang dat ze fel oranje haar zal hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
In dat geval kun je beter even langs gaanquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:45 schreef Rucky het volgende:
[..]
Lief van je. Mocht het niet lukken dan heb ik hier nog wel wat. Als ik het raam open zet en een beetje hard gooi ligt die bij haar op de stoep.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:47 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik wacht alleen nog op een foto.. Maar ik ben bang dat ze fel oranje haar zal hebben
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:50 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Mijn oudste en jongste nichtje hebben dat ook... ge-wel-dig!
check dan:Wat een schatjeeeeesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
Dan heb je "de afgeschoten kanonskogel" nog niet gezienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:57 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dan heb je "de afgeschoten kanonskogel" nog niet gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
Maar moet ik je nog een dekendje toe gooien of heb je die van Papabear al opgevangen?quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:06 schreef DJMO het volgende:
'k hoor weer gesnurk .. 't zal wel weer bank worden hier wil ik nog wat slaap pakken vannacht. hopelijk slaapt Jan morgen wat uit, ipv al om kwart over zes in m'n oor te tetteren dat hij koekjes en groene sisoop wil (siroop dus) als ontbijt
Ik kan er wel één langs brengen maar dan kan ik niet meer terug. Dan moet ik bij je slapen en dan heb ik dat dekentje weer nodig. Dus dat schiet ook weer niet op.quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:14 schreef DJMO het volgende:
met die vrieskou buiten kan ik wel tien dekens gebruiken hier
laatste metro is allang gweest, dan zou je lopend moeten komen en daar is het waaaay to koud voor! blijf nou maar veilig binnenquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:21 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik kan er wel één langs brengen maar dan kan ik niet meer terug. Dan moet ik bij je slapen en dan heb ik dat dekentje weer nodig. Dus dat schiet ook weer niet op.
Ja, wat dat betreft heb ik wel mazzel gehad met mijn huurwoninkje (nieuwbouw): allemaal goed geïsoleerdquote:Op woensdag 1 februari 2012 09:02 schreef DJMO het volgende:
het is dat de kachel brand de cv aanstaat, maar anders zou ik volgens mij bevrizen in de keukenjezus wat is het koud!
hier is de woonamer "geisoleerd" als in: daar zit dubbel glas. De keuken is eigenlijk de oorsponkelijike schuur, dus een enkelwandige aanbouw aan 't huis. Bovenverdieping is enkel glasquote:Op woensdag 1 februari 2012 09:17 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, wat dat betreft heb ik wel mazzel gehad met mijn huurwoninkje (nieuwbouw): allemaal goed geïsoleerd
Maargoed, misschien moet ik vanmiddag wel even wat lieve woordjes tegen mijn auto fluisteren hoor.. Ik ben benieuwd. Tijd voor een andere. Maar dat is het probleem: wel de tijd, niet het geld
* Rucky DJMO even warm wrijftquote:Op woensdag 1 februari 2012 09:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
hier is de woonamer "geisoleerd" als in: daar zit dubbel glas. De keuken is eigenlijk de oorsponkelijike schuur, dus een enkelwandige aanbouw aan 't huis. Bovenverdieping is enkel glas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |